עבור לתוכן

הדיון הראשי על פרוייקט Larrabee, מאיץ ה3D של Intel

Featured Replies

  • תגובות 436
  • צפיות 85.9k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

"פשוט" זה דבר יחסי

פשוט ביחס למה?

פורסם

ביחס למה שיש היום.

נדרשות הרבה פעולות כאלו, אבל כל פעולה כזו אינה דורשת הרבה מחזורים לחישוב.

פורסם

זאת לא הנקודה- זאת עדיין שיטת רינדור כבדה יחסית, שלא משתמשים בה בזמן אמת.

פורסם

אף אחד לא אמר שכן, פשוט זה לא נכון שהאלגוריתם הוא מסובך.

פורסם

זה לא מה שהוא התכוון להגיד >< הוא התכוון להגיד שהיא כבדה.

פורסם

היא אולי כבדה אבל פשוטה יחסית, כי אם משתמשים בפוליגונים (ולא קווים/משטחים עקומים) הנוסחאות הם סגורות וזה פשוט "לטחון" מטריצות.

בתכנון אופטי משתמשים גם במשטחים עקומים ולכן יש צורך גם לפתור בעיית אופטימיזציה לא ליניארית לפגיעה במשטח.

בכל מקרה נראה לי שליוצרים זה יותר טוב, הם יכולים להתעסק בעיקר - לייצר עולם 3D ולא לדאוג איך הוא יראה. :smile1:

פורסם

זה לא מה שהוא התכוון להגיד >< הוא התכוון להגיד שהיא כבדה.

^^

כבר ה-HD2900XT שלך תומך בזה, והוא שני דורות אחורה ממה שיש היום :smile1:

פורסם

"תומך" ו"מריץ בצורה מספקת" זה 2 דברים שונים

והוא דור 1 אחורה

פורסם

אני תיכף אמצא את זה - יש בדיון הראשי על ה-HD4XX0 חדשה על כך שתעשיית סרטים כלשהי משתמשת בכרטיס הזה בדיוק לרינדור RT. לא יודע איך יממשו את זה בזמן אמת, אבל זה כבר יותר מסתם תמיכה. סתם תמיכה זה התמיכה של ה-8600 ב-DX10.

לא מוצא את זה.

פורסם

אני חושב שאני הבאתי את זה..

פורסם

בכל מקרה נראה לי שליוצרים זה יותר טוב, הם יכולים להתעסק בעיקר - לייצר עולם 3D ולא לדאוג איך הוא יראה. :smile1:

הגזמת אחי..

כל מה שזה יביא זו התנהגות יותר נכונה של השיידרים במרחב.

ליוצרים עדין תיהיה עבודה רבה על האופן שבו דברים יוצגו (צבע,אור,זויות המשטחים או בקיצור - הקונספט גרפי של המשחק).

ותישאר להם מספיק עבודה טכנית על טקסטורות ואופטימיזציה של כל מודל ומודל בסצנות השונות.

אל תקלו ראש. RT לא עושה את העבודה ליוצרים רק מביא להם חישוב יותר הגיוני של אלמנטים מהעולם האמיתי לתוך העולם הוירטואלי.

והסדרה 4XXX של ATI לא באמת מסוגלת להריץ RT טהור בזמן אמרת זה סתם כתוב על הנייר.

אני בטוח שהכרטיס עריכה fire gl מבוסס על אותה סדרה יכול בכיף לחשב RT בתלת מימד בזמן אמת, כך גם GI. אבל אין לזה שום קשר למשחקים היום . (בנוסף המחיר גבוהה).

פורסם

והסדרה 4XXX של ATI לא באמת מסוגלת להריץ RT טהור בזמן אמרת זה סתם כתוב על הנייר.

אני בטוח שהכרטיס עריכה fire gl מבוסס על אותה סדרה יכול בכיף לחשב RT בתלת מימד בזמן אמת, כך גם GI. אבל אין לזה שום קשר למשחקים היום . (בנוסף המחיר גבוהה).

אי אפשר לדעת. תשמע זה כרטיס עם ליבה חזקה, יכול להיות שRT רץ טוב, ברור שRT של עוד שנתיים (אם יכנס אז) לא ירוץ טוב כמו שD3D של היום לא רץ טוב על כרטיסים לפני 2-3.

פורסם

קצת עידכון בקשר לפוריקט:

Larrabee יבוסס ליבות X86 (אני מניח זה ידוע) ויכלול כ 32 ליבות כאלה.

החלק המעניין: הליבות האלה מבוססים העיצוב (ארכיטקטורה) של פנטיום P54C, מעבד בן יותר מ 13 שנה.

כל 32 הליבות יבואו בתדר של 2.00Ghz שביחד יוכלו לבצע כ 2TFLOP של חישובים. דיי קרוב לכרטיס מסך HD4870X2 (הלו הוא R700)ל.

החלק שיבאס הרבה: הכרטיס מסך יכול להיות שיצרוך כ 300W :o

למקור:

http://www.techpowerup.com/64974/Intel_Larrabee_Capable_of_2_TFLOPs.html

לכרטיס מסך שיוצא לקראת סוף 2009 ו"רק" 2 TFLOPS חישובים כשיש כבר כיום, כנראה שהוא לא יתמודד עם הארכיטקטורות הבאות שיבואו עד אז מ ATI וNVIDIA כמו R800 ?

פורסם

פאק לא יכלו להדביק 30 Core 2 quad Q6600 או משהו? או אפילו E7200... העיקר איזה מעבד קצת יותר עדכני... אלא אם מדובר בחדשת טעות וזהו :smile1:

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים