עבור לתוכן

מכתב זועם ששלחתי היום למחלקת פניות הציבור ב-012, במספר העתקים.

Featured Replies

פורסם

להלן מכתב זועם ששלחתי היום למחלקת פניות הציבור ב-012, עם העתקים ל:

כאמור, מחלקת פניות הציבור - pniyott@012.net

מוקד התמיכה - support@012.net

מנהלת שירות לקוחות - מירי לוי - miril@012.net

מנהל תמיכה טכנית - ליאור חן - liorch@012.net

012 שלום,

דבר ראשון, אני רוצה לציין שאני מנוי של 012 כבר שנים רבות, ולמעשה ברשותי 3 חשבונות אינטרנט בחברה.

בימים האחרונים החלה תופעה של איטיות בלתי נסבלת לחלוטין בכל הנוגע לגלישה באתרים שונים בארץ ובעולם.

המהירות המקסימלית מתקבלת כהלכה בהורדת/העלאת קבצים, אך הגלישה באתרים לעיתים מגיעה למצב שאני מתגעגע לחיבור במודם 56Kb/s.

פעמים רבות הגלישה פשוט לא פועלת, ואחרי מספר דקות אני מתייאש מלחכות לדף שיטען.

אבקש להדגיש שלצורך הבדיקות מחקתי לחלוטין את תוכנת האנטי וירוס שלי ואת הפיירוול. הפיירוול של ה-Windows מכובה גם כן (מאז ומעולם). שום תוכנת הורדות קבצים לא פעלה ברקע.

כאשר התחברתי באופן חד פעמי לחשבון אינטרנט בספקית אחרת (דרך שם וסיסמה של חבר), הגלישה היתה חלקה וללא כל בעיות.

בנוסף לזה, קיימת בעיה של חסימת פורטים מצידכם.

אתם חוסמים באופן קולקטיבי את כל הפורטים כאשר אלו משתמשים עבור חיבורי BitTorrent.

אצלי כמובן הכל פתוח. לא קיים Router.

בעקבות כל הבעיות, ומכיוון שאני משתמש בחיבור האינטרנט שלי לצורכי עבודה (למעשה שתי עבודות, גם כשכיר העובד מהבית וגם כעצמאי המנהל את האתר http://hwzone.co.il , אתר המחשבים הגדול בארץ אשר הטיפול בו חייב להיות 24/7 עם היד על הדופק), ביקשתי לברר כמה אני משלם עבור 3 החשבונות שברשותי על מנת לבדוק אפשרות לביטול אחד מהחשבונות (מתוך ה-3) ופתיחת חשבון נוסף בספקית אינטרנט אחרת.

התברר לי שאני מחוייב ב-2 מתוך 3 החשבונות עד יוני 2008, כאשר ה"קנס" עבור שבירת ההתחייבות הוא - שימו לב - שווה ערך לחלוטין לעלות החודשית של המנוי!!

כלומר, לעזוב ולשלם את הקנס לא יחסוך לי ולו שקל בודד לעומת המשך תשלום כרגיל ופשוט אי-שימוש בחשבון!

זו חוצפה שאין כדוגמתה, שכן אני משלם עבור שירות חיבור לאינטרנט ומקבל מוצר לא תקין - אשר גורם לי לנזקים כספיים ולעוגמת נפש גם בפן האישי! וכאשר אני מבקש להתנתק עקב המצב, אני מגלה שזה בלתי אפשרי.

שבירת התחייבות ב-YES/HOT, לדוגמה, עולה סכום של כ-חודש/חודשיים בלבד. זה גם הסטנדרט בכל העבודות שבהן יש התחייבות לתקופת זמן - קנס של כמשכורת עד 2 משכורות.

אם זו הדרך שלכם לשמור לקוחות - ע"י קביעת קנסות לא סבירים לחלוטין - אז כנראה שביוני 2008 אני אזכור זאת ואדאג להעביר את כל החשבונות שיש לי (ושאר החשבונות שיוספו בעתיד) לחברה קצת יותר הוגנת.

אני מאוד מאוכזב ומתוסכל מהמצב הנוכחי.

כולי תקווה שתקחו את מכתב זה ברצינות ואולי תשפרו ולו במעט את חוויות השימוש בשירות שאתם מציעים.

בברכה,

עמרי עמוס

** דרכי יצירת קשר הוסרו, כמובן. פרטים מזהים כגון כתובות אימייל וטלפון סלולרי. **

בנוסף, שימו לב לזה:

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/Viewmsg.asp?forum=20&msgid=107365252

  • תגובות 258
  • צפיות 41.2k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

פורסם

אני תמיד אומר מראש לפני שאני מתחבר שאני לא מוכן להיות מחוייב ובמידה והם לא נותנים - לא מתחבר.

בכל מקרה הדמי ביטול זה אצל כל הספקים ככה, באמת בזיון.

