נתפסתי על 140 קמש במצלמה:( - עמוד 9 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

נתפסתי על 140 קמש במצלמה:(


sh2006

Recommended Posts

  • תגובות 150
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

ווואווו אחי בתור שוטר אתה אומר הרבה שטויות... כאילו מה המטרה פה? להפחיד אותנו?! זה גם ככה לא משנה יותר מידי.

אני חייב גם להגיד שהדבורה הזאת זה באמת נשמע אחד הדברים המפחידים! כאילו בתור בנאדם שנוסע 95-100 בבין עירוני של 90 ויודע שזה מהירות סבירה ולא יעצרו אותו יכול להיות שזה ישתנה עם הדבורה הזאת? האם באמת שוטר יטרח לעצור אותי על 95??

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ווואווו אחי בתור שוטר אתה אומר הרבה שטויות... כאילו מה המטרה פה? להפחיד אותנו?! זה גם ככה לא משנה יותר מידי.

אני חייב גם להגיד שהדבורה הזאת זה באמת נשמע אחד הדברים המפחידים! כאילו בתור בנאדם שנוסע 95-100 בבין עירוני של 90 ויודע שזה מהירות סבירה ולא יעצרו אותו יכול להיות שזה ישתנה עם הדבורה הזאת? האם באמת שוטר יטרח לעצור אותי על 95??

בצחוק - אני לא באמת שוטר....

הנערים שאני עובד איצם - הבחור שקיבל דוח במהירות הכי נמוכה היה 110 קמ"ש

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אגב, סתם שאלה שמתגלגלת אצלי בראש הרבה זמן - אולי למישהו תהיה תשובה.

למה המשטרה לא מתקינה מצלמות מהירות אוטומטיות דיגיטאליות?

אין היום בעיה לפתח מצלמת שסורקת את הכביש ועם אלגוריתם די פשוט מזהה כל מכונית שעוברת את המהירות המותרת.

בשניה זה מצלם את התמונות הרלוונטיות, סורק את המספר בצורה אוטומטית ושולח את זה ברשת למשרדים של המשטרה.

דבר כזה לא צריך להיות יקר - לא לפיתוח ולא לאחזקה (בטח יותר זול ממצלמות פילם שצריך לטעון, לפתח ולרוקן) - ואפשר לפרוס את זה על 90% מהכבישים כדי לאכוף את החוק (שלא לדבר שזו השקעה שתחזיר את עצמה לקופת המדינה בקלות :smile1: ).

עכשיו אני לא בא להתווכח אם זה טוב או איזה חרא אם יהיה דבר כזה - ברור לי איזה חרא יהיה :smile1:

השאלה היא למה לא עושים את זה...?

אל תכניס להם רעיונות לראש! :nono:

בצחוק - אני לא באמת שוטר....

אני עוצר אותך מעצר אזרחי בגין התחזות לשוטר! :hat:

הנערים שאני עובד איצם - הבחור שקיבל דוח במהירות הכי נמוכה היה 110 קמ"ש

110 קמ"ש זה הפרעה לתנועה! עוד יכולים להתנגש בו כשהוא נוסע כ"כ לאט. :-X

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ואוו איזה משוגע

ישר לבית הכלא!! אנשים כאלה לא צריכים להסתובב חופשי!!

איך הוא לא מתבייש לנסוע 110 ??

הוא לא אמר את זה בקטע של עבריין! הוא אמר את זה בקטע של גם ב110 ואתה יכול לקבל דו"ח וזה ממש ממש זין! והשוטר שדפק לו דו"ח ב110 הוא ממש בנזונה (סליחה על המילה) אגב.... איפה לעזאזל אתה עובד עם האנשים האלה?

אזרח לא יכול לעצור, אתה יכול לעכב אותו עד 4 שעות, לפי חוק.

גם 4 שעות זה ממש באסה! הייתי נשאר במקום רק כדי לתבוע ת'בנאדם נזיקין אח"כ ;D

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תיקון קל, 3 שעות.

עיכוב על ידי אדם שאינו שוטר

כל אדם רשאי לעכב אדם אחר עד לבואו של שוטר, באם הנעכב חשוד בביצוע, בנוכחות המעכב, בעבירת אלימות, פשע, גניבה או עבירה שגרמה נזק של ממש לרכוש. במידה ואדם אחר, הקורא לעזרה, הצביע בפני אדם על חשוד בעבירה כפי שפורטו לעיל, רשאי האדם לעכב את החשוד אך ורק אם יש חשש שהחשוד ימלט או שזהותו אינה ידועה.

