מכונית: אוטומטית או ידנית? - עמוד 9 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מכונית: אוטומטית או ידנית?


Tomerb1

Recommended Posts

איזה מנגנונים אתם ממציאים לי עכשיו? חח את המלווה שלי עשיתי על פנדה 2006 והיא נכבתה לי מליון פעם.. גם שניסיתי לעשות סיבוב על הפולו הרבה אחרי המלווה אז היא נכבתה לי.. דווקא באונו 1993 שלי עם הקרבורטור האוטו הכי לא נכבה, אפילו לא הייתי צריך להתרגל

אני יכול רק לנחש שזה בגלל שיש 3 דוושות, ולרוב האנשים יש רק 2 רגליים. אז יותר נוח להשתמש בשתי רגליים + יד אחת, מאשר בשתי רגליים +...רגל שלישית שלא קיימת.

אז אתה מנחש לא נכון, כי אחרי שלומדים להתחיל נסיעה בעלייה לא צריך 3 דוושות... תאמת גם שלא ידעתי לא השתמשתי בבלם יד..

אני כל יום עושה זינוק בעלייה עם 2 דוושות ובלי בלם יד והאוטו שלי עוד שלם :lol: ועוד באוטו שלי הבלם יד נתפס חזק כזה.. צריך 2 ידיים בשבילו לפעמים.. רק זה חסר.

בקיצור... אנשים שלא נסעו על ידני יותר מבשיעורי נהיגה כותבים פה שאוטומט עדיף... זה כמו להגיד שווינדוס יותר טוב מosx ולינוקס כי אתה יודע להשתמש רק בווינדוס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 244
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

איך אפשר לעשות זינוק בעלייה בלי הבלם יד בעליות ממש תלולות?כאילו תחשוב,זה אוטו מנוע בנזין,הקלאץ' מאוד רגיש וברגע שאתה מרים אותו קצת יותר מידי המנוע נכבה...צריך להגיע לנקודת חיכוך הכי טובה ככה שתוכל לעמוד עם קלאץ' לחוץ בלי בלם,וברגע שהרמזור מתחלף לירוק לתת גז ולעלות,מה שבלתי אפשרי לעשות,לפחות בחיפה,ואני חושב שאותו דבר בלתי אפשרי בירושליים ובגליל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום עלייה שתגרום לאוטו להכבות. פשוט שמים יותר גז ולוחצים על חצי קלאץ' בערך

ונגיד אתה משתמש בבלם יד אז מה פתאום האוטו יכול לעשות התחלת נסיעה באותה העלייה? התנאים הם אותם תנאים.. הבלם יד הרי רק עוזר לך אם אתה לא מספיק מהיר לעבור מהברקס לגז..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין שום עלייה שתגרום לאוטו להכבות. פשוט שמים יותר גז ולוחצים על חצי קלאץ' בערך

ונגיד אתה משתמש בבלם יד אז מה פתאום האוטו יכול לעשות התחלת נסיעה באותה העלייה? התנאים הם אותם תנאים.. הבלם יד הרי רק עוזר לך אם אתה לא מספיק מהיר לעבור מהברקס לגז..

או בקיצור- נקבה :hat:

אני אומנם למדתי על אוקטביה דיזל, אבל גם בתור תלמיד לקחתי כמה וכמה פעמים עליות של 45 מעלות לפחות- תוך כדי פנייה.

המורה שלי לימד אותי את החרטא הזה עם הבלם הידני רק כדי שאדע במיקרה והטסטר יבקש ממני להשתמש בזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה זה עליות של 45 מעלות?

אני לא יודע איזה עליות יש בטבריה,אבל בכרמל שאני חושב שהוא יותר גבוה מטבריה יש עליות יותר גבוהות ותלולות בהרבה(ככה אני חושב)

תבוא לנסות לעשות בחיפה את העלייה של רחוב אינטנאציונל נראה אם תצליח זה קשה בטירוף...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איך אפשר לעשות זינוק בעלייה בלי הבלם יד בעליות ממש תלולות?כאילו תחשוב,זה אוטו מנוע בנזין,הקלאץ' מאוד רגיש וברגע שאתה מרים אותו קצת יותר מידי המנוע נכבה...צריך להגיע לנקודת חיכוך הכי טובה ככה שתוכל לעמוד עם קלאץ' לחוץ בלי בלם,וברגע שהרמזור מתחלף לירוק לתת גז ולעלות,מה שבלתי אפשרי לעשות,לפחות בחיפה,ואני חושב שאותו דבר בלתי אפשרי בירושליים ובגליל

זאת בדיוק הנקודה, באזורים כאלו עם גיר ידני נשחק מהר יותר בהשוואה לנסיעה במישור.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בדיוק העיניין אני לא חושב שאפילו לא בטבריה ( שזה הכי תלול שאני מכיר בארץ ) אין עליות של 45 מעלות !

אז זהו, שיש שלוש מקומות עם עליות מטורפות כאלה.

אם אתה מכיר את העיר, אני יכול להסביר לך איפה...

מה זה עליות של 45 מעלות?

אני לא יודע איזה עליות יש בטבריה,אבל בכרמל שאני חושב שהוא יותר גבוה מטבריה יש עליות יותר גבוהות ותלולות בהרבה(ככה אני חושב)

תבוא לנסות לעשות בחיפה את העלייה של רחוב אינטנאציונל נראה אם תצליח זה קשה בטירוף...

א. אני בספק אם העלייה בכרמל יותר גבוהה מהעלייה בטבריה, לא שזה משנה משהו...

ב. אני לא מכיר מספיק טוב את חיפה כדי לדעת איפה הרחוב הזה

ג. עליה של 45 מעלות זה עלייה ששני מטר ממך הכביש הוא בגובה הרכב (לפחות), ביחס לגובה שלו במיקום הנוכחי... טוב טכנית זה יוצא קצת פחות מ45 מעלות, אבל זה עדיין תלול אחוש&^*ה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זאת בדיוק הנקודה, באזורים כאלו רכב עם גיר ידני נשחק מהר יותר בהשוואה לנסיעה במישור.

רגע רגע, מה בדיוק "נשחק" ?

בכל מקרה, כמו שה"אונו המשתוללת" אמר, כל עליה בארץ אפשר לעלות בלי בלם יד. אלא אם כן מדובר על הנעה קדמית וכביש מאוד חלק, במקרה כזה יש סיכוי לפרפר גלגלים ולהידרדר אחורה.

היום (שלא כמו פעם) אין תשובה חד משמעית לגבי גיר ידני או אוטומטי, עכשיו יש התלבטות גדולה בין גיר DSG לבין ידני רגיל.

אני אישית הייתי בוחר בגיר DSG לרכב העבודה/סידורים שלי, וידני לרכב סופי-שבוע ופנאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נשחק- בדיוק כמו שזה נשמע. מופעל לחץ גדול יותר על כל החלקים (מנוע, גיר וכו'), וזה גורם לבלאי מוגבר.

מה שכן, אני בכלל לא בטוח לגבי זה שגיר ידני נשחק יותר או אם יותר, אז עד כמה זה משמעותי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נו, אני שמח שלפחות סיכמנו שכל מי שדוגל בידני עושה את זה מטעמי פוזה בלבד :)

בולשיט !

על איזה פוזה אתה מדבר?

תיבה אוטומטית גורמת לצריכת דלק יותר גבוהה , ובעיקר לבלאי מואץ במערכת הבלמים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בולשיט !

על איזה פוזה אתה מדבר?

תיבה אוטומטית גורמת לצריכת דלק יותר גבוהה , ובעיקר לבלאי מואץ במערכת הבלמים.

:hizuk:

בוא נגיד שאני בעד פה ושם קצת פיזוז קטן של רעש נחמד של דואן שיפט או קצת מהירות אבל בגדול אני אך ורק בגלל הייתרנות של הידני.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...