פורסם 2008 בינואר 2517 שנים הסיכוי שאחד ממפעילי האתר TL הגיב בYNET הוא אפסיאאל"ט לפחות אחד ממפעילי האתר הוא ישראלי.
פורסם 2008 בינואר 2517 שנים מפתיע אותי שאף אחד עוד לא תבע אותם לדין.אני חושב שהם פועלים בכזאת צורה חופשית משום שהם מודעים לבעיותיות להתלונן על פגיעה במשהו שהוא לא בדיוק חוקי. תביעה תגרום להם לפחות להודות בפומבי בעובדה שהם חוסמים (אני רוצה לראות פולטים את השקרים האלו לפני שופטים!).
פורסם 2008 בינואר 2517 שנים שמעתי את זה מהרבה חברים שחוסמים להם P2P...אני יודע שבNGX של צ'ק פוינט אפשר לחסום לא רק ע"פ פורטים אלא על פי פאקטים שמגיעים מתוכנות P2P (מה שעושים בכל החברות הגדולות שהעובדים לא ישתמשו בזמן וברוחב הפס של העבודה להוריד סרטים. רק שזה די לא חוקי לעשות ככה !גם אם אומרים ללקוחות שלא חוסמים כלום, הם הרי לא יודעים כלום . . . יש למישהו חבר בתמיכה של 012 לענות על זה?
פורסם 2008 בינואר 2517 שנים אני ממליץ בחום לכול מי שמחובר דרכם ושיתוף קבצים חשוב לא ולא רוצה לעוף מטראקרים פרטיים להחליף ספק. גם מי שלא חוסמים אותו ומי שלא זיפו לו העלאה\הורדה בסופו של דבר יחסמו את כול משתמשי אינטרנט זהב זה רק עניין של זמן האתר הזה לא צריך את הכאב ראש. וצרכני האינטרנט לא צריכים לקבל חצי שרות ומערכת שמנסה לתחמן אותם כדיי שהם לא ינצלו את כול רוחב הפס עליו הם שילמו ביחוד שיש אלטרנטיבות במרחק שיחת טלפון.
פורסם 2008 בינואר 2517 שנים אני רק מזכיר- (בלי קשר לפוסט מסויים של מישהו כאן, באופן כללי)היות והנושא הוא אקוטי ובעל עניין לציבור, הוא נשאר פתוח, אנא השתדלו לשמור על כללי הפורום בנושא הזה, ולהתדיין בצורה מסודרת ומכובדת.
פורסם 2008 בינואר 2517 שנים אני רק מזכיר- (בלי קשר לפוסט מסויים של מישהו כאן, באופן כללי) היות והנושא הוא אקוטי ובעל עניין לציבור, הוא נשאר פתוח, אנא השתדלו לשמור על כללי הפורום בנושא הזה, ולהתדיין בצורה מסודרת ומכובדת. זה הנושא והוא נפתח מחדש, כיוצא דופן, בגלל החשיבות של הדברים. השגת אותי ;D שמעתי את זה מהרבה חברים שחוסמים להם P2P... אני יודע שבNGX של צ'ק פוינט אפשר לחסום לא רק ע"פ פורטים אלא על פי פאקטים שמגיעים מתוכנות P2P (מה שעושים בכל החברות הגדולות שהעובדים לא ישתמשו בזמן וברוחב הפס של העבודה להוריד סרטים. רק שזה די לא חוקי לעשות ככה ! גם אם אומרים ללקוחות שלא חוסמים כלום, הם הרי לא יודעים כלום . . . יש למישהו חבר בתמיכה של 012 לענות על זה? זה בדיוק מה שעושים, אם כי אולי משתמשים בטכנולוגיה אחרת טיפה. יש כמה חברות בעולם שמתמחות במה שנקרא traffic shaping, כולל חברה ישראלית (אני חושב שהייתה כתבה עליה בYNET). חוקי או לא, אני לא יודע להגיד לך כי סה"כ זאת הרשת שלהם. אתה רק קונה את הרשות להשתמש בה ולא את התשתית עצמה. זה קצת כמו כביש אגרה, אתה לא קונה את הכביש עם הכסף ששילמת בכניסה, אלא רק את הרשות לנסוע עליו בהתאם למגבלות. יכול להיות שיש פה עניין של חוסר תום לב מצידן של הספקיות, כי הרי ברור שכולן מבצעות traffic shaping בדרגות שונות, אבל אף אחת לא מודה בזה. ונראה לי שזה עניין אפור מבחינה משפטית (אני לא משפטן, אז ). אני לא חושב גם שנציג תמיכה של 012 ידע אם זה באמת מתבצע או לא, מה גם שמשלמים לו להגיד שאין. ד"א, אני מדבר על traffic shaping שמשהו נפרד מהQoS והLoad Balancing הרגילים, כלומר יכולים להיות תקלות או איטיות כללית או בשירותים מסויימים בלי קשר שגרמו לתופעות דומות, אבל לא בצורה מסודר כמו שזה נראה.
