מסר ליעקוב מ NEXTOP : - עמוד 2 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסר ליעקוב מ NEXTOP :


hensh9

Recommended Posts

ולצורך העניין - מה אתה כבר מצפה שרוכשי המסך יצטרכו מיעקב בעתיד? מילוי צבעים במסך? שימון צירי הבסיס? החלפת אבקת חשמל? :screwy:

אם המסך שהם רכשו נמצא תקין (ויעקב נתן להם לבדוק זאת בחנות ללא בעיה), לא נראה לי שצפויה להם פתאום איזו הפתעה לא נעימה.

לא יהיה צורך בשום גיבוי או תיקון של אף מסך - בוודאות.

אתה מוכן להתחייב על זה? אולי לפצות מי שיפגע בעקבות הדברים שאתה כותב?

לי התקלקל מסך LCD שנתיים אחרי שקניתי אותו

לא פיקסל שרוף, אלא מסך נדלק וישר נכבה בחיבור DVI

מזל שהיתה לי אחריות טובה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני מתנצל על כך שניגררתי לויכוח עם נער,שאני יכול להגיד בוודאות שגילי הוא לפחות כפול משלו..(ואני לא מכיר אותו בכלל).

שמכנה אותי "ילד" ;)

לעצם העניין

אני חושב שרשמתי דברים דיי ענייניים כנגד NEXTOP.

יעקוב החליט לא להגיב לטענות שהעליתי.

אני עדיין טוען שתהייה בעייתיות רבה בטיפול שלו בכל נושא האחריות על מסכים

שהוא אמור "ללוות" 3 שנים...ותאמינו לי-חקרתי את הנושא מכל הכיוונים

הייתי צריך (מלכתחילה) לתת לזמן לעשות את שלו.....

אני משוכנע שייזכרו בשרשור הזה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה נכון אני נער, נער צעיר ורך בשנים. זהו זה. בדיוק.

ועכשיו בחזרה למציאות - HENSH9, להתנצל אתה באמת צריך.

אתה מוכן להתחייב על זה? אולי לפצות מי שיפגע בעקבות הדברים שאתה כותב?

לי התקלקל מסך LCD שנתיים אחרי שקניתי אותו

לא פיקסל שרוף, אלא מסך נדלק וישר נכבה בחיבור DVI

מזל שהיתה לי אחריות טובה...

מה הקשר בכלל? זאת דעתי האישית, ולא הבטחה משמיים. נחיה ונראה מי צודק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין אותכם :nono:

מישהו מנסה להזהיר אתכם על סמך מה אתם קוטלים אותו הוא מקובל כאן

לזה הפורום לרכן בעד צרכן

פעם הבאה שמישהו באמת יגלה משהו אולי הוא חשוב פעמיים אם להגיד אותו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מתנצל על כך שניגררתי לויכוח עם נער,שאני יכול להגיד בוודאות שגילי הוא לפחות כפול משלו..(ואני לא מכיר אותו בכלל).

שמכנה אותי "ילד" ;)

לעצם העניין

אני חושב שרשמתי דברים דיי ענייניים כנגד NEXTOP.

יעקוב החליט לא להגיב לטענות שהעליתי.

אני עדיין טוען שתהייה בעייתיות רבה בטיפול שלו בכל נושא האחריות על מסכים

שהוא אמור "ללוות" 3 שנים...ותאמינו לי-חקרתי את הנושא מכל הכיוונים

הייתי צריך (מלכתחילה) לתת לזמן לעשות את שלו.....

אני משוכנע שייזכרו בשרשור הזה...

תקשיב לי,

אני (אור כהן, ה"ילד" בן ה14 וחצי) ארגנתי את המכירה הקבוצתית הזאת דרך יעקוב...

רוב הדברים שכתבת הם תלונות מבן אדם אחד, ולא יותר, אגב, אם אתה מתבסס על תגובה של אדם אחד מתוך 100 של אנשים מרוצים, אתה מצחיק.

יעקוב הוא בן אדם נחמד, שהוריד לי את המחיר של המסך למחיר שהוא קנה אותם, והוא לא הרוויח מזה שום דבר, רק כדאי להודות לי.

הוא גם בדק לי את המסך בחנות, וההבטחות שלו אמיתיות לחלוטין, הוא מקבל משלוח מעודכן כל 20-30 יום.

