פורסם 2009 באפריל 216 שנים אין מה לבדוק אף אחד לא יתן לך נתון כזה, חוסר שקיפות והכל...הפלוס הגדול שלהם זה החוסר התחייבות, אם מתחילות בעיות אז ביי ביי בקלות יחסית.אפילו לא "בקלות יחסית" - רק להתקשר ולבקש להתנתק, זהו. הנציג ישאל למה אתה מתנתק ויגיד שינתקו אותך תוך 48 שעות ויודיעו לך כשזה יקרה, מניסיון.
פורסם 2009 באפריל 216 שנים מעולה, אבל זה היה לפני משהו כמו 3 וחצי חודשים כשהם רק התחילו, אני לא יודע מה הולך שם עכשיו.
פורסם 2009 באפריל 216 שנים כי בטמטומי הרב בב"ל שיכנעו אותי לחזור אליהם בשביל כמה שקלים פחות ועכשיו אני תקוע איתם עד יולי.
פורסם 2009 באפריל 316 שנים אוקיי לא קראתי את כל הדיון אבל קראתי חלקים רבים ממנו.השאלה שלי היא האם זה רק הלקוחות של בזק בינלאומי שמרגישים את ההבדל? מה לקוחות של 012 ושל 013נטוויז'ן?זה מאוד מעניין אותי לדעת.ואותם אנשים שפתאום הרגישו האטה במהירות ההורדה, בטוחים וסמוכים ב-100% ששום דבר אצלם במחשב או מערכת לא השתנה והכל תקין? כלומר פינג לשרת נורמאלי בחו"ל עדיין תקין ומהירות הורדה והעלאה ב-speedtest.net למשל עדיין תקין?זה עושה רושם שאנשים עוברים לספקית אחרת, בעיה נפתרת (ניתובים אחרים וכו'...) ואז כעבור X זמן גם שם מופיעה בעיה. מי שיבקש חבילת גיימר אז סיכוי גדול שזה יעזור, ולאו דווקא עקב "תעדופים" שמתבטאים בפינגים נמוכים יותר אלא עקב כך שמתחברים לשרתים שונים ומנותבים אחרת וכו' וכו'....להתקשר לנציגי החברה, גם תמיכה טכנית, אני דיי בטוח במאה אחוז שהם פשוט לא יודע כלום על שייפינג שהחברה שלהם עושה, וגם לא המנהלים שלהם! ב-LEVEL הזה הכל עדיין בגדר השערה ו"ידע" כללי בלבד. כך שבוודאי שנציג מכירות או שירות לקוחות לא יכול לדעת כלום על זה. הוא יכול להעביר אותך למסלול גיימר וזה יעזור, אבל אין לו כפתור בתוכנה שלו של "הגבל" או "שחרר הגבלה" או משהו. הדברים האלה, במידה והם נעשים, זה ברמה של צוותי ההנסדה של הספקיות בלבד. כך שעם נציגים אין מה לדבר וגם לא עם המנהלים שלהם, זה דיי בזבוז זמן אני חושב....זה שלספקיות אין מספיק רוחב פס כדי לתת לכולם בו זמנית את שיא המהירות זה דיי מובן. את החרא הזה אנחנו אוכלים. זו גם אחת הסיבות שישנה למשל איטיות בשעות העומס וכד'...רוחב הפס של הספקיות לא מספיק גדול לכולם, הכל מנוהל באופן סטטיסטי.עכשיו, האנשים שעכשיו טוענים שהם נחסמים צריכים לעשות כל מני בדיקות כמו בדיקה של האם כתובת IP מ-POOL אחר של כתובות משפרת משהו? ואם כן אז לעשות TRACERT ולבדוק באיזה LNSים יש את הבעיה ובאיזה לא. בנוסף לזה אם למישהו יש איזשהי בעיה עם הורדות ושיתוף אז במידה וניתן להתחבר עם שם משתמש וסיסמה אחרים של חבר או קרוב משפחה עם חבילה דומה באותה הספקית (רצוי מנוי חדש...) ולבדוק אם הדבר פותר את הבעיה או משנה משהו. זו בדיקה שיכולה לתת לנו תמונה טובה יותר. אם כאן באתר שלנו מספר אנשים ישתפו פעולה לצורך הבדיקה הנ"ל (שני אנשים מאותה חברה עם אותה חבילה כאשר אחד אומר שהוא מוריד טוב ממקור מסויים והשני אומר שהוא לא).
