נקנה הרדיסק חדש ב KSP . מנסים להתנער מאחריות ... - עמוד 3 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נקנה הרדיסק חדש ב KSP . מנסים להתנער מאחריות ...


Bug2000

Recommended Posts

קרה לי את אותו המקרה בדיוק עם לוח גיגהבייט בתושבת 939. באמת שאין לך טיעון כאן...

לא מסכים.

במקרה שאפשר לקבוע בבירור שאין קשר בין הנזק הפיזי לתקלה, אני מצפה שהספק לא יתנער מאחריות.

זה כמו שמישהו יסרב להחליף מקרר עם מנוע שרוף בגלל שאחד ממדפי הפלסטיק נשבר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 66
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

איזה שטויות

רק השבוע הפלתי 2 הרד דיסקים חדשים

שניהם לא עבדו אחרי זה

החזרתי ליבואן תוך 2 דקות קיבלתי חדשים

זה מה שאומר תמיד לקנות מממקום

אמין

:o

רגע, אני רוצה להבין נכון - בתרד שמדבר על המושג "אתיקה עיסקית" אתה בא ושולל לחלוטין מושג שנקרא "אתיקה צרכנית". יעני הכל אתי ולגטימי כל עוד לא תפסו אותך ?

מה שאתה עושה כאן פסול לחלוטין. אף אחד לא אמור להיכנס לך לחיים האישיים ולמה שאתה עושה אבל עצה כזו לא אמורים להמליץ ולחנך כך את הקוראים בפורום. יש תנאי אחריות שאותם קבע היצרן ( !!! ) ואתה בעצם מעודד כאן התעלמות מהם בריש גלי כאילו הדבר לגטימי והגיוני. מה שעשית תשמור לעצמך - אם הלך לך אז זה יופי ונהדר והרווחת והלוואי גם עלינו אבל תשמור דרך חשיבה והתנהגות זו לעצמך, אל תפיץ את זה מעל דפי פורום ציבורי ועוד במדינה שבא הוגנות ואתיקה אלו שני מושגים שצריכים להשתפר.

(* ובלי שום קשר - דיברת על יבואן, מהכותרת נראה שאתה עובד באיזה עסק שעובד ישירות עם יבואן ומן הסתם יש לו קשרים שאין ללקוח פרטי. אז למרות כל החוסר מוסר שאתה שופך פה - מה בדיוק אתה בא להגיד ? מישהו בסוף עלול להפסיד מכל העסק ולא באשמתו איפושהו בשרשרת שבין היבואן שלנציגים שלו מסרת את החומרה שהרסת במו ידיך לבין היצרן שייצר מוצר טוב שנהרס על ידי הלקוח).

ובכדי להשלים את הפער שנוצר בתרד הזה צריך קודם כל להבין מה אומרת אחריות של יצרן שמייצר מוצר. הייצרן נותן אחריות תפעולית למוצר. שהמוצר ימשיך לעבוד כמו שצריך ושלא תיגרם לו תקלה שנובעת מעצמו. כל גורם חיצוני או שימוש לא נאות שגורם לתקלה בסוף לא מכוסים על ידי היצרן - ובצדק. ז"א שבתאוריה אם החלטתם להפעיל את ההארדיסק בתוך תנור - היצרן לא אחראי על תקלה שתיגרם מזה, וזה די הגיוני.

כמובן שקשה מאוד לדעת לפעמים איך השתמש הלקוח במוצר ומה עשה לו ויש מקרים שפשוט אי אפשר להוכיח או לראות שהתקלה היא לא תפעולית בלבד וכאן מתחילה שרשרת הפסדים לא מוצדקת שמגיעה עד ליצרן אבל אין מה לעשות נגדה.

לכן גם על הצרכן להיות אתי ומוסרי לפני שהוא מעז לבקר את האתיקה והמוסר של נותן השירות שלו. צביעות זה דבר מגעיל ולא בריא ואם מישהו הוא כזה - אז בכייף, לא רוצה להיכנס לחיים של אף אחד - אבל בבקשה - לא לעודד את זה ולדבר על זה, יש דברים שאפשר לשמור לעצמך - זה גם עוזר לתדמית שלך אל מול הסובבים אותך, אם תעודד התנהגות כזו בסביבה שבה אתה חי - בסוף זה גם יבוא נגדך.