פעם הבאה תשאל מראש כמה זה דמי ביטול עסקה או שמהתחלה לא להתחבר.

אני כרגע אצל 012 והכל פועל מצויין, הרבה יותר מצויין שאני גם בלי התחייבות. :)

פורסם

כל הכבוד על היוזמה, הגיע הזמן שאנשים יקבלו את מה שהם שילמו עליו! :xyxthumbs:

אני אומנם בבזק ואני בדרך כלל לא מרגיש באיטיות או ניתוקים וכאלה אבל לפני חודש בערך למשך שבוע היה קשה לעבוד עם האינטרנט כי בזק שידרגה משהו בחברה.... אבל זה ניסלח.

אם אתה אומר שבעצם שהמצב נמצא בקרשים כל הזמן אז הבעיה היא בחברה שמזלזלת בלקוחות שלה.

אם הסיפור יתפתח שתף אותנו.

פורסם

הם תמיד יכולים לטעון שהבעיה אצלך ושהם לא חוסמים שום דבר.

פורסם
  • מחבר

מן הסתם, ולכן אני רוצה לעזוב.

אם תשים לב, אני בכלל לא מתלונן על התקלות הטכניות. אני מספר עליהן בתור רקע לסיבת הרצון שלי לעזוב - ואז מתלונן על העובדה שהם מחזיקים אותי בכוח בשיטה שלדעתי האישית החוקיות שלה מוטלת בספק.

אם הסיפור יתפתח שתף אותנו.

כמובן, הם אמורים להגיב תוך יום עסקים (צור קשר) ואני מחכה לתגובה שלהם.

פורסם

Milford Cubicle ,הם יצרו איתך קשר? מה בסוף האינטרנט היסתדר?

כי גם אצלי יש המון בעיות.

לפעמים אני גולש ופתאום הדף עוצק ואומר שאין לי גישה לאיטנרנט, אחרי שאני עושה רענן הוא נכנס לדף שרציתי. מוזר מאוד

וגם נורית ה ppp שמעבירה נתונים מהספק לנתב מתכבה לי ללא סיבה, והפיתרון לזה הוא, כיבוי הנתב והפעלתו שוב.

אני גם מאוד לא מרוצה

פורסם

גם לי היו בעיות איתם

אבל לאחר כמה מלחמות ושהם הבינו שהם מדברים עם אדם שמבין חל שיפור קל

ובזמן האחרון שוב היו לי איתם בעיות לאחר שיחה (וצעקות עם תומך בכיר ) פתאום ניראים שוב שינויים לטובה

מסקנה : הם באמת יכולים לשחק עם המנויים שלהם איך שהם רוצים

אבל לפי דעתי אתה צודק

ולמרות שאולי בגלל שלי יותר קל להגיד את זה כי אני ללא התחייבות אבל צריך לחתום על עצומה כל חברי הפורום הלא מרוצים

ובמידה והנושא לא יטופל פשוט נמטיר עליהם גל של ניתוקים

בכל אופן אני איתך לאורך כל הדרך

ותמשיך לעדכן

פורסם

תאמינו לי כל החברות האיטנרט שמציעים כיום הם בול שיט אחד גדול כולל התשתיות.

מכולם אני מתאכז גם מהשירותי תמיכה, וגם ממתן האינטרנט.

חבל חבל שבישראל החברות הם בול שיט רציני שגם קצבי ההורדה והעלה נמוכים כל כך

פורסם

יש משהו במה שאתה אומר, יש לי בחור בשוודיה שאני מתכתב איתו, מהירות האינטרנט אצלו היא 100Mbit, מוריד מ-TL קבצים ב-1MBPS, אפילו 2 במקרים טובים.

פורסם

בגלל זה המציאו את המילה - מהגרים.

ישראלים מהגרים למדינות מתפתחות יותר

פורסם

הבעיות ב-012 הן לא מהיום.

מה שכן, נכון מה שאומרים כאן - מדיניות ההתחייבות שבה הנתקות בטרם עת גוררת קנס על מלוא הסכום נהוגה בכל ספקי האינטרנט היום.

בכל מקרה, אם תעשה מספיק רעש (והמכתב הוא התחלה טובה), ינתקו אותך בלי שום קנס. אותי ניתקו כך. ולא רק אותי.

פורסם
  • מחבר

עדכון:

עשיתי מנוי ניסיון ב-014 (בזק בין לאומי).

עם כל הצרות שאמרו שיש להם בזמן האחרון - לעזאזל - אני מרגיש כמו שדרוג מסוסיתה שנת 64 ל-BMW 750 שנת 2007 !!

הכל טס! איזה כיף!

עכשיו נשאר רק לבדוק פורטים (הם התחייבו לי בטלפון שהם לא חוסמים כלום, כך שאני מאמין שיהיה בסדר) ולהתנתק מהצרה הזו של 012.

פורסם

רק להוסיף - בבזק בין לאומי אין התחייבות בכלל.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים