S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky - הדיון הראשי - עמוד 6 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

S.T.A.L.K.E.R: Clear Sky - הדיון הראשי


Swed

Recommended Posts

לא יודע מה איתכם, אבל עם המערכת ה"ישנה" שלי הצלחתי להריץ את המשחק ברזולוציה 1024X1280 על Maximum וכל הפילטרים עד הסוף באופן שחיק.. מכיון שרציתי חלק לגמרי הורדתי ל-High והשארתי את כל הפילטרים וזה רץ עכשיו חלק רצח, ואני עוד בויסטה 64 שתבינו.. לא יודע מאיפה הפליצו את כל דרישות האקסטרים האלו..

ולגבי המשחק, אני בינתיים ממש נהנה.. תקוע בשלב שעוברים לCordon עם אלה שמרססים אותך מתוך הבניין.. בגדול משחק מעולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 235
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חבר'ה,

את סטולקר הראשון ניסיתי 500 פעם לעבור ותמיד התעצלתי כי נדפקו לי השמירות שלב מסויים של המשחק ונמאס לי מזה.

זובי,לא בא לי לסיים תראשון,

אם ההיתי נותן לראשון ציון מ1-10 ההיתי נותן לו 5 ,

השאלה שלי היא האם שווה באמת לשחק בClear Sky ?

או שאין טעם בלי שסיימתי את הראשון?

או שככה בישביל ההנאה.

..........

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המשחק עושה AUTOSAVE אם לא שמתה לב למטה בצד ימין בגודל פיצי מהבהב לך סימן כזה של שמירה....

AK74 יורה בכיף ל500 מטר... ומי האהבל שירה מרובה סער למרחק כזה צרורות ארוכים???

ל500 מטר ומעלה יש את הSVD (או בשמה היותר מוכר DRAGUNOV SNIPER RIFLE)

אתה מתכוון לציור הזה של דיסק 1.44 כזה ? זה לא סימן של AUTOSAVE. אם הבנתי נכון זה סימן של שימוש בזכרון או יותר נכון ה PAGE FILE..

תקנו אותי אם אני טועה..

ולגבי הביצועים של המשחק - גם אצלי הוא זז חלק לגמרי על הגדרות מקסימליות, אפילו עם FSAA עד הסוף ב DX10 ב 1280X1024,

אבל - זה מאד מאד תלוי באיזה שעה ביום ומה מצב התאורה של השלב. אם זה בערב כזה כשאין שמש ואין הרבה הצללות של אובייקטים אני מקבל בערך בין 30-50 FPS, אם זה בלילה זה אפילו נע בין 45-70 FPS , אבל ביום כשהשמש בשמיים ויוצרת מלא הצללות, השתקפויות ויש את האפקט הזה של הקרניים מבעד לענפים ה FPS צונח לאיזה 17-25 FPS. וזה במקרה הטוב. יש מקומות מסויימים שרק השד יודע למה ה FPS נמוך בהם בצורה לא הגיונית בלי קשר למה שרואים במסך. זה קרה לכם ? אתה יודעים למה אני מתכוון? כמו לדוגמא בבסיס של CLEAR SKY כשנכנסים ל TRADER ההוא שם ה FPS ממש ממש מקרטע כשמסתכלים לכיוון הדלפק עם המוכר, אבל מצד שני כשמסתכלים לצד שני הוא זז חלק. אותו המצב קורה בעוד המון מקומות שמסתכלים עליהם מכיוון אחד זה זז חלק וכמסתכלים עליהם מכיוון אחר ה FPS בקושי זז. זה פשוט איזשהו באג של המשחק..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיימתי את כל המשימות בביצה ועברתי לקורדון - הבעייה שברגע שאני יוצא מהצינור החייל עם התת מקלע מהבית ממול מזהה אותי ופותח באש ותוך זמן קצרצר אני מת. מה עושים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן גם אני נהרגתי שם איזה 25 פעמים בנסיון ההסתננות ההירואי הזה..

בכל מקרה, מה שבסוף עבד לי זה פשוט לרוץ בטיל ישר שמאלה ולמטה. אז מגיעים לסלע כזה, מתכופפים וממלאים את החיים במידה ופגעו בך ואז שוב ממשיכים לרוץ שמאלה, קופצים מעל הגזע עץ ובורחים כל עוד נפשך בך.

ויש עוד המון קטעים קשים ומתסכלים במשחק הזה - זה כנראה הרעיון שלו - אז תתחיל להתרגל.

נ.ב = שמתם לב שגם שלהתחבא בשיחים לא ממש עובד על אויבים ? הם איכשהו בכל זאת רואים אותך (גם אם אתה ממש רחוק) ואז יורים בך עם איזה SHUTGUN מחצי קילומטר, פוגעים בך בלי להתאמץ והורגים אותך בקלות בזמן שאתה מרוקן עליהם מחסניות שלמות עם M4A3 דרך כוונת ובקושי פוצע שם מישהו. ואז, אם הם מגלים שהקרב לוקח להם יותר מחמש שניות אתה יודעים בדיוק למה לצפות - רימון רסס יינחת בדיוק עליכם משום מקום ואתם מתים בלי להספיק לזוז. גם החושך בלילה לא ממש עוזר לכם, אולי אנחנו לא רואים טוב אבל האויבים לא ממש מתרגשים וייזהו אתכם גם מחצי קילומטר. יש לי עוד רשימה של כמה עמודים על דברים מעצבנים וגרועים במשחק הזה אבל מה שהכי מעצבן זה ש GAME WORLD חזרו בדיוק על אותן בעיות שהיו עם STALKER הראשון ואפילו הוסיפו עוד כמה באגים.

הם חזרו על אותה שגיאה של לשחרר למכירה משחק שהוא בפירוש עדיין בשלב BETA ואז להתחיל לרדוף אחרי תקלות ובאגים על ידי פאצ'ים שמוציאים לגיימרים כבר את כל המיץ והכיף.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב סעמק, הקטע הזה מתחיל ממש לעצבן..

אני תקוע איפה שדיברתם עם זה עם התת-מקלע.. אבל בכלליות למה שאני מרוקן למישהו 20 מחסניות של שוט-גן לתוך הראש ממרחק של 2 מטר הוא ממשיך ללכת וזה לא אפילו מגרד לו ושלא נדבר על רימונים אני מתערב שגם אם אני אתקע לו בתוך הפה רימון אחרי זה ירוקן 8 מחסניות של אקדח לתוך העיניים מטווח אפס זה לא יזיז לו.. אבל שאני מתחבא מאחורי 7 שיחים ואבן והוא יורה עלי ממרחק 2 קילומטר 2 יריות ואני כבר מת.. מה נסגר עם זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...