מבחינת היצרן - הוא מבקש ממך שימוש נאות בלי שום קשר לסיבה שממנה נגרמה התקלה וזה נובע בדיוק מהסיבה שמוזכרת בפיסקה למעלה (שאי אפשר לדעת). הרי כולנו יודעים זאת לגבי - החלפת הקירור תביא ברוב המיקרים לביטול האחריות למרות שהתקלות ברוב המקרים הן תפעוליות ולא בגלל החלפת הקירור, אז מה הקשר בדיוק לסיבה שממנה נגרמה תקלה מסויימת בהארדיסק שבו יש נזק פיזי שלא מקובל על היצרן ? אני לא אומר כלום לגבי אם המקרה מוצדק או לא כי בטח אין לי את כל המידע בנושא אבל אם רוצים שאנחנו ניקח חלק במשהו מהסגנון הזה - לפחות אפשר להפטר מה"תמימות".

ובקשר ליבוא מקבילי וכו' - אל לנו להיות תמימים, ההארדיסקים האלו לא מיצורים בארץ ומישהו בסוף מפסיד מזה. וגם לגבי יבואנים אל תהיו תמימים - זה שעובד RMA קיבל מוצר עם נזק פיזי או תקלה משימוש לא נאות זה לא אומר שזו המדיניות של היבואן. גם יבואן מורכב מעובדים ומחלקות וגם הוא עלול לא לקבל את האחריות הזו מהיצרן בסוף - אין לו שום אינטרס לקבל מוצר עם נזק פיזי וזה עלול לגרום לו להפסדים (בסוף הספק שלו שזה יכול להיות גם היצרן יפסיק לעבוד איתו כי הוא בעצמו לא רוצה להפסיד).

אני אישית הכרתי מקרה של עובד RMA אצל יבואן גדול שלא רק קיבל מוצרים עם נזק פיזי אלא גם עשה קומבינות עם הקשרים שהיו לו (כן כן - אפשר להחליף מוצר שהאחריות שלו נגמרה :) ), מישהו הפסיד מזה בסוף ונראה לכם לרגע שזה אומר שהיבואן מסכים לקבל מוצר עם נזק פיזי או שימוש לא נאות ? לא נראה לי...

והערה אחרונה - אני לא אומר איך לנהוג (אולי יש פה כיוון של המלצה כללית) אבל אלו דברים חשובים שצריך לפחות לדעת לפני שדנים בסוגיות שכאלו. לפי חלק מהתגובות כאן נראה שלא כולם יודעים או מתייחסים אליהם. ואני גם לא אומר שיצרן או יבואן לא יכולים להתגמש ולפעמים כדאי לספוג הפסדים בשביל להרוויח בסוף יותר (לא יודע אם כדאי בישראל - אבל באופן כללי זה לפעמים נכון) אלא רק מתאר את העובדות הבסיסיות שלפיהם קובעים מה נכון ומה לא. ובנוסף - אלו דברים די סטנדרטים בשוק מוצרי המחשב והאלקטרוניקה. אחריות על כמו שציינו מתחתי עובדת קצת אחרת ובצדק (גם מורכב מהמון חלקים ואם הנזק הפיזי במנוע אז כן - הוא עלול לא לטפל בו, בדיוק כמו שבמחשב עם נזק פיזי במארז עדיין תקבל אחריות על הארדיסק תקול).

טוב, מחר יש טניס הארדיסקים וכדורגל , כולם מוזמנים ;) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קרה לי את אותו המקרה בדיוק עם לוח גיגהבייט בתושבת 939. באמת שאין לך טיעון כאן...

ועוד איך שיש לי טיעון. נגיד קנית חדשה. במהלך ההתקנה הטלוויזיה מקבלת מכה קטנה, אבל לא נורא. הטלוויזיה עובדת מצויין. לקראת סוף האחריות הפאנל נשרף. אתה מגיע למעבדה ואומרים לך "חביבי, זוכר את המכה לפני שנה? אתה שברת. לך לעזאזל".

על אותו עיקרון פנדה שלחו אותי לעזאזל. אם הייתי גורם נזק פיזי שמשפיע על תפקוד הלוח עוד הייתי מבין את הטיעון של פנדה וסופג את העלות, אבל וואלה נשברה חתיכת פלסטיק זעירה שלא משפיעה בשום אופן, דרך וצורה התפקוד של הלוח אם. הלוח נשרף כתוצאה מקצר שנגרם בעקבות הפסקת חשמל והנה מגיע איזה טכנאי של פנדה, מאשים אותי בנזק ומסרב להחליף.

