מסר ליעקוב מ NEXTOP : - עמוד 4 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מסר ליעקוב מ NEXTOP :


hensh9

Recommended Posts

שלוקחים תהנחה הזאת ופורסים אותה ל36 חודשים

שזה 3 שנים ה200 שקל האלו ניראים מגוחכים

אני תמיד מעדיף לשלם יותר כדי לקבל אחריות רישמית

יש מוצרים שאין ברירה אלה לקנות רק ביבוא מקבילי

כמו רוב הקונסולות לדוגמה

יש מוצרים שלא מצריכים אחריות כמו מארז בלי ספק לדוגמה

אבל מסכים יוקרתים זה כן מוצר שיכול ליתקלקל במהלך 3 שנים ועדיף אחריות רישמית

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 68
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

אני לפעמים לא מבין אנשים,

בהתחלה הם מחפשים נואשות מישהו שיעשה להם מכירה קבוצתית, ואז תלונות, כשהם שבעים, הם אוכלים עוד.

עכשיו, מכל האנשים האלו:

http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=279994.msg2463092#msg2463092

מי לא יצא מרוצה ושבע רצון? אני משער שאף אחד.

אוקיי, אז התחלנו ברגל ימין, וזה טוב, אבל אתם מתלוננים על מילותיו של יעקוב?

הסיכויים שמשהו ישתבש באחריות של נקסטופ שווה לכל אחת אחרת.

אם נקסטופ תפרוש את הרגל, למה שPANDAS לא יפשטו?

התרד הזה מיותר לחלוטין, מה שאתם עושים פה זה "מנבאים" את מה שיקרה לנקסטופ בעתיד, על שום בסיס.

אני בטוח שהתלונות שנקסטופ קיבלו, נמוכות בהרבה מחנויות גדולות אחרות.

ממש: "נותנים להם לחם והם מבקשים גבינה"

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אור כהן

אתה מסרב להבין שזה לא רק העניין של מי יפשוט רגל אלא מהו טיב השרות שהקונה יקבל. תשכח מזה שטיב האחריות של יבואן מקבילי יהיה שווה לטיב האחריות של יבואן מורשה. לא שמעתי על מישהו שחיכה חצי שנה ליבואן מורשה.

תבין את הפואנטה, תפנים, ותעביר את האינפורמציה המלאה במכירה הקבוצתית הבאה שאתה מארגן כדי שלמשתתפים בה יהיה ברור היטב מהם מרוויחים וגם מה הם מפסידים. אחרת, אתה מטעה אותם ואז עדיף שלא תארגן מכירה שכזאת.

הטרד הזה ממש לא מיותר, היות והוא פותח את העיניים למשתמשים כדוגמתך, שאינם מבינים את המשמעות של יבוא מקבילי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אור כהן

אתה מסרב להבין שזה לא רק העניין של מי יפשוט רגל אלא מהו טיב השרות שהקונה יקבל. תשכח מזה שטיב האחריות של יבואן מקבילי יהיה שווה לטיב האחריות של יבואן מורשה. לא שמעתי על מישהו שחיכה חצי שנה ליבואן מורשה.

תבין את הפואנטה, תפנים, ותעביר את האינפורמציה המלאה במכירה הקבוצתית הבאה שאתה מארגן כדי שלמשתתפים בה יהיה ברור היטב מהם מרוויחים וגם מה הם מפסידים. אחרת, אתה מטעה אותם ואז עדיף שלא תארגן מכירה שכזאת.

הטרד הזה ממש לא מיותר, היות והוא פותח את העיניים למשתמשים כדוגמתך, שאינם מבינים את המשמעות של יבוא מקבילי.

זה לדוגמא, משפט ללא בסיס.

אין כל סיבה שטיב שירות של יבואן אישי יהיה פחות טוב ולהיפך.

הוא יכול להיות גם יותר טוב.

אוקיי, אז נגיד שהמשתמש הזה חיכה חצי שנה (אשמח אם מישהו יוכל לתת לי קישור),

אם איני טועה הוא פתר את הבעייה, וחוץ מזה, זה היה משתמש אחד בלבד מתוך חמישים!

