קנייה קבוצתית של מסכי ה20'', וה24'', זהו, הכל נגמר - עמוד 5 - מסכי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

קנייה קבוצתית של מסכי ה20'', וה24'', זהו, הכל נגמר


אור כהן

Recommended Posts

  • תגובות 168
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

עדיין לא קיבלתי. צריך להגיע במלאי בתוך שבוע-שבועיים. אבל קניתי (את הרחב).

וכן, הם מתחייבים למסך S- בWFP. אחת הסיבות שבאמת שילמתי בלב שלם. (מעבר לזה, שאני אבדוק את המסך בחנות לפני שאקח אותו הביתה, בהתחייבות שיחליפו לי במקום במידה ויש פיקסל שרוף)

לי פנדה אמרו משהו מעט שונה, או אולי לא שונה בכלל. כדאי להבהיר. התהליך שם הוא כזה. מזמינים מסך, משלמים מסך, מקבלים מסך, הולכים הבייתה, פותחים מסך, בודקים פיקסלים שרופים, מזהים פיקסל אחד שרוף, חוזרים לפנדה, והם מתחייבים לעזור לך מול היבואן לקבל מסך נטול פיקסלים. כל זה אמור להתרחש ב 24 שעות הראשונות לרכישה. אחרת אתם פסולים ומעבירים אתכם לאחריות יבואן - 5 פיקסלים שרופים.

ובקיצור, אין פתיחת מסך לפני רכישה לבדיקת פיקסלים מתים, או אחרי רכישה עד למציאת מסך בריא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי פנדה אמרו משהו מעט שונה, או אולי לא שונה בכלל. כדאי להבהיר. התהליך שם הוא כזה. מזמינים מסך, משלמים מסך, מקבלים מסך, הולכים הבייתה, פותחים מסך, בודקים פיקסלים שרופים, מזהים פיקסל אחד שרוף, חוזרים לפנדה, והם מתחייבים לעזור לך מול היבואן לקבל מסך נטול פיקסלים. כל זה אמור להתרחש ב 24 שעות הראשונות לרכישה. אחרת אתם פסולים ומעבירים אתכם לאחריות יבואן - 5 פיקסלים שרופים.

ובקיצור, אין פתיחת מסך לפני רכישה לבדיקת פיקסלים מתים, או אחרי רכישה עד למציאת מסך בריא.

מחזק את מה שהוא אמר בקשר לתהליך בפנדה, אחרי שהצעתי לקנות מהם התקשרתי ובררתי את התהליך

ובNextstop כתוב תנאים שונים, בתקווה שהאחריות תיהיה באמת כמו שהיא כתובה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הנה התנאים של נעה:


המסך הנל אינו במלאי הצפי לפי היבואן הוא לקראת סוף החודש.

פיקסלים שרופים: החלפה בחדש ביום הקניה אפשרי שאנו נבדוק את זה במעבדה אחרי יום הקניה החלפה אחרי 5 פיקסלים.

הסניף שלנו נמצא אך ורק בחיפה ככה שנוכל לשלוח לך את המסך עם שליח עד הבית.

בדרכ ממשלוחים קודמים היה רק פאנל S- במשלוח הקרוב אני מקווה ששוב יהיה ...

יום טוב

איתי

נעה מחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי אתה יעקב או שזה אור שמנסה להוסיף אנשים לקנייה ?

פעם ראשון בפורום אני רואה ביקורת טובה על נקסטופ (אדון יעקוב) והשירות האדיב שהוא מעניק...

;D

עקבתי אחרי הת'ריד הזה והתאפקתי שלא להגיב עד שכבר לא יכולתי...

הראשון מתעלל באור וטופל עליו האשמות שווא - מסכן אור בסה"כ מנסה לעשות טוב לכמה אנשים כאן וזה מה שהוא מקבל כתודה.

השני :

לפי מה שהבנתי-עוד לא "נחת" אפילו מסך אחד HC בארץ.

ואיך אומר נחמיה סטרסלר:

"אז......שלא יעבדו עליכם".... ;D

אם זה לא היה מצחיק זה היה עצוב-הבחור (אמיר נכון??) החליט שעובדים עליכם/עלינו -לא איכפת לו שהוא מכתים חנות שטוענת שיש לה את המוצר (הרי מחר הכול יתבהר) - הוא החליט שלא נחת אף צג כזה בארץ ושום דבר לא משנה -אפשר לחשוב שהוא נציג המכס מודיע אין צגים כאלה בארץ.

שכחת שמדובר בפרנסה של חנות!! - שמענו את תגובתך ודעתך לגבי קניה מייבואן פרללי והאמת שגם אני לא בטוח שבשביל 300 שח זה שווה-אבל עדיין לקטול את העיסקה ולהטיל דופי בהבטחה שלהם-אם היה מדובר בילד בן 15 אז הייתי אומר ניחא אבל אמיר אם אני לא טועה אתה נושק ל-40 ומתנהג כמו ילד.

לגבי העיסקה עצמה: לאור העובדה שנציג הפורום נוסע ובודק את סוג הפאנל ופיקסלים שרופים ורק אח"כ שולח דיי קורצת ואני בעצמי שוקל להצטרף.

ערן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מי אתה יעקב או שזה אור שמנסה להוסיף אנשים לקנייה ?

פעם ראשון בפורום אני רואה ביקורת טובה על נקסטופ (אדון יעקוב) והשירות האדיב שהוא מעניק...

תפסיקו להיות ילדים אין דברים זולים בחיים - תבינו את זה שבשביל 200 ש"ח אתם מקבלים חתול בשק ;D

תעשה חיפוש את התגובות שלי על nextop פרסמתי לא רק אתמול.

והעובדה היא שיש אנשים שקנו מסכים משם, חלקם בהנחה גבוהה.

להערכתי המחירים של נקסטופ משכו את כל החנויות למטה כך שגם אלה שקונים במקומות אחרים נהנו ממנו.

אז לא זה לא חתול בשק.

לפי מה שהבנתי-עוד לא "נחת" אפילו מסך אחד HC בארץ.

ואיך אומר נחמיה סטרסלר:

"אז......שלא יעבדו עליכם".... ;D

אם אתה לא מאמין אתה יכול להצטרף לאור ולשזוף את המסכים במו עיניך. :cool2:

כיוון שמדובר ביבוא פרללי ובארה"ב מוכרים רק את הגרסא הזו אז מאד סביר שמדובר בHC.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני לא מבין מה נסגר עם האנשים פה בעיקר איתך HENSH9.

55 אנשים רכשו דרך הפורום פה מסכים, ואני בינהם. 54 יצאו מרוצים. (שזה נתון מדהים לגבי רכישת מסכי LCD)

לקוח אחד יצא לא מרוצה - ולפי איך שזה נראה זה יותר כמו שרשרת ארועים מצערים.

הרי נשלחו לו שתי מסכים נוספים חדשים באריזה.

אני חושב שבאמת כדי למנוע אי נעימות מבחינתו הכי טוב שפשוט יחזיר את המסך ויקבל את הכסף חזרה, אני חושב שלמוכר של החנות כבר לא משנה.

והוא בעיקר מפסיד פה את המוניטין הטוב שהוא קיבל, לאורך הזמן בפורום.

פשוט קשה לי להסתכל על חנות שתכלס בנתה לעצמה שם לא רע, מסכים מהגרסאות הכי טובות - שהורידו את מחירי שאר החברות

שלא לדבר על התנאי אחריות שהם סיפקו ללא תקדים, וללא מתחרים.

מה גם שכאשר טענו פה שעדיף את פנדה או כל חברה "רצינית" אחרת - הרי גם הם לא יבואנים רשמיים.

והם לא נותנים תנאי אחריות כמו שלו.. אז בכלל אי אפשר להשוות אותם.. מה גם שהוא יותר זול.

בקיצור למי שלא יאה שלא ירכוש את המסך פה. ושיפסיק להשמיץ. מה גם שאתה (HENSH9) מתחיל כבר להאשים פה אנשים שהם בעצם מוכר החנות, שמנסה למכור פה. זה כבר באמת נמוך ורק אולי מלמד שאתה בכלל איזה "בעל עניין" או פשוט בעל חנות מתחרה שמנסה לפגוע באמינות החנות.

כמו אחרים פה, אני נהנתי מחווית רכישה מעולה וכפי שציינתי קודם כאשר עלה לי החשש שהמסך עשה צרות - לא נתקלתי בשום "בריחה מהאחריות" אלה ההפך. באותו היום הציעו לי להחליף.

וכל זה במחיר הכי נמוך שהיה אז בארץ.

ויש פה עוד אנשים שטענו הם מסופקים ביותר מהרכישה ומאופן השרות.

אני חושב שהעינין עם XENA לא צריך ללמד על כלל המיקרים - והם צריכים להסדיר את זה ביניהם.