אני לא יודע איזה עוד דוגמא צריך כדי להמחיש את הטיעון שלי. זה כמו שתקבל מכה מאחורה ברכב, אחרי שנה ישרף איזה חלק במנוע והמכונאי יגיד שהחלק נשרף כתוצאה מאותה מכה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

קראת בכלל מה הוא כתב? הוא לא הספיק לקנות את העיתון ולכן הוא לא יכול לדעת מה הכתובת שאליה הוא צריך לשלוח את התלונה...

קראתי. הוא ביקש טלפון למרות שאמרו לו שאין כזה :nixweiss:

לא מסכים.

במקרה שאפשר לקבוע בבירור שאין קשר בין הנזק הפיזי לתקלה, אני מצפה שהספק לא יתנער מאחריות.

זה כמו שמישהו יסרב להחליף מקרר עם מנוע שרוף בגלל שאחד ממדפי הפלסטיק נשבר.

תגיד את זה לCD-LOG שסירבו להחליף לי את הלוח... הייתי צריך לרכוש ZALMAN שמגיע עם תושבת משלו בעלות של משהו כמו 300 ש"ח.

ועוד איך שיש לי טיעון. נגיד קנית חדשה. במהלך ההתקנה הטלוויזיה מקבלת מכה קטנה, אבל לא נורא. הטלוויזיה עובדת מצויין. לקראת סוף האחריות הפאנל נשרף. אתה מגיע למעבדה ואומרים לך "חביבי, זוכר את המכה לפני שנה? אתה שברת. לך לעזאזל".

על אותו עיקרון פנדה שלחו אותי לעזאזל. אם הייתי גורם נזק פיזי שמשפיע על תפקוד הלוח עוד הייתי מבין את הטיעון של פנדה וסופג את העלות, אבל וואלה נשברה חתיכת פלסטיק זעירה שלא משפיעה בשום אופן, דרך וצורה התפקוד של הלוח אם. הלוח נשרף כתוצאה מקצר שנגרם בעקבות הפסקת חשמל והנה מגיע איזה טכנאי של פנדה, מאשים אותי בנזק ומסרב להחליף.

אני לא יודע איזה עוד דוגמא צריך כדי להמחיש את הטיעון שלי. זה כמו שתקבל מכה מאחורה ברכב, אחרי שנה ישרף איזה חלק במנוע והמכונאי יגיד שהחלק נשרף כתוצאה מאותה מכה.

השאלה היא מי סירב להחליף לך את הלוח - היבואן, או פנדה ?

אני לא אומר שהטענות שלך לא הגיוניות, להיפך... כנראה שלא הבנת אותי. מה שאני בא לציין היא דרך העבודה של היבואנים, שפשוט מסרבים להחליף חלקים במקרים כאלה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתקלתי במקרה זהה לחלוטין לפני כשנתיים ,אמנם לא אני הייתי זה עם הHD אבל חזיתי בסיפור בעיניי.

הגיע לקוח עם שבר בפלסטיק הצידי שמסביב לכניסת הIDE, כנראה כשניתק את הכבל בהוצאה צידית שבר את החלק, אין אפשרות בעולם שזה מנפילה, נפילה היתה שורטת את המעטה החיצוני.

בסופו של דבר הבחור לאחר שהציק להם מספיק, איים, בכה, שאל וישב להם על הראש הוא זכה למימוש האחריות. חבל שזה מה שיש לעשות בכדי לזכות לשירות הוגן.

ויש לך בהחלט עילה פה, הטיעון שהשבר הוא אינדיקציה לנפילת הHD ולכן מפה התקלה זה נסיבתי בלבד ולא קביל בשום מקרה.

