עבור לתוכן

פיקסל מת במיקום לא נורא ב 2007FP. להחליף?

Featured Replies

פורסם

קיבלתי את המסך היום וישנו פיקסל מת במיקום שבו נמצאת שורת המשימות. כלומר, אני לא אתקל בו אלא אם כן אני עובד במצב פיבוט (ואז הוא נמצא בצד שמאל באמצע, כמעט בקצה המסך).

השאלה היא האם להחליף את המסך או שעדיף להישאר עם הפיקסל הלא מפריע הזה, כי כך אני מתקרב מהר יותר ל 3 פיקסלים מתים במסגרת האחריות?

אגב, מסך מדהים! ועוד לא חיברתי ל DVI.

  • תגובות 82
  • צפיות 21.6k
  • נוצר
  • תגובה אחרונה
פורסם

אם אתה יכול להחליף אני לא רואה סיבה להשאיר אותו כך.

פורסם

אם אתה יכול להחליף אני לא רואה סיבה להשאיר אותו כך.

:xyxthumbs:
פורסם

ההזמנה מ NEXTOP? אם כן איפה אתה גר?

פורסם
  • מחבר

באר שבע.

אדווח איך הולך עם עניין ההחלפה מרחוק.

פורסם

באר שבע.

אדווח איך הולך עם עניין ההחלפה מרחוק.

מצוין, אני גר ליד חיפה.

פורסם
  • מחבר

התקשרתי, השארתי הודעה. כנראה לא עובדים בפורים...

פורסם

לי יש אותה בעיה אותו מיקום וגם אותו מסך

פורסם
  • מחבר

ומה דעתך על מה שאמרתי?

אם זה לא מפריע, למה שלא נשאיר את זה ככה, וכך אנחנו קרובים יותר ל 3 פיקסלים מתים (נניח שיצוצו עוד שניים באמצע המסך בתקופת האחריות. אם אין לנו את השלישי הלא מפריע הזה, לא נוכל להחליף מסגרת האחריות).

אני סתם חושב בקול רם...

פורסם

לפי מה שהבנתי מבגירה (מומחה למסכי LCD) פיקסלים מתים לא נוצרים סתם כך - אלא בתהליך היצור,לכם אם קיבלת מסך ללא פיקסלים מתים זה ישאר כך

פורסם

יש כאלה חברות כמו NU שעד 7 פיקסלים שרופים מבחינת היבואן זה תקין :nixweiss:

פורסם

נהדר ממש,ויש עוד חברות כאלו.

אבל איך זה קשור בדיוק לנושא?

פורסם
  • מחבר

אוקי, אני אבקש מיעקב להחליף את המסך ואדווח כאן איך מתקדמים סידורי ההחלפה מרחוק (כאמור, אני גר בבאר שבע).

פורסם
  • מחבר

כאמור, מצאתי פיקסל מת ואני מתכוון להחליף את המסך. אני גר בבאר שבע, ואני מתכוון לפרט כאן את התהליך לכל אלו שגרים רחוק וסקרנים לדעת איך מתבצעת החלפת מסך מרחוק.

שלחתי מייל ליעקב ביום א' והוא לא חזר אליי. היום התקשרתי בעצמי והסברתי על הפיקסל המת, והוא אמר שישלח לי מסך חדש עם UPS וייתן להם הוראה לקבל ממני את המסך הקודם. הוא ביקש שאתקשר עוד חצי שעה בכדי לסגור עניינים סופית.[br]פורסם בתאריך: 6.03.2007 בשעה 15:17:12


התקשרתי, אמרו שיחזרו אליי.

(אני מקווה שהמנהלים יסלחו לי על הדאבל וטריפל פוסטים. נראה לי שאנשים רוצים את המידע הזה כמה שיותר מהר)

פורסם
  • מחבר

דיברתי עם יעקב היום בבוקר, הוא אמר שהוא מוציא לי מסך FP עם UPS, וכשהמסך מגיע אני מוציא מהאריזה החדשה רק את המסך, מכניס חזרה את המסך הקודם ושולח חזרה עם אותו שליח. כמובן שהכל על חשבונו של יעקב (ככה הבנתי לפחות).

אני מנסה לתת כאן דיווח עובדתי של מה שקורה, אבל אני חייב לציין שעד כה הכל נראה בסדר גמור. ה"סמוך עליי" של יעקב שהרבה חששו ממנו מתברר כעובד, לפחות כשמדובר על החלפת פיקסל מת בקנייה מישוב מרוחק. כמובן שאין לי מושג מה יקרה אם למשל אצטרך להפעיל את האחריות בעוד שנה. אני לא מודאג מכך. אני לא קונה מוצרי חשמל שישארו לנצח. בתסריט המופרע ביותר, המסך יקרוס בעוד שנתיים. תסריט גרוע, אבל אם יקרה, אני לא אממש אחריות, אלא אקנה חדש (ואני לא כביר גדול).

אני חושב שזה המחיר של קבלת המסך הזה עכשיו ומהר ולא להמתין למשלוחים עלומים שיגיעו או לא יגיעו בזמן הקרוב רחוק. לי, לפחות, אין זמן לכך כעת.

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

דיונים חדשים