גם אם זה היה 2, כל השאר יצאו מרוצים.

אולי אתה צודק, ולא מחכים חצי שנה ביבואנים רשמיים, אבל אני בטוח שלצרכנים שקנו במקומות רישמיים יש בעיות אחרות, לפעמים יותר קלות ולפעמים יותר קשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזבו אותכם מיובאנים רישמיים תראו מה קרה ללקוח של ניופאן יבואן רישמי של טושיבה שגם מיובאת על ידי יבואן מישני שניקרא י. שלום שנותן שירות טוב מאוד ועדיף במיקרה הזה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3090784,00.html

במוצרי חשמל הכל עיניין של מזל[

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אור כהן,

אכן רכשתם מסכים ב"מבצע מהסרטים"...200 ש"ח הנחה :jump:

התמזל מזלו של המוכר שבמכירה הזו היו לו "רק" 2 לקוחות שעבורם נדרש החלפת מסכים.

אותם 2 לקוחות המתינו "רק" חצי שנה עד שקיבלו מענה בדמות החלפת מסך..

רצוי להזכיר שהמיקרים הללו לוו בהרבה רעש ו"הוצאת אוויר" מצד הלקוחות(אחד מהם,ליתר דיוק) מעל גבי הפורום..מעניין איזה מענה היו מקבלים ללא ה"במה" שקיבלו

אבל-זה לא עזר להם,והם נאלצו לחכות חצי שנה.

למה?

כי לספק יש מוגבלויות קשות בנושא מתן שירות גיבוי/החלפה.

זו עובדה,ואיתה אין מה להתווכח.

מי שעוקב אחרי התנהלות חנות NEXTOP רואה מייד שאספקה שוטפת של מסכי המבוקשים-אינה קיימת אצלם..

וזו בעייה לא קטנה,שאיתה הם יצטרכו להתמודד במיקרים שבהם יידרשו יותר מסכים לגיבוי.

שם המישחק כאן הוא גיבוי/החלפת מוצר. תיקונים-כמעט ולא במסכים אלו.

ומי שלא עומד בקריטריונים של החברה,קרי:ייבואן רישמי,"סובל" בעניין הזה...ואם הדבר יהיה כרוך בהפסד כספי כתוצאה מכך-ה"סבל" הזה

מועבר ללקוח...ושוב אנו חוזרים למקרה של אותם 2 לקוחות.

רצוי גם לזכור היטב את היציבות הפיננסית של חברות כמו CMS או אומניטק שאותן אי-אפשר בכלל להשוות לשום חנות זו או אחרת שמייבאת מוצרים באופן עצמאי..

במקרה וחלילה משהו "משתבש"...כאן הבעייה של הלקוח הופכת לרצינית הרבה יותר.....

דרך אגב:"פנדה" אינה מייבאת מסכי באופן עצמאי,והיא אחת מהלקוחות הגדולים של הספקים המורשים של בארץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

י. שלום לא נותן אחריות או שירות טובים יותר. אתה גם יכול להכנס לבעיות עם קניית חלק מהמוצרים בייבוא מקביל, מוצרים שאין ברירה אלא לקנות חלקים מקוריים כמו מקררים למשל שיש חלקים בתוך המקרר שאין מה לעשות אבל זה בלעדי לכל דגם לדוגמא

אם סוגרים ל י. שלום הזה את הקו ליבוא המקביל כמו שנעשה כבר מספר פעמים לגבי דגמים מסוימם של חברות שונות (שוב אני יודע כי עבדתי בחברה שייבאה מוצרי חשמל לארץ) אז הוא נתקע בלי יכולת לתקן ובעצם ככה נתקע בלי יכולת לתת אחריות או שירות

ברוב המקרים גם האחריות שלו היא לתקופה קצרה משמעותית מהאחריות של הייבואן הרשמי (שוב תלוי במוצר אבל ברוב המקרים זה ככה)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