XENA בעצמו מנסה לחפש חנות אחרת שתיתן את התנאים שנקסטופ מביאים והוא לא מוצא. אז יאללה. באמת תפסיק. להזכירך נושא הת'רד הוא רכישת מסכים. אם אתה לא רוצה תמשיך לת'רד הבא.

:hat:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על מנת קצת לעשות סדר בבלאגן ולהציג תמונה מאוזנת יותר, אני רוצה לספר לכם על חוויית הקניה שלי אצל יעקב מנקסטופ:

התארגנה לפני כ-5 חודשים קניה מאורגנת של מסכי 2007 משני הדגמים FP ו-WFP. חלקכם אולי לא זוכרים, אבל בערך באותו זמן ניסו לארגן קניה מרוכזת דומה אצל עוד חנויות ובאף חנות אחרת זה לא צלח. היו כמה סיבות שעם יעקב זה כן הצליח, בעיקר בגלל המחיר המדהים שהוא הציע (נמוך בכ-400 ש"ח מאשר המתחרים שלו) אך בעיקר מהסיבה הפשוטה שהוא היחיד שהיו לו את המסכים במלאי. אמנם היו לו "סרטים" עם המכס לשחרר את המסכים, אבל תוך כ-10 ימים הוא הצליח לשחרר את הסחורה למרות שהיבואן הרשמי של ניסה לשים לו רגליים. בהקשר זה חשוב לציין שהיום יש ליעקב את כל האישורים הרשמיים לשחרר את הסחורה מייד עם הגעתה לנמל. (דרך אגב, אני יודע את כל המידע הזה כיוון שליוויתי את יעקב בקניה הנ"ל ופחות או יותר היוויתי את החוליה המקשרת בין יעקב לפורום זה).

כמה נקודות אור לזכותו של יעקב:

יעקב דאג לכל מי שהזמין שיקבל את המסך אליו הביתה עם שליח UPS בלי חיוב נוסף.

למרות שלקח זמן, קיבלתי את תעודת האחריות הביתה בפקס. התעודה נראית "כשרה למהדרין".

לצערי גיליתי פיקסל מת במסך שלי. ייצרתי קשר עם יעקב והוא הבטיח לי החלפה בלי שום בעיה (הוא אפילו טרח לכתוב על תעודת האחריות שלי: "זכאי להחליף מסך").

היום המדיניות של היבואן הרשמי של היא לא להחליף מסך אם יש פיקסל אחד מת. עד כמה שהבנתי, יעקב מתחייב להחליף את המסך עם פיקסל אחד מת בתנאי שזה מתגלה בשבוע הראשון (כמו שקרה לי ול-XENA). בהקשר זה, אולי כדאי לציין שאם XENA היה קונה את המסך מהיבואן של , לא רק שהוא היה משלם עוד כ-400 ש"ח יותר מאשר שילם, גם אף אחד בכלל לא היה מדבר איתו על הפיקסל המת שלו.

החיסרון של לקנות מיבואן פרללי כמו נקסטופ, זה שכאשר אין מסכים במלאי אז החלפת המסך נהיית בעייתית. מאז הקניה שמרוכזת שלנו ממרץ, יעקב לא קיבל סחורה חדשה ולכן ההחלפה של המסך של XENA לא ממש התאפשרה. אתה משלם פחות, וצריך לקחת בחשבון שהפעלת האחריות עלולה לקחת יותר זמן. זה חלק מהעניין, אז בואו לא ניתמם. ועל מנת להיות הוגנים, אני שוב מזכיר שבזמנו כשהתבצעה הרכישה הנ"ל לאף אחד מהיבואנים האחרים לא הפרללייים ולא הרשמי, לא היה בכלל את המסך במלאי! אז בואו לא נצבע את התמונה בשחור ולבן.

לסיכום אני רוצה להגיד, שמאוד קל להתלהם ו"לצאת חוצץ" וזה לא ממש חוכמה גדולה, כי יש ליעקב הרבה יותר לקוחות מרוצים מאשר לא מרוצים. פשוט הלקוחות המרוצים קנו את המסך ו"המשיכו הלאה" ובכלל לא מבקרים כאן בפורום, או אם כן, לא טורחים אפילו לכתוב ת'ראד מפרגן ליעקב (וחבל, כי מגיע ליעקב פירגון), כמו שאני במקרה נכנסתי עכשיו לפורום אחרי הרבה זמן שלא ביקרתי בו וראיתי את ה"לינץ'" שמנסים לעשות לו כאן וממש לא בצדק.