כל מי שקנה את המסכים במכירה הקבוצתית שאירגנתי יצא מאושר.

אף ייבואן לא הסכים להוריד את המסך ל2000 ש"ח+6 תשלומים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אור,

הטענות שהעליתי הן לא לגביי שירות עכשווי שקיבלתם בעת הקנייה/חודש אחרי.

בפרק זמן הזה-הכל דבש..

הטענות שלי הן לגביי שירות עתידי-שאני מאד ספקן אם תוכלו לקבל ממנו .

דרך אגב-יש כאן מישהו שמוכן לסרוק את תעודת האחריות המקורית שקיבל ביחד עם המסך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אור כהן, אני לא חושב שזה יהיה מצחיק אם לאחד מאותם הלקוחות שכרגע שמחים על החיסכון יתקלקל המסך עוד שנתיים ולא יוכל לקבל שרות מ . קנייה בזול יכולה לעלות מאוד ביוקר. לידיעתך, בד"כ יבוא מקבילי לא מקבל שרות במעבדות הרשמיות אלא דרך מעבדות אחרות על כל מה שעלול להשתמע מכך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין איך חנות שמחזיקה מישהו חצי שנה

יכולה מבחינתכם ליחשב כנותנת שרות טובה :screwy: :screwy: :screwy:

אז נכון זה היה בנתיים רק פעם אחת ונכון המסך היה בשימוש

אבל בכל זאת היה צריך להגיע לפתרון הרבה הרבה יותר מהר וגם בלי כל כך טירטורים

גם יעקב טען שלא היו הרבה מסכים אם פיקסלים שרופים

ואת זה קשה לדעת מה שכן

לזה שהיה תבעיה גילה כמה מסכים אם פיקסלים שרופים שזה מדעיג וצריך להדליק נורות אדומות מבחינתי

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מיקרה אור לא אשם והוא עשה עבודה טובה , לכן אל תפנה אליו

ומאיפה אתה מסיק שהאשמתי מישהו? אם לא שמת לב, התייחסתי למה שהוא אמר. אם הקניייה הזאת טובה או לא? הזמן יגיד. בכל מקרה כשאני קונה חומרה משמעותית אני קונה רק מיבואנים רשמיים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין איך חנות שמחזיקה מישהו חצי שנה

יכולה מבחינתכם ליחשב כנותנת שרות טובה :screwy: :screwy: :screwy:

אז נכון זה היה בנתיים רק פעם אחת ונכון המסך היה בשימוש

אבל בכל זאת היה צריך להגיע לפתרון הרבה הרבה יותר מהר וגם בלי כל כך טירטורים

גם יעקב טען שלא היו הרבה מסכים אם פיקסלים שרופים

ואת זה קשה לדעת מה שכן

לזה שהיה תבעיה גילה כמה מסכים אם פיקסלים שרופים שזה מדעיג וצריך להדליק נורות אדומות מבחינתי

רק לתקן עובדות,לא מדובר במקרה אחד אלא בשני מקרים

חיכיתי בסבלנות ~5 חודשים עד לקניה הקבוצתית הנוכחית, כשסוף סוף הגיעה "נגלה" נוספת של המסכים.

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=282684.0

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אוקיי, תקשיבו לי,

נקסטופ דומה לפאנדס, BUG, GIBORNET ושאר ירקות,

הדבר היחיד שמבדיל בינה לבין חנויות אחרות הוא שהיא מייבאת אישית.

כן, בPANDAS נגיד, אין להם מעבדה של דל, אלא זו מעבדה של PANDAS, אם PANDAS יפשטו את הרגל, כך גם האחריות וכך זה בכל חנות וחנות.

אז מה שונה?

בייבוא אישי תקבלו את גרסת הA05, הבטחה לS- ומחיר זול יותר, והנה לכם.

ובעתיד, אני לא רואה את נקסטופ עושה בעיות.

אחוזי הבעיות עם נקסטופ שווים לכל חנות אחרת, ואם יש "רק" 2+ תלונות או יותר" אני בטוח שגם GIBORNET, PANDAS ושאר ירקות גם יש ביקורת אחת או 2.

אז הנה לכם "התאוריה" שלי,

אור כהן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...