עבור לתוכן

קנייה קבוצתית לחברי HWZONE - דל 2209WA!!! - נגמרה, אך המחיר נשאר לחברי HWZONE.

Featured Replies

פורסם

אגב זאפ, פתחתי את התיבה שלי במייל וראיתי מכתב ממנהל התוכן שלהם.

הם משנים את איך שהביקורות שם ייראו ו "מספר אנשים בעלי סטאטוס "מדרג נבחר" נבחרו בקפידה להיפגש עמנו לדיון תוכן ולהשפיע".

אשתדל להעלות שם את החוסר דיוק בנתונים טכניים.

מה עוד הייתם רוצים שאעלה בפניהם ?

  • תגובות 293
  • צפיות 43.3k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

שלום

להלן תשובה שקיבלתי מ זאפ

האם זה תשובה נכונה ??

יעקב

שלום רב,

אנו לא מעדכנים את האתר לפי פורומים אלה רק על פי אתרי היצרן או היבואן. הינה לינק לשני הדגמים עם המאפיינים שלהם באתר Dell:

e2209wa:

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=uk&l=en&cs=ukdhs1&sku=185515

2209wa:

http://accessories.euro.dell.com/sna/productdetail.aspx?c=uk&l=en&cs=ukdhs1&sku=198660

בברכה,

רם

זאפ

פורסם

יעקב,

כנראה החבר'ה ב-ZAP גם לא ממש יודעים לקראו או לפחות לדייק בקריאה.

הלינק ל-E2209WA לכאורה, הוא למעשה לינק ל-E2209W. אין שום E2209WA באתר של DELL.

תקרא שוב את התגובה הקודמת שלי (כדי שלא אחזור על עצמי סתם).

תפנה את תשומת ליבם של אנשי ZAP לכך.

פורסם

עזוב, אל תטרח. נראה שהאנשים ב-ZAP פשוט טיפשים ושום דבר לא הולך לשנות את זה...

מדובר בשתי סדרות שונות לחלוטין - ה E2209W בכלל לא משתייך לסידרת Ultrasharp הגבוהה.

פורסם

עזוב, אל תטרח. נראה שהאנשים ב-ZAP פשוט טיפשים ושום דבר לא הולך לשנות את זה...

אשכרה.

מה גם שבמקרה, בלי קשר לנושא הדיון פה, חיפשתי שם את ה-DOKים מסדרת Corsair Flash Voyager, וגיליתי שהם לא עושים הפרדה במערכת שלהם בין הרגיל ל-GT, שאלה שני דגמים שונים מאוד. בדיוק ההיפך ממה שקורה פה. מעניין אם גם שם הם טוענים שהם "הולכים לפי הדף של היצרן". :screwy:

פורסם

אחריות

אחרי שראיתי את הלינק לגבי מדיניות החלפת פיקסלים של dell אני מבולבל.

רשום שם שלגבי פיקסל אחד בהיר או 6 כהים המסך "מועמד" להחלפה במשך 3 שנים.

האם זה אומר החלפה בכל מקרה או שדל שוקלים כל מקרה לגופו?

ובכל מקרה למה פנדה ו-NEXTOP מתגאים שהם מחליפים פיקסל שרוף בשבוע הראשון אם יש אחריות ל-3 שנים ??

ופה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=397851.msg3544229#msg3544229

נציג SKYPC אומר "החלפת פיקסל שרוף אחד עד השנה הראשונה. (לפי המדיניות של דל)"

אז מה התנאים האמיתיים בארץ?

פורסם
  • מחבר

בעבר CMS אמרו שהם נותנים אחריות ל3 פיקסלים מתים מכל סוג שהוא,

האחריות של דל אומרת פיקסל בהיר אחד, או 6 כהים.

התוספת שאתה מקבל מהחנויות השונות (השבוע על הפיקסל), אני יודע בפנדה בוודאות, בNEXTOP אני משער שהם גם עושים את זה, ולSKYPC אני לא מאמין שהם עושים את זה במשך שנה, זו תוספת על חשבון החנות, כלומר לא משנה אם זה פיקסל בהיר או כהה, הם מחליפים לך את המסך בחדש אחר. וכמובן לא מחודש.

(שוב פעם, אני יודע רק על פנדה בוודאות את הנושא הזה, בנוגע לחנויות האחרות אני ממליץ לך לבדוק בעצמך)

פורסם

אחריות

אחרי שראיתי את הלינק לגבי מדיניות החלפת פיקסלים של dell אני מבולבל.

רשום שם שלגבי פיקסל אחד בהיר או 6 כהים המסך "מועמד" להחלפה במשך 3 שנים.

האם זה אומר החלפה בכל מקרה או שדל שוקלים כל מקרה לגופו?

ובכל מקרה למה פנדה ו-NEXTOP מתגאים שהם מחליפים פיקסל שרוף בשבוע הראשון אם יש אחריות ל-3 שנים ??

ופה http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=397851.msg3544229#msg3544229

נציג SKYPC אומר "החלפת פיקסל שרוף אחד עד השנה הראשונה. (לפי המדיניות של דל)"

אז מה התנאים האמיתיים בארץ?

אני חושב שנציג SKYPC התכוון לפיקסל הבהיר.

והוא לא הסביר את עצמו בצורה טובה.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים