כל משתמשי TORRENTLEECH שיש להם שירות אינטרנט דרך קוו&#1497 - עמוד 4 - רשתות ואינטרנט - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

כל משתמשי TORRENTLEECH שיש להם שירות אינטרנט דרך קוו&#1497


omerha

Recommended Posts

אורי,

העובדה שיש כמות כלשהי של אנשים, שהמדובר לא חל עליהם, לא מעיד על כך שהספקית לא באמת מפעילה את הכלי הזה שלה.

כמו במקרים קודמים (ראו 013 ושות' ופרשת ה traffic shaping) -

המניפולציה לא בוצעה לגבי כלל המשתמשים במשך 100% מהזמן, אלא על חלק מהם, בשעות שונות של היממה, על אחרים בתקופות אחרות,

ועל חלק בכלל לא.

זה כל הדיל כשמדברים על מניפולציות שכאלה, ובגלל זה גם קשה מאוד עד בלתי אפשרי להוכיח טענות כאלה כנגד ספקית.

אני לא אומר ש - 012 עושה את זה ב 100%, אין ספק שזו יכולה להיות טעות של הטראקר,

או באמת כמות זייפנים ישראליים חריגה ספציפית ב 012 (ממש במקרה).

אבל אני כן אומר, שכן בהחלט ייתכן מצב שיש גורם בספקית שעושה משהו שגורם לכל זה, כן, אפילו בכוונה תחילה.

ולו רק מהסיבה שהם בטוחים שאי אפשר להפליל אותם בנושא הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 128
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

כל מי שרוצה להתנתק מ 012 עם תשלום קנס מינימלי יכל לנסות ולבצע את הפעולה הבאה:

עד כמה שאני יודע ההתחייבות היא להישאר מחובר לחברה ולא דווקא לחבילה ספציפית, כלומר ניתן לעבור בין החבילות של החברה

אם הגעתם למסקנה שזה יקר לכם מידי או שאתם לא עושים שימוש שמצדיק את רוחב הפס הגדול שלכם.

לכן אתם יכולים לנסות ולעבור לחבילה הנמוכה ביותר שלהם ואם תשאלו מדוע תציינו את אחת הסיבות הנ"ל.

לאחר מספר ימים תבקשו להתנתק מהם.

כך לדוגמא אם אתם מחוברים לחבילה של 5 מגה הקנס עבור כל חודש שנשאר לכם הינו 89 שקלים

חבילה של 750 שהיא הנמוכה ביותר עולה בסביבות ה 35 שקלים לחודש כך שאתם חוסכים 54 שקלים קנס כפול מספר החודשים שנותרו לכם.

בהצלחה.

אתה כמובן טועה, ההתחייבות היא לחבילה.

מין הסתם הם מאפשרים לך לשדרג - לכיוון מעלה - אבל בפירוש לא לרדת למטה. ניסיתי את זה כבר, כך שאני לא יודע איך הגעת למסקנה שזה אפשרי...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוי נו באמת...

אני מחובר עם 012, ובעל ratio נורמלי וסביר בTL.

גם אני בעל RATIO יותר מסביר ועם UPLOAD מכובד אבל זה לא אומר שאינטרנט זהב לא עושה FAKE ואני לא רוצה לקחת את הסיכון שאני הקום מחר בבוקר ופתאום הUP או הDOWN שלי קפצו בכמה טרות ואני הקבל איפוס מונה במקרה הטוב או חסימה במקרה הרע.

דבר שני האתר הולך לחסום באופן גורף משתמשים של זהב כך שבסופו של דבר נניח והכול מקריות בכול מקרה לקוחות של זהב יחסמו.

מה הסיכוי שמתוך 1000 החשבונות שזיפו ונחסמו הרוב המוחלט היה מחובר דרך זהב? תחשוב רגע שמכול חברות התקשורת בחתך של 1000 זייפנים כמעט כולם היו מחוברים דרך זהב?

אחד ממפעלי האתר הגיב לכתבה של YNET ואמר בפירוש ש012 מזייפת תעבורה ומשום מה אני לא רואה סיבה שיש לו לשקר בשבילה.

*אסור גם לשכוח שההרשמה לאתר סגורה כבר כמה חודשים טובים באופן הרמטי כלומר אם אתה נחסם הסיכוי שתכנס בחזרה אפסי.

