Team Fortress 2 - הדיון הראשי - עמוד 27 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Team Fortress 2 - הדיון הראשי


IlanF

Recommended Posts

יש המון שהשתמשו באיזה טריינר או משהו (תוכנה חיצונית) ופתחו את הנשקים.

וואלב סגרו את הפריצה הזאת ולקחו להם את כל הנשקים החדשים לאיזה שבוע שבועיים :lol:

כי אין שרתי אצ'יבמנטס?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 703
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

הרובה החדש של הסקאוט די מסריח, לפחות נגד סקאוטים אחרים הוא די חסר תועלת. נגד כל השאר - אם פיספסת פעם ראשונה והאוייב היה מספיק טיפש כדי להשאר באותו מקום, הוא טוב.

אבל מה זה השיקוי הדבילי הזה שגורם להם להיות "מהירים" עלק ולהתחמק מכל פגיעה אפשרית? זה כל כך מעצבן...

חוץ מזה יש כמה דברים חדשים, סוף סוף לSPY יש דקירה אחורית נורמלים (אחת מהירה ולא שתי תנועות איטיות יחסית, שמפספסות לפעמים) ויש אנימציה חדשה לכל הריגה של SENTRY.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • 3 שבועות מאוחר יותר...

שוחרר עדכון נוסף

Team Fortress 2 Update Released

MARCH 18, 2009, 5:42 PM - VALVE - PRODUCT UPDATE

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your client is restarted. The specific changes include:

Added Multicore Rendering

This initial release is aimed at testing compatibility, so the option is OFF by default

To turn it on, go to the Options->Video->Advanced dialog, and check the "Multicore Rendering" option

Other Changes

Several performance improvements to decals and client bone/flex setup

A variety of alt-tab and mode switch fixes

Improvements to the way the engine initializes surround sound, fixing some specific hardware cases

Fixed a crash on exit in Vista 64

והעדכון הקודם שמשום מה לא פרסמתי:

Team Fortress 2 Update Released

MARCH 13, 2009, 2:23 PM - VALVE - PRODUCT UPDATE

Updates to Team Fortress 2 have been released. The updates will be applied automatically when your client is restarted. The specific changes include:

Gameplay Changes

Players who are stunned by a Scout now take 50% less damage

Increased the minimum distance to stun a player with the Sandman

Fixes

Fixed problem where clients were unable to join a team or maintain a connection to the server

Fixed Scout taunt kill achievement firing for people who didn't actually qualify

Fixed client crash in when creating muzzle flash effects

Fixed client crash when determining which disguise weapon to use for a spy

Fixed Natascha's chain not being drawn on the view model

Fixed stun code regression that resulted in a subtle reduction of Natascha's slowdown effect

Fixed rocket & grenade jumps not propelling players as far as they're supposed to

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עדכון נוסף היום:

# Fixed screenshots being black when Multicore Rendering is enabled.
# Fixed sprays not showing up on some surfaces.
# Fixed decal crash during changelevel.
# Fixed crash caused by setting the decal limit too high on some machines.
# Fixed crash caused by decals in the world render loop.
# Fixed crash caused by convars changing while rendering is queued.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא מזמן קניתי את המשחק מסטים...חייב להגיד שדיי קשה לי בו...משחק מאוד מהיר ומבולגן

לא מצליח להבין מה קורה רוב הזמן...אנשים כבר משחקים בזה הרבה ממש טובים בזה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...