מסר ליעקוב מ NEXTOP : - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסר ליעקוב מ NEXTOP :


hensh9

Recommended Posts

קראתי את תגובתך האחרונה בשרשור ה"פיקסל השרוף",שרשור שנינעל,ולכן אני מגיב כאן.

הצעתי אליך היא שתפסיק להכפיש את החנויות המתחרות-אלו שמוכרות מסכי המיובאים ע"י הספקים המורשים של בארץ.

אתה מבטיח כאן תנאי אחריות, שלפי בירורים שעשיתי-אינך יכול לעמוד בהם

לידיעתך-שמעתי על אותם המסכים שרכשת מ-CMS (ללא ידיעתם,עד אשר הם עלו על ה"פירצה",כהגדרתם)כשהיית "תקוע" עם מסכים שנדרשו החלפה,ו- לא הושיעו אותך..כפי שהם רגילים לתמוך בייבואן שעובד איתם באופן סדיר...

תפסיק להפיץ כאן דברים שאין להם כיסוי בנוגע לאחריות הספקים המורשים שהיא "כביכול" נופלת משלך!! אחריות זו "מכסה " על האחריות שלך,וידוע לי על מיקרים

שמסכים עם פיקסל שרוף אחד הוחלפו גם לאחר מספר חודשים,ואף יותר מזה...

ידע לי שהאפשרויות שלך לקבל מסכים חליפיים מ- הם מאד מוגבלות...היות ואתה לא כ"כ "מוכר" אצלם...

מעניין מאד מה תעשה במיקרים שמסכים באמת יתקלקלו לאחר שנה ויותר....

דרך אגב-"אחריות מקורית DELL" .........כבר ציינתי בעבר ש-DELL לא מנפיקה אחריות בכתב למעבדותיה (בארץ שלנו,לפחות)

והאחריות בפועל היא מעין קוד שנרשם על גבי חשבונית הקנייה.מעניין..על איזו אחריות "בכתב" אתה מדבר..

כמו כן,תמוה מאד בעיניי שאתה משנה את מדיניות המכירה שלך לפי "מצב הרוח" שלך...עדיין זכור לי שרשמת באותיות גדולות "אין מכירה לפרטיים"...ומשום-מה החלטת יום בהיר אחד להתחיל שוב למכור(ואל תספר לי מעשיות על מכירה קבוצתית זו או אחרת...היות וציינת במפורש שהמכירה תהייה ללא הגבלת כמויות,וכל אחד מוזמן לבוא עצמאית ולרכוש..)

מה אגיד לך.....רציתי לשמור בבטן את הדברים הללו שרשמתי,אבל צורת ההתבטאות האחרונה והמזלזלת שלך כלפי המיתחרים שלך-גרמו לי לשפוך...

לסיכום:

אני עדיין בדיעה שאפשרויות הגיבוי/תיקון/החלפה העתידיות שלך בנוגע למסכי DELL הן מוגבלות עד מאד......

אותם 200 ש"ח הפרש-חיסכון במחיר בינך ובין החנויות הראשיות-יעמדו במיבחן הזמן בנוגע לכדאיות הרכישה..............................

נ.ב

אין לי כל קשר משום סוג שהוא עם הספקים/חנויות מורשים שמוכרים DELL.

כל מה שנכתב על-ידי זה על-סמך מעקב על ההתנהלות בפורום בנוגע למסכי DELL בתוספת מידע שהשגתי מבחוץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

תסלח לי אבל אתה לא נשמע אוביקטיבי.מה האינטרס שלך לתקוף את יעקוב?

נ.ב.תאמין לי איני עובד אצלו!

אבייקטיבי וחצי.

פשוט יש דברים "מאחורי הקלעים" שאני שמעתי ורבים כאן לא.

אז...במקום שיעקוב יישב בשקט-הוא בוחר בקטילת המתיתחרים(האמיתיים,אלו הרשמיים)ובהפצת נתונים שגויים על השרות שהם נותנים.

זה לדעתי לא הוגן.

ידוע לי שאנשי CMS ואומניטק עוקבים לפעמים אחרי הניכתב בפורום הזה,הם פשוט לא מגיבים כי לדעתם(כך נאמר לי) זה לא "שווה" את המאמץ(מבחינה כלכלית)-

ידוע לי ש"מכירה קבוצתית" של 50-60 מסכים לא תגרום להם להשתולל מי יודע מה...זה עבורם לא כמות שצריך להתאבד בשבילה,ולכן הם ויתרו על זה.