פורסם 2008 בינואר 2517 שנים אני שם 36 שבועות100 up76 downבנתיים לא העיפו אותי ולא כלום...אתם אומרים להפסיק עם הסיד כרגע ולנסות לעבור חברה ביום ראשון?
פורסם 2008 בינואר 2517 שנים אם משווים את החיבור שלנו לכביש אגרה הרי לא יעלה על הדעת שבעל הכביש יתקין בו דוקרנים שכאשר משקל כבד עולה עליהם נוצר תקר בגלגל המשאיתדבר היוצר בפקקים בכביש וכל הרכבים האחרים סובלים ואף אחד לא נוסע. זה אותו הדבר באינטרנט.
פורסם 2008 בינואר 2517 שנים אבל כאן (לשם שינוי, לא לטובה...) לא מדובר על QOS או traffic shaping , מדובר (לפחות לפי הדברים בציטוט בראש הדיון הזה) בהאשמה שהספקית מזייפת בשם הלקוחות שלה פאקטים של מידע לכאורה בכוונה תחילה, על מנת שאותם יוזרים יואשמו ברמאות בצד הטראקר הפרטי המדובר, ויקבלו Ban ממנו, וכתוצאה מכך ישתמשו ב P2P בצורה כבדה פחות, מה שיקל על העומס בקווים לחו"ל מצידה של הספקית. אם זה מה שבאמת קורה בפועל, אזי זה מעשה שגובל בפלילי לדעתי האישית. ניקח את מטאפורת המשאיות עם הגנגסטרים שלך לצורך העניין, אז בוא נחשוב שיש עסק ששולח משאיות ללקוח שלו, שמשלם לו על המטען, והן נוסעות על כביש האגרה הזה. רק מה? הוא שולח ומקבל חזרה המון המון משאיות, מה שגורם לעומס על כביש האגרה, וכתוצאה מכך נוסעים אחרים (לא גנגסטרים) על הכביש - לא מרוצים ממצב הכביש, ושוקלים לעבור לכביש 6 עקב המצב... בעל כביש האגרה לא רוצה לאבד את הנוסעים הרבים שלו, הוא פשוט רוצה להפטר מתעבורת המשאיות הכבדות שמפריעה לו. מה הוא עושה? הוא מזייף משאיות זהות לאלה שבעל העסק שולח ללקוח שלו, אבל אין בהן מטען, הן ריקות לגמרי. בצד השני, הלקוח מקבל משאיות ריקות, שנראות כאילו נשלחו מבעל העסק, ואומר לעצמו "אני לא עושה עסקים עם מי ששולח לי משאיות ריקות", ומפסיק את החוזה עם בעל העסק. אין יותר משאיות כבדות על הכביש, התנועה זורמת, בעל העסק הפסיד ביזנס טוב, בעל כביש האגרה מבסוט. והמשטרה? המשטרה ממזמן מקבלת שוחד מבעל כביש האגרה, אז מעלימים עין
פורסם 2008 בינואר 2517 שנים אוי נו באמת...אני מחובר עם 012, ובעל ratio נורמלי וסביר בTL.אין שמץ של סיכוי! ש012 עושים מנפולציה לטרקר.מכמה סיבות1. זו הפרה בוטה של כל כללי האתיקה. לא מבצעים מניפולציה בנתונים של לקוח, לא משנה מה..2. לעבור פקטה אחרי פקטה, גם אם אתה עובר רק על P2P, לנתח את התוכן, לשנות אותו ולשדר הלאה פשוט דורש יותר מדי משאבי מערכת.זו הסיבה שאם מגבילים עושים הגבלה (או חסימה) של התעבורה, ולא שום דבר אחר.אם מישהו מוצא באתרי פורומים כלשהם, מדריך לזיוף אפלואד מהחודש האחרון,אנא שלחו אותו לסגל TL, כדי שנוכל להוכיח להם שמדובר בחבורה של משתמשים בודדים. ואולי ע"י כך נמנע מהם לחסום את כולנו.
פורסם 2008 בינואר 2517 שנים טוב אורי אז זה נראה כאילו אני ואתה באותו מצב במידה מסויימת אפשר להאשים את האינטרנט האיטי בארץ שגורם לאנשים לרמות...
פורסם 2008 בינואר 2517 שנים כבר לפני בערך חודש העיפו אותי מטורנט ליץ' ומעוד טראקר פרטי.שלחתי מיילים וביקשתי סיבה ונאמר לי שרימיתי.לא עזר שכתבתי להם שוב שלא רימיתי ושאר דברים.. הם עדיין אמרו שרימיתי.במקום מסוים אני מבין אותם אבל חבל שאת החשבון שלי אני לא אקבל בחזרה.עכשיו אני מבין מאיפה זה בא לי.לא קראתי את כל חמשת העמודים אבל אני אתפנה עכשיו לעשות זאת.*אגב, חיבור 5 מגה. אני ממש לא צריך לרמות. אפילו הצעתי להם שאני אשלח להם קבצים בirc כי "להוכיח" להם או משהו..בנתיים עברתי ל014 והמצב השתנה פלאים. אפילו שאני חושב שגם פה יש traffic shaping מפעם לפעם
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.