דת ואמונה - דיון מרוכז - V2.0 - עמוד 89 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

דת ואמונה - דיון מרוכז - V2.0


karpad

Recommended Posts

Totah מה אתה מיתמם כאילו לא קרה כלום עם אברהם שהיה מוכן לשחוט את בנו רק בגלל שאלוהים ציווה.

בדיוק על זה אני מדבר כשאני אומר שזה טירוף.

אין בעיה אבל כל עוד אתה חושב שמעשיו של אברהם לא היו נכונים "תאשים" את אברהם ולא אף אחד אחר.

על אותו משקל בדיוק אומרים אלוהים אמר לסקול את מי שאוסף ענפים בשבת או אוכל חמץ בפסח או כל שטות אחרת שדתיים החליטו, וכל כך מחלקים עונשים על ימין ושמאל בעולם הזה ובעולם הבא, כמו גם תארי כבוד של פושעים נלאחים לכל מי שלא הולך בשבילם הצר.

אין מצוה לסקול אוכלי חמץ ואין דרך מסויימת להרוג מחללי שבת, גם אני חיללתי שבת בחיי. יש פסוק שאומר "מחלליה מות יומת" אך יש לו פרשנויות רבות ויש עליו מחלוקות כיון שיש נושאים שהם ויכוחים בפני עצמם כמו "הברית החדשה" שעליה בישר ירמיהו ועוד, ויש עוד דברים שאני לא בקיא בהם אז חבל לי לדבר.

ההיתממות הזאת וההצדקה של מעשים שמבחינה ישירה הם רשעות לשמה.

לטעמך.[br]פורסם בתאריך: 8.04.2009 בשעה 17:00:43


לעכביש חג שמח וכשר.

אתה אומר שאני ורוני לא מבינים את מה שאנחנו קוראים (בעודך מתייחס למקרה ספציפי זה) אבל בנתיים לא הוכחת אחרת, לא טענת שום טענה רצינית ואפילו את דעתו של AT לא הצדקת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 4.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

טוטא ( או לרגל החג - עזרא )

ארטי הוא אחד הצדקים המובילים בתרד , הוא יודע על מה שהוא מדבר ואני בדרך כלל מסכים עם דבריו בתרד ( כמו שאני מסכים עם דבריך או כמו שאני מסכים עם דבריו של רוני - אינני מסכים עם דבריו כאשר הוא מיסיונר ואינני מסכים עם דבריך כאשר אתה קובע לאחרים ) והסיבה היא כי איננו בא לקבוע לאחרים אלא לשים אותם לקלס ולשנינה , אבל זו זכותו - הוא הרוויח אותה ביושר .( בדיוק כמו שאתה ורוני הרווחתם את היכולת שלכם ביושר ומתוך זה שאתם אתם - כולנו ביחד כאן זה אלוהים על הצדדים הרבים שלהם - זו פחות או יותר התפיסה שלי לגבי מהות האלוהות )

לך ולמיסיונר יש בעיה עם ההבנה של מה זה אלוהים ומה זה בן ברית וארצי מבין את זה באופן אינטואטיבי ( אך עדיין לא רואה - הוא עוד משתמש בעבר ובידיעה שלו ) אתה טוטא רואה את החזיונות שלך ורוני רואה את התמונות שנטעו לו בתודעה או אם תרצה את פחדיו ) ואני ? אני סתם עכביש שטווה לו קורים כאן בפינה העליונה של החדר ותופס לו איזה זבוב או יתוש שטיפש מספיק לפול לו לקורים ( ומפחד להאכל על ידי השממית עם חמשת הכוכבים או חמשת הסמיילים של המשטרה ) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Totah מה אתה מיתמם כאילו לא קרה כלום עם אברהם שהיה מוכן לשחוט את בנו רק בגלל שאלוהים ציווה.

בדיוק על זה אני מדבר כשאני אומר שזה טירוף.

לטעמך.[br]פורסם בתאריך: 8.04.2009 בשעה 17:00:43


נראה איך אתה תדבר כשיבוא אליך מישהו ויקרא לך כופר בגלל שאספתה זרדים של עץ בשביל לחמם את עצמות סבתך הזקנה החולה, ואז יאמר: "שטן שכמותך, עכשיו תמות".

