מידע חשוב בנוגע לחלב ה"טרי" שתנובה משווקת! - עמוד 5 - כללי - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מידע חשוב בנוגע לחלב ה"טרי" שתנובה משווקת!


Bear Cub

Recommended Posts

אני מקווה שלא הייתה לך על זה שאלה כי:

1. בפעם השניה - נבג זה פטרייה (במקרה הזה) ולא חיידק/וירוס/יצורים-מוזרים-אחרים-שאפשר-לראות-רק-במיקרוסקופ..

2. גם פטריה חיה ומתרבה בתוך גוף של יצור חי. הרי פטריה היא טפילה, לפי הגדרתה היא חיה על חשבון מישהו אחר ובחלק מהמקרים בתוכו..

יואב, אני לא אומר שזה לא פטרייה בספר שלי היה כתוב שנבג זה חיידק רדום. בכל מקרה השכלתי :silly::jump:

אתה גם ביולוגיה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 124
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כן, גם לפי מה שאני זוכר. זה היה רלוונטי בביוטופ שלי וביולוגיה היה אחד המקצועות הטובים שלי, אותו אהבתי בלי קשר לבגרות.

ד"א, גם אני אוכל קורנפלס עם יוגורט.

תלוי ביוגורט- אבל זה יכול להיות מאוד טעים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי האי מייל, זה סתם שטויות, לא ניתן לפסטר חלב מקולקל. חלב מקולקל פרושו חלב שהחיידקים החמיצו אותו ע"י כך שניזונו ממנו והפכו את הלקטוז לחומצה לקטית . החומצה הלקטית לא יכולה להשתנות ע"י פיסטור (שזה רק חימום בעצם) וכך חלב מקולקל שיפוסטר ישאר חמוץ (ובעצם יהפוך ליוגורט).

חלב זה בריא, אין קשר לכך שאנחנו בע"ח היחידים ששותים חלב של חייה אחרת, או בע"ח היחידים ששותים חלב בבגרות. כמו כל דבר בטבע לא ניתן להקיש מחייה אחת לשניה (כן גם אנחנו בע"ח). יש את דוב הפנדה שאוכל במבוק, תנסה להסביר לו שהוא החייה היחידה שניזונה מצמח זה. אז צריך להחליף לו את הדיאטה? ברור שלא.

חלב עיזים לא יותר בריא מחלב פרה אלא מכיל הרבה פחות לקטוז, וכך יותר עדין לעיכול. ה"בעיה" עם חלב זה אחוז לקטוז גבוה. לקטוז הוא חומר אלרגני ויש אחוז גבוה באוכלוסיה שרגישים לו. אם אתה רגיש ללקטוז, אל תשתה חלב ומוצריו (גם ככה אתה לא תוכל לשתות בגלל האלרגיה) ואז אתה צריך ללשתות חלב שלא מכיל לקטוז, כגון חלב עיזים או חלב סוייה. במידה ואתה לא רגיש ללקטוז תמשיך לשתות חלב פרה כרגיל.

נבג הוא גופיף רביה של פטריות, צמחים וחידקים.

חימום של חלב פוגע קצת בטעמו בגלל שחימום מעל לטמפרטורה מסויימת פוגע במבנה המרחבי של החלבון (דנטורציה), אבל לגוף זה לא משנה כי הגוף בקיבה מפרק את החלבון לחומצות האמינו שמרכיבות אותו וגם כך המבנה המרחבי שלו נהרס.

לא צריך להאמין לכל אי מייל שמקבלים כמו שלא צריך להאמין לכל שטות של אתר זב"ח ששומעים. אין בעיה של פיסטור מחדש בחלב תנובה ואין בעיה בריאותית בחלב.

בתיאבון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה בהחלט לא יעזור עד כמה תכתוב את זה, חלב/מוצרי חלב הם המקור הטוב ביותר לסידן.

