פורסם 2007 בספטמבר 2918 שנים מחבר הגיוני, גם ככה סביר להניח שה-75hz שלך בעצם עובד כמו 60hz. הרי LCD עובד בשיטה אחרת, אין לו ממש refresh rate, זה סוג של אמולציה.LCD's only have a emulated refreshrate, but still when you turn on vertical sync your fps gets limited to 60 fps if you'r using DVI and usully 75 fps if you'r using D-subמבדיקה שערכו:But to be honest manufacturers told us that none of the current LCDs would be able to support 75 Hz. We don’t always believe them, but out of 6 monitors this was actually the casehttp://www.behardware.com/articles/641-5/1rst-lcd-at-100-hz-the-end-of-afterglow.html
פורסם 2007 באוקטובר 118 שנים אחלה סטיקי !!! תודה עזרת לי מאוד... אף פעם לא ידעתי מה זה ה Vsync חשבתי שמה שפותר את הקו ה הזה זה דווקא ה anti aliasing שבעצם גם מחליק את התמונה לא ?
פורסם 2007 באוקטובר 318 שנים מחבר DarkSid3, ה-Anti Aliasing רק מחליק את התמונה, אכן אין שום קשר ל-Tearing (או ה"קו" כמו שאתם אוהבים לקרוא לזה ) net_el, d3doverrider משפיע על כל משחק המבוסס DirectX, שזה בעצם הרוב המוחלט של המשחקים (כולל FEAR) Doom3 מבוסס OpenGL, לכן עליו זה לא ישפיע, אבל כמו שאמרתי בת'רד הראשי, למשחקים מבוססים OpenGL אפשר להכריח Triple buffer מהדריבר, לכן אין צורך בתוכנה צד שלישי (למרות שזה יותר נוח עם nHancer למשל) הממ... אני מרגיש שאני מתחיל לטחון מים... שאלות לגבי משחקים ספציפים - לפרטי בבקשה.
פורסם 2007 בנובמבר 1518 שנים SyndromE יש לי שאלה שמסקרנת אותי. נניח שאני מפעיל את HL2 ואז את התוכנה d3doverrider ברקע. מה אני אמור לסמן? יש שמה כמה אפשרויות ולא הבנתי את כולן. הנה תמונה. '>http://www.2send.us/"]
פורסם 2007 בנובמבר 1518 שנים מחבר קודם כל אתה אמור להפעיל את ה-d3doverrider לפני שאתה מעלה את המשחק.בקשר לאפשרויות, במצב הזה של התמונה אתה לא צריך לשנות שום דבר.בשביל לעזור לך להבין בכל זאת - אם אתה מפעיל משחק שפועל על DX9 (כמו HL2 למשל) אז צריך לסמן: Force triple buffering in Direct3D9.בנוסף, אם אתה מעוניין באותה הזדמנות כבר לאלץ את המשחק להפעיל Vsync (למרות שאפשר גם מתוך המשחק עצמו) אז סמן גם את האופציה שמולו.
פורסם 2008 בינואר 217 שנים SyndromE מה שאני לא מבין, מה הבעיה כשה-FPS יורד פתאום? יש תופעה גרפית כלשהי? אני מכיר את ה-Tearing שלדעתי לא נפתר כתוצאה מ-Vsync כי אני עדיין רואה לפעמים בעיות של קווים נחתכים. התמונה שיש לך בתחתית ההודעה הראשונה, איזה תופעה היא מייצגת - Tearing? או מה שקורה כשיש ירידה פתאומית של FPS כתוצאה מהעובדה שאין Triple buffer?נ.ב.Antistophic filtering נחשב לשלב אחד אחרי Triple Buffering, כשאני בוחר אותו במקום Triple Buffer (לדוגמה ב-Half Life 2), מה קורה אז? זה נחשב ל-Triple Buffer?
פורסם 2008 בינואר 217 שנים מחבר התמונה שמופיעה בתחתית ההודעה הראשונה מייצגת את תופעת ה-Tearing.כש-Triple buffer לא פעיל (ו-VSYNC כן) אז נוצרת תופעת נפילת ה-FPS. תופעה זאת היא הבעייה בפני עצמה, מאחר ואנו שואפים תמיד ל-FPS גבוה ויציב ככל שאפשר.בעיית ה-Tearing עצמה תמיד נפתרת כשמשתמשים ב-Vsync, עם או בלי Triple Buffer. * מקרים בהם Tearing לא נפתר כתוצאה משימוש ב-Vsync יכולים לקרות אך ורק במערכת ההפעלה החדשה Vista, ע"פי השמועה המדברת על כך שה-Vsync עצמו לא באמת עובד כשמכריחים אותו דרך הדריבר, במידה והמשחק לא מאפשר את האופציה בעצמו.אני לא יכול לאמת שמועה זאת כרגע, אולי הבעייה כבר נפתרה בדריבר חדש או בעדכון של ה-Vista, אני רק יודע שבזמנו Nvidia האשימו את מיקרוסופט ואת אופן העבודה של ה-Vista בשימוש עם Vsync. כך שבמידה ואתה משתמש בויסטה אני ממליץ לשים לב במיוחד אם ה-Vsync בכלל פעיל לאחר שהכרחת אותו לעבוד.בקשר לשלבי הפילטרים הקודמים ל- Anistrophic Filtering, אתה קצת מתבלבל מאחר ומדובר ב-Trilinear ו-Bilinear. הפילטרים האילו אחראיים על איכות\חדות הטקסטורות כתלות במרחק בסביבה תלת מימדית. אין שום קשר ל-Triple Buffer
פורסם 2008 בינואר 217 שנים בקשר לשלבי הפילטרים הקודמים ל- Anistrophic Filtering, אתה קצת מתבלבל מאחר ומדובר ב-Trilinear ו-Bilinear. הפילטרים האילו אחראיים על איכות\חדות הטקסטורות כתלות במרחק בסביבה תלת מימדית. אין שום קשר ל-Triple Buffer וואלה נכון תודה על התגובה
פורסם 2008 בינואר 617 שנים אחי תודה רבה על ההשקעה עזרת לי קצת..ואי ואי בחייאת רבאק לא הייתי ולא הגבתי פה כמה חודשים טובים..