לאור כול הנקודות האלה אני לא רואה סיבה לקחת את הסיכון ולהישאר באינטרנט זהב. מה גם שאין שום היתרון בולט אצל אינטרנט זהב.

ספקית לא צריכה לחסום ולהגביל רוחב פס עליה לספק את מה שהיא הבטיחה בחבילה לא לחינם משלמים כסף עם יש לספקית עומס שתרחיב את הרוחב פס שלה ולא על חשבוני. ולא צריך לעניין אותה בשביל מה אני מנצל את הרוחב פס אני שילמתי בשביל רוחב פס ואם אני רוצה לנצל אותו 7\24 אז מגיע לי. ואם הספקית לא יכולה לשדרג תשתית שתעלה את מחירי המנוים לאינטרנט ולא תעשה קומבינות כמו שנהוג בישראל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה כמובן טועה, ההתחייבות היא לחבילה.

מין הסתם הם מאפשרים לך לשדרג - לכיוון מעלה - אבל בפירוש לא לרדת למטה. ניסיתי את זה כבר, כך שאני לא יודע איך הגעת למסקנה שזה אפשרי...

כאשר עשיתי את המנוי ל 5 מגה לא הייתי בטוח שאני אשאר בו לכן שאלתי את הנציגים גם של וגם של 012 שאם עוד חודש לדוגמא אני ארצה

לרדת ל 2.5 מגה האם זה אפשרי ? ומשניהם קיבלתי תשובה חיובית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני בעל RATIO יותר מסביר ועם UPLOAD מכובד אבל זה לא אומר שאינטרנט זהב לא עושה FAKE ואני לא רוצה לקחת את הסיכון שאני הקום מחר בבוקר ופתאום הUP או הDOWN שלי קפצו בכמה טרות ואני הקבל איפוס מונה במקרה הטוב או חסימה במקרה הרע.

דבר שני האתר הולך לחסום באופן גורף משתמשים של זהב כך שבסופו של דבר נניח והכול מקריות בכול מקרה לקוחות של זהב יחסמו.

מה הסיכוי שמתוך 1000 החשבונות שזיפו ונחסמו הרוב המוחלט היה מחובר דרך זהב? תחשוב רגע שמכול חברות התקשורת בחתך של 1000 זייפנים כמעט כולם היו מחוברים דרך זהב?

אחד ממפעלי האתר הגיב לכתבה של YNET ואמר בפירוש ש012 מזייפת תעבורה ומשום מה אני לא רואה סיבה שיש לו לשקר בשבילה.

*אסור גם לשכוח שההרשמה לאתר סגורה כבר כמה חודשים טובים באופן הרמטי כלומר אם אתה נחסם הסיכוי שתכנס בחזרה אפסי.

לאור כול הנקודות האלה אני לא רואה סיבה לקחת את הסיכון ולהישאר באינטרנט זהב. מה גם שאין שום היתרון בולט אצל אינטרנט זהב.

ספקית לא צריכה לחסום ולהגביל רוחב פס עליה לספק את מה שהיא הבטיחה בחבילה לא לחינם משלמים כסף עם יש לספקית עומס שתרחיב את הרוחב פס שלה ולא על חשבוני. ולא צריך לעניין אותה בשביל מה אני מנצל את הרוחב פס אני שילמתי בשביל רוחב פס ואם אני רוצה לנצל אותו 7\24 אז מגיע לי. ואם הספקית לא יכולה לשדרג תשתית שתעלה את מחירי המנוים לאינטרנט ולא תעשה קומבינות כמו שנהוג בישראל.

יש לך חשבון שם,

תיכנס בבקשה לרשימת הTOP10

יש שם אופציה להציג את ה250 האפלואדרים הכי גדולים.

הזייפנים בהם מדובר הם 20 איש בלבד.

לא 1000 כםי שTL מציגים את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

uri_ba, הם כבר חודש או יותר מנקים את הרשימה ההיא כל שעה או משהו, וממה ששמתי לב הרבה מאוד יוזרים עברו דרך הרשימה. בוא נגיד כל יום לפחות 10 איש - כבר לפחות 300 יוזרים. וזה גם העלאה וגם הורדה וכולם ישראלים. גם אם לוקחים בחשבון שבארץ יש (או יותר נכון היו פעם) הרבה זייפנים, משהו כאן נראה מוזר. נופלים לשם גם תורמים לאתר.

אני דווקא חושב ש-012 לא בכוונה עושים את זה, אני מניח (אין לי מושג אם זה נכון) שהם עושים איזה משהו שאמור לחסוך ברוחב פס ע''י כך שהורדה של קבצים פופולריים לא תתבצע כל פעם ממקורות בחו''ל אלא ע''י מנגנון יעיל (לדוגמא caching), ואולי עקב כך שהמנגנון די חדש יש איזה פאק עם ה-stats שמועברים לאתר. כאמור זו רק הנחה, כי באמת נראה מוזר שספק מזייף בכוונה מידע הנשלח ע''י הלקוחות שלם כדי לגרום לחסימתם משרותים זוללי רוחב פס, הרי הם גם ככה צימצמו אותו עד למינימום בלתי נסבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Pure-Gold ו Kidney-Stone, הכוונה שלי הייתה רק לחוקיות העניין, שלצערי, ממה שאני מבין, לא בלתי חוקי.

בעניין הכביש, בעקרון מותר לבעל הכביש להגיד שרכב מעל 8 טון לא יכול להכנס לכביש בגלל שזה מפריע לתנועה התקינה וגורם לו להפסיד כסף.

אני חושב שצריך יותר מלראות סדרות בית משפט בטלויזיה (כמוני :smile1:) ע"מ שיהיה אפשר להגיד עם זה חוקי או לא, אבל הבעיה פה היא השיווין. אפשר לראות את הצעדים של הספקיות כאפליה לרעה של גולשים מסויימים, אבל בגלל שזה לא פוגע בפרנסה שלך להוריד טורנטים לאט אז זה קייס חלש.

בכל מקרה, אני לא יודע אם ההגבלות של הספקיות נובעות מתאבת בצע, חוסר בתשתיות לחו"ל, רגולציה לקויה, עומס חריג בגלל משתפי הקבצים (לטענת הספקיות) או כל דבר אחר. מה שאני כן יודע שזה, שבעזרתו האדיבה של אריאל אטיאס, תהיה הראשונה בלי מה שהאמריקאים קוראים net neutrality.

אתה רוצה פינגים נורמליים למשחקי - תשלם יותר,

אתה רוצה לקבל סטרימינג אמיתי של - תשלם עוד,

רוצה לשף קצבים - תוסיף עוד כמה שקלים לחודש.

מה יהיה הסוף - אתה רוצה להכנס לHWzone, תחכה שאתר יעלה, זה יקח יותר זמן כי אנחנו בשותפות עם הפורומים של נענע. אבל אתה יכול לקנות את חבילת הבונוס ב8.75 ש"ח לחודש ולקבל את כל האתרים מישראל באותה מהירות! (אה, והתחייבות לשנתיים אמרתי? :-X).

זה מרגיז אותי :pissed:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

uri_ba כמו שנכתב כבר מעליי הרשימה עוברת ניפוי.

אני דיי מבין את מפעילי האתר שנשבר להם להתעסק עם זיוף בכמויות של TB רבים ממשתמשים ישראלים. זה שזה ספק מסוים הפתרון מאוד פשוט לדעתי TL יחסמו אותו בסופו של דבר לדעתי וגם מאוד בצדק. pirate bay עשו בזמנו משהו דומה לספקית כולשהיא שאני כרגע לא זוכר את שמה. ומה שיקרה שהמשתמשים של TL ועוד רבים אחרים יעברו לספקיות אחרות. חבל שאינטרנט זהב בדרך כול כך מלוכלכת תוקעת למשתמשים משלמים שלה מקלות בגלגלים אבל ברוך השם יש אלטרנטיבות וכול אחד יעשה את החשבון שלו.

למשל משתמש שלא רשום בטראקר פרטי ומוריד מאתר פתוח ואין לו RATIO ולא מרגיש הגבלה ישאר אצל זהב לעומת זאת משתמשים באתרים סגורים ועוד כאלה שיש להם נטייה לסגור את עצמם הרמטית יעשו את החושבים שלהם ורובם הגדול יעבור לספקיות אחרות לפי דעתי זהב סובלת מתיסמונת ישראלית טיפוסית או שיטת המצליח. בסופו של דבר אם TL היה ממשיך לחסופ ישראלים או לחלופין לא היא הולך לקראת המשתמשים שלוולא היה מחדד א הנקודה שיש להם בעיה עם ספק זהב היו מצליחים. כי עם מחר החשבון שלי היא נחסם ולא הייתי יודע שיש עוד מאות מקרים כאלה ושאת הבעיות עושה לי הספקית המקסימום שהייתי יכול לעשות זה לשלוח מייל לתמיכה של TL ולקוות לטוב. צריך להודות לTL שלא חוסמת משתמשים באופן שרירותי ונתנה הסבר מפורט לבעיה.וכמו שכתבתי קודם לTL אין סיבה לשקר.

לגביי עניין הכביש מטפורה נחמדה אבל לא הכי מדויקת מכיוון שיש למפעילת הכביש שתי אופציות או שהיא מחליטה לא להכניס אותי בכלל לכביש כי האוטו שלי גדול מדיי או איטי מדיי. או שהיא מכינסה אותי לכביש ונותנת לי להשתמש בו בהתאם לתנאים שהוגדרו מראש כמו מהירות הנסיעה הסכמה לשלם לה וכ"ו מה שאינטרנט זהב עושה זה קומבינות כי היא מכניסה אותי לכביש לוקחת ממני כסף אבל אז מתחילה לעבור על חוקים התנוע כדיי למנוע ממני לממש את החוזה שלי איתה.

*זה לגיטימי שחברה תדרוש ממשתמש כבר יותר כסף, זה לא לגיטימי לרדת לזנות מבחינת מחירים לכלל הלקוחות ואחריי שהלקוח כבר מחוייב אצלך לשנה להתחיל להגביל אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאשר עשיתי את המנוי ל 5 מגה לא הייתי בטוח שאני אשאר בו לכן שאלתי את הנציגים גם של וגם של 012 שאם עוד חודש לדוגמא אני ארצה

לרדת ל 2.5 מגה האם זה אפשרי ? ומשניהם קיבלתי תשובה חיובית.

אתה משווה את מה שנציגי המכירות אמרו לך כדי שתתחייב לשנה למה שאנשי שימור הלקוחות יגידו לך כשתנסה לשלם להם פחות כסף?

ובכל מקרה אני לא מדבר על "נדמה לי", אני אומר לך בפועל שניסיתי לעשות את זה וקיבלתי תשובה שלילית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

Pure-Gold ו Kidney-Stone, הכוונה שלי הייתה רק לחוקיות העניין, שלצערי, ממה שאני מבין, לא בלתי חוקי.

בעניין הכביש, בעקרון מותר לבעל הכביש להגיד שרכב מעל 8 טון לא יכול להכנס לכביש בגלל שזה מפריע לתנועה התקינה וגורם לו להפסיד כסף.

בטח שמותר לבעל הכביש להגיד מראש שאין כניסה למשאיות. אבל אסור לו למכור מנוי למשאית, כדי שאח"כ נהג המשאית יגלה שהכניסה לכביש האגרה מוגבלת לגובה של מכונית פרטית. אם התנאים ברורים מראש אין בעיה - תוכל להחליט לפני שאתה יוצר את ההתקשרות. אבל במקרה הזה, התנאים המוצגים הם אחרים מהתנאים בפועל וכנראה שבצורה מתוכננת. אז זו פשוט הונאה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

2. לעבור פקטה אחרי פקטה, גם אם אתה עובר רק על P2P, לנתח את התוכן, לשנות אותו ולשדר הלאה פשוט דורש יותר מדי משאבי מערכת.

זה היה נכון אם זה היה נעשה בתוכנה (למרות שאני לא ממש יודע מה קורה בתחום התוכנה ככה שזו רק הערכה שלי). כיום זה ניתן להיעשות בקלות באמצעות החומרה, זה תחום "חם" ויש המון חברות שמפתחות חומרה כזאת. כמובן שמדובר במוצרים יקרים מאוד בד"כ ככה שלא תראה מוצרים כאלו בשוק הפרטי. אבל ספקיות גדולות אכן משתמשות במוצרים כאלו.[br]פורסם בתאריך: 26.01.2008 בשעה 11:22:54


בעקרון מותר לבעל הכביש להגיד שרכב מעל 8 טון לא יכול להכנס לכביש בגלל שזה מפריע לתנועה התקינה וגורם לו להפסיד כסף.

כן אבל האם מותר לו גם לגרום לכל מעל 8 טון לבעיות מנוע ככה שהוא יסע פחות על הכביש ואז להכחיש את זה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה היה נכון אם זה היה נעשה בתוכנה (למרות שאני לא ממש יודע מה קורה בתחום התוכנה ככה שזו רק הערכה שלי). כיום זה ניתן להיעשות בקלות באמצעות החומרה, זה תחום "חם" ויש המון חברות שמפתחות חומרה כזאת. כמובן שמדובר במוצרים יקרים מאוד בד"כ ככה שלא תראה מוצרים כאלו בשוק הפרטי. אבל ספקיות גדולות אכן משתמשות במוצרים כאלו.

