KingYes פורסם 2011 בנובמבר 15 Share פורסם 2011 בנובמבר 15 מעניין איך אתה יודע את זה.. :2gunsfiring: קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
GamerFreak פורסם 2011 בנובמבר 28 Share פורסם 2011 בנובמבר 28 יצא 290.36 בטא קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2011 בנובמבר 28 מחבר Share פורסם 2011 בנובמבר 28 מעולה ! עודכן עמוד ראשי מידע נוסף על הדריבר כולל תמונות השוואה של Ambient Occlusion במשחקים Skyrim ו-MW2 : http://www.geforce.com/News/articles/nvidia-geforce-290-36-beta-drivers-released קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
djelectric פורסם 2011 בנובמבר 29 Share פורסם 2011 בנובמבר 29 בעלי מערכי ה-SLI, הייתי מציע לכם להמתין קצת בשל העובדה שיש אנשים שטוענים שאחרי התקנה של הדרייבר הזה הם לא מקבלים תצוגה והמסך שלהם מתחרפן (לפעמים לפני ולפעמים אחרי אפשור המערך במרכז הבקרה)http://www.techpowerup.com/forums/showthread.php?t=155873 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2011 בדצמבר 1 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 1 בשורות טובות, עם בטא 290.39, ניתן להפעיל FXAA על כל המשחקים (DX9/10/11) ! בניגוד להגבלה ל-opengl בדריברים קודמים.עדיין האפשרות חבוייה ויש להשתמש ב-nvidia inspector ע"מ לאפשר FXAA, לפי פרופיל או באופן גלובלי,אבל זה לבטח יותר נוח ובטוח מאשר להתעסק עם injectors למיניהם.המאמר מתורגם מגרמנית לאנגלית:http://translate.google.co.il/translate?sl=de&tl=en&js=n&prev=_t&hl=iw&ie=UTF-8&layout=2&eotf=1&u=http%3A%2F%2Fwww.pcgameshardware.de%2Faid%2C832856%2FFXAA-fuer-Geforce-Grafikkarten-So-aktivieren-Sie-den-neuen-Immer-AA-Modus-Jetzt-mit-ganz-neuen-Erkenntnissen-Tipp-des-Tages%2FGrafikkarte%2FTest%2Fמי שבכל זאת בענייני injectors, ירצה לנסות את השיטה החדשה - SMAA. יש טוענים שזאת עדיפה על FXAA.http://mrhaandi.blogspot.com/p/injectsmaa.html קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2011 בדצמבר 1 Share פורסם 2011 בדצמבר 1 ^^ Oh yea! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2011 בדצמבר 5 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 5 עדכנו את הכתבה ההיא עם דיווחים על הדריבר alpha\מודלף 295.18, כאשר FXAA כבר ניתן לבחירה מלוח הבקרה, ושעובד בשילוב כל סוגי ה-AA האחרים (גם במשחקים בהם היתה בעיית תאימות עם בטא 290.39).בנוסף דווח על עדכון גדול לאלגוריטם של FXAA שיצא בקרוב:http://timothylottes.blogspot.com/2011/12/big-fxaa-update-soon.htmlוסוף סוף כללו Frame Limiter (נגיש מ-inspector ולא מלוח הבקרה בינתיים), לטובת המאבק ב-micro stutter וכדומה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2011 בדצמבר 21 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 21 שוחרר 290.53 בטא. עודכן עמ' ראשי http://www.geforce.com/News/articles/nvidia-geforce-290-53-beta-drivers-released קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2011 בדצמבר 22 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 22 עדכון לגבי FPS Limiter - נבדק ועובד בדריבר הזה ^ עדיין לא זמין מלוח הבקרה של אנוידיה, אבל פעיל דרך nv inspector. צריך להכניס את הערך של ה-FPS הרצוי ב-hex, או לזרוק בספרייה של inspector קובץ הגדרות xml ערוך מראש (ניתן להורדה בלינק הבא) שיאפשר בחירת FPS נוחה מהתוכנה בקפיצות של 5fps (או כל ערך אחר שתוסיפו ל-xml) http://forums.guru3d.com/showpost.php?p=4200169&postcount=211 יתרונות אפשריים להגבלת FPS: - הפחתת צריכת חשמל \ חום \ רעש, רלוונטי כשבלי vsync, או עם vsync בקצבי רענון גבוהים. - צמצום stuttering או הפרשי FPS לתחושת זרימה חלקה יותר. - הפחתת tearing ללא שימוש vsync. - הפחתת לאג בשימוש vsync (אומרים שיש טריק להוריד איזה 2 פריימים מתחת לקצב הרענון) אגב, ניתן להגביל FPS באמצעות תוכנות צד שלישי וכו' אך השיטות האלה לא תמיד נקיות מבעיות. האפשרות להגבלה מהדריבר (ולפי פרופילים) היא הפתרון המועדף מכל הבחינות. אישית לא יצא לי להתעסק בזה אבל מסתבר שיש לזה ביקוש. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2011 בדצמבר 24 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 24 טוב יצא NV Inspector חדש 1.9.5.7, בו כבר מובנים הערכים ב-frame rate limiter לבחירה נוחה של FPS מקסימאלי.