עכבר אופטי Muller M-726 לא מזוהה - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עכבר אופטי Muller M-726 לא מזוהה


dddd1234

Recommended Posts

קיבלתי עכבר אופטי חדש של muller לפני זמן מה, אולם הוא אינו עובד לי...העכבר מגיע עם שני סוגי חיבורים: PS2 ו USB, אולם כאשר אני מחברו למחשב(נבעיקרון דרך הusb, אולם ניסיתי גם את הps2 כולל ריסטרט), נורות הגלגלת והאינפרא אדום נדלקות, אולם העכבר אינו מגיב והמחשב כלל אינו מזהה אותו...למעשה, המחשב אף לא כותב לי: found new hardware, אלא פשוט לא קורה כלום...ניסיתי להפעיל גם בsafe mode ולא עזר. ד"א, יש לי עוד עכבר אופטי של TEAC (t-43) והוא עובד פרפקט.

חשבתי שייתכן והבעייה היא שהמחשב אינו מצליח להתאים דרייבר לעכבר, אולם אפילו לא הצלחתי למצוא את אתר הבית של החברה ע"מ למצוא שם דרייברים\תמיכה, והmuller היחידי שאני מוצא זו החברה למוצרי חלב....גם לא מצאתי שום פרטים על הדגם מחוץ לישראל..

העכבר אף אינו מגיע עם מספר סידורי, כך שאיני יכול למצוא לו דרייבר ע"פ fcc. הפרטים היחידים שמצויינים ע"ג העכבר במדבקה שנמצאת עליו הם:

Muller MODEL NO.:M-726

this device complies with port(i think it means "part") 15 of the FCC rules

FC CE

MADE IN CHINA

אני משתמש בXP SP3 על 4

מישהו מכיר את הבעייה ויודע מה לעשות? תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תודה רבה. העכבר לא עובד גם על מחשב אחר שניסיתי. מה נראה לכם דפקט בעכבר? הוא עצמו או החיבור שלו? הוא דווקא כן מראה סימנים של פעולה לאחר שאני מחבר אותו, רק שהוא לא עובד, מה גם שאינני רואה סימן לפגם בתקע ...חוץ מזה, אם דיברת כבר על china, אותו עכבר teac הנזכר לעיל גם הגיע מאותו חור ועובד מצויין..

לסיכום, אין סיכוי שהבעייה היא בעיית תוכנה\דרייברים דווקא או שאין ברירה בכלל והעכבר צריך פשוט למצוא את מקומו בפח? שווה לי לנסות למצוא בכלל איפה העכבר דפוק, במידה והבעייה היא בחומרה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...