TASCAM

מצטער, אבל ברוב המקרים זה בדיוק להיפך כמו שתראה לדוגמה בטרד הזה (ד"א, י.שלום לא נותן רק שנה אחריות?)

http://www.hometheater.co.il/modules.php?name=Forums&file=viewtopic&t=32457&postdays=0&postorder=asc&highlight=%E0%E7%F8%E9%E5%FA+%EC%E8%E5%F9%E9%E1%E4&start=0

כמה ניואנסים קטנים מהטרד:

שרוליק היקר,

בתור אחד שמשוטט הרבה בפורומים של האתר היית צריך ישר לחשוד כאשר ציינו שנה אחת של אחריות שזה לא אחריות של ניופאן.

ניופאן לטושיבה נותנים 3 שנים אחריות ללא יוצא דופן.

_________________

ידידי.

לא להתפשר על אחריות ניופאן שווה כל שקל.

החליפו לי את הטלוויזיה בלי למצמץ.

אתה צודק בהחלט לכן לא לקחתי את המוצר

ביטלתי את הקנייה הנ"ל

יש לי מוצר אחד תחת השירות שלהם ובאמת הם חרטו על דגלם את נושא השירות(לפחות בשבילי)

חברת ניופאן שקיבלה את שיחתי אתמול בנוגע למצב זה יכלה לומר לי חד וחלק זה עניין שלך מול האתר הנ"ל .

אבל ראו איזה פלא ללא ידיעתי בכלל!! לאחר שדיברתי עם המנהל בגיזמו יצרתי קשר עם ניופאן והנציגה אומרת לי שהנושא שלי בטיפול מאתמול ומי שמטפל בנושא הוא סגן מנהל בישראל!

הוא כרגע דיבר איתי ואמר שהוא יעשה הכל ע"מ לעזור לי בנושא הוא יוצתר קשר עם גיזמו וחוזר אליי!

הוא אמר שהרבה או לא יכול לעשות אבל הוא ישתדל.

מבחינתי חברה או גוף מסחרי שלא היה לו צד בעניין שלי ועושה מעל ומעבר לדאוג ללקוחותיו

זה מראה משהו מסויים [יפה מאוד]

כן ירבו חברות כאלו!

יבלתי את המוצר הנ"ל+שרות VIP וכמובן אחריות ניופאן(ואולי עוד כמה צופרים) במחיר מצויין(הוספתי כסף לעומת המחיר בגיזמו) אך אני מרוצה מאוד.

חשוב לציין את השירות הנדיר שחברת ניופאן עשתה למעני רק שתבינו שהם בכלל לא צד בעניין אבל הם יזמו עימי קשר מיוזמתם לאחר פנייה שלי אליהם בדקו את הנושא לעומק

חזרו אליי עם תשובות ברורות ועשו הכל ע"מ לרצות ולספק אותי

לא חשבתי לרגע שסגן מנהל יצור עימי קשר אך חברה שמאמינה במוצר שלה כל כך ומאמינה בלתת שירות(יש לי רסבר דנון דרכם ואני יודע איזה שירות הם נותנים) תעשה הכל שהלקוח שלה יהיה מרוצה

זה לדוגמא, משפט ללא בסיס.

אין כל סיבה שטיב שירות של יבואן אישי יהיה פחות טוב ולהיפך.

אני מבין שאת השטות הזאת אתה אומר על סמך נסיונך רב השנים בתחום?

הוא יכול להיות גם יותר טוב.

ואתה בדקת שנקסטופ יותר טובים?

אוקיי, אז נגיד שהמשתמש הזה חיכה חצי שנה (אשמח אם מישהו יוכל לתת לי קישור),

אני לא מאחל לך אור כהן, שתחכה חצי שנה להחלפה של מוצר איכותי שעלה לך הרבה כסף

אם איני טועה הוא פתר את הבעייה, וחוץ מזה, זה היה משתמש אחד בלבד מתוך חמישים!

א. בינתיים. ב. כל משתמש צריך לקחת בחשבון שהוא יכול להיות האחד מבין ה 50 ולשאול את עצמו מה יקרה אז.

גם אם זה היה 2, כל השאר יצאו מרוצים.

