עבור לתוכן

מכתב זועם ששלחתי היום למחלקת פניות הציבור ב-012, במספר העתקים.

Featured Replies

פורסם

אולי מוגדר לך פרוקסי בדפדפן ושכחתה :s05:

כנס ל http://www.ripe.net/

יהיה רשום לך בצד ימין את הIP ב"Your IP Address is"

תעתיק ותדביק אותה בשדה של החיפוש (מתחת ל RIPE Database Search)

ולחץ על GO ,ואז תראה מיהו הספק

  • תגובות 258
  • צפיות 41.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אממ...תגידו, כשהתחברתי ל-012 זה היה ביחד עם החיבור שלי להוט דרך איזהשהוא מבצע דרך העבודה של אבא שלי (אלביט מערכות!) ודיברתי עם אבא שלי הוא אמר שנראה לו שההתחייבות שלנו היא רק להוט ולא ל-012....יש חיה כזו?

ואם אני מתקשר אליהם ושואל אותם אם אני מחוייב אצלהם ואם כן אז לכמה זמן הם אומרים לי את האמת? :P

עריכה:

ועוד משהו, צריך להיות כזה הבדל גדול בין חיפה לפתח תקווה? וצריך להיות לי פינג של כ-250 לשניהם?

פתח תקווה

199363514.png

חיפה

199363751.png

פורסם

כמה מכם שניסו להתנתק מ 012 ללא המשך התשלום הרגיל הצליחו לעשות זאת ?

פורסם

כמה מכם שניסו להתנתק מ 012 ללא המשך התשלום הרגיל הצליחו לעשות זאת ?

אני. ולפחות עוד מישהו אחד בפורום (לא זוכר את שמו).

----

אממ...תגידו, כשהתחברתי ל-012 זה היה ביחד עם החיבור שלי להוט דרך איזהשהוא מבצע דרך העבודה של אבא שלי (אלביט מערכות!) ודיברתי עם אבא שלי הוא אמר שנראה לו שההתחייבות שלנו היא רק להוט ולא ל-012....יש חיה כזו?

כן. אין שום קשר בין התחייבות לתשתית לבין התחייבות לספק.

ואם אני מתקשר אליהם ושואל אותם אם אני מחוייב אצלהם ואם כן אז לכמה זמן הם אומרים לי את האמת? :P

סביר להניח שכן. השיחות מוקלטות לרוב, ואף אחד לא רוצה להיתפס בשקר בוטה ללקוח.

ועוד משהו, צריך להיות כזה הבדל גדול בין חיפה לפתח תקווה? וצריך להיות לי פינג של כ-250 לשניהם?

הפינג לא צריך לעבור את ה-50.

---

סתם הערה: IP של 012 בתצורת ללא חייגן מתחיל בד"כ ב-87.69 או משהו קרוב. ב-014 זה 84.108 או 84.109. ו-84.110 זה 014 עם חייגן כבלים.

פורסם

פעם ראשונה היום שחזרו אלי מ-012 אחרי שבוע שהם אומרים שיחזור אליי מנהל.

הוא אמר שהוא עשה לי ניתוב והעביר אותי לשרת אחר שלהם.

פורסם

כמה מכם שניסו להתנתק מ 012 ללא המשך התשלום הרגיל הצליחו לעשות זאת ?

אני. אבל זה היה מאוד קשה.

פורסם

בזמן האחרון יש לי יותר מידי בעיות עם 013 (אותו סגנון של הדיון הזה איטיות בתוכנות שיתוף הורדות ftp חסימת פורטים וכו וכו וכו) ואני גם רוצה להתנתק מהם ולעבור ל014... יש למישהו עצות איך לעשות את זה ולצאת מההתחייבות?

חשבתי לומר להם שאני עוזב את הארץ לחו"ל וכו ואין לי צורך יותר במנוי...

פורסם

בזמן האחרון יש לי יותר מידי בעיות עם 013 (אותו סגנון של הדיון הזה איטיות בתוכנות שיתוף הורדות ftp חסימת פורטים וכו וכו וכו) ואני גם רוצה להתנתק מהם ולעבור ל014... יש למישהו עצות איך לעשות את זה ולצאת מההתחייבות?