ולכן תמיד יש לך את האפשרות ללכת לבית משפט לתביעות קטנות.כמובן שבתור חייל יהיה לך קשה ליישם אבל זו בדר"כ האופציה השפויה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יכול להיות שפנדה לא אשמים, אבל גם אם היו מחליפים את הלוח לא הייתי רוכש משם חלקים רציניים. לא אהבתי את היחס. אני לא יודע אם הם השתפרו, חלפו חמש שנים, אחרי הכל, אבל באותה תקופה הם פרסמו באתר המון מוצרים שאין להם ולא יהיו להם סתם כדי למשוך לקוחות. אני זוכר שהרכבתי מפרט איכותי, חלקים תוצרת חברות איכותיות שלא מצאתי דרך אף חנות וכל עשר דקות התקשרו מפנדה ואמרו "אין לנו חלק X במלאי של אותו יצרן, לא יודעים מתי יגיע או אם בכלל יגיע, קח חברה אחרת במקום". בשיטה הזאת החלפתי לוח אם, כרטיס מסך, ומארז. אחי אמר לבטל את ההזמנה, אבל זרמתי עם פנדה כי לא הכרתי חנות איכותית אחרת באשדוד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד את זה לCD-LOG שסירבו להחליף לי את הלוח... הייתי צריך לרכוש ZALMAN שמגיע עם תושבת משלו בעלות של משהו כמו 300 ש"ח.

במקרה שלך CD-LOG צדקו, כי אתה רצית להחליף את הלוח בגלל נזק שאתה גרמת.

במקרה שלו, פנדה טעו, כי הוא רצה להחליף לוח בעקבות תקלה שלא קשורה בכלום לנזק שהוא גרם.

פעם הבאה תקרא טוב יותר את מה שאחרים כותבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה גם שכמה אנשים לא קראו טוב את דברי (אם בכלל, כנראה שאני צריך לכתוב תוכן עניינים עם כל כמות המידע :lol: ).

יש דברים שמפירים אחריות יצרן, נזק פיזי הוא אחד מהם.

אז למה צריך היצרן (מבחינה לוגית משפטית הגיונית ולא מבחינה עסקית) להחליף מוצר שבו הופרו תנאי האחריות אפילו שאין קשר בין התנאי המפר לתקלה שקרתה במוצר ?

יש תנאים וצריך לעמוד בהם, זה הכל. אני מסכים שאפשר לטעון שכדאי לנותן השירות ללכת לקראת הלקוח ולתת גם נימוק למה אבל בשום פנים ואופן אי אפשר להגיד שנעשה כאן משהו לא טוב. וכשאני אומר לא טוב אני מתכוון ללא טוב מבחינה משפטית - נכון או לא נכון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה גם שכמה אנשים לא קראו טוב את דברי (אם בכלל, כנראה שאני צריך לכתוב תוכן עניינים עם כל כמות המידע ).

יש דברים שמפירים אחריות יצרן, נזק פיזי הוא אחד מהם.

אז למה צריך היצרן (מבחינה לוגית משפטית הגיונית ולא מבחינה עסקית) להחליף מוצר שבו הופרו תנאי האחריות אפילו שאין קשר בין התנאי המפר לתקלה שקרתה במוצר ?

יש תנאים וצריך לעמוד בהם, זה הכל. אני מסכים שאפשר לטעון שכדאי לנותן השירות ללכת לקראת הלקוח ולתת גם נימוק למה אבל בשום פנים ואופן אי אפשר להגיד שנעשה כאן משהו לא טוב. וכשאני אומר לא טוב אני מתכוון ללא טוב מבחינה משפטית - נכון או לא נכון.

למה צריך להחליף ?!?!

כי הנזק נגרם לא על ידי זה בטוח אלא בא אליי עם הנזק הזה !! ולכן אני לא מוכן שעל הדבר הזה ידפקו אותי וביזבזתי לשב 500 שח !!!

ברור ?!

אני יודע שאני צודק ולא אני עשיתי את הנזק ובגלל זה אני אלך עם המקרה הזה עד הסוף . עד ש KSP יביאו לי הרדיסק חדש עד הבית!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש דברים שמפירים אחריות יצרן, נזק פיזי הוא אחד מהם.

אז למה צריך היצרן (מבחינה לוגית משפטית הגיונית ולא מבחינה עסקית) להחליף מוצר שבו הופרו תנאי האחריות אפילו שאין קשר בין התנאי המפר לתקלה שקרתה במוצר ?

בגלל הגיון בריא (אם כבר דיברת על לוגיקה).

כשברור לכל שאין שום קשר, היצרן צריך לכבד את האחריות.