אבל למה ? רק רציתי לעשות למישהו טוב ואתה הולך להרוג אותי ? איזה רשעות...

ואז הוא יאמר: לטעמך!

יאללה אני זז, פסח שמח נשמות שלי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יודע למה הוא אסף.

אני לא מלאכה בשבת, היו כמה פעמים שביצעתי מלאכות כמו קידוח, ניסור וכדומה, או לפעמים שקנינו דברים הביתה אבל בכל מקרה אני לא הולך לעשות מלאכות כאלה עוד פעם, יש זמנים אחרים.

אבל בכל מקרה, בשבילך זה נתפס כרע. בשביל אחרים לא כי זה חילול שבת, אבל אם מדובר על פיקוח נפש, זה משהו אחר, גם זה נושא בפני עצמו, וכאמור, יש פה עניינים נוספים של הברית החדשה ועוד נושא שאני לא יודע עם הוא באמת קיים על מצוות שמטבתלות בדורות שונים, אני לא מאמין שמצוות יכולות לתהבטל בכלל מתישהו שהרי התורה ניתנה לכל הדורות.

אולי רוני ירענן לי אם בכלל קיים נושא כזה או לא.

אני רק יודע דבר אחד, אלוהים מבין כל מקרה לגופו, הוא היחיד שמבין על הצד הטוב ביותר, את שני הצדדים. אם ביצעת חטא ואתה מצטער עליו או מרגיש שאינך אשם, סביר להניח שאינך באמת אשם, אבל מה אני יודע.

אני יכול לחכות רק ל Afterlife.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני דווקא מוצא את הפירוש שמותר לעשות הכל , אבל רק בשבילך , כלומר יום שבת הוא עבור הבן אדם שישבות וינוח מלעשות דברים עבור אנשים אחרים וביום הזה הוא צריך ( אם הוא רוצה ) לעשות אך ורק למען עצמו ( אם הוא רוצה עבור משפחתו או בקיצור עבור כל מה שהוא מגדיר לעצמו שזה הוא עצמו קרי אישתו ילדיו הוריו וכו' - אבל רק הוא יכול להחליט על כך ) .

הרי ביום שבת ( ליכאורה ) אלוהים שבת "מכל מלאכתו " זאת אומרת מהעבודה שלו ממה שהוא חייב לעבוד בו , היום יום שבת הוא לא חייב לשבות בכלל אלא רק מהעבודה שלו מקצוע שלו מקור פרנסתו .

לעניות דעתי זהו פירוש שמשאיר את כל בני האדם צדיקים ועושים נכון את הדברים - מי שרוצה לשבות - מתאים , מי שרוצה לעשות עבודות ו / או לבלות - מתאים .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עבודת קודש שכולכם יכולים לקחת בה חלק - לסיום הטרור המוסלמי.

סיום זה אינו יבוא במלחמה, רק בדרך השלום - להסביר למוסלמים שהם טועים.

http://www.youtube.com/user/AhmadsQuran3

האיש הזה, שמדבר ויוצר את הסרטים הללו מפריך את לב ליבו של האסלאם, הקוראן, בכל סרט, כל פעם הוא מתייחס לנושא אחר, אפילו ספר הוא כתב, שכבר נהיה רב-מכר.

אני ועוד רבים לוקחים את הסרטים שלו, מורידים עם DVDvideosoft שהיא תוכנה להקלטת סרטים מיוטיוב, ומעלים אותם לרשת, החובה של כולנו היא להציף את לחלוטין בסרטים אלו. מי שיתן מזמנו 6 דקות בשביל להאזין לאחד מהם יבין למה זה כלכך חשוב!.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר'ה אל תשכחו אם אתם רוצים שה' יסלח לכם על הכל ואתם רוצים להתנקות ולפתוח דף חדש בחיים שלכם אתם חייבים ללכת למקווה

כמו שאומרים "תפתח לי חוט שערה ואפתח לך עולם" או משהו בסגנון.

http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-3699905_184,00.html

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חבר'ה אל תשכחו אם אתם רוצים שה' יסלח לכם על הכל ואתם רוצים להתנקות ולפתוח דף חדש בחיים שלכם אתם חייבים ללכת למקווה

כמו שאומרים "תפתח לי חוט שערה ואפתח לך עולם" או משהו בסגנון.

http://www.ynet.co.il/Ext/Comp/CdaNewsFlash/0,2297,L-3699905_184,00.html

גם בורות וגם ניצול במה להשמצה.

