עבור לתוכן
  • צור חשבון
  • מי אנחנו?

    שלום אורח/ת!

     
    שים לב - על מנת להשתתף בקהילה שלנו, להגיב ולפתוח דיונים חדשים, עליך להצטרף כחבר רשום.

    החברים שלנו נהנים מיתרונות רבים, כולל היכולת להשתתף בדיונים, להנות מהגרלות ומבצעים לחברי האתר, ולקבל מידי שבוע את התכנים הבולטים שלנו ישירות במייל.

    לא אוהבים שמציקים לכם במייל? ניתן להירשם לאתר אך לוותר על הרישום לעידכוני המייל השבועיים.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

אור כהן

קנייה קבוצתית של מסכי ה20'', וה24'', זהו, הכל נגמר

Recommended Posts

אתה יכול להוסיף אותי ל - FP.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

אניר וצה להביר משהו אם אתם לא רוצים לקנות בקניה קבוצתית עם קצת יותר הנחה למרות שהקניה הזאת לא משתלמה כי אם תוסיפו שליח זה 100 שקל שני כיוונים במקרה של פיקסל שרוף וגם אם יהיה פיקסלים שרופים בחנות אין להם הרבה מסכים שם הם מקבלים הזמנה של 50 מסכים ומביאים מחול אותם לכן במקרה שיהיה יותר מ 5 מסכים עם פיקסל שרוף חלק ידפקו עם מסכים עם פיקסל שרוף

עוד משהו אם מישהו יכול לצרף את האימיל של מנהל האתר אני יגיש אליו בקשה ויציג עובדות וכך נוכל לשפר את כח קניתנו המידה ונצליח יצאו קניות קבוצתיות אפילו של מחשבים נגיד פעם ל3 חודשים תצא קנייה במידה שהיו מספיק אנשיםפ או לחלופין הקודם משניהם מספיק אנשים או 3 חודשים אפשר ליצור קשר עם חברה כגון iqpc ואז לסדר נגיד מסכים עם מחשב לצרף אותנו לקניה הקבוצתית של המעבדים e6750 בנוסף כל מי שמתיאש אין לי מה להגיד לו כי קנייה קבוצתית לוקחת זמן במיוחד שזה מנוהל על ידי ילדים אם היה לנו את מנהל האתר עם יותר סמכות וכח היינו מסוגלים להוציא קניה כזאת נגיד פעם בחצי שנה מיבואן במחירי "זנות" שזה אומר כ 1750 למסך הרחב ולרגיל נגיד 1900 וזה קשה אך אפשרי כי אם אנשים יקנו גם מחשבים מחנות זו ונעשה לה שם טוב יקנו ממנה הרבה ואם יהיו בעיות נעשה לה שם רע וכך נוכל להקנות כח לפורום אז בבקשה אם תוכלו לספק לי בהודעה פרטית את שם מנהל האתר והאימיל שלו אודה לכם

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

דניס תודה לך אני ינסה להוציא כמה שיותר את העניין לפעולה כדי שהפורום שלנו שהוא גדול ולא כל כך מאוחד יוכל להתאחד והראות מזה אירגון גם אם זה דרך אינטרנט

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

פעם ראשונה שאני רואה שיותר אנשים רוצים את הFP מאשר את ה WFP

הרבה יותר :o

אולי אנשים פשוט הבינו שהרזולוציה במסך FP גבוהה מהWFP,

שהFP משתלם הרבה יותר מהWFP,

שבריבוע הFP גדול יותר מהWFP...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

שבוע טוב

אני רואה שיש פה תגובות של אנשים בנוגע לנקסטופ בלי לדעת כלום

אני ממש מרגיש צורך לענות פה על כמה תגובות

1. כן היו איחור במשלוח תעודות האחריות אבל זה עוד לא הופך את הסחורה שלנו לסוג ב או מחודשים וכו

נכון יש וצריך לשפר את שירות הלקוחות שלנו ולשם אנחנו חותרים

2. אין ולא היה לקוחות שקנו מחברי הפורום שהיה להם בעיה עם המשלוח או עם המסך !! חוץ מלקוח אחד שהיה לו בעיה עם המסך הוחלף לו פעם אחת מסך וגם בו היה פיקסל שרוף הקופסא מגיעה ארוזה מדל אני לא בוחר את המסך ....והוצע לו 2 אפשרויות החזר כספי מיידי אן החלפת מסך לכשיגיע אמנם נכון עד עכשיו לא החליפו לו מסך כי לא היה מסך עם הפאנל המבוקש !!!! מה עוד אני אמור לדעתכם לעשות ???