(כולל 59fps לטובת צמצום input lag בשימוש vsync + triple buffer על מסך 60hz)הורדה: (ניתן לעדכן דרך התוכנה עצמה, למי שכבר משתמש בה)http://download.orbmu2k.de/files/nvidiaInspector.zip קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2011 בדצמבר 24 Share פורסם 2011 בדצמבר 24 תודה על העדכון. אני משתמש ב Inspector כדרך קבע בכדי לאלץ קלוקים/מתחים נמוכים כשאני בדסקטופ ואין שום אפליקציה שדורשת האצת 3D/Video. הדרייבר לבד לא ממש מצליח במטלה הזו. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2011 בדצמבר 24 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 24 אתה מדבר על המסך הזה ? אצלי הוא לא זמין, זה כנראה פתוח רק למי שיש multi-monitors... אם אני לא טועה שם גם נמצאות רוב הבעיות של מעברי P-States. אגב, ניסית לכוון פרופילים ל-2D/3D ב-automatic profile management של MSI AB ? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
ALÞHA פורסם 2011 בדצמבר 24 Share פורסם 2011 בדצמבר 24 אכן.אני עם צג אחד והוא מופיע (קליק ימני על "Show Overclocking" ובחירה ב "MDPS") - ברמה הגלובלית יש לקבע Threshold של 30-40% במקרה של האצת ווידאו (P8) ו 60-70 (אפשר גם 99%, אבל רצוי פחות בכדי למנוע דרופים פתאומיים ב FPS כשהמעבד הגראפי מגיע למצב שהוא לא מנוצל ב 99%) לאפליקציות תלת-מימד (P0).אגב, ניסית לכוון פרופילים ל-2D/3D ב-automatic profile management של MSI AB ?עדיין לא, אפשר לתת גם לה נסיון. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
SyndromE פורסם 2011 בדצמבר 24 מחבר Share פורסם 2011 בדצמבר 24 ואללה לא שמתי לב לקליק ימני... אחרי שמריצים את זה מתווסף איקון שלישי בצד שמאל למעלה לגישה נוחה. עכשיו ברור למה לא היה לי איקון.בכל אופן, מדף הבית של התוכנה, מתורגם מגרמנית - הסיבה לבעיה (אבל לא מתייחסים למסך בודד) :Saving energy when using multiple monitors Since at NVIDIA GDDR5 graphics card is used as video memory, there is a limitation on the power management features. If more than a single display with different resolutions / timings to be connected to the graphics card, the driver that automatically prevents downshift in energy-saving "Performance States" (P-states). The reason is, according to NVIDIA in a hardware limitation in the use of GDDR5 memory, which can cause a change in the P-states to flicker. This issue is therefore not limited to NVIDIA graphics cards. Unfortunately, the driver offers the user the choice not to be accepted to flicker instead to save power. This fact is now dedicated to a new feature "Multi Display Power Saver". קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
1stcowgirl פורסם 2012 בינואר 11 Share פורסם 2012 בינואר 11 המון בעיות מדרייבר 280.26 ועד לבטא הנוכחי 290.53!ברשותי כרטיס 460 וממה שהצלחתי להבין (בפורומים של NVIDIA) שהמון משתמשים בעלי כרטיסים 460 והכרטיסים המומהרים (TI OC SC)נתקלים בהמון בעיות!התופעה הנפוצה היא קריסת דרייבר התצוגה : TDRDisplay driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered.יש בעיה של מתחים ומהירויות, ובכלל מאז חודש ספט' 2011, משתמשים חווים המון בעיות שונות ומשונות ואף רציניות (כגון LOCKUPS)אני אישית חוויתי המון TDRS עם כל הדרייברים הישנים.ברגע זה מותקן אצלי 270.33 ואני לא חווה שום בעיות איתו!NVIDIA טענו בהתחלה שהבעיה נובעת מהחומרה ולא מהדרייבר, והיום.... היא אמנם לא מודה שהבעיה היא הדרייבר, אבל היא הודיעה שלא תשחרר WHQL עד שלא תפתור את מריב הבעיות.היו שמועות שב3 לינואר יצא הדרייבר אבל כמו שרואים עדיין אין עדכון!הייתי כל כך מתוסכלת!רכשתי את הכרטיס לפני כ 3 חודשים והוא התנהג מאד מוזר על הדרייברים האחרונים.כשנכנסתי לפורום של NVIDIA הבנתי שאני לא לבד, רוב בעיות הם לבעלי כרטיסי 460 ומעלה (ראיתי שהמון 560TI חווים בעיות יותר רציניות משלי בעיקר בעיות התחממות)זכור לי שבמרץ 2010 שחררה NVIDIA דרייבר אכזרי שגרם לכרטיסים להגיע ל150 מעלות ולהשרף, זה קרה בכל העולם!הטראומה ההיא , היא שהביאה אותי להשאר ב 270.33 ולחכות לדרייבר יציב יותר.הייתי מציעה לכם לבדוק את תפקודו של כרטיס המסך שלכם ואת טמפרטורות העבודה שלו!והייתי גם ממליצה להכנס לNVIDIA ולקרוא מעט פוסטים של בעלי כרטיסים כמו שלכם.http://forums.nvidia.com/index.php?s=36eed836833e53eb2c08dea1c25d4f93&showforum=213 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.