duhifat פורסם 2007 באוגוסט 20 Share פורסם 2007 באוגוסט 20 למי שלא יודע, לפני כחצי שנה התבצעה הקניה הקבוצתית הראשונה מנקסטופ.עד כמה שאני יודע, מבין כ-40 מסכים שנרכשו (לא סגור על הכמות המדוייקת אבל נראה לי שזה היה הסדר גודל) רק אני ו-XENA גילינו פיקסל מת במסך שלנו.קיבלתי התחייבות מפורשת מיעקב (נקסטופ) שהוא יחליף לי את המסך למרות שבדיוק באותו זמן היבואן הרשמי של Dell החליט לשנות את מדיניות החלפת המסכים ללפחות 4 פיקסלים מתים כדי לבצע החלפה אפילו בשבוע הראשון. יעקב אפילו דאג לרשום לי על תעודת האחריות שהוא פיקסס לי "רשאי להחליף מסך".חיכיתי בסבלנות ~5 חודשים עד לקניה הקבוצתית הנוכחית, כשסוף סוף הגיעה "נגלה" נוספת של המסכים. ואני שמח לבשר שביום חמישי האחרון החלפתי את המסך עם הפיקסל המת במסך חדש ותקין גירסה A05 פאנל מסוג S-IPS.באתי, הזדהיתי, לחצתי ליעקב את היד, בדקתי פיקסלים מתים במסך החדש, ארזתי אותו לקופסא, לחצתי שוב ליעקב את היד, סה"כ תוך 10 דקות כבר לא הייתי שם.זאת בעיני תודעת שרות.אז לכל מי שדואגים לגבי האחריות, אני מאמין שהסיפור שלי יכול קצת להרגיע אתכם ;D(לאור, ישראל, רומן, יעקב*2 וכל מי שעזר ו/או קשור לקומבינות הנהדרות שיש לנו עם נקסטופ, המון תודה!!!!!) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
valorien פורסם 2007 באוגוסט 20 Share פורסם 2007 באוגוסט 20 יפה מאוד - טוב לשמוע שיש עוד נותני שירות איכותיים בארץ.כל הכבוד לנקסטופ ולבעליה. שימשיכו כך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
swg פורסם 2007 באוגוסט 20 Share פורסם 2007 באוגוסט 20 זו נאמנות לשמה קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
liordavid פורסם 2007 באוגוסט 20 Share פורסם 2007 באוגוסט 20 אומנם לא הייתי שם...קיבלתי את המסך 2007FP - מסך הרבה יותר מכל שאר המסכים שראיתי.אין פיקסל/ים מתים...מאוד נהנה...ממליץ לכולם. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
sashaefi פורסם 2007 באוגוסט 20 Share פורסם 2007 באוגוסט 20 ישר כוח ליעקוב.סתם פיקפקו בו בגלל XENA.בן אדם עומד במילה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.