Zeno Clash - הדיון הראשי - עמוד 3 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Zeno Clash - הדיון הראשי


Los

Recommended Posts

מסכים..

ואגב זה לא "המנוע של HL2"(טוב זה כן' date=' בין היתר) אבל המנוע האמין הזה נקרא source.

[/quote']

טוב נו אני יודע שהמנוע נקרא SOURCE, אבל התכוונתי שבניגוד למה שראינו מהמנוע הזה במשחקים כמו HL2, כאן זה שונה לחלוטין.

ב HL2 השלבים היו מאוד גדולים יחסית ונתנו לך תחושה (גם אם לפעמים מזוייפת) של להמצא בעולם גדול ופתוח. ב ZC כאמור זה פשוט שלבים מאוד מאוד קטנים שמרגישים יותר כמו סטריט פייטר או מורטל קומבט - מחסלים אוייב ועולים שלב.

גם ב HL2 היו הרבה שימושים מחוכמים בפיזיקה של המנוע של SOURCE, כל הפאזלים שהיה צריך לפתור בעזרת הזזה של חפצים בעולם וכדומה. ב ZC לא ראיתי כלום מזה, חוץ מהיכולת להעיף אויבים שזה די חביב (אתה יכול להעיף אותם למשל על אויבים אחרים ולהפיל את כולם).

הנקודה שב HL2 ניצלו את המנוע בצורה הרבה הרבה יותר טובה, וזה לא משהו שאפשר לתרץ בכך שמדובר בחברה קטנה ועצמאית כי בניגוד לגרפיקה נגיד או דיבוב, זה לא דורש מאמץ גדול.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

ככה זה הפיראטיות הורסת לאלה שרוכשים משחקים

ומשחקים מתחילים לבוא עם הגנות מעצבנות כמן וכדומה /ובכלל אני מאמין ששיקולים של חברה כיום זה גם "אם שווה לכתוב משחק" למרות כל הפיראטיות הצפה ברשת.

וככה זה שהחברה שפיתחה את המשחק המקסים הזה Zeno Clash לא תפתח משחק נוסף מכל סוג שהוא בגלל ההכנסת הדלות .

ואני לא רוצה לשער כמה השקעה וזמן ומה שמסביב נתנו אותה קבוצה למשחק הזה [שהוא באמת ברמה אחת מעל מה שבדרך כלל רואים ממשחקים שהם תחת קבוצת הפצה קטנה כמו World of goo ]

ת'אמת שאני בדרך כלל תומך ב"לא לקנות משחקים" רק בגלל המחיר.

והנה פה יצאה חברה עם משחק במחיר הגון (לפי YNET) רק 15$ שזה גרושים באמת - אני רוצה לציין אותם לשבח גם על החידוש וגם על החידוש בתימחור נורמלי !

לצערי הרב המשחק הזה ממש לא לטעמי ולכן לא יהיה המשחק השלישי בחיי שאני אקנה (אגב לסקרנים הראשון היה Street Fighter 2 Turbo והשני היה iNinja ב10$)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חחח משחק דיי נחמד... בכמה מקומות הוא אפילו מהמם...

אהבתי את הגראפיקה... היא מצוינת יחסית לסורס הזקן, גם התחת של החברה שמסתובבת איתך ניראה דיי ריאליסטי :evil_laughterperple:

כניראה שהמשחק פותח גם לבנות כי הגברים הולכים שם חשופים מידי... לדעתי צריך לשים את חלקי הבד המיותרים מהנשים על הגברים... אבל זאת רק דעתי..

מערכת הקרבות דיי סבבה, כמובן שיש מינוסים והיא רחוקה מריאליזם אבל תראו לי עוד מישחק שבו אתה יכול ליישר למישהו את פניו ללא סיכון שיתבעו אותך על נזק פיזי ועוגמת נפש? אם הם היו מוסיפים כפתור שבמהלך לחיצה עליו הגיבור היה פולט קללות עסיסיות המשחק היה מהנה הרבה יותר ;D

העולם שהמשחק מתרחש בו באמת חתיכת דימיון מוצלחת... פשוט כיף להסתכל על היצורים המטומטמים האלא שקופצים עליך... השיחים... השמיים... התח... אני אעצור כאן.

אולי יש לי דעה כ"כ טובה על המשחק בגלל שלא שיחקתי עם ואני לא יודע מה העלילה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב נו אני יודע שהמנוע נקרא SOURCE, אבל התכוונתי שבניגוד למה שראינו מהמנוע הזה במשחקים כמו HL2, כאן זה שונה לחלוטין.

ב HL2 השלבים היו מאוד גדולים יחסית ונתנו לך תחושה (גם אם לפעמים מזוייפת) של להמצא בעולם גדול ופתוח. ב ZC כאמור זה פשוט שלבים מאוד מאוד קטנים שמרגישים יותר כמו סטריט פייטר או מורטל קומבט - מחסלים אוייב ועולים שלב.

גם ב HL2 היו הרבה שימושים מחוכמים בפיזיקה של המנוע של SOURCE, כל הפאזלים שהיה צריך לפתור בעזרת הזזה של חפצים בעולם וכדומה. ב ZC לא ראיתי כלום מזה, חוץ מהיכולת להעיף אויבים שזה די חביב (אתה יכול להעיף אותם למשל על אויבים אחרים ולהפיל את כולם).

הנקודה שב HL2 ניצלו את המנוע בצורה הרבה הרבה יותר טובה, וזה לא משהו שאפשר לתרץ בכך שמדובר בחברה קטנה ועצמאית כי בניגוד לגרפיקה נגיד או דיבוב, זה לא דורש מאמץ גדול.