אצל יעקוב-זה היה אחרת..

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי אבל אני לא נוהג להיכנס לויכוחים עקרים

כי הטענה שלך היא חסרת שחר

חברי הפורום התחילו את הקניה הקבוצתית הזאת מלפני חודשים רבים וכמובן התחילו דרך הספקים המורשים

אבל בגלל שילד קטן דיבר איתם הם אלו אשר זילזלו בו \ בהם { היו כמה פעמים ניסיונות לקניה }

אני בטוח שאילו אני הייתי ניגש אלהם { סטודנט בגיל 25 } אולי המצב היה נראה אחרת אבל בו לא נבכה על חלב שנשפך

ממש לא מעניין אותי הסיפור של יעקב עם הספקים המורשים

ובמיוחד לא הסיפור של "סגרו" לו את הברז או את הפירצה

או איך האחריות המקורית של נראת

אנחנו או ליתר דיוק כל מי שקנה דרך יעקב מבוטחים מבחינה משפטית { כל עוד החנות לא פושטת רגל ... וגם אז האחריות הבנלאומית של נכנסת לתוקף}

ובתור לקוח לא איכפת לי איך החנות תממש את האחריות שלי אם היא תקנה לי מסך חדש או תפצה אותי כספית

זאת הבעיה שלה

השורה התחתונה לפי דעתי הספקים המורשים הם אלו שזילזלו בכוח הקניה של חברי הפורום

וכן 50-60 מסכים זה כן קניה משמעותית במיוחד שמדובר על דגם יוקרתי ולא על איזה חברה גדולה שקונה 100 מסכים פשוטים

בחצי מחיר והם אלו שהפסידו פה

ועם יעקב ראה דרך למכור לחברי הפורום במכירה קבוצתית וגם להרוויח כסף על זה אז עד רבה

בסופו של דבר שנינו הרווחנו

אני עכשיו עם מסך של 24" מרוצה עד הגג והצלחתי לחסוך בקירוב של 400 ש"ח מבחנות רגילה ומסך מהדגם המתקדם

ואילו יעקב הרוויח מכירה { או ליתר דיוק המון מכירות כידוע רוב האנשים שקנו לא נרשמו בפורום אלא הלכו ישירות לשם. ובכך שהמכירה הייתה יותר מ 50-60 }

בכל מקרה אין צורך להכפיש אנשים שבשורה תחתונה באו לקראתנו { הקונה הפשוט } להבא בקניה הבאה של מסכים, או כל חומרה אחרת

אולי היבואנים התייחסו אלינו ברצינות ויתנו לנו מחירים יותר אטרקטיבים

ואם משהוא כאן מטעם היבואנים או מטעם חנות פרטית רוצה להגיב הוא מוזמן

פשוט בבקשה לשמור על הכבוד העצמי שלכם ולדבר למה היה כדי לקנות ממכם איפה אתם יותר טובים

ולא כמו פוליטקאים למה היריב הוא יותר גרוע

סלחו לי אבל יעקב קבע רף חדש של שירות לא בגלל המחיר אלא רק בזה שאיפשר לקונים לבוא ולבדוק

את המסך לפני שהם קונים מה שרוב החנויות של היום לא מרשות אלא רק אחרי הקניה

ודרך אגב אני לא מטעם יעקב או היבואנים או כל חברה אחרת

אלא רק מיצג כאן את האנשים המרוצים שבצעו כאן קניה איכותית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סלח לי אבל אני לא נוהג להיכנס לויכוחים עקרים

כי הטענה שלך היא חסרת שחר

חברי הפורום התחילו את הקניה הקבוצתית הזאת מלפני חודשים רבים וכמובן התחילו דרך הספקים המורשים

אבל בגלל שילד קטן דיבר איתם הם אלו אשר זילזלו בו \ בהם { היו כמה פעמים ניסיונות לקניה }

אני בטוח שאילו אני הייתי ניגש אלהם { סטודנט בגיל 25 } אולי המצב היה נראה אחרת אבל בו לא נבכה על חלב שנשפך

ממש לא מעניין אותי הסיפור של יעקב עם הספקים המורשים

ובמיוחד לא הסיפור של "סגרו" לו את הברז או את הפירצה

או איך האחריות המקורית של נראת

אנחנו או ליתר דיוק כל מי שקנה דרך יעקב מבוטחים מבחינה משפטית { כל עוד החנות לא פושטת רגל ... וגם אז האחריות הבנלאומית של נכנסת לתוקף}