בדומה לשוטרים, גם האדם המעכב אינו רשאי לעכב חשוד למעלה משלוש שעות, ומוטלת עליו החובה למסור אותו ללא דיחוי לשוטר. המעכב רשאי להפעיל כוח סביר כדי להתגבר על התנגדות המעוכב ובתנאי שזה האחרון לא יגרום לחבלה.

http://he.wikipedia.org/wiki/%D7%A2%D7%99%D7%9B%D7%95%D7%91

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

....... למה המשטרה לא מתקינה מצלמות מהירות אוטומטיות דיגיטאליות?

.............................................................................

השאלה היא למה לא עושים את זה...?

עושים, עושים.

המצלמות הרגילות עד לא מזמן היו מתוצרת חברה שלא כל כך מוכרת, חברה שנקראת ROBOT ומתמחה במצלמות תעשייתיות. בפנים מתקינים מחסנית סרט של 10 מטר או 30 מטר אורך סרט (מחסנית הסרט הרגילה של 36 תמונות היא באורך 1.6 מטר בקירוב). עובד של המשטרה (לא חייב להיות שוטר) צריך להגיע למתקן ולהחליף קומפלט מצלמה עם מחסנית ולקחת את הקודמת למעבדה לפיתוח הסרט. במעבדה מוציאים המחסנית מהמערכת ומפתחים ואח"כ צריך מישהו לעבור באיזה מכשיר שמציג התמונה על מסך ולהחליט בלחיצת כפתור למי שולחים דו"ח. אחר כך לפי המספר מנסים לזהות בעלים רשום של הרכב.

במצב זה ועם כיוון של המערכת לצלם כבר מ-10 קמ"ש מעל המותר, הסרט היה נגמר מהר מאד. היות ולמשטרה אין עובדים שיספיקו להחליף מערכת ולפתח סרטים ולעבור עליהם בקצב המתאים, חצי מהסרטים היו מושלכים לפח אחרי הפיתוח, אחרי תקופה מסוימת (כדי לוודא שלא היתה תאונה רצינית שם והיתה תמונה שנדרשת לתביעה).

בנוסף, היה פיתוי גדול שלפעמים גם מומש למעשה לפרוץ את המתקן ו "להעלים" את המצלמה.

כדי לענות על הקושי החליטו:

א. להעלות את סף מהירות האכיפה - המהירות שממנה מצלמים. זה גם עונה על בעיות וטענות בענין רמת הדיוק של המערכת.

ב. להתקין מצלמות דיגיטליות.

אבל כרגיל אצלנו קודם צרך להתווכח שלוש שנים על הצורך, אחר כך עוד שלוש שנים על הקרדיט והזכויות של איזה שר בענין הזה.

המערכות הדיגיטליות תוקצבו על ידי משרד האוצר לפני יותר מחצי שנה. מכרז יצא לדרך לא מזמן. בשלב ראשון הוזמנו 100 מצלמות שאמורות לשדר למרכז את התמונות בזמן אמת, כך שלא יהיה טעם לפגוע במצלמה אחרי שהתמונה צולמה. בשלב שני ושלישי הכוונה להתקין סך הכל 400 מצלמות בכל רחבי הארץ. מתי יתקינו אותן? כמו בארץ, כאשר מתכננים לשנה הבאה זה יוצא לעוד 3 שנים ורק אחרי שמישהו מקורב קיבל משהו וגם היתה איזו ועדת חקירה באמצע הדרך...........

למדוד מהירות של 150 קמ"ש זה ממש לא פשוט ע"י מצלמת וידאו

קודם כל זה לא יעמוד בתנאי מזג אויר בעייתים, זה לא ידע לצלם בחושך ובשביל לצלם ב-150 קמ"ש צריך מצלמה מהירה מאד ויקרה מאד.

