מסר ליעקוב מ NEXTOP : - עמוד 3 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסר ליעקוב מ NEXTOP :


hensh9

Recommended Posts

כן, בPANDAS נגיד, אין להם מעבדה של , אלא זו מעבדה של PANDAS, אם PANDAS יפשטו את הרגל, כך גם האחריות וכך זה בכל חנות וחנות.

אז מה שונה?

אני לא בדקתי מה פאנדאס מייבאים לבד ומה לא, ואני חושב שגם אתה לא, ולכן לא מן הראוי לערב אותם בסיפור.

באופן כללי, זה שונה מאוד.

אין להם ידע שיש פעמים רבות ליבואנים רשמיים הדרוש לתיקון החומרה, קשה להם יותר להשיג חלקים מקוריים (אם הם בכלל מנסים), אין להם שום סטנדרטים של עבודה שמוכתבים ע"י היצרן (במקרה הטוב הם מחוברים למעבדה רצינית ובמקרה הרע לחאפר), והכי גרוע, אין להם גיבוי מהיצרן מה שאומר שינסו בד"כ לעשות הכל כדי לא להחליף כי אחרת נגרם להם נזק כלכלי ניכר. גם אם מישהו כן מגבה אותם בחו"ל בדרך כשלהיא יקח הרבה זמן להחליף. קנייה מיבואנים רשמיים רציניים מבטיחה בד"כ שרות מקצועי יותר והחלפות מהירות בשעת הצורך (אם כי גם זה לא תמיד נכון) וכמובן הידיעה שיש לך למי לפנות אם יש בעיה עם היבואן. במקומות שאני קונה, בכל פעם שהייתה בעיה עם החומרה היא הוחלפה מיידית. לא חיכיתי אף פעם לא חצי שנה ולא חצי שבוע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני לא בדקתי מה פאנדאס מייבאים לבד ומה לא, ואני חושב שגם אתה לא, ולכן לא מן הראוי לערב אותם בסיפור.

באופן כללי, זה שונה מאוד.

אין להם ידע שיש פעמים רבות ליבואנים רשמיים הדרוש לתיקון החומרה, קשה להם יותר להשיג חלקים מקוריים (אם הם בכלל מנסים), אין להם שום סטנדרטים של עבודה שמוכתבים ע"י היצרן (במקרה הטוב הם מחוברים למעבדה רצינית ובמקרה הרע לחאפר), והכי גרוע, אין להם גיבוי מהיצרן מה שאומר שינסו בד"כ לעשות הכל כדי לא להחליף כי אחרת נגרם להם נזק כלכלי ניכר. גם אם מישהו כן מגבה אותם בחו"ל בדרך כשלהיא יקח הרבה זמן להחליף. קנייה מיבואנים רשמיים רציניים מבטיחה בד"כ שרות מקצועי יותר והחלפות מהירות בשעת הצורך (אם כי גם זה לא תמיד נכון) וכמובן הידיעה שיש לך למי לפנות אם יש בעיה עם היבואן. במקומות שאני קונה, בכל פעם שהייתה בעיה עם החומרה היא הוחלפה מיידית. לא חיכיתי אף פעם לא חצי שנה ולא חצי שבוע.

כתבת הרבה, אני ינסה לענות על המשפטים הארוכים הללו ;)

אין להם ידע שיש פעמים רבות ליבואנים רשמיים הדרוש לתיקון החומרה

על פי מה אתה קובע זאת? כמוני אף אחד לא יודע, יכול להיות שהם משכילים יותר :o

קשה להם יותר להשיג חלקים מקוריים

מדוע? מפני שהם יבואנים אישיים? מי אמר שהם קונים מדל? הם יכולים לייבא מכל אחד, לכן אין בעייה.

אין להם שום סטנדרטים של עבודה שמוכתבים ע"י היצרן

זה לטובה ;)

אין להם גיבוי מהיצרן

אני לא מתעסק יותר מדי בזה אבל מה? אם קנית מוצר מדל עם אחריות, יש עליו אחריות, גמרנו!

קנייה מיבואנים רשמיים רציניים

זה כמו לומר: "קנייה מיבואנים אישיים רציניים", על פי מה אתה קובע שנקסטופ לא רציניים?

שרות מקצועי יותר והחלפות מהירות בשעת הצורך (אם כי גם זה לא תמיד נכון) וכמובן הידיעה שיש לך למי לפנות אם יש בעיה עם היבואן

א' המהירויות דומות בהחלפות, כי שניהם נשלחים לח"ול. ב' על פי מה אתה קובע שנקסטופ לא מקצועיים?. ג' ואם הם פושטים את הרגל, אין לך למי לפנו כמו כל אחד, כולם שווים.

בכל פעם שהייתה בעיה עם החומרה היא הוחלפה מיידית. לא חיכיתי אף פעם לא חצי שנה ולא חצי שבוע.

לכל חנות יש את הנוהל שלה ;)

והנה לך תשובתיי, אגב שמת לב שרוב המשפטים שלך לא היו מבוססים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יעקב הוא יבואן מקביל שמחזיק בעצמו מעבדה.

הוא מתמחה בעיקר בניידים של כאשר יש לו איזה "גיבוי" מניו יורק משם הוא מביא את המסכים.

הקונים של המסכים מיעקב לא יקבלו כנראה שירות הנציגים של בארץ אלא ישירות מיעקב.

בנוגע לרמת השירות שלו כמה חודשים לאחר הקנייה - כבר פרסמתי כאן כמה פעמים את השרות הטוב שקיבלתי.

עריכה:

בנוגע לתקרית "חצי השנה" אני מציע לאנשים לקרוא היטב את השתלשלות האירועים.

בסופו של דבר הלקוח קנה מסך נוסף מיעקב כך שאם הוא לא היה מרוצה לא סביר שהוא היה עושה את זה.

הערה נוספת: כרגע ליבואן הרשמי יש בעית מלאי למסכים אני מקווה שאף אחד מהקונים לא יצטרך החלפת מסך בקרוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הערה נוספת: כרגע ליבואן הרשמי יש בעית מלאי למסכים אני מקווה שאף אחד מהקונים לא יצטרך החלפת מסך בקרוב.

לא דואגת ;D

הזמנת חידוש מלאי של ייבואן רישמי זה עניין של מספר ימים בד"כ...

בטח לא חצי שנה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אור כהן,

כשאתה יוזם קנייה קבוצתית, באחריותך ליידע את הקונים שהם קונים את זה דרך ייבוא מקבילי.

למה? הסברתי לך מנסיוני, אבל כמובן שאתה לא מקשיב ומנסה להצדיק את מה שעשית למרות שאינך מבין את ההשלכה שיכולה להיות לחוסר הידע שלך על אנשים שקנו את המסכים ויתקלו בבעיות.

אתה מניח ביומרנות שהידע והנסיון של אנשים אחרים מקביל לשלך. תבין שאת המחשב הראשון שלי קניתי כשעוד לא היית בתכנון ואני מכיר את השוק הזה היטב. קרא קצת בפורום ותלמד עד כמה גרוע יכול להיות השרות כשחנויות מייבאות לבדן. אינך מבין אפילו את המושג הנחיות יצרן ואינך מבין את ההבדל בין אחריות של יצרן המחשבים הגדול בעולם, לבין אחריות של חנות, ובין יבואן רציני שמגובה מאחוריו ביצרן רציני לבין חנות שמניחה את ידה על מסכים של דל דרך יד שנייה או שלישית כנראה ללא שום גיבוי של מאחוריה.

אולי התמזל מזלך ובאמת נתקלת בחנות שתתן שרות טוב כמו ש BORSOOD טוען, אבל קח בחשבון שאולי לא, ולכן לפני שאתה מתחיל לצאת בהצהרות שאינך יכול לגבות, תוודא שמה שאתה אומר לאנשים אכן נכון, כי אחרת אתה מטעה אותם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא יהיה צורך בשום גיבוי או תיקון של אף מסך - בוודאות.

זה בכלל לא בטוח אביעד.

עבדתי בתור טכנאי מחשבים בטכניון בשנתיים האחרונות, ולמרות שנכון, ל-LCD יש הרבה פחות תקלות מל-CRT, יצא לנו לטפל בלא מעט מסכי LCD תקולים.

אז אם מתוך הזמנה של 150 מסכים, 2 מוחלפים בשנה הראשונה, זה לא המון, אבל זה אומר שיש סיכוי טוב שמישהו מאלו שקנה את ה-DELLים האלו יהיה צריך שרות.

בטח לא "בודאות" לא.

כמו במקרה החצי שנה, שם יעקב אמר בעצמו לבחור שהוא מציק לו (וכן, הבחור יצא מרוצה, היה לו מסך חלופי עובד עד שפתרו לו את הבעיה, אבל זה לא אומר שזה תקין שאין מלאי לחנות לחצי שנה - ומה היה קורה אם המסך התקול לא היה מאפשר עבודה?). אז כמו במקרה ההוא, אתה מבין שיעקב מפסיד על כל מסך שהוא צריך לעשות לו RMA, והנה לך האינטרס של בעל חנות לסבן לקוח כדי שיעזוב אותו ולא יממש אחריות.