פורסם 2008 במרץ 717 שנים יש לי שאלה בנושא. קראתי ממגוון מקורות שבמסך LCD ,במקרה שלי - VP930 אין הבדל בין קצב הרענון 60 ל 75 ,שזה בעצם לא קצב רענון וכו' וכו'. יחד עם זאת, בהתאם למה שהגדרתי בהגדרות של קצב הרענון (60Hertz או 75Hertz) זה קצב הפריימים המקסימלי שאני יכול להגיד אליו במשחקים, לדוגמא ביושוק. לכן אם אני מגדיר את קצב הרענון ל 75 ובודק בעזרת FRAPS אני רואה שקצב הפריימים שלי נע יותר לכיוון ה 75. כאשר אני מגדיר קצב רענון של 60, קצב הפריימים שלי נמוך יותר בסביבות ה 40-50. כמו כן יש הרגשה שמוגדר 75Hertz המשחק הרבה יותר חלק. אני מניח שכנראה מדובר באפקט פליצבו אך בכל זאת אשמח לתגובות בנושא.תודהעריכה: רציתי להוסיף ולשאול, לפי קצב הרענון מוגדר קצב הפריימים המקסימלי במשחקים, אם אין הבדל בין קצבי הרענון איך הדבר אפשרי? אמנם קשה להבדיל בעין בין 60FPS ו 75FPS אך עדיין אין הדבר אומר שאין הבדל בין השניים.
פורסם 2008 במרץ 717 שנים מחבר FRAPS מראה את מס' התמונות לשנייה שמייצר הכ.מסךLCD מציג מקסימום 60 פריימים לשנייה - לזה FRAPS לא יכול להתייחס.כשאתה מעלה את קצב הרענון ל-75hrz אתה מאפשר לכרטיס מסך לייצר יותר פריימים לשנייה (אותם סופר FRAPS), אבל מסך ה-LCD "ידלג" עליהם ויציג מקסימום 60fps.בהשוואה שלך - 75hrz מול 60hrz, התייחסת לממוצע FPS. אם תתיחס ל-FPS מינימאלי - אני יכול להבטיח לך שבשני המצבים המינימום יהיה זהה\דומה.ה-FPS הממוצע אכן יהיה גבוה יותר עם קצב רענון 75hrz (בהנחה שכרטיס המסך מסוגל ליותר מ-60fps)אבל התוצאה המעשית מבחינת מסך ה- LCD תהיה זהה - 60fps לכל היותר.אם אתה רוצה לראות במו עינייך FPS הגבוה מ-60, תאלץ להשתמש במסך CRT.
פורסם 2008 במרץ 817 שנים רגעע חברהה זה יפתור לי את הבעיה ב Gears of War??יש לי את המפרט הבאהמעבד : AMD Athlon 64 X2 4200זיכרון : 2 ג'גה-בייט 667 מגהרץ CL5כרטיס מסך : Twintech nVidia 8800GT 512 Heat Pipe version לוח אם : (MSI K9N Neo v1.0 (MS-7260 דיסק קשיח : Western Digital WD2500KS-00MJB0 ספק כוח : FSP 450PNR אמור לעבוד חלק על ההגדרות ששמתי רזולציה 1024-1280חח אני לא יכול יותר מזה ושמתי את הרוב נירא לי על הגדרות גבוהותקיצור בהתחלה שיחקתי זה היה 60 FPS אבל אם קפיצות וצניחות זה משגעפעם יורד ל12 ואז ל8 אחרכ ך עןלה ל34 ואז 50 קיצור זה לא מפסיק להשתגע (גם לא בקטעים מלאים)זה יפותר את הבעיה?
פורסם 2008 במרץ 817 שנים מחבר אם יש נפילות FPS כאשר VSYNC פעיל - נסה לכבות Vsync לבדיקה - במידה ועדיין ישנן אותן נפילות - זה לא המקום לחפש פתרון.במידה והנפילות באות רק כאשר Vsync דלוק - נסה בנוסף להפעיל את ה-d3doverrider ותראה אם יש שיפור.
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.