ראה את הדוגמאות שאני ו-Chymes הבאנו. לא צריך להיות גאון כדי להבין שכל ניסיון להתחמק ממתן אחריות במקרה כזה הוא פסול. ואם אתה חושב שהוא מוצדק, אתה טועה. וכל שופט שיש לו ראש על הכתפיים יסכים איתי.

אחרת אפשר להגדיר כל שריטה כנזק פיזי, ולא לכבד אחריות על שום דבר, בחיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בגלל הגיון בריא (אם כבר דיברת על לוגיקה).

כשברור לכל שאין שום קשר, היצרן צריך לכבד את האחריות.

ראה את הדוגמאות שאני ו-Chymes הבאנו. לא צריך להיות גאון כדי להבין שכל ניסיון להתחמק ממתן אחריות במקרה כזה הוא פסול. ואם אתה חושב שהוא מוצדק, אתה טועה. וכל שופט שיש לו ראש על הכתפיים יסכים איתי.

אחרת אפשר להגדיר כל שריטה כנזק פיזי, ולא לכבד אחריות על שום דבר, בחיים.

אתה לא מבין טוב את דברי, אני לא טוען אם הוא מוצדק או לא (באמת לא קראתם את הפוסט הראשון שכתבתי הא ?) אלא אם הוא נכון או לא נכון מבחינה משפטית. לא צריך שופט כשיש חוק. אם יש תנאי אחריות בהם יש כללים שמפירים אותה - אז מה פה בדיוק יש לטעון ? ואני לא מדבר על מקרה זה או אחר, או אם זה מוצדק או לא. אלא אם זה נכון או לא. גם סלקום מעלה לי מחירים כל הזמן באופן מוגזם ואני לא יכול לבוא ולהגיד שזה לא מגיע לי כי אלו התנאים להסכם השימוש. נכון שהם נוולים - אבל אין לי מה להגיד לגבי זה. ההסכם קובע שבעד כל מה שאני מקבל יש להם זכות להעלות מחירים של בערך "100000" אחוז בתקופה ההתחיבות.

אז בבקשה להבין את דברי ולא לעוותם. אני לא כאן בעד או נגד מקרה זה או אחר. לא בא להצדיק ולא בא להכפיש - אלא רק מציין את העובדות הפשוטות והבסיסיות שמשום מה כולם כאן מנסים להתעלם מהן. אני אומר שרק אחרי שמבינים אותם - צריך לדון הלאה. כי זה בערך כמו לבכות שיש מס של 100 אחוז על מכוניות ושאני אעשה צרות בסוכנות של מיצובישי או משרד האוצר בגלל שהם לוקחים לי מס של 100 אחוז על מכונית.

ואני אחזור עוד 1000 פעמים לפני שינסו להציג אותי כאומר משהו שלא אמרתי - נותן השירות בהחלט יכול להחליף לפי שיקול דעתו (יצרן יבואן וכו) אבל לפי הגדרת האחריות שהגדיר הוא לא חייב. אנשים כאן בתרד הזה ישימו את אותו מצב ביחד עם מישהו שגנב כסף מלקוח או שיקר לו לגבי משהו מסויים. זה פשוט קצת תמוהה איך מנסים להיתחמק מהעובדה שיש תנאי אחריות ושיש דברים שמפירים אותם ולא משנה עד כמה זה הגיוני או לא זה המצב.

זה נשמע כאילו הלקוח קובע את תנאי האחריות איך שנוח לו בזמן שקורה משהו ולא בזמן הקנייה אבל מה לעשות - הוא זה שמקבל שירות ולא נותן אותו לכן הוא חייב להידבק לתנאי האחריות ורק אחר כך לקוות שההגיון יהיה לצידו. זה אולי עצוב - אבל זה המצב. אי אפשר להמציא את המשפט והחוק מחדש במדינה דמוקרטית.

וQTTP - בוא נהיה רציניים, אתה באמת לא מבין על מה מדובר כשאני מדבר על "תנאים שמפירים אחריות" ? אתה באמת לא מבין מה המשמעות המשפטית של זה ומה המשמעות בפועל של זה ? נראה לי תמוה שדווקא אתה לא מסוגל להבין את הלוגיקה הפשוטה הזו :

-כשאתה גונב מיליונים אתה הולך לכלא אפילו אם אתה גיבור מלחמה שעוזר לכולם.

-כשיש לך נזק פיזי אין לך אחריות, אפילו שאין קשר בין הנזק הפיזי לתקלה בפועל.