אנו הראשונים שנתנו אחריות מהפיקסל הראשון עוד בקנייה הקודומת אני לא רואה באף מקום תלונות של 55 איש מהקבוצה הקודמת שמתלונן !!

אם ההיתם קונים את המחש ב אצל אחד הסוכנים המורשים לא היה פה אפילו מקום להתלונן כי הם הרי לא מחליפים אלא מהפיקסל ה6 אז לקחת הצעה ושירות טוב ולהפוך אותו לכלי ניגוח לא אחראי זה קצת לא פייר !!

אשמח לענות לכם על כל שאלה באופן אישי לכל אחד מכם

בברכה

יעקב

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יעקוב,להלן התייחסותי לדבריך:

הרושם שהתקבל כאן בין חברי הפורום הוא שאינך מייבא באופן "סדיר" את המסכים הספציפיים,בדומה למשווקים

המורשים של בארץ-אומניטק ו-CMS.

ייבוא בלתי סדיר שכזה טומן בחובו בעייתיות רבה מצד הלקוחות בכל הנוגע למתן שירותי תיקונים(מעבדה ייעודית שמתאימה לתיקון

מסכים אלו,על כל הציוד והידע הנדרש ממעבדה של ייבואן)ו/או החלפה של מוצר פגום(פיקסלים שרופים וכד').

את המסקנה הזו הסקתי לאחר מעקב על מיקרה הבחור עם הפיקסל השרוף:במשך 5 החודשים הללו ביצעת רק הזמנה אחת מ- ,ובנוסף-עלי

להזכיר לך את התלאות הרבות שעברת בכל הקשור לשיחרור המסכים מהמכס וכו' וכו'...

מיותר לציין שבמשך 5 חודשים אלו,אותם משווקים מורשים שציינתי קיבלו אספקה שוטפת של אי-אלו משלוחים סדירים ומסודרים,וללא בעיות שיחרור ושאר ירקות...

ידוע לנו מעל ומעבר לכל ספק שלמסכים הספציפיים נקבע תג מחיר גבוה מאד מצד המשווקים הראשיים,ומכאן בעצם מתחילה הבעייה...

בנוסף-הם אינם מוכניםלשבור את תג המחיר הזה,גם אם יצטרכו לוותר על מכירת עשרות מסכים במכירה קבוצתית,בדומה למה שמנסים לארגן כאן בפורום מזה 4 חודשים.

בוודאי שמת לב שבמקום להוריד את המחיר לרמות המתבקשות ע"י חברי הפורום הם אף הסכימו להציע מכירה ישירות לצרכן-דבר חריג ותקדימי ,שלא היה

קיים טרם כניסת המסכים הספציפיים לתודעה הצרכנית הזו(הודות לפורום הזה),וזאת על חשבון אותן חנויות שעבדו איתם באופן שוטף,וכעת ניזוקות מהמצב הקיים.

היות ומדובר במוצרים שאינם זולים,לנושא האחריות (הניתנת ל-3 שנים=גם נתון חשוב)יש מישקל מכריע בכדאיות הרכישה,והדיעה הרווחת כאן בפורום היא שלא כדאי "לוותר" על שירות זה גם לא תמורת 300-200 ש"ח הנחה...ובייחוד כאשר האלטרנטיבה להוזלת המחיר (במקרה הזה-אתה NEXTOP) לוקה בחסר בכל הקשור לאותה אחריות/מתן שירות שהוזכרו.

לגבי המיקרה עם הבחור עם הפיקסל השרוף:

הטענות כלפיך אינן קשורות ליושר שלך,או בנוגע לרמת האמינות שלך.

הן קשורות לקושי שלך לעמוד באותו סדנדרט שירות שאותו מספקים המשווקים המורשים של בארץ,סטנדרט שאינך יכול לעמוד בו,וזו עובדה!!!

וראייה לכך-אותם 5 חודשים שהבחור מחכה להחלפת מסך...עד שאדון יעקוב "ירביץ עוד מכה" בדמות הזמנה של 100-50 מסכים ולך תדע באיזו שנה זה יקרה.

טענת בדבריך ש"רק לקוח אחד נתקל בבעיית אחריות מתוך כ-55 מסכים שנמכרו על-ידך".

מה היה קורה(חלילה) באם היה לך "מזל רע"...והיו מצטרפים לאותו בחור עוד כ-10 לקוחות....לעניות דעתי-מצך היה דיי גרוע...כי במקרה הזה היית בבעייה רצינית

עד מאד אל מול אותם לקוחות...

לסיכום:

לעניות דעתי,שאותה פירטתי ונימקתי,המחיר בתוספת ההנחה שאתה נותן למסכים הספציפיים -אינה כדאית בשיכלול הסופי של רכישת המוצרים הללו.אלא אם כן תוכיח שבאפשרותך להתחרות בייבוא מקביל(פרללי כמובן,כי משווק מורשה של בארץ לא תהייה לעולם..)של המסכים בכל הקשור לאספקה סדירה וקבועה,כזו שתמנע מצב שבו הלקוח ממתין חצי שנה להחלפת מסך,אז גם לא תצטרך לרשום(ואני מצטט אותך)"לא היה מסך עם הפאנל המבוקש !!!! מה עוד אני אמור לדעתכם לעשות"... ואם(נניח) גם המסך החליפי פגום-אז יסופק לו עוד מסך חליפי...ואחריו עוד אחד,ועוד אחד...-עד אשר תיפתר הבעייה והלקוח יבוא על סיפוקו.

זה ה"אני מאמין" שלי.

נ.ב

הטענה שלך בנוגע למתן אחריות(כפי שפירטת בהודעתך) על פיקסלים שרופים אצל המשווקים המורשים אינה נכונה!

לידיעתך,והנ"ל נבדק על-ידי, הם נותנים את אותם התנאים שציינת בדיוק!!ובנוסף-אתה בטח לא היית הראשון שנתת אחריות על המסך

החל מהפיקסל הראשון...היות ואותם משווקים מכרו הרבה מאד מסכי DELL,ובאותם התנאים, הרבה לפניך...

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

שבוע טוב

אני רואה שיש פה תגובות של אנשים בנוגע לנקסטופ בלי לדעת כלום

אני ממש מרגיש צורך לענות פה על כמה תגובות

1. כן היו איחור במשלוח תעודות האחריות אבל זה עוד לא הופך את הסחורה שלנו לסוג ב או מחודשים וכו

נכון יש וצריך לשפר את שירות הלקוחות שלנו ולשם אנחנו חותרים

2. אין ולא היה לקוחות שקנו מחברי הפורום שהיה להם בעיה עם המשלוח או עם המסך !! חוץ מלקוח אחד שהיה לו בעיה עם המסך הוחלף לו פעם אחת מסך וגם בו היה פיקסל שרוף הקופסא מגיעה ארוזה מדל אני לא בוחר את המסך ....והוצע לו 2 אפשרויות החזר כספי מיידי אן החלפת מסך לכשיגיע אמנם נכון עד עכשיו לא החליפו לו מסך כי לא היה מסך עם הפאנל המבוקש !!!! מה עוד אני אמור לדעתכם לעשות ???

אנו הראשונים שנתנו אחריות מהפיקסל הראשון עוד בקנייה הקודומת אני לא רואה באף מקום תלונות של 55 איש מהקבוצה הקודמת שמתלונן !!