לפי התורה יש מצווה לטבול כדי להיטהר, יש לה פרשנויות רבות לאיך ומתי. לפי הקראים למשל ניתן להיטבל בכל מקום, בים, בכנרת, במעיין טבעי, במקווה, במקלחת.

רק אצל הרבניים זה במקווה.

יש מקוואות שבונים אותם לא נכון או בצורה שלא מתאימה לכל האנשים, ובגלל רשלנות כזו (או במילים אחרות - בניית מקווה לא כשר) קורה מה שקרה.

הבורות היא בגלל שאין שום קשר ממשי בין סליחת חטאים (שבאה ביום כיפור או במזבח, כמו שנאמר: הכפרה תבוא על חשבון הדם). לטבילה במקווה. ובטח שאין קשר גם בין אלמנטים אלה לפתגם שאמרת; "פיתחו לי חור מחט ואפתח לכם עולם ומלואו".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אההה אז למה אני שמעתי את המשפט בגירסתו הנכונה :" אתם תפתחו לי חור של מחט - אני אפתח לכם את הת*ת " ?

וחץ מיזה טוטא היום גם שבת וגם חג - ואתה כותב בפורום - איי יאיי יאיי יא יאיי ( על משקל: " ע , עכ , עכב , עכבי , עכביש בכביש , תיזהר מטומטם ! " )

מיקווה זה מהאלמנטים היוונים של רחצה משותפת ובמקום הטינוף שאתה מקבל ממים עומדים שעוד ארבעת ת'לפים התקו בהם הגאונים החליטו שזה מנקה - כמו ההודים שנכנסים לבריכת מים מצחינים עם גופות צפות וביוב וטוענים שזו בריכה קדושה ואתה מתנקה ב( עע )ה - גועל נפש , חבר נפל לבריכה קדושה כזו ופינו אותו לבית חולים ( בארץ ) .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הביטו וראו כולם.

אדם כותב השמצות חסרות שחר, מסבירים לו שהשמצותיו משוללות מתוכן, אותו אדם חוזר להשמיץ והפעם את זה אשר ניסה לתקנו.

אגב, זה רק אני ששואל את עצמי איפה המנהלים?.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Totah,

גם אני נגד קללות, אבל אני חייב לציין שרוב הדיון כאן אתה מתנהג כמו טרול מצוי. יתרה מזאת, לא האשמת את תותי ב"בורות" לפני פוסט וחצי בערך, שאתה מדבר על השמצות?

ולכל השאר: להתווכח אם אדם מאמין זו ברכה לבטלה. זה נובע מעצם ההגדרה של "מאמין" - אשר בהבדל מ"משוכנע" או "יודע" אינו בהכרח דורש עובדות כבסיס לדעותיו, ואשר עשוי לפתור התנגשות בין עובדה קיימת לבין אמונתו ע"י ביטול העובדה - לפעמים דרך טיעון לוגי (נדיר), לפעמים דרך טיעון פסאודו-לוגי כלשהו (כגון טיעונים הגיוניים במבט ראשון אבל במבט מעמיק יסתבר שהם מעגליים) או, פשוט, ע"י התעלמות מוחלטת מעצם קיומה של העובדה האמורה וסירוב להתייחס לשאלות הקשורות אליה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עוד סיפור נחמד ששמעתי והייתי שמח אם מישהו יתן לי מידע:

ביום השמיני להולדת האדם רמות חומר הקרישה בדם מגיעות למעל הנורמה וביום התשיעי הן חוזרות לרמתן הרגילה (ולכן המילה מתבצעת ביום השמיני)

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נתי, אני לא רופא אמנם, אבל אתה יודע שכל נתון רפואי שנוגע לזמן הוא סטטיסטי בלבד, נכון? גם אם משהו שכזה היה נכון זה היה אומר שבממוצע התופעה תתרחש ביום השמיני (ואגב, מתי ביום השמיני? בתקופה של 8 ימים בלבד הבדל של חצי יום הוא משמעותי מאוד, האם יש התיחסות כלשהי לשעת המילה המומלצת?)...

קיצור, עוד סיפור סבתא כנראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...