טחינה משומשום מלא בהחלט מקור טוב לסידן אך ישנם מזונות כמו גבינות שמכילות יותר סידן מאשר טחינה. כמו כן לאכול כמויות גדולות של טחינה זה לא כ"כ אפשרי (תלוי בבן אדם, אבל בכל זאת).

המכון האמריקאי לחקר האוסטופוריוזיס ממליץ על צריכת חלב ומוצרי חלב כדרך הטובה (!!!) ביותר לצרוך סידן בדיאטה. אני מניח שהם יודעים "קצת" יותר טוב ממך.

קישור: http://www.fore.org/patients/eating_right.html

ציטוט: "How to Get Calcium Every Day

The best way to get the right amount of calcium is to eat enough calcium-rich foods every day. Dairy products and calcium-fortified foods are the best sources of calcium. Certain brands of fruit juices, cereals and breads have extra, added calcium. Non-fat and low-fat dairy products have equal amounts of calcium. Here are some good examples of calcium-rich foods."

די לציטוט אתרי זב"ח, הרוב שם שטויות בכל מקרה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלב הוא טוב לתינוקות וזעטוטים שצריכים עוד לגדול, לאנשים בוגרים עדיף יין אדום מאשר חלב.

לא מובן לי.

מה הקשר יין אדום לחלב?

ביין אדום יש אנטי אוקסידנטים שקיימים גם בענבים שמהם הוא מוכן, לכן לשתות יין אדום בשביל האנטיאוקסידנטים זה נחמד אבל לא הכרחי.

חלב הוא מקור סידן מעולה וטוב לכל גיל. ללא קשר בדת גזע ומין.

יין בכלל לא מקור לסידן כך שאין מקום להשוואה.

הנה עוד מקור, בה"ס לבריאות הציבור בהווארד. שוב, חלב הוא המקור המומלץ ביותר לסידן: http://www.hsph.harvard.edu/nutritionsource/calcium.html

אין לי בעיה להפוך את זה לדיון, בכיף. אבל אין טעם בתגובות בלי קישור למקור כלשהו (תחסכו ממני אתרים של זב"ח וטבעונות). סתם לכתוב "חלב לא בריא" זה שטויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה טוב ויפה שדואגים ליצרני החלב, אך חלב (פרה) לא טוב וישנם מקורות טובים יותר להשיג את אותו החלבון.

אני אישית מרגיש הרבה יותר טוב אחרי שקיצצתי את כמות החלב שאני שתיתי ביום, אני אוכל יותר טחינה, אוכל יותר ירקות ובכלליות מרגיש הרבה יותר טוב.

תחפש קצת על ד"ר אריה אבני

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדיון עקר.

אתה ממשיך לכתוב דברים ללא גיבוי. זה שאתה מרגיש יותר טוב לא משנה כלום. אתה יכול סתם לכתוב בגלל שטיפת מוח. אולי אתה באמת אלרגי לחלב ולך זה עדיף לא לצרוך אותו. מי יודע מה הסיבה?

אני יתן לך טיפ לחיים, נצא מנקודת מבט שכולם רוצים להרוויח משהו, גם אותם חברה מזב"ח (כסף, פרסום). אז בו נבין למי הם דואגים, על מי אני צריך לסמוך? על גופים שתפקידם לשמור עלי? כמו בה"ס לתזונה של אוניברסיטה מכובדת או מכון לבריחת סידן שזה בעצם תפקידם. או שמא צריך להקשיב לארגוני זב"ח שתפקידם הוא? לשמור עליך או על החיות? -אני חושב שאני מקשיב למי שדואג לי (!!) ולא לעכבר במעבדה.

את כתבי דר' אבני אני מכיר, ואני כמו כמעט כל הקהילה המדעית ממש לא לוקחים אותו ברצינות (כפי שאתה רואה בקישורים שלי). המקור שלך צריך להיות קצת יותר איכותי כדי לשכנע אותי.

בלי כל קשר, תאכל מה שבא לך, טוב לך להיות צמחוני/לא לאכול מוצרי חלב/טבעוני לבריאות, אבל אל תזין את כולם בתורה ללא גיבוי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...