חשבתי לומר להם שאני עוזב את הארץ לחו"ל וכו ואין לי צורך יותר במנוי...

נדמה לי שיש לך תשובות לזה בשרשור של 57 עמודים המוקדש ל-013

פורסם

פעם ראשונה היום שחזרו אלי מ-012 אחרי שבוע שהם אומרים שיחזור אליי מנהל.

הוא אמר שהוא עשה לי ניתוב והעביר אותי לשרת אחר שלהם.

ויש שינוי?

פורסם

גם אותי מעניין לדעת אם יש שינוי.

במיוחד אם נעלמו כל הבעיות ואם הציעו לך פיצוי הולם

פורסם

199846711.png

199847744.png

לאחר מריבות מתמשכות הכל עובד טוב.

רק ש u torrent עושה בעיות אבל אחרי קצת זמן מגיע ל 150 download ככה.

חבילה של 1.5 מגה.

פורסם

נדמה לי שיש לך תשובות לזה בשרשור של 57 עמודים המוקדש ל-013

אם רצית לומר לי שיש דיון של 57 עמודים שמוקדש ל013 אז אני כבר מודע אליו, אבל לא הבנתי מה הקשר למה ששאלתי? שזה..

יש למישהו עצות איך לעשות את זה ולצאת מההתחייבות?

חשבתי לומר להם שאני עוזב את הארץ לחו"ל ואין לי צורך יותר במנוי, אם יש מישהו פה שעבד באחת החברות יכול להגיד לי מה הנוהל במקרים כאלו?

פורסם

אני לא עובד באחת החברות, אבל למה אתה חושב שאכפת להם שאתה יוצא מהארץ?

לפי דעתי אתה תאלץ לשלם את הקנס במקרה כזה.

פורסם

לא שיהיה איכפת להם, אבל אולי יש נסיבות מקלות שכן מבטלים מנויים אחרי הכל זה לא שאני מחזיר להם איזה מוצר משומש לדוגמה מסך וכו, אלא מבטל מנוי שאף אחד לא יצטרך לקנות אותו בתור "יד שנייה" אם אתה מבין למה אני מתכוון...

אחרי הכל זה יהיה טיפשי מנוי שאף אחד לא משתמש בו וסתם משלמים עליו.

פורסם

למה שיהיה אכפת להם אם אתה משתמש בו, להם רק אכפת אם אתה משלם להם כמה שאתה אמור... וזה לא שאם אתה לא משתמש במשתמש שלך אז הם נותנים אותו למישהו אחר...

וכדרך אגב, פעם ראשונה שהתמיכה של 012 הראתה מוכנות לעזור לי, דיברתי עם איזה אחד בשם מארק כמה דקות אחרי שעשיתי איתו כמה בדיקות שעשיתי 5 דקות לפנ י שהתקשרתי הוא העביר אותי לאחראי שם, דיברתי עם האחראי שם (ועלאק הוא אומר שאין אפילו מאות אנשים שמתלוננים על הבעיה שלי, שהיא החסימה של הפורטים), ואחרי כמה בדיקות הוא העביר אותי לתומך בכיר ושאם אחרי הטיפול של התומך בכיר יש עדיין בעיות שאני יתקשר אל התמיכה מחר מתי שבא לי ולבקש אותו.

אחרי שיחת ועידה עם הוט ו012 ואני סגרנו שהבעיה לא בהוט והוא עשה משהו כך שאני יתחבר דרך 015 (שהתאחדו עם 012) ועכשיו יש לי פינג של במקום 10000 משהו כמו 400 גג, עדיין מעל לממוצע אבל לפחות שחיק... מחר אני יתקשר ויגיד לו שמה שהוא עשה זה -מאוד- עזר אבל עדיין לא פרפקט.

עריכה:

קבלו איזה קטע, עכשיו שחיברו אותי דרך 015:

200691516.png

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים