בנוגע לאחריות של "נקסטופ ירושלים" - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בנוגע לאחריות של "נקסטופ ירושלים"


duhifat

Recommended Posts

למי שלא יודע, לפני כחצי שנה התבצעה הקניה הקבוצתית הראשונה מנקסטופ.

עד כמה שאני יודע, מבין כ-40 מסכים שנרכשו (לא סגור על הכמות המדוייקת אבל נראה לי שזה היה הסדר גודל) רק אני ו-XENA גילינו פיקסל מת במסך שלנו.

קיבלתי התחייבות מפורשת מיעקב (נקסטופ) שהוא יחליף לי את המסך למרות שבדיוק באותו זמן היבואן הרשמי של החליט לשנות את מדיניות החלפת המסכים ללפחות 4 פיקסלים מתים כדי לבצע החלפה אפילו בשבוע הראשון. יעקב אפילו דאג לרשום לי על תעודת האחריות שהוא פיקסס לי "רשאי להחליף מסך".

חיכיתי בסבלנות ~5 חודשים עד לקניה הקבוצתית הנוכחית, כשסוף סוף הגיעה "נגלה" נוספת של המסכים. ואני שמח לבשר שביום חמישי האחרון החלפתי את המסך עם הפיקסל המת במסך חדש ותקין גירסה A05 פאנל מסוג S-.

באתי, הזדהיתי, לחצתי ליעקב את היד, בדקתי פיקסלים מתים במסך החדש, ארזתי אותו לקופסא, לחצתי שוב ליעקב את היד, סה"כ תוך 10 דקות כבר לא הייתי שם.

זאת בעיני תודעת שרות.

אז לכל מי שדואגים לגבי האחריות, אני מאמין שהסיפור שלי יכול קצת להרגיע אתכם ;D

(לאור, , רומן, יעקב*2 וכל מי שעזר ו/או קשור לקומבינות הנהדרות שיש לנו עם נקסטופ, המון תודה!!!!!)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...