אשמח לראות כאן תגובות מאנשים שהיו מרוצים מהקניה בנקסטופ. כי בזכות לקוחות מרוצים יעקב יכול רק להשתפר ולהרגיש שיש תמיכה ליוזמות "פרטיות" כמו שלו, ולא כולם רואים רק את הרע בכל דבר. אני חושב שיש עתיד נהדר לקשר שנוצר בין חברי הפורום לחברת נקסטופ, ובגלל כמה אירועים מעט צורמים חבל להרוס את זה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שלום ותודה לכל מי שנכנס והחליט להביא קו שפיות מסויים בנושא זה שבנושא השירות של נקסטופ בפרט

ראשית צר לי על אי הנימות שקרה ללקוח בודד וגם לו כבר הצעתי מזמן אופציה או לקבל כסף חזרה ולחילופין להשתמש במסך עד להחלפה !!!!!

זהו דוגמא אחת על השירות שלנו לכל הלקוחות מאז ועד היום

ולכך החלטנו שכל חברי הפורום ללא צורך בקבוצוה וללא צורך בהתארגנות מוזמנים לרכוש ישירות את המסך דרך האתר www.nextop.co.il

המחירים כבר בפנים משלוח חינם לחברי הפורום בלבד

תנאי אחריות

1. פיקסל ראשון לשבוע עדיף לבוא ולבדוק לפני לחילופין משלוח על חשבונכם או לא משנה לי רק תדאגו אתם לבוא ולהחליף קפה בזמן הבדיקה עלי הסוכר עליכם

2. 6 פיקסלים ל שלוש שנים לפי תנאי דל אני גם כפוף אליהם מה הם נותנים לי אני נותן לכם

3. תעודת אחריות חתומה מחכה לכם ברגע הקניה חתומה כדת וכדין

תנאי תשלום

1. מזומן ..........

2. כרטיס אשראי עד 6 תשלומים

3. גובינא תוספת תשלום של 40 שקל מחיר עלות של UPS למי שלא מתאים לא חייב לקנות (פנדה מחכים לכם ) ....

הצעות

כל מי שחושב שיש לט מה להציע לי איך לשפר את השירות ואיך למנוע בעיות בעתיד מוזמן לפנות אלי באימייל הפרטי שלי shulman@nextop.co.il

מחכה לראות את ההזמנות שלכם

יעקב

026535444

4.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בשורה תחתונה ....

1. עדיין מיום הזמנת המוצר צריך לחכות 14 ימים או שכבר יש במלאי ?

2. אם כבר אפשר לקנות לבד ללא הקניה הקבוצתית האם הקניה הזאת עדיין תצא לפעול ?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

1. מחר הולכים לבדוק את המסכים אז מן הסתם שהם נמצאים במלאי.

2. למי שלא יכול להגיע לירושלים עדיף שנציג הפורום יגיע לחנות ויבדוק את המסכים לפני שהם נשלחים.

אני מעוניין להצטרף לקניה של מסך הדל הרחב - 2007WFP.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לי פנדה אמרו משהו מעט שונה, או אולי לא שונה בכלל. כדאי להבהיר. התהליך שם הוא כזה. מזמינים מסך, משלמים מסך, מקבלים מסך, הולכים הבייתה, פותחים מסך, בודקים פיקסלים שרופים, מזהים פיקסל אחד שרוף, חוזרים לפנדה, והם מתחייבים לעזור לך מול היבואן לקבל מסך נטול פיקסלים. כל זה אמור להתרחש ב 24 שעות הראשונות לרכישה. אחרת אתם פסולים ומעבירים אתכם לאחריות יבואן - 5 פיקסלים שרופים.

ובקיצור, אין פתיחת מסך לפני רכישה לבדיקת פיקסלים מתים, או אחרי רכישה עד למציאת מסך בריא.

קניתי כבר את המסך. אני רק מחכה שיגיע.

הסיבה היחידה שכבר שילמתי (והבהרתי זאת למוכר במעמד הקניה) היא שהוסכם שאבדוק את המסך בחנות לפני שאקח אותו הביתה (הרי הוא כבר שלי, בשביל מה לטרטר אותי בנסיעה הלוך חזור?) ובמידה ואמצא פיקסל מת הוא יוחלף, עד שאקבל מסך לשביעות רצוני.

וגם נאמר לי 48 שעות ראשונות (ולא 24).

אולי דיברת עם מישהו בטלפון, אני הייתי בחנות באופן אישי. ואני לא יודע אם אלה התנאים הרשמיים של פנדה, אבל זה מה שהצלחתי לסחוט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...