כל הקטע של המשחק הוא שהוא יוצא דופן מכל משחק אחר מן השורה. אם היו בונים מפות "ענק" במידות של HL2 אז המשחק הזה היה הופך ממשחק יחודי למשחק

"רוץ ותירה בכל מה שזז, או "רוץ ותרביץ לכל מי שזז"...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הקטע של המשחק הוא שהוא יוצא דופן מכל משחק אחר מן השורה. אם היו בונים מפות "ענק" במידות של HL2 אז המשחק הזה היה הופך ממשחק יחודי למשחק

"רוץ ותירה בכל מה שזז, או "רוץ ותרביץ לכל מי שזז"...

אתה מתכוון למשחקים כמו HL2 או PORTAL למשל? ???

אם כבר אז דווקא ב ZC אתה באמת בעיקר הולך ומרביץ לכל מי שזז...

אבל בכל אופן, תקרא מה שכתבתי לפני עמוד, לא אמרתי בכלל שז ZC הוא משחק רע, רק כתבתי שהוא לא כזה חדשני מבחינת משחקיות (בניגוד לעולם הסוריאליסטי שלו) כמו שציפיתי שהוא יהיה ושחבל שהוא יותר מזכיר משחקים כמו STREET FIGHTER שמחסלים אויב ועולים שלב. הוא משחק "חמוד" לדעתי, אבל לא יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העלילה מעניינת לפחות ?

לפי מה שהבנתי מהתגובות העלילה אמורה להיות מעניינת, לדעתי היא משעממת.

וכל פעם שיש טיפת סיקרון, שמספרים לנו משהו- זה רק כדי שעוד משפט וחצי ייכנס הקרב הבא.

הביקורות משבחות עם ממוצע 82 בינתיים.

אם נניח לרגע בצד את העובדה שצוות הפיתוח היה קטן ועצמאי ועשה עבודה נהדרת בתנאים שלו-

הייתי אומר שזה משחק חביב ולא יותר, של ציון 70.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

העלילה מעניינת לפחות ?

ככה ככה. אני עוד לפני הסוף אז אני מצפה לאיזה טוויסט מרתק שאולי יהפוך את הסיפור למעניין, ולכן אני לא יכול לשפוט סופית את העלילה. כמו שכתבו מעלי, מדי פעם יש איזה טיזר קטן שמגרה את הסקרנות שלך וואז מיד חותכים לקרב.

אני חושב שהצד החזק של המשחק הוא העולם הסוריאליסטי והעיצוב האומנותי של המשחק. לדעתי הכי היה טוב לעשות משחק RPG בעולם כזה, זה היה מאפשר יותר לחקור את העולם בצורה מעמיקה, לדבר עם דמויות וכו'. קצת בזבזו את העולם היוצא הדופן הזה על משחק מכות.

---

דרך אגב, אני לא מבין למה הרבה כותבים ששיטת הלחימה פנים-אל-פנים במשחק היא כל כך חדשנית. כבר ראינו דברים כאלה במשחקים כמו condemned או dark messiahof might and magic. זה אמנם די נדיר, אבל לא משהו שלא ראינו אף פעם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מבחינת המערכת קרבות לפי דעתי התיחסו ביחוד לקטע של "הכניסה לקרב" ולא איך הקרב התבצע .

והשילוב של מנוע הסורס.

למרות שאני אישית מאוד אהבתי את Dark Messiah למרות שהוא קיבל ציונים פושרים .

ZC מצליח להציג משחק קרבות מרשים למרות היכולת הדלילה שלו במגוון של אופן הלחימה [פה אין קסמים וכו' והנשקים מבחינתי היו רק קטע ויזואלי ולא כזה כיפי] ההתרכזות בקרב היא ביכולת לצפות את היריב ופה אין לך איזה" Godly Power" לסים את הכל

ולא נשכח את השילוב המענין של קרבות הפנים פול פנים עם התרומה האדירה של מנוע הסורס.

התיחסת קטנה של מפתח המשחק בראיון קטן שהתיחס לאופן הקרבות עם המנוע ופה הוא דוקא הזכיר משחקים קודמים שעשו זאות..

RPS: Has Source been a natural fit for melee combat?

EB: I think Source is a good engine for a great variety of games. Source has so many tools available it helps a lot in development. The character animation and facial systems are the best Ive ever used. For example; in Zeno Clash you can read your enemys attitude in his face, (whether he is in angry, scared or bragging. Emotions change a bit the way the enemies fight). The point is that we had time to add this feature only because the basic tools necessary to make it work were already there.

But no matter the engine, first person melee combat is something that had to be re-invented. Few FPSs have done melee combat, and they have always done it in different ways. Dark Messiah of Might and Magic also used the Source engine and has melee weapon combat, but it is still very different from what we are doing with Zeno Clash.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתקעתי. יש את הקרב מול ה"גנב" (ההוא שהבחורה בחדר שולחת אותך להביא - זה שנמצא מייד אחרי הדלת המדברת עם הסיסמה). עברתי את השלב הראשון של הקרב, הבעייה שהוא עובר לשלב השני של הקרב עם החיים שנשארו לי מהשלב הראשון (ונשאר לי רק חצי חיים) מה שאומר שהקרב הופך לבלתי אפשרי. למשיהו יש טיפים לקרב הזה או יות טוב שמירה מייד אחריו?

כ"כ הרבה משחקים ואף אחד לא יכול לתת לי שמירה אחרי הקרב הזה? :-\

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...