לא מצלמות אלא סטילס יש מספיק מצלמות המסוגלות לכך. חלקן מאד מאד יקרות, חלקן לא כל כך. היות ויצא לי בימי חיי לצלם כיצד קליע רובה נכנס לגוש סבון גדול ואיזה נזק זה עושה, כולל צילום מהיר של הקליע במעופו תוך תיעוד פיזור הרשף והאבק בפתח הקנה, וזה היה לפני 20 שנה, אז אני מניח כי הטכנולוגיה הזו לא נשתכחה ולא נעלמה אלא התפתחה והשתכללה ואף הפכה לזולה יותר.

..........

סעיף הורג מספר 1 כבכבישים מהירים הוא "רכב שסטה מהדרך".

לסיבות לתאונות לא צריך בכלל להכנס. אין בישראל ומעולם לא היה חקר רציני ומקצעי של גורמי תאונות דרכים. סטיה מנתיב היא תוצאה של משהו אחר ולא אירוע עצמאי שלא היה לו גורם ראשוני. משהו אחר כזה יכול להיות גם מענה למסרון בסלולרי וגם ילד קטן שצועק מאחור והאמא מסתובבת להשקיט אותו וגם - וראיתי במו עיני - סיגריה שנהג הדליק והרמץ נפל לו בין הרגלים. דוגמה נוספת לסיבה כזו שנמצאה ונחקרה רק בגלל יוזמה אישית של מישהו ולא בזכות האימפוטנציה המשטרתית: נהג שהתדרדר לתהום בנסיעה לכוון טבריה. המשטרה פתרה עצמה מחקירה מקצועית בנימוק של "חוסר תשומת לב של הנהג, נסע מהר מדי ולא שם לב לעיקול הדרך". בפועל הסתבר שהאינטליגנט הזה ניסה לחסוך במוסך ובמקום להחליף "משולש" של מתלה קדמי פשוט ניסה לעשות ריתוך כזה אצלו בבית עם רתכת של איזה שכן. התיקון הזה התפרק בנסיעה ועלה בחייו ובחיי נוסע נוסף.

לגבי מהירות:

מהירות כשלעצמה ביחס לחוק היא גרם ראשי בתאונות יחסית מעטות. המהירות היא גרם מסייע ראשי די נפוץ כאשר היא ביחס לנסיבות, כולל נסיבות יכולתו של הנהג להסיט ההגה תוך כדי לחיצה על הבלם וזאת בלי להתהפך, כולל נסיבות נסיונו ומיומנותו של הנהג בעליה משולים רכים בלי לעוף לתנועה הבאה ממול, ועוד כיוב"א.

בנוסף, אחד העיקרים בניהול תחבורה הוא אחידות, היות ונמצא כי יוצאי הדופן - מהירות מוגזמת למעלה או למטה ביחס לאחרים בדרך - גורמים לאחרים להפגע. לכן המציאו חוקים והומצאה דרישה לאחידות מסוימת כמכנה משותף רחב גם לאלה שמיומנותם פחותה וגם לאלה שבמכוניתם מותקן צמיג סיני זול. טוב או רע זה החוק והתחכמויות הן לא לטובה.

אזרח לא יכול לעצור, אתה יכול לעכב אותו עד 4 שעות, לפי חוק.

הציטוט שכבר נרשם לעיל נכון, למעט הסתייגות: יש נסיבות בהן מוגבל לשעתיים.

למי שמעכב אין הגנה בחוק נגד תביעה שיתבע זה המעוכב.

וכעת כבר נמאס לי להכניס ציטוטים. אז ככה -

לגבי כביש 6 : אין מניעה לבצע אכיפה ואכן זו מבוצעת מדי פעם. משתדלים לא להפריע יותר מדי. נא לזכור כי מנכ"ל חברת דרך ארץ יהודה וילק היה פעם קצין בכיר ומפכ"ל המשטרה וחברים לו רבים.

לגבי המרת זהות הנהג בדו"ח: מקבלים הדו"ח ומי שלוקח על עצמו שולח ליחידת התנועה שהוציאה הדו"ח מכתב בו מפרטים מי נהג בפועל כולל מס. זהות ורשיון נהיגה וכתובת מלאה, ומבקש לקבל דו"ח מתוקן עם פרטיו שלו כנהג. לעולם לא כותבים "אני נהגתי במהירות הרשומה בדו"ח" כי זו הודאה באשמה. כותבים רק בנוסח "אני נהגתי ברכב שמספרו רשום בדו"ח בותו יום ובאותה שעה". זה לא יפגע בזכות אותו נהג להשפט ולכפור באשמה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...