"תוכנה" ו"חומרה" אלה הגדרות לא נכונות בעליל.

פתרונות "תוכנה" הם תוכנות שנבנו לפעולה ע"ג (קיניינית או חופשית) ועל חומרה סטנדרטית (פחות או יותר) - לדוגמה NGX של צ'קפוינט

פתרונות "חומרה" הם תוכנות שנבנו לפעולה ע"ג חומרה מתוכננת במיוחד, והן מהוות בעצמן את מערכת ההפעלה - לדוגמה ASA\PIX של Cisco

יש הבדל עצום בין פעולה בלייר 2 או 3, שפירושה ניתוב פשוט של נתונים ממקום למקום. לבין פעולה בלייר גבוה יותר שדורש התערבות בתוכן.

משאבי המערכת שידרשו לכך הם לא קטנים כלל וכלל (אם כי פתרונות "חומרה" ידרשו הרבה פחות משאבי מערכת מפתרונות "תוכנה").

כל מניפולציות הרשת והשייפינג (QOS ושות') מבוססים בעיקר על תעבורת נתונים גרידא (layer 3).

אני אחזור ואומר, אין שום בעיה לעשות ניטור תעבורה כזה, גם בקנה מידה עצום (ע"ע סין) - אבל כמות ההשקעה הנדרשת ומשאבי המערכת הדרושים הם גדולים מאוד. בסביבה משרדית בה התעבורה יחסית קטנה דווקא יותר קל לבצע את זה מאשר בסד"ג של ספק איטרנט.

אגב, כל הספקיות מסוגלות לבצע סינון בלייר גבוה, בד"כ ע"י ציוד Blue Coat שמשמש אותן לשירותי סינון אתרים. אבל זה ציוד יקר שמסוגל להתמודד עם עומסי תעבורה יחסית מצומצמים. (קלאסטר של יחידות כאלה בטוח יכול לבצע את המשימה, אבל יותר זול להרחיב את הקווים.. וגם על זה הספקיות מתקמצנות)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאמור, יש מערכות שפועלות גם ב-layer 7, למשל של חברה ישראלית מאור יהודה, והמערכות הנ''ל אולי יקרות לבן אדם מהרחוב, אבל ספקיות, ביניהן גם הישראליות, בטח ובטח שמשתמשות במערכות הנ''ל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כאמור, יש מערכות שפועלות גם ב-layer 7, למשל של חברה ישראלית מאור יהודה, והמערכות הנ''ל אולי יקרות לבן אדם מהרחוב, אבל ספקיות, ביניהן גם הישראליות, בטח ובטח שמשתמשות במערכות הנ''ל.

ברןר שיש, אבל זה עניין עלות מול תועלת.

לא משתלם להחזיק מערך שיחזיק כמות כזו של תעבורה.

אגב וחזרה לנושא המקורי,

יכול להיות שזה בנאדם אחד שגולש דרך 012 מזייף, אבל הוא מושך את הטראקר בDHT ממשתמשים רשומים?

ואז זה נראה שהמון אנשים מזייפים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורי, אתה רק חושב שהציוד הנ''ל עולה לפחות מיליארדים, בפועל אין לך מושג אם זה נגיש לספקית ישראלית או לא, ועל פי הפרסומים של חברות שמייצרות מערכות הנ''ל, ספקיות ישראליות רוכשות את הציוד הנ''ל ועוד איך, אז אנא ממך... הן לא רק חוסמות או מגבילות P2P במערכות אלו אלא גם מנהלות שאר משאבים. שלא לדבר על זה שהרחבת פס עולה מיליונים, וציוד QoS הרבה פחות.

באשר ל-DHT, הוא מזמן שממזמן לא מאושר ב-TL, ועל-פיהם אם תנסה להשתמש בו בקליינט שלך, תקבל באן אוטומטי. חוץ מזה, זה גם לא הגיוני שכמו שאמרת בן אדם אחד מזייף ומושך את כולם כי קודם כל למה הוא מושך רק משתמשי 012, ודבר שני ה-announce הוא הרי פר משתף ואינדיבידואלי לחלוטין.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...