בעיה ב-NOD32 - תוכנה - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה ב-NOD32


slimshady21

Recommended Posts

עשיתי סריקה במצב בטוח עם NOD32, ובסריקה היו מלא קבצים שהוא לא סרק, היה רשום "error opening". וכן אני יודע שזה נורמלי, ושיש קבצים שאין לו גישה אליהם. אבל זה היה ממש מלא קבצים הפעם, משהו כמו 200 נראה לי, בעיקר הרבה קבצים מתיקיית Application Data וכמה מ-temporary files. זה היה כל כך הרבה שזה לא נראה לי בסדר, חצי סריקה הוא רק העביר את הרשימה הכחולה הזו....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

המממ... אולי זה ב EXLUDE LIST?.... באמת שאלה מעניינית

מחיפוש בכמה פורומים, רוב התשובות שם הם:

Hello . You have no problems . this is normal . Files which are in BLUE are locked because :

They are either files ,files in the system folder , files for your user accounts , other user files which are made private , password-protected ...or ..etc) . No problem about them . Files in RED are threats .

Locked Files are password protected or System Swap Files, it is unlikely for such a file to be infected, however the possibility still remains.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן גם אני מצאתי תשובות כאלה. אבל בכל זאת, זה נראה שמרוב קבצים חסומים הסריקה כבר לא יעילה. כי מה הבעיה כבר להכניס בהם איזה תוכנה זדונית? אני בעצמי יכול לערוך ולמחוק חלק מהקבצים האלה אז למה שמישהו אחר לא יוכל....

בכל אופן, השאלה היא באמת אם כל תוכנות האנטי וירוס לא יכולות לגשת לכל הקבצים האלה, או שיש כאלו שכן יכולות לסרוק חלק מהקבצים האלה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע, אם ה AMON שלך פועל, למה בכלל אתה עושה סריקה ידנית?

המחשב שלך סורק אוטומטית כל קובץ שנוצר/נםתח. אין כמעט סיכוי שתמצא וירוס בסריקה ידנית, כי אם ה AMON פועל, הוירוס לא יוכל להיווצר על המערכת שלך. מבין?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...