ובתור לקוח לא איכפת לי איך החנות תממש את האחריות שלי אם היא תקנה לי מסך חדש או תפצה אותי כספית

זאת הבעיה שלה

השורה התחתונה לפי דעתי הספקים המורשים הם אלו שזילזלו בכוח הקניה של חברי הפורום

וכן 50-60 מסכים זה כן קניה משמעותית במיוחד שמדובר על דגם יוקרתי ולא על איזה חברה גדולה שקונה 100 מסכים פשוטים

בחצי מחיר והם אלו שהפסידו פה

ועם יעקב ראה דרך למכור לחברי הפורום במכירה קבוצתית וגם להרוויח כסף על זה אז עד רבה

בסופו של דבר שנינו הרווחנו

אני עכשיו עם מסך של 24" מרוצה עד הגג והצלחתי לחסוך בקירוב של 400 ש"ח מבחנות רגילה ומסך מהדגם המתקדם

ואילו יעקב הרוויח מכירה { או ליתר דיוק המון מכירות כידוע רוב האנשים שקנו לא נרשמו בפורום אלא הלכו ישירות לשם. ובכך שהמכירה הייתה יותר מ 50-60 }

בכל מקרה אין צורך להכפיש אנשים שבשורה תחתונה באו לקראתנו { הקונה הפשוט } להבא בקניה הבאה של מסכים, או כל חומרה אחרת

אולי היבואנים התייחסו אלינו ברצינות ויתנו לנו מחירים יותר אטרקטיבים

ואם משהוא כאן מטעם היבואנים או מטעם חנות פרטית רוצה להגיב הוא מוזמן

פשוט בבקשה לשמור על הכבוד העצמי שלכם ולדבר למה היה כדי לקנות ממכם איפה אתם יותר טובים

ולא כמו פוליטקאים למה היריב הוא יותר גרוע

סלחו לי אבל יעקב קבע רף חדש של שירות לא בגלל המחיר אלא רק בזה שאיפשר לקונים לבוא ולבדוק

את המסך לפני שהם קונים מה שרוב החנויות של היום לא מרשות אלא רק אחרי הקניה

ודרך אגב אני לא מטעם יעקב או היבואנים או כל חברה אחרת

אלא רק מיצג כאן את האנשים המרוצים שבצעו כאן קניה איכותית

אתה לא נוגע במסר העיקרי שניסיתי להציג:

ליעקוב/NEXTOP צפוייה להיות בעייה רצינית בכל הקשור למתן שרות תיקונים/גיבוי למסכי ..

הוא עדיין לא עמד במיבחן רציני של שרות שכזה.. פיקסל שרוף פה ושם -זה לא פונקצייה....

עצם זה שהוא משך מסכים מהייבואנים-מסביר מצב של מצוקה,וכנראה מצב שכזה יחזור בעת תקלות..

אני לא מכפיש אף אחד!כל מה שציינתי הן עובדות קיימות..חלקן דיי תמוה ונועד "לכסות" בעיות..(אותה תעודת אחריות מקורית DELL) :lol:

יעקוב לא קבע שום רף של שירות!אני,לדוגמא,קיבלתי את אותו שירות בדיקה בחנות (טרם הקנייה)-עבור המסך הראשון שקניתי בחנות רישמית..

ושוב אני חוזר על הטענה העיקרית שלי:

אנשים מרוצים כעת-כן!

בעתיד-הרבה סימני שאלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למה לצטט הודעה שלפנך?

אתה לא מציג עובדות, אלא מערבב אותם אם השערות שלך ובכלל לא נשמע חסר אינטרס.תסלח לי אך זאת ההתרשמות שלי מדבריך.ויעקוב אכן קבע רמת שרות כאשר החזיר את הכסף לאחר שימוש של חצי שנה במסך.מהתכתבות שלו אם XENA הבנתי שהוא לא היה "לקוח טוב" במיוחד אך הגון מספיק להודות בטיב השרות שקיבל.ולראיה שקנה ממנו מסך אחר!חוץ מזה שאם קונים מיבואן לא רשמי אז לוקחים את האחריות גם על עצמנו אתה לא חושב?

אף אחד לא מכריח אותך לקנות אצל יעקוב .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נערך ע"י אינטגרל

אם זה כ"כ מציק לך תתקשר ליעקב ותדבר איתו.

