פורסם 2007 במאי 1318 שנים על הנייר הביצועים של ה-2900 אמורים להיות יותר טובים מ-88GTX , אבל בפועל זה בכלל לא בא לכדיי ביטוי ! למה ? , אפשר להגיד שזה הדרייברים , אבל לא רק , יש פה איזה פיספוס , שלא הצלחתי להבין אתה מתכוון לתדרים ובקר זיכרון? לא למדנו כבר את הלקח? מה שקובע בסופו של דבר זו הליבה. ראה ערך הסטורית המחשבים. כן' date=' גם ה-HD2900XT יכול להיות מנוצל עוד יותר ואפילו לעבור את ה-8800GTX רק שאני לא יודע למה לא עושים זאת.... [/quote'] אם הליבה שלו גרועה יותר שום דבר כבר לא יוכל לעזור לצב המת
פורסם 2007 במאי 1318 שנים על הנייר הביצועים של ה-2900 אמורים להיות יותר טובים מ-88GTX , אבל בפועל זה בכלל לא בא לכדיי ביטוי !למה ? , אפשר להגיד שזה הדרייברים , אבל לא רק , יש פה איזה פיספוס , שלא הצלחתי להביןלא ממש, בנוסף בקשר לביצועים, בVRZ בדיקות המשחקים היו על 8.36 ובדיקות הCFAA היו על 8.37(כי רק שמה זה הוסף).בOCW בדיקות המשחקים על 8.37 משום מה הראו ביצועים עדיפים על הGTX.בכרטיס הזה לצערי הרב זה כן הדרייברים, כל עוד הקומפיילר שלהם יצליח למלא את הALUים של הR600 ברוב המקרים הביצועים אמורים להיות בשמיים.בכל מקרה לדעתי הם קצת פספסו לאן בדיוק DX10 ידחוף את השוק, אפשר להשוות את זה לפספוס המוחלט של סוני עם הPS2 לגבי לאיזה כוון תתקדם החומרה הגראפית, הכרטיס מסך של הPS2 יכול לעשות דברים ששום כרטיס מסך כיום לא יכול, אבל כמובן שזה לא הופך אותו לטוב יותר.
פורסם 2007 במאי 1318 שנים לא ממש, בנוסף בקשר לביצועים, בVRZ בדיקות המשחקים היו על 8.36 ובדיקות הCFAA היו על 8.37(כי רק שמה זה הוסף).בOCW בדיקות המשחקים על 8.37 משום מה הראו ביצועים עדיפים על הGTX.בכרטיס הזה לצערי הרב זה כן הדרייברים, כל עוד הקומפיילר שלהם יצליח למלא את הALUים של הR600 ברוב המקרים הביצועים אמורים להיות בשמיים.בכל מקרה לדעתי הם קצת פספסו לאן בדיוק DX10 ידחוף את השוק, אפשר להשוות את זה לפספוס המוחלט של סוני עם הPS2 לגבי לאיזה כוון תתקדם החומרה הגראפית, הכרטיס מסך של הPS2 יכול לעשות דברים ששום כרטיס מסך כיום לא יכול, אבל כמובן שזה לא הופך אותו לטוב יותר.בנתיים לפי מה שראיתי , שיפור הביצועים בדרייברים החדשים בא על חשבון איכות התמונהיכול להיות שיפור , אם יפתחו משחקים שינצלו טוב יותר את ה-ALU , או שהשיפור יבוא לכדיי ביטוי ב-DX10 , (כמו שאורי אמר)
פורסם 2007 במאי 1418 שנים אם הליבה שלו גרועה יותר שום דבר כבר לא יוכל לעזור לצב המת מה ליבה גרועה? הוא מגיע לביצועים של ה-GTX, לזה אתה קורא ליבה גרועה, זה פשוט התעלמות מניצול נוסף.
פורסם 2007 במאי 1418 שנים מחבר מגיע לביצועים של GTX? הוא בערך בין GTS (שיש פעמים שעוקף אותו) ובין GTX
פורסם 2007 במאי 1418 שנים מגיע לביצועים של GTX? הוא בערך בין GTS (שיש פעמים שעוקף אותו) ובין GTXתלוי איזה משחק אבל בכללי הוא כמעט מגיע ל-GTX.אם היו אומרים לך לבחור בין 8800GTX ל-HD2900XT מה היית בוחר (אל תשכח את המחירים)?
