omrij פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 ולצורך העניין - מה אתה כבר מצפה שרוכשי המסך יצטרכו מיעקב בעתיד? מילוי צבעים במסך? שימון צירי הבסיס? החלפת אבקת חשמל? אם המסך שהם רכשו נמצא תקין (ויעקב נתן להם לבדוק זאת בחנות ללא בעיה), לא נראה לי שצפויה להם פתאום איזו הפתעה לא נעימה. לא יהיה צורך בשום גיבוי או תיקון של אף מסך - בוודאות. אתה מוכן להתחייב על זה? אולי לפצות מי שיפגע בעקבות הדברים שאתה כותב? לי התקלקל מסך LCD שנתיים אחרי שקניתי אותו לא פיקסל שרוף, אלא מסך נדלק וישר נכבה בחיבור DVI מזל שהיתה לי אחריות טובה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
hensh9 פורסם 2007 באוגוסט 30 מחבר Share פורסם 2007 באוגוסט 30 אני מתנצל על כך שניגררתי לויכוח עם נער,שאני יכול להגיד בוודאות שגילי הוא לפחות כפול משלו..(ואני לא מכיר אותו בכלל). שמכנה אותי "ילד" לעצם העניין אני חושב שרשמתי דברים דיי ענייניים כנגד NEXTOP. יעקוב החליט לא להגיב לטענות שהעליתי. אני עדיין טוען שתהייה בעייתיות רבה בטיפול שלו בכל נושא האחריות על מסכים שהוא אמור "ללוות" 3 שנים...ותאמינו לי-חקרתי את הנושא מכל הכיוונים הייתי צריך (מלכתחילה) לתת לזמן לעשות את שלו..... אני משוכנע שייזכרו בשרשור הזה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
valorien פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 זה נכון אני נער, נער צעיר ורך בשנים. זהו זה. בדיוק.ועכשיו בחזרה למציאות - HENSH9, להתנצל אתה באמת צריך.אתה מוכן להתחייב על זה? אולי לפצות מי שיפגע בעקבות הדברים שאתה כותב?לי התקלקל מסך LCD שנתיים אחרי שקניתי אותולא פיקסל שרוף, אלא מסך נדלק וישר נכבה בחיבור DVIמזל שהיתה לי אחריות טובה...מה הקשר בכלל? זאת דעתי האישית, ולא הבטחה משמיים. נחיה ונראה מי צודק. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
omrij פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 לא יהיה צורך בשום גיבוי או תיקון של אף מסך - בוודאות.אם ככה נראית הדעה האישית שלךמה אתה כותב כשאתה יודע משהו בוודאות? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
integral פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 לא יהיה צורך בשום גיבוי או תיקון של אף מסך - בוודאות.זו דעה? לי זה נראה כמו קביעת עובדה ללא שום בסיס. מילא אם היית כותב שלדעתך הסיכוי שמסך יתקלקל הוא נמוך קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ronll פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 אני לא מבין אותכם מישהו מנסה להזהיר אתכם על סמך מה אתם קוטלים אותו הוא מקובל כאן לזה הפורום לרכן בעד צרכן פעם הבאה שמישהו באמת יגלה משהו אולי הוא חשוב פעמיים אם להגיד אותו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 אני מתנצל על כך שניגררתי לויכוח עם נער,שאני יכול להגיד בוודאות שגילי הוא לפחות כפול משלו..(ואני לא מכיר אותו בכלל). שמכנה אותי "ילד" לעצם העניין אני חושב שרשמתי דברים דיי ענייניים כנגד NEXTOP. יעקוב החליט לא להגיב לטענות שהעליתי. אני עדיין טוען שתהייה בעייתיות רבה בטיפול שלו בכל נושא האחריות על מסכים שהוא אמור "ללוות" 3 שנים...ותאמינו לי-חקרתי את הנושא מכל הכיוונים הייתי צריך (מלכתחילה) לתת לזמן לעשות את שלו..... אני משוכנע שייזכרו בשרשור הזה... תקשיב לי, אני (אור כהן, ה"ילד" בן ה14 וחצי) ארגנתי את המכירה הקבוצתית הזאת דרך יעקוב... רוב הדברים שכתבת הם תלונות מבן אדם אחד, ולא יותר, אגב, אם אתה מתבסס על תגובה של אדם אחד מתוך 100 של אנשים מרוצים, אתה מצחיק. יעקוב הוא בן אדם נחמד, שהוריד לי את המחיר של המסך למחיר שהוא קנה אותם, והוא לא הרוויח מזה שום דבר, רק כדאי להודות לי. הוא גם בדק לי את המסך בחנות, וההבטחות שלו אמיתיות לחלוטין, הוא מקבל משלוח מעודכן כל 20-30 יום. כל מי שקנה את המסכים במכירה הקבוצתית שאירגנתי יצא מאושר. אף ייבואן לא הסכים להוריד את המסך ל2000 ש"ח+6 תשלומים קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
