8 שנים בדרך ל-780 (סיפור אמיתי) - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

8 שנים בדרך ל-780 (סיפור אמיתי)


Chymes

Recommended Posts

http://sf.tapuz.co.il/shirshur-1523-117050983.htm

שווה קריאה.

אני אפילו לא מסוגל לדמיין כמה כוח נפשי צריך בשביל לגשת לבחינה המקוללת הזאת פעם אחר פעם אחר פעם במשך שמונה שנים כדי ללמוד בארץ. כמה כואב להשקיע כל כך הרבה אנרגיה רק כדי לגלות שחסר נקודה לסכם בשביל להתקבל. ואחרי שמשפרים פסיכומטרי מגלים שהסכם קפץ, שוב, בנקודה ופעם נוספת אתה נמצא בחוץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 71
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מוזר לי מאוד שהסכם בעבר היה נמוך משמעותית, בעיקר לאור העובדה שהולכת וגוברת זעקת הרופאים שאין מספיק מתמחים בבתי החולים ואין מספיק אנשים שרוצים לפנות לתחום הרפואה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כל הכבוד מצד אחד ואני מסכים עם זה שמעלי, אבל קצת מפחיד שרופא יהיה כ"כ אובססיבי :screwy:

הוא לא אובססיבי הוא דבק במטרה.

אם תשים לב הוא כותב שההורים שלו גם הם רופאים, הוא מרגיש שזה הייעוד שלו והוא לא יתן לאחרים לדפוק לו את העסק,

כל הכבוד לו שהוא לא התייאש.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שטויות, אני לא מאמין לזה.

לרפואה ניתן להתקבל גם עם פסיכומטרי "בסדר" (אני מניח שבסביבות ה680 ומעלה), אם אתם מסיימים בהצטיינות שנה ראשונה או שניה, בביולוגיה.

כלומר, יכול להיות לכם פסיכומטרי שלא מתאים, אבל אתם מסיימים בהצטיינות יתרה שנה ראשונה בתואר לביולוגיה, יכולים לקבל אתכם לרפואה - ואני יודע את זה כי אני מכיר אנשים שעשו את זה..

ככה שהוא היה יכול לעשות פסיכומטרי, להתקבל לביולוגיה, לקרוע תתחת שלו שנה שלמה, לסיים בהצטיינות יתרה ולהגיש בקשה לרפואה - זה היה עובד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה חי בסרט. לרפואה לא מתקבלים עם פסיכומטרי "בסדר". לרפואה צריך 730+ (הוא כתב שהיה מסוגל להתקבל גם עם 740, אבל למזלו הוא קיבל 780) וממוצע בגרויות מעל 108 רק כדי שמישהו ירק בכלל לכיון שלך. ולא, עד השנה (תוכנית חדשה שאוניברסיטאות אימצו בגלל המחסור הצפוי ברופאים) לא היה ניתן בכלל לעבור מביולוגיה לרפואה גם אם אתה סטודנט מצטיין בביולוגיה. מבחינת האוניברסיטה אתה עדיין צריך לעמוד בסכם (ולעבור את כל המבחנים האחרים) גם אם סיימת תואר בביולוגיה בממוצע 98. (כפיצוי על עוגמת נפש תקבל פטורים מקורסים מסויימים) מגוחך, אבל זה מה שיש. (יותר נכון היה) בעתיד התוכנית תתרחב גם לכימיה ולמספר תארים נוספים.

אגב, אם אתה לא מאמין, אני ביואל גבע פגשתי אדם מאד נחמד בשם חן. חן בן 25, למד מספר שנים הנדסה באת"א, אבל בסוף החליט שזה לא בשבילו. לאף אחד לא היה אכפת שהוא קיבל בהנדסה ציונים מאד גבוהים. הוא נאלץ לשפר פסיכומטרי מספר פעמים, בסוף הוציא קרוב ל-790 בפסיכומטרי (בערך 60 נקודות שיפור) ועדיין מנסה להתקבל לרפואה. במועד קיץ הוא הרחיב 5 היסטוריה, 5 תנ"ך ו-5 ספרות כדי להבטיח ב-100% את הקבלה לרפואה שנה הבאה. רק תבין לאיזה מצב אנשים מגיעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...