פורסם 2007 במאי 1418 שנים הליבה של 2900XT לא משהו אבל בקר ה512 ביט מציל אותה כל פעם מחדששימו לב כיצד הכרטיס מתחיל בפיגור ברוב הבנצ'ים, אבל נותן פייט רציני ל8800GTS ככל שמטפסים ברזולוציה ובעיקר החל מ1920x1200 - היכן שרוחב הפס קובע הרבה יותר
פורסם 2007 במאי 1418 שנים נכון, יתרון רוחב הפס של 2900XT מתקזז לעומת יתרון הזכרון של 8800GTSבסופו של דבר שני הכרטיסים קרובים מאוד בביצועים עם הבדלים קטנים לפה ולשם, הבדלים שמתכווצים עוד יותר ברזולוציות גבוהות - המגרש הביתי של כרטיסי היי אנד
פורסם 2007 במאי 1418 שנים כן אבל ברזולצויות גבוהות היא צריכה יותר מ 512MB זיכרון הכל טוב ויפה אבל צריך משהו שיינצל כמות זיכרונות גבוהה... אם הכרטיסים של ATI ה-65nm יצאו אז יהיה אפשר להשים יותר זיכרון בגלל שהוא פחות יפלוט חום ובכך להגביר את המהירויות.
פורסם 2007 במאי 1418 שנים על הנייר הביצועים של ה-2900 אמורים להיות יותר טובים מ-88GTX , אבל בפועל זה בכלל לא בא לכדיי ביטוי !למה ? , אפשר להגיד שזה הדרייברים , אבל לא רק , יש פה איזה פיספוס , שלא הצלחתי להבין"הפספוס" הוא, אם ניתן לקרוא לו ככה, הוא שעדיין אין משחקי D3D10 שיכולים לנצל את ה R600 (וגם את הG80, לצורך העניין) כמו שצריך.הR600 בנוי מיסודו לעבוד עם קוד של Unified Shaders בכל התחומים בחומרה שלו, ועל-כן במשחקים של היום, הביצועים שלו לא חושפים את הפוטנציאל האדיר והאמיתי שגלום בו.הG80 בנוי "במחשבה מראש" בכדי לעבוד עם קוד של Unified Shaders אבל גם יכול להריץ קוד של DX9 ללא דופי. (אני לא זוכר מאיפה קראתי את זה, אבל זה ציטוט: "Geforce 8800GTX is built with Direct3D10 in mind")אפשר להגיד שG80 שולט כשמדובר בDX9, אבל אם תשאלו אותי, כשיצא משחק D3D10 אמיתי ומלא - הR600 יאכל את הG80 בלי מלח...
פורסם 2007 במאי 1418 שנים "הפספוס" הוא, אם ניתן לקרוא לו ככה, הוא שעדיין אין משחקי D3D10 שיכולים לנצל את ה R600 (וגם את הG80, לצורך העניין) כמו שצריך.הR600 בנוי מיסודו לעבוד עם קוד של Unified Shaders בכל התחומים בחומרה שלו (ועל-כן במשחקים של היום, הביצועים שלו לא חושפים את הפוטנציאל האדיר והאמיתי שגלום בו).הG80 בנוי "במחשבה מראש" בכדי לעבוד עם קוד של Unified Shaders אבל גם יכול להריץ קוד של DX9 ללא דופי. (אני לא זוכר מאיפה קראתי את זה, אבל זה ציטוט: "Geforce 8800GTX is built with Direct3D10 in mind")אפשר להגיד שG80 שולט כשמדובר בDX9, אבל אם תשאלו אותי, כשיצא משחק D3D10 אמיתי ומלא - הR600 יאכל את הG80 בלי מלח...כן, בטח NV יופתעו מאוד לעומת הכרטיסים של ATI במשחקי ה-DX10, נחכה ונראה.
פורסם 2007 במאי 1418 שנים כן' date=' בטח NV יופתעו מאוד לעומת הכרטיסים של ATI במשחקי ה-DX10, נחכה ונראה.[/quote']פאנבוי
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.