hensh9 פורסם 2007 באוגוסט 30 מחבר Share פורסם 2007 באוגוסט 30 אור,הטענות שהעליתי הן לא לגביי שירות עכשווי שקיבלתם בעת הקנייה/חודש אחרי.בפרק זמן הזה-הכל דבש..הטענות שלי הן לגביי שירות עתידי-שאני מאד ספקן אם תוכלו לקבל ממנו .דרך אגב-יש כאן מישהו שמוכן לסרוק את תעודת האחריות המקורית Dell שקיבל ביחד עם המסך? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
integral פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 אור כהן, אני לא חושב שזה יהיה מצחיק אם לאחד מאותם הלקוחות שכרגע שמחים על החיסכון יתקלקל המסך עוד שנתיים ולא יוכל לקבל שרות מ Dell. קנייה בזול יכולה לעלות מאוד ביוקר. לידיעתך, בד"כ יבוא מקבילי לא מקבל שרות במעבדות הרשמיות אלא דרך מעבדות אחרות על כל מה שעלול להשתמע מכך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Ronll פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 בכל מיקרה אור לא אשם והוא עשה עבודה טובה , לכן אל תפנה אליו קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 אני לא מבין איך חנות שמחזיקה מישהו חצי שנה יכולה מבחינתכם ליחשב כנותנת שרות טובה :screwy: אז נכון זה היה בנתיים רק פעם אחת ונכון המסך היה בשימוש אבל בכל זאת היה צריך להגיע לפתרון הרבה הרבה יותר מהר וגם בלי כל כך טירטורים גם יעקב טען שלא היו הרבה מסכים אם פיקסלים שרופים ואת זה קשה לדעת מה שכן לזה שהיה תבעיה גילה כמה מסכים אם פיקסלים שרופים שזה מדעיג וצריך להדליק נורות אדומות מבחינתי קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
integral פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 בכל מיקרה אור לא אשם והוא עשה עבודה טובה , לכן אל תפנה אליוומאיפה אתה מסיק שהאשמתי מישהו? אם לא שמת לב, התייחסתי למה שהוא אמר. אם הקניייה הזאת טובה או לא? הזמן יגיד. בכל מקרה כשאני קונה חומרה משמעותית אני קונה רק מיבואנים רשמיים. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
The Ripper פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 אני לא מבין איך חנות שמחזיקה מישהו חצי שנה יכולה מבחינתכם ליחשב כנותנת שרות טובה :screwy: אז נכון זה היה בנתיים רק פעם אחת ונכון המסך היה בשימוש אבל בכל זאת היה צריך להגיע לפתרון הרבה הרבה יותר מהר וגם בלי כל כך טירטורים גם יעקב טען שלא היו הרבה מסכים אם פיקסלים שרופים ואת זה קשה לדעת מה שכן לזה שהיה תבעיה גילה כמה מסכים אם פיקסלים שרופים שזה מדעיג וצריך להדליק נורות אדומות מבחינתי רק לתקן עובדות,לא מדובר במקרה אחד אלא בשני מקרים חיכיתי בסבלנות ~5 חודשים עד לקניה הקבוצתית הנוכחית, כשסוף סוף הגיעה "נגלה" נוספת של המסכים.http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=282684.0 קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
stone cold פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 אז אני לא מבין גם אתה חיכיתה חצי שנה? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
אור כהן פורסם 2007 באוגוסט 30 Share פורסם 2007 באוגוסט 30 אוקיי, תקשיבו לי,נקסטופ דומה לפאנדס, BUG, GIBORNET ושאר ירקות,הדבר היחיד שמבדיל בינה לבין חנויות אחרות הוא שהיא מייבאת אישית.כן, בPANDAS נגיד, אין להם מעבדה של דל, אלא זו מעבדה של PANDAS, אם PANDAS יפשטו את הרגל, כך גם האחריות וכך זה בכל חנות וחנות.אז מה שונה?בייבוא אישי תקבלו את גרסת הA05, הבטחה לS-IPS ומחיר זול יותר, והנה לכם.ובעתיד, אני לא רואה את נקסטופ עושה בעיות.אחוזי הבעיות עם נקסטופ שווים לכל חנות אחרת, ואם יש "רק" 2+ תלונות או יותר" אני בטוח שגם GIBORNET, PANDAS ושאר ירקות גם יש ביקורת אחת או 2.אז הנה לכם "התאוריה" שלי,אור כהן. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.