ולצורך העניין - מה אתה כבר מצפה שרוכשי המסך יצטרכו מיעקב בעתיד? מילוי צבעים במסך? שימון צירי הבסיס? החלפת אבקת חשמל? :screwy:

אם המסך שהם רכשו נמצא תקין (ויעקב נתן להם לבדוק זאת בחנות ללא בעיה), לא נראה לי שצפויה להם פתאום איזו הפתעה לא נעימה.

לא יהיה צורך בשום גיבוי או תיקון של אף מסך - בוודאות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קניתי מיעקוב Dell2007FP - אין תלונות...

מקווה שלא תהיה בעיה.

נכון לעכשיו אני שמח ומאמין שכל מי שקנה בקניה הקבוצתית לא היו לא בעיות אחרת היה ניגש לפורום לבקש עזרה.

ותודה לאור (ילד בן 14) שחסך לי 300 שקל... ובזכותו נבדק לי המסך עוד בחנות...

האפשרות לבדוק בחנות גוברת כמעט על כל בעיה אחרת - שירות: אין צורך כי המסך תקין, סיכוי שיקרה למסך משהו לאחר הבדיקה הזאת - אפסי...

לכן אני לא דואג גם לעתיד

בעתיד-הרבה סימני שאלה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חשבתי להגיב בחריפות, אבל אני פשוט כל כך מאושר מהמסך החדש שלי.

Funk you :jump1:

בקנייה האחרונה בדקתי חלק מהמסכים בנקסטופ בשביל חברי הפורום.

כל פיקסל וסוב-פיקסל שנמצא תקול, מייד המסך נפסל. ללא וויכוח וללא צרות עין.

אני יכול רק לשבח את יעקב (ויעקב) במעמד הקנייה והבדיקה, לדעתי גם כאשר תהייה (חלילה) תקלה הם יטפלו בה באותה מסירות.

המחיר הנמוך שהושג הוא ראייה לכך שהקרטל של היבואנים בארץ חוגג עלינו בפראות, זה צריך להדליק נורות אדומות. לכן אני משבח יזמים כמו נקסטופ, אפילו לאלו שרוצים לקנות מיבוא "רשמי" זה יוריד לבסוף את המחיר. איך אפשר להתלונן?

זה מדהים שנציגי חנויות אפילו מגיבים בפורום, אפשר לספור כאלו על יד אחת, זה בהחלט סימן טוב לאיכות השירות.

אתה חושב שהפורום הוא המקום המתאים לתגובה להשמצות חסרות השחר שלך?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

VALORIEN ו HENSH9 כדאי שתרגיעו.

ההודעות הלא רלוונטיות תמחקנה.

לא יהיה צורך בשום גיבוי או תיקון של אף מסך - בוודאות.

זה ממש לא לעניין ולא נכון. גם החומרה הטובה ביותר יכולה להתקלקל וכולנו יודעים שבייבוא מקבילי יכולות להיות בעיות עם הנושא.

HENSH9

לעניין היבוא המקבילי - יש עניין לאנשי הפורום שכן עליהם לקחת זאת בחשבון.

לעניין השמועות והדעות - זה לא מקובל פה ואם לא תערוך את ההודעות שלך כך שתכללולנה רק עובדות מוצקות ולא שמועות ודעות אאלץ למחוק את כל השרשור.

הטרד יפתח מייד ואני מקווה שכולם הבינו את המסר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן, כל חומרה יכולה להתקלקל - אבל במסכי LCD הצרה העיקרית היא לא קילקולים פתאומיים שלדעתי הם מאוד נדירים (מסך שפתאום מפסיק לעבוד, בעיות חשמל שונות, וכו') אלא פיקסלים שרופים. מכיוון שבעל החנות נתן לרוכשים לבדוק את העניין הזה מראש, העניין הזה די סגור.

נחיה ונראה כמה מרוכשי המסך יזדקקו לשירותי התיקונים של יעקב בעתיד הקרוב....לא הייתי מהמר על זה.

לעניין הייבוא המקבילי - כמובן שהיו וישנם בעיות עם הנושא הזה בכל תחום. לדעתי החלפות המסכים והשירות שצויין פה מעידים על יבואן מקביל שמספק שירות שלא נופל מהיבואן הרשמי, גם אם עלולות לצוץ בעיות עם המוצר.

דרך אגב - לא רכשתי בחנות הנ"ל ואינני מעיד מניסיון אישי. פשוט ההתקפה חסרת הטעם הזאת נראתה לי לא במקומה, במיוחד בהתחשב במה ששמעתי מרוכשי המסכים.

יום נעים לכולם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...