אתה באמת רוצה להגיד לי שאתה לא מבין את הלוגיקה במשפטים שכתבתי עכשיו ? (מישהו יודע אם יש סמיילי של אצבע שמושכת את העין למטה ? ).

ושוב - כדי להימנע ממה שקרה כאן כרגע כאילו נקטתי עמדה נגד צד זה או אחר או שאמרתי שכן צריך להחליף או לא - אז אדגיש שוב, לרגע לא נקטתי צד או עמדה ולא קבעתי כאילו לא צריך להחליף מוצר זה או אחר. רק נתתי מידע בסיסי שכולם מנסים להיתעלם ממנו - ואי אפשר לדון בדיון כזה בלי בכלל להיתייחס אליו.

ואולי אנשים באמת לא מבינים אז הנה ציטוט מחיפוש קל שעשיתי בגוגל, עמוד האחריות של דיסקים קשיחים של פוג'יטסו:

Warranty Exclusions

FAPL provides no warranty for products that exhibits physical damage or that falls under any of the following exclusions:

product package damaged

product damaged during installation or removal (such as broken connector, broken pins, broken seal or other components)

product damaged during user's installation, system integration, programming, reinstallation of user operating systems or applications software, systems engineering, relocation, reconstruction of data

product damaged by modification or repair not authorized by FAPL

product that has been the subject of abuse, unreasonable use, or mistreatment, accident, acts of God or transportation

product damaged by environmental conditions (such as corrosion, staining, excessive heat, unsuitable physical operating environment etc) not conforming to the instructions or product specifications of Fujitsu.

product that has been defaced (such as label alterations, serial number missing, serial number no longer discernible, serial number invalid)

product with warranty labels removed or destroyed

product damaged due to lack of ESD protection

product determined to be stolen or scrapped

failure to properly package and ship the product back to FAPL for warranty service in accordance with FAPL's then current Packaging and Shipping Guidelines

If the unit has been purchased from an auction, online or otherwise, product determined to be stolen, scrapped or otherwise removed from normal service.

http://www.fujitsu.com/sg/services/computing/storage/hdd/warranty/

אתם רואים מה הם רושמים מפורשות בתנאי האחריות שלכם ?

"פוג'יטסו לא תספק אחריות במקרה של נזק פיזי" והיא גם נותנת עוד תנאים לאחריות אבל הכלל הראשון הכי חשוב להם ובניפרד הוא הנזק הפיזי. זכותם "העלים עין מעצמם" בכל סעיף אבל זכותם גם לא.

אז אתם עכשיו באים ואומרים לי - "אז מה" מה שכתוב בהסכם אחריות, אותי הוא לא מעניין אני ישראלי ודברים כאלו לא מעניינים אותי ומה שאני חושב שנכון והגיוני זה בטוח נכון והגיוני ?

נו באמת... למה צריך לפעמים להתאמץ כאן כלכך בשביל להסביר משהו בסיסי ? זה קצת מעצבן. עוד שנייה יתווכחו איתי שהשמש זורחת בלילה בגלל אותה סיבה מוזרה.

(מצטער על העצבים, אבל לפעמים זה מעצבן שכאילו לא מבינים את מה שאתה רוצה להגיד).

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ספק שחלק מהדברים שאתה כותב הם נכונים ומדויקים. חבל רק שהם טובעים בערימה של חפירות על גבי חפירות. ואח"כ אתה עוד מתפלא שלא קוראים את מה שאתה כותב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אה יפה, אז אתה מבין את העניין החשוב. גם אני צוחק על כתיבתי הארוכה אבל זה מעיד על רצינות ונכונות ועל רמה גבוה. בשתי שורות כל אחד יכול לטעון מה שהוא רוצה. אבל קשה להרחיב על דברים לא נכונים ובטח שלתת ציטוטים ומקורות.

עובדה שבסוף הסכמת איתי ;) .

*וד"א - אפשר להתסכל על זה גם מכיוון של כמה בן אדם משקיע למען הידע של אחרים בפורום (ראה הפוסט שלי בעמוד הקודם) - זה בטח לא מזיק ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין ספק שחלק מהדברים שאתה כותב הם נכונים ומדויקים. חבל רק שהם טובעים בערימה של חפירות על גבי חפירות. ואח"כ אתה עוד מתפלא שלא קוראים את מה שאתה כותב.

:kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...