פורסם 2009 באפריל 316 שנים ^לפני יומיים נציגה של בב"ל אמרה לי שהם עושים תעדוף לשרתי הורדות וכדי להתחבר נורמלי צריך חבילת גיימר, אני משוכנע שהיא סתם זרקה לאוויר כל מיני מושגים שהיא לא מבינה בהם כי אם היא היתה מבינה היא היתה סותמת את הפה ולא אומרת משהו שיכול לסכן את מקום העבודה שלה.
פורסם 2009 באפריל 416 שנים טוב בסדר, אנחנו מודעים לזה שהתחברות עם אייפי גיימר נותנת לך תעדוף על פני אחרים וכו' וכו'. זה לא אומר שרק עם חבילת גיימר אתה אמור להוריד כמו בן אדם.הנציגה אולי יודעת כמה פרטים טכניים של התחברות, ניתובים ותעדופים של לקוחות עם חבילת גיימר, והיא יודעת אולי שהחבילה הזאת יכולה לעזור לך (שוב, בגלל ניתובים בלה בלה בלה), אבל אין לה שמץ של מושג על הגבלות הורדה של משתמשים וחסימות ברמה הזאת, מאחר ובמידה וזה נעשה, זה נעשה בדרג גבוה בהרבה מזה שלה ושל המנהלים שלה.בכל מקרה כמו שאמרתי, אם אתפ רוצים לבדוק את זה באופן שיטתי אז אתם צריכים לשתף פעולה ולבצע כמה בדיקות באופן יותר שיטתי כמו שציינתי בהודעה קןדמת.
פורסם 2009 באפריל 416 שנים הגלישה בבזק בינלאומי בזמן האחרון הרבה יותר טובה.אני מניח שהרבה מורידים כבדים עזבו לספקיות החדשות, אז התפנה קצת רוחב פס.אני מוריד מ-Newshoting ב- SSL במהירות המלאה של קו ה-7 מגה במשך רוב שעות היממה.כשהמצב היה קטסטרופלי, בשעות העומס במהלך היום הקצב היה נוחת ל-2 עד 3 מגהביט.
פורסם 2009 באפריל 416 שנים אם הייתה שקיפות היה ניתן לחלק באופן הגיוני יותר, על ידי הלקוחות, את העומס על החברות השונות. אבל זה כנראה משהו שלעולם לא יהיה.
פורסם 2009 באפריל 416 שנים הגלישה בבזק בינלאומי בזמן האחרון הרבה יותר טובה.אני מניח שהרבה מורידים כבדים עזבו לספקיות החדשות, אז התפנה קצת רוחב פס.אני מוריד מ-Newshoting ב- SSL במהירות המלאה של קו ה-7 מגה במשך רוב שעות היממה.כשהמצב היה קטסטרופלי, בשעות העומס במהלך היום הקצב היה נוחת ל-2 עד 3 מגהביט.אצלי אין כל שיפור.שימו לב שהם מפעילים את התיעדוף בשעות עומס, ולא כל היום.
פורסם 2009 באפריל 616 שנים אתמול , לאחר שנשבר שיא חדש של איטיות (הטורנט הכי פופולרי במינינובה - הורדתי בקושי חצי מגה אחרי רבע שעה) נפלה ההחלטה.פתחתי חיבור באקספון, נבדוק היום בערב אם יש שיפור ובאיזו דרגה
פורסם 2009 באפריל 616 שנים אתמול , לאחר שנשבר שיא חדש של איטיות (הטורנט הכי פופולרי במינינובה - הורדתי בקושי חצי מגה אחרי רבע שעה) נפלה ההחלטה. פתחתי חיבור באקספון, נבדוק היום בערב אם יש שיפור ובאיזו דרגה מחכים לדיווח איך אתה מחובר ? כבלים / בזק אם כבלים אז איך ? MPLS / PPTP / L2TP
פורסם 2009 באפריל 616 שנים הבעיות גדלות מיום ליום. עד לפני שבוע חשבתי שהמעבר ל NETVISION היה טוב (עד עכשיו רוב הזמן הייתי מרוצה יחסית) בימים האחרונים אי אפשר להוריד מ P2P, אי אפשר לשחק ברוב המשחקים, ההתחברות למסנג'ר נוראית, חלק מהאפליקציות של FACEBOOK נכשלות בפתיחה. הדבר היחיד שאפשר לעשות זה לגלוש ולשחק CABAL ONLINE (שמשום מה עובד יחסית טוב כניראה כולם הפסיקו לשחק בזה חוץ מאבא שלי ). היתרון היחידי שיש ל NETVISION זה שבקושי יש צורך לעשות רפרשים בשביל לפתוח דפי אינטרנט
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.