אולי אתה צודק, ולא מחכים חצי שנה ביבואנים רשמיים, אבל אני בטוח שלצרכנים שקנו במקומות רישמיים יש בעיות אחרות, לפעמים יותר קלות ולפעמים יותר קשות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עזבו אותכם מיובאנים רישמיים תראו מה קרה ללקוח של ניופאן יבואן רישמי של שגם מיובאת על ידי יבואן מישני שניקרא י. שלום שנותן שירות טוב מאוד ועדיף במיקרה הזה:

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3090784,00.html

במוצרי חשמל הכל עיניין של מזל[

שמתי לב שאתה שומר את המודעה הזו כבר שנתיים וחצי :P

אתה לא חושב שכדאי אולי לנסות ולחפש מקרה חדש?

לא צריכה להיות בעייה,לפי דעתי.

כי תמיד תמצא פה ושם תקלות שירות,גם מצד החברות המכובדות ביותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום לכם

ותודה לאור שהפנה אותי להגיב על הת'רד הזה שלא הייתי יודע על קיומו

אז ככה

במכירה הזו ובמכירה הקודמת נרכשו על ידי חברי הפורום למעלה מ 180 מסכים !!!

מתוכם היה לשני אנשים בעיות עם המסך (פיקסל אחד שרוף ) בקניה רגילה במקום אחר הם היו יכולים לחפש את החברים שלהם !!

אבל כחברי פורום הם היו זכאים להחלפה ! אם הם היו לקוחות רגילים תוך שבועיים הם היו מקבלים מסך חילופי כי היה לי אבל לא עם פאנל S המיוחד שהם רצו

זה שנתתי להם להשתמש במסך על חשבוני ועוד להחליף להם אותו אחר כך ללא רבב זה מעלה ולא חסרון על השירות שלי !

אז מה נשאר לנו להמשיך להתלונן על כלום ואני ימשיך למכור בזול

אבל משהוא אחד כל מי שיש לו תלונה שישלח לי גם בפרטי לפחות שיהיה לי את זכות התגובה !! מיידית

בברכה יעקב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה לא מגיב לטענות שמועלים כאן בפורום לגבי השירות העתידי שלך למסכים שמכרת!

איך אתה לא מתבייש להנפיק תעודות אחריות ולטעון שהן מקוריות של DELL?

חבל!

זה שאתה אוהב למכור-את זה כולם יודעים...

לא חידשת לנו כלום...

מעניין מתי הדיבור שלך ("לחפש את החברים" וכו') יגרום למישהו שמייבא באופן רישמי-לסגור לך את הברז :o

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

איפה יש מקום אחד שאמרתי שאני נותן תעודה מקורית של ? (אין כזה דבר ולא היה כזה דבר ) האחריות של המסך הינה אחד על אחד אין תיקונים

ותאריך החלת האחריות נבדק על פי המדבקה מאחורי המחשב

ולגבי סגירת הברזים בדל

אני קיים כבר 9 שנים כיבואן תודל לא ל אני יותר חכם ממה שאתה חושב הם לי לא יכולים לסגור את החשבון חוקית וכבר היה לנו מערכה או שנים בנושא

(צו יבוא חופשי איזור סחר חופשי הממונה על ההגבלים וכו )

אז מה נשאר לנו

סתם נודניק שמתלונן !!

שלך תמיד

יעקב

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לך טעות.

היבואנים המורשים שמים על NEXTOP "פס"...

אבל בקצב הזה(של התגובות של NEXTOP) לא רחוק היום שהוא ייקלע למצוקות בנושא מסכי .

ולך,NEXTOP:אם אתה מקבל גיבוי של מסכים 1:1 מ -אז אני עציצון :lol:

ולגבי ה"הודאה" שלך לגבי האחריות שאתה נותן,שהיא של איזושהי מעבדה קיקיונית-אני מאמין שהרבה כאן(שחשבו שזו מעבדה שמגובה ע"י DELL)ירימו גבה

אני אמתין בצד ואראה איך אתה מתמודד עם בעיות..................

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...