אם ההיתם קונים את המחש ב אצל אחד הסוכנים המורשים לא היה פה אפילו מקום להתלונן כי הם הרי לא מחליפים אלא מהפיקסל ה6 אז לקחת הצעה ושירות טוב ולהפוך אותו לכלי ניגוח לא אחראי זה קצת לא פייר !!

אשמח לענות לכם על כל שאלה באופן אישי לכל אחד מכם

בברכה

יעקב

מאשר כל מילה, ובהתאמה למה שפירסמתי בת'ראד שלי (ראו גם הודעה בירוק http://hwzone.co.il/community/index.php?topic=242900.msg2470526#msg2470526)

אגב, שימו לב שבשום מקום לא רשמתי דבר על סחורה סוג ב'. הרושם שלי הוא שמדובר בסחורה בסדר גמור. פיקסלים מתים לא אומרים כלום על היבואן.

ועם זאת, דבריו של hensh9 נוגעים בבשר החי.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

תקרא את התייחסותי למקרה שלך,ובעיקר-לדרך שבה מתנהלת חנות NEXTOP.

לעניות דעתי-אף אחד כאן בפורום הזה לא יהיה מעוניין לעבור את ה"סיפור" שאתה עברת איתם.

הרבה מלל (שיכול היה להימנע)"שפכת" על המיקרה הזה בפורום,דבר שאני מאמין שגזל זמן לא מועט בזמנך הפנוי...שלא לדבר על ההרגשה האישית בכל הקשור

למחשבה שיש לך "תיק פתוח" שעליך להשלים(קבלת מוצר תקין).

אני מאמין שהרוב כאן היו מעדיפים לשלם עוד 200 ש"ח נוספים ו"לחסוך" את הנ"ל...(קרי:לקבל מוצר חליפי תקין בפרק זמן הרבה יותר קצר).

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

מרגיש צורך לחזק בכל רמ"ח איברי את שנאמר ע"י hensh9.

:xyxthumbs:

הדברים הללו לא סתם נוגעים בבשר החי, הם פשוט חקוקים בסלע, ואני ממליץ לכולם להפנים.

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

ועם זאת, דבריו של hensh9 נוגעים בבשר החי.

לאורך כל הזמן לא הרגשתי שאני עובד עם מוצר פגום. אני גם סבלני כך שלא הלחיץ אותי התיק הפתוח. עם זאת, כמובן שלא הייתי עובר את המסכת הזו בהתנדבות, ואילו היה לי מושג שכך יהיה, הייתי ממתין למלאי בחנות אחרת. אך לא הייתי יכול לדעת זאת וכך גם אתם כעת. אתה נוגע בבשר החי בנושא היכולות של יעקב לעמוד באחריות, אך אני רוצה להאמין שכפי שיעקב הסיק מסקנות לגבי חיוב משלוחים במצב של פיקסלים מתים (הנושא היה פרוץ ברכישה שלי), הוא עשה כן גם לגבי המקרה שלי (למשל, לדאוג ליבוא יותר תכוף, או החזקת מלאי קבוע של 10 מסכים לא למכירה, או אולי לבדוק בעצמו פיקסלים מתים לפני כל משלוח).

אני באמת מאמין שיבוא פרללי הוא אפשרי ויכול להיות עדיף על יבוא מורשה כפי שבאופן אנאלוגי קניית חלקי מחשב והרכבתן אפשרית ולפעמים עדיפה על הרכבה בחנות "מורשית".

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

יש לי הרגשה ששנינו זרקנוליעקוב (בתגובתנו אליו ) את הכפפה...

כעת הכדור נמצא במיגרש שלו..

חובת ההוכחה בכל הנוגע לשיפור נושא השירות/אחריות/תדירות ייבוא המוצרים בהשוואה למשווקים המורשים-מוטלת עליו.

לדעתי-הבטחות(בלבד)-לא ייספקו את חברי הפורום.

והמבין יבין..

שתף דיון


קישור ישיר להודעה
שתף באתרים אחרים

×
  • צור חדש...
Back to top button
Close
Close