אינטרס שלא קיים אם אתה יודע שיש לך גב של , ושאתה לא משלם שקל על RMA - מצידך שכולם יעשו RMA יום לפני סוף האחריות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני שמח לראות שחבר'ה "מקצועיים" מתייחסים כאן לסוגייה שאני מנסה להבהיר לחברי הפורום,בכל הקשור לבעייתיות

(כך לטענתי)העתידית של NEXTOP במתן שירות אחריות ארוך-טווח(3 שנים=ארוך טווח).

אני עדיין מבקש מאחד החברים שרכש מסך שיסרוק ויעלה כאן את תעודה האחריות המקורית שקיבל.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בתור אחד שעבד חברת שייבאה לארץ מוצרי חשמל מסוימים (לא חלקי מחשב או מסכי מחשב)

ייבוא מקביל הוא קטע בעייתי. איפה שעבדתי לדוגמא כל פעם שהם גילו ייבוא מקביל לארץ (ואני לא מדבר על ייבוא אישי שאחד עשה לעצמו אלא עסק שמייבא כדי למכור מקביל) הם עשו מעמצים גדולים למצוא מאיפה משיג העסק את המוצרים שלו (ויש דרכים לדעת לפי מספרים סיראלים על כל חלק כמעט בתוך מוצר) וכשהיו מגלים היו מדברים עם החברה המייצרת והם היו דואגים לטפל בעניין.

בדר"כ ייבוא מקביל נעשה על ידי קניית כמות מספק במדינה אחרת שרוצה להגדיל מכירות או מחנות פרטים במדינה אחרת.

הבעיה היא שברגע שסוגרים את הברז למי שייבא במקביל הוא נשאר תקוע בלי חלפים מקוריים או מוצרים מקוריים.

הבעיה הגדולה עם הייבוא מקביל בארץ זה שרוב אלו שמוכרים ייבוא מקביל מסובבים את הלקוחות וטוענים שם מוכרים עם "אחריות של היבואן" רק שהם לא אומרים מי היבואן כדי להמנע מלהגיד שם של יבואן לא רשמי.

אני לא מכיר את החנות נקסטופ אבל לפי ההודעות פה נשמע שהם בנתיים היו בסדר וספרו את האמת ולא מסתירים את העובדה שהמוצרים שלהם מגיעים בייבוא מקביל.

הבעיה שאני הייתי חושש ממנה זה מה יקרה אם היבואן הרשמי של בארץ יעשה חקירה וימצא מאיפה הם מביאים את המוצרים ואז ידאג "לסגור להם את הברז"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לנו במדינה הזו כמה נודניקים, והצטברו גם כמה כאלה באתר הזה.

מה בדיוק אתם רוצים? שהיבואנים ה"רשמיים" ימשיכו לגזור עליכם קופוני ענק ?

מה אתם רוצים, שאנשים יגנבו את לחמם או יתפרנסו בכבוד? מה עשה לכם יעקב? הביא לכם מוצר במחיר הוגן ביותר, התחייב לאחריות כולל מסמך רשום התקף גם בבית משפט, הרויח קצת כסף וגרם לכמה עשרות אנשים להיות מאושרים. למה לקלקל? שבו בחור שלכם ותקנו היכן שאתם רוצים ותפסיקו לבלבל את המוח .

היבוא המקביל בארץ מפריע בעיקר ליבואנים הרשמיים, והם בד"כ מפיצים את כל השמועות הרעות על יבוא מסוג זה. ומה לעשות, זה מה שרובנו שומעים.

אתם יודעים כמה בעיות בשירות יש אצל יבואנים רשמיים?

באופן ההתנהגות הזו אתם ממשיכים את העוול שנעשה לנו הצרכנים, גורמים עוול לעסקים קטנים (שלא גונבים את לחמם) ועוול והפחדה ללקוחות שרוצים לחסוך כמה ג'ובות בצורה הלגיטימית ביותר.

אין חוק נגד יבוא מקביל ולא סתם אין חוק שכזה. התחרות היא חופש שנותנת לנו הצרכנים כוח רב והיא מבורכת. בזכותה ה"יבואנים הרשמיים" נאלצים להוריד מחירים ולתת שירות טוב יותר.

NEXTOP לא חייב לכם שום תגובה ואתפלא אם בכלל יגיב כאן לטיעונים המגוכחים והמכעיסים שנכתבו כאן.

תעודת האחריות מחייבת את העסק שהנפיק אותה, אם זה העולמית או NEXTOP הירושלמית, ואם אף אחת מהן לא תפשוט את הרגל בקרוב(ולא נראה לי שיש להן כוונה כזו) אין לכם הקונים שום דבר לחשוש ממנו.

ולכל המלעיזים חייב אני להודות - אין לי שום קשר בשום אופן כלשהו ליעקב מ NEXTOP או לכל עסק אחר הקשור למחשבים, פשוט החלטתי שאגיע ל NEXTOP בקרוב לקנות מסך והשרשור הזה הרתיח אותי :pissed:.

לכן - ילדים או בעלי גיל של "לפחות כפול מילדים" - תנו לכדור הארץ להמשיך להסתובב, לתחרות החופשית להמשיך להתקיים, לעסקים השונים להתפרנס ממכירה הוגנת ולרוכשים להנות מרכישתם.

אני בקרוב ב NEXSTOP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קודם כל אני מציע שתעדן את התגובות שלך.

כמובן שאתה מביא רק צד אחד של התמונה, מה שמתאים מאוד להלך הרוח הישראלי הטיפוסי שרוצה לחסוך כרגע כמה "ג'ובות". כמובן גם שזכותך לקנות ממי שאתה רוצה. אין שום בעיה עם תחרות, וכעיקרון מי שרוצה מוזמן לקנות מיבוא מקבילי, רק מה, הוא חייב לקחת בחשבון שהג'ובות שחסך עכשיו יכולות לגרום לבעיות אח"כ באם יזדקק לשרות. חצי שנה המתנה למסך חליפי זה מגוחך גם אם בסופו של דבר הלקוח חי עם זה איכשהוא. כמו שאמרתי קודם, תקרא קצת בפורום על בעיות שנוצרות כתוצאה מיבואנים מקבילים ששמחים מאוד לעשות רווח מהיר עכשיו אבל לא ממש שמחים לתת שרות הולם אח"כ. יש סיבה טובה מאוד שהיבואנים הרשמיים יקרים יותר כי שירות יש לגלם בין היתר למחיר המוצר והיבואנים הרשמיים חייבים להתחייב כלפי היצרן לשרות טוב.

שוב, אין לי שום בעיה עם מי שקונה מיבואן מקבילי כל עוד שהוא מודע למחיר שהוא יכול לשלם על ההחלטה בשלב מאוחר יותר. יש לי בעיה עם אנשים שמספרים שאיכות האחריות מחנות שמיבאת מיד שניה או שלישית זהה לאיכות האחריות שמקבלים מיבואנים רשמיים.

שכל אחד יעשה את ההחלטה שלו. אבל בטח שאין סיבה להתרגז מהעובדה שלא כולם מסכימים עם ההחלטה שלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

רק לידיעתך-

תג המחיר ש NEXTOP הציב למסכים הללו (עוד ברכישה הקבוצתית הראשונה)-גרם לספקים המורשים של בארץ

להוזיל משמעותית את המחיר גם-כן.

העניין הוא-שיש גבול/תחתית לכל דבר.

ידוע לי שהם לא יכלו בשום מצב לרדת במחיר,היות שהמוצר עולה להם יותר מאשר ל NEXTOP.

בנוסף-גם מתן האחריות של החנויות הללו עולה להם יותר מאשר ל-NEXTOP.

כמו שכתב אחד מהחבר'ה הקודמים-האופצייה למתן גיבוי בדמות החלפת מסכים מבלי "למצמץ" ועל-חשבון העולמית-עולה כסף.

תאמין לי שיותר מאשר NEXTOP משלמת למעבדה שלה.

200 ש"ח הפרש במחיר-לא מצדיק על ויתור של אחריות שכזו,בייחוד כשמדובר על מוצר שאינו זול,ובעיקר כשמדובר על 3 שנים!!

ולכן-אל תעשו מההנחה הזו כאילו היא עולם ומלואו!!

בהחלט ייתכן שההנחה הזו תעלה לכם ביוקר רב בעתיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לאחר שקראתי את כל הת'רד הזה..

גם אני החלטתי לקנות מיבואן רשמי ולשלם עוד 200 ש"ח (לכפרות) ולחיות עם ראש שקט שתהיה לי אחריות יצרן מקורית..

כמו שאמרו לפני מה שקונים בזול לפעמים יכול לעלות ביוקר בעתיד.. וההנחה שאנשים כאן קנו במכירה קבוצתית

לא ממש שווה את הסיכון.. ואם באמת תקרה תקלה למסך בעתיד ולא יהיה על מי לסמוך?

אז ההנחה הזו שווה את הכאב ראש ועוגמת הנפש? לדעתי לא.

אתם יודעים מה היבואנים הרשמיים של בארץ? אילו חנויות?

תודה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...