Battlefield - נכון שהתגעגתם לכותר חדש? - עמוד 88 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Battlefield - נכון שהתגעגתם לכותר חדש?


simonsix

Recommended Posts

  • תגובות 2.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

בחצי מהמשחקים ששיחקתי השבוע אנשים השתמשו ב-C4 בשביל לפוצץ את ה-MCOM.

עוד עניין שדפוק שגם העלו הרבה פעמים בפורום של EA זה שכל מיני דברים במשחק לא מעודדים הטמנה של ה-MCOM. אם אתה מטמין את הפצצה אתה מקבל 30 נק' ואם היא גם מתפוצצת אז עוד 100. זה מ-מ-ש עלוב בהתחשב בכך שחיסול כלי נותן 100 נק' וזה לא כולל את האנשים שנהרגים בתוכו. כשמפוצצים את ה-MCOM עם C4 מקבלים המון נקודות, על הסבת נזק (פעמיים) ועל החיסול של התחנה, שלא לדבר על אם נכנסו לשם אויבים והם מתו מהפיצוץ.

עניין ה-C4 יפתר כי ב-retail ידרשו כ-15 פצצות C4 בשביל להרוס את ה-MCOM, אולי אפילו יותר. הריסת מבנים על ה-MCOM אינו כזה נורא, רק ב-4 MCOMs זה אפשרי, ב-4 האחרונים המבנים לא יכולים להיהרס. אני מקווה שהמשחק יעודד עבודת צוות יותר וגם יעודד הטמנה של הפצצה ושמירה עליה (אולי עם יותר נקודות לזה שמטמין את הפצצה). מבחינת הקבוצה המגינה צריך לתת יותר ניקוד לאלו שהורגים אויבים בקרבת ה-MCOM שהרי הם מגינים על הדבר הכי חשוב במצב rush של המשחק. כמובן שגם לתת יותר ניקוד למי שמנטרל את הפצצה.

אני הרבה פעמים חווה את זה בתוך המשחק. אני שומע שהטמינו פצצה, אני רץ לכיוון שלה ואני רואה מישהו רץ לכיוון ההפוך - אני חושב לעצמי "מה אתה דפוק? לך תנטרל." הבן אדם אשכרה ברח מהפצצה או מה? זה קורה הרבה פעמים. באותו מקרה ספציפי אני נטרלתי את הפצצה אבל ראיתי עוד כמה חבר'ה שהיו שם לפניי ויכלו לעשות זאת מזמן. אני נטרלתי ממש בשנייה האחרונה כשהאזעקה גוברת וגוברת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן זה ממש מעצבן

אם אתה זוכר בסרטון שלי יש קטע שהMCOM מתפוצץ שניה לפני שאני מסיים לנטרל

אני זוכר שממש התעצבנתי שמי שעקב אחריי מהצוות פתאום נעלם ואני חושב שאין מי שיחפה עליי אם יהרגו אותי לפני שאני מספיק לנטרל

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מפות? בחנות בתוך המשחק?

אני מתחיל להרהר בקנייה שלו...

בבקשה לא חנות בסגנון Combat Arms.... :screwy:

זה ניראה יותר כמו חנות ל DLC, בכל מקרה הם דורשים על זה כסף אז למה לא לשלב את זה בתוך המשחק, אם אין לך בעיה לשלם ל DLC של MW2 לא תיהיה לך בעיה לשלם לזה.

המשחק ניראה מאוזן בצורה טובה, גם אם אתה רמה 1 אתה יכול להרוג בלי בעיה כאלה שברמה 11/12 ואחרי זה להשתמש ב KIT שלהם, המשחק שומר על איזון טוב יותר מרוב המשחקים האחרים, זה לא שהנשקים בהתחלה גרועים בצורה נוראית, בחלק מהמקרים הם אפילו עדיפים (אני אישית מעדיף מדוייק על חשבון מהירות ולכן בחלק מהמקרים אני לא משתמש בנשק החדש ביותר).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, DLC.. זה הרעיון

http://www.cinemablend.com/games/Bad-Company-2-Gets-Day-One-DLC-22783.html

עריכה: patch/עדכון בקרוב לבטא? מצוות הפיתוח:

The rendering programmer is making patch preparations. We should get one out (some perf improvements and compatibility fixes) this week. That is, unless something huge and unforeseen shows up tomorrow.

I had ideally hoped to have had a patch out yesterday, but we were finding several bad crashes in the singleplayer game, which took something like 3 full days of attention from almost all the dev team

.

מעניין אילו דברים יתוקנו ומה השינויים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיסדרו את בעיות ההתחברות, אני כבר שלושה ימים לא מסוגל לשחק, אני לא כזה עצבני כי יש לי מאס אפקט בצד אבל אם לא יסדרו את זה... טוב אני לא אגיד מה אני אעשה ::) כי בת'כלס אני לא אעשה כלום חוץ מלרטון על ורמת הז*ות שבחברה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיסדרו את בעיות ההתחברות, אני כבר שלושה ימים לא מסוגל לשחק, אני לא כזה עצבני כי יש לי מאס אפקט בצד אבל אם לא יסדרו את זה... טוב אני לא אגיד מה אני אעשה ::) כי בת'כלס אני לא אעשה כלום חוץ מלרטון על ורמת הז*ות שבחברה.

גם לי יש את הבעיה המזדיינת הזאת

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תנסו את אלו:

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc-beta/884560-cause-fix-5-minute-disconnect-issue.html

http://forums.electronicarts.co.uk/battlefield-bad-company-2-pc-beta/880954-bfbc2-port-information.html

נ.ב.- סתם משהו מצחיק שצילמתי במשחק.. הגופה שלו הייתה כך כ-10 שניות, פשוט רק ברגע האחרון לפני שהגופה נעלמה נזכרתי לצלם את זה.

נ.ב.2- הולי שיטטטטטטט!!!!

http://i2.fastpic.ru/big/2010/0210/68/15b3f6e69f49fe584e0cfc80ad319968.jpg

(לא, זה לא שלי)

נ.ב.3- כרגע ניסיתי לראות איך מגיעים למספרים שכאלו (של דקירות). הייתי recon עם SAIGA, C4 ותוסף של מהירות. שברתי את השיא הקודם שלי של 6 (? נדמה לי), עשיתי 11 דקירות. הבנתי את הרעיון ואני מאמין שזה אפשרי, רק שזה גם תלוי באויבים ובהזדמנויות הנקרות בדרך, זה לא משהו שיכול לקרות בכל משחק. דקירות במשחק הזה = יותר מידי קל (: שתי התמונות מאותו המשחק- פשוט גללתי הצידה בשביל שניתן יהיה לראות את ה-dog tags.

בלי קשר זה היה משחק מעצבן+טוב. מצד אחד הלך לי ממש טוב ואני פיצצתי כמעט את כל ה-MCOM (הייתי בהתקפה).. במיוחד בחלק האחרון, הטמנתי את B ושמרתי כמעט לבד.. רוב הקבוצה שלי הייתה ב-spawn, מטיילים ועושים שטויות. אחר כך בשביל A לא נשארו לנו מספיק כרטיסים, הפסדנו....

http://img641.imageshack.us/img641/7320/bfbc2game20100212143135.jpg

http://img687.imageshack.us/img687/7141/bfbc2game20100212143152.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...