Nvidia vs ATi -חילופי האשמות. - עמוד 2 - כרטיסי מסך - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Nvidia vs ATi -חילופי האשמות.


lmlm

Recommended Posts

  • תגובות 110
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

על הנייר הביצועים של ה-2900 אמורים להיות יותר טובים מ-88GTX , אבל בפועל זה בכלל לא בא לכדיי ביטוי !

למה ? , אפשר להגיד שזה הדרייברים , אבל לא רק , יש פה איזה פיספוס , שלא הצלחתי להבין

אתה מתכוון לתדרים ובקר זיכרון?

לא למדנו כבר את הלקח? מה שקובע בסופו של דבר זו הליבה.

ראה ערך הסטורית המחשבים.

כן' date=' גם ה-HD2900XT יכול להיות מנוצל עוד יותר ואפילו לעבור את ה-8800GTX רק שאני לא יודע למה לא עושים זאת....

[/quote']

אם הליבה שלו גרועה יותר שום דבר כבר לא יוכל לעזור לצב המת :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על הנייר הביצועים של ה-2900 אמורים להיות יותר טובים מ-88GTX , אבל בפועל זה בכלל לא בא לכדיי ביטוי !

למה ? , אפשר להגיד שזה הדרייברים , אבל לא רק , יש פה איזה פיספוס , שלא הצלחתי להבין

לא ממש, בנוסף בקשר לביצועים, בVRZ בדיקות המשחקים היו על 8.36 ובדיקות הCFAA היו על 8.37(כי רק שמה זה הוסף).

בOCW בדיקות המשחקים על 8.37 משום מה הראו ביצועים עדיפים על הGTX.

בכרטיס הזה לצערי הרב זה כן הדרייברים, כל עוד הקומפיילר שלהם יצליח למלא את הALUים של הR600 ברוב המקרים הביצועים אמורים להיות בשמיים.

בכל מקרה לדעתי הם קצת פספסו לאן בדיוק DX10 ידחוף את השוק, אפשר להשוות את זה לפספוס המוחלט של עם הPS2 לגבי לאיזה כוון תתקדם החומרה הגראפית, הכרטיס מסך של הPS2 יכול לעשות דברים ששום כרטיס מסך כיום לא יכול, אבל כמובן שזה לא הופך אותו לטוב יותר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא ממש, בנוסף בקשר לביצועים, בVRZ בדיקות המשחקים היו על 8.36 ובדיקות הCFAA היו על 8.37(כי רק שמה זה הוסף).

בOCW בדיקות המשחקים על 8.37 משום מה הראו ביצועים עדיפים על הGTX.

בכרטיס הזה לצערי הרב זה כן הדרייברים, כל עוד הקומפיילר שלהם יצליח למלא את הALUים של הR600 ברוב המקרים הביצועים אמורים להיות בשמיים.

בכל מקרה לדעתי הם קצת פספסו לאן בדיוק DX10 ידחוף את השוק, אפשר להשוות את זה לפספוס המוחלט של עם הPS2 לגבי לאיזה כוון תתקדם החומרה הגראפית, הכרטיס מסך של הPS2 יכול לעשות דברים ששום כרטיס מסך כיום לא יכול, אבל כמובן שזה לא הופך אותו לטוב יותר.

בנתיים לפי מה שראיתי , שיפור הביצועים בדרייברים החדשים בא על חשבון איכות התמונה

יכול להיות שיפור , אם יפתחו משחקים שינצלו טוב יותר את ה-ALU , או שהשיפור יבוא לכדיי ביטוי ב-DX10 , (כמו שאורי אמר)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מגיע לביצועים של GTX? הוא בערך בין GTS (שיש פעמים שעוקף אותו) ובין GTX

תלוי איזה משחק אבל בכללי הוא כמעט מגיע ל-GTX.

אם היו אומרים לך לבחור בין 8800GTX ל-HD2900XT מה היית בוחר (אל תשכח את המחירים)?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הליבה של 2900XT לא משהו אבל בקר ה512 ביט מציל אותה כל פעם מחדש

שימו לב כיצד הכרטיס מתחיל בפיגור ברוב הבנצ'ים, אבל נותן פייט רציני ל8800GTS ככל שמטפסים ברזולוציה ובעיקר החל מ1920x1200 - היכן שרוחב הפס קובע הרבה יותר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נכון, יתרון רוחב הפס של 2900XT מתקזז לעומת יתרון הזכרון של 8800GTS

בסופו של דבר שני הכרטיסים קרובים מאוד בביצועים עם הבדלים קטנים לפה ולשם, הבדלים שמתכווצים עוד יותר ברזולוציות גבוהות - המגרש הביתי של כרטיסי היי אנד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כן אבל ברזולצויות גבוהות היא צריכה יותר מ 512MB :nixweiss:

הכל טוב ויפה אבל צריך משהו שיינצל כמות זיכרונות גבוהה... אם הכרטיסים של ATI ה-65nm יצאו אז יהיה אפשר להשים יותר בגלל שהוא פחות יפלוט חום ובכך להגביר את המהירויות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

על הנייר הביצועים של ה-2900 אמורים להיות יותר טובים מ-88GTX , אבל בפועל זה בכלל לא בא לכדיי ביטוי !

למה ? , אפשר להגיד שזה הדרייברים , אבל לא רק , יש פה איזה פיספוס , שלא הצלחתי להבין

"הפספוס" הוא, אם ניתן לקרוא לו ככה, הוא שעדיין אין משחקי D3D10 שיכולים לנצל את ה R600 (וגם את הG80, לצורך העניין) כמו שצריך.

הR600 בנוי מיסודו לעבוד עם קוד של Unified Shaders בכל התחומים בחומרה שלו, ועל-כן במשחקים של היום, הביצועים שלו לא חושפים את הפוטנציאל האדיר והאמיתי שגלום בו.

הG80 בנוי "במחשבה מראש" בכדי לעבוד עם קוד של Unified Shaders אבל גם יכול להריץ קוד של DX9 ללא דופי. (אני לא זוכר מאיפה קראתי את זה, אבל זה ציטוט: "Geforce 8800GTX is built with Direct3D10 in mind")

אפשר להגיד שG80 שולט כשמדובר בDX9, אבל אם תשאלו אותי, כשיצא משחק D3D10 אמיתי ומלא - הR600 יאכל את הG80 בלי מלח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

"הפספוס" הוא, אם ניתן לקרוא לו ככה, הוא שעדיין אין משחקי D3D10 שיכולים לנצל את ה R600 (וגם את הG80, לצורך העניין) כמו שצריך.

הR600 בנוי מיסודו לעבוד עם קוד של Unified Shaders בכל התחומים בחומרה שלו (ועל-כן במשחקים של היום, הביצועים שלו לא חושפים את הפוטנציאל האדיר והאמיתי שגלום בו).

הG80 בנוי "במחשבה מראש" בכדי לעבוד עם קוד של Unified Shaders אבל גם יכול להריץ קוד של DX9 ללא דופי. (אני לא זוכר מאיפה קראתי את זה, אבל זה ציטוט: "Geforce 8800GTX is built with Direct3D10 in mind")

אפשר להגיד שG80 שולט כשמדובר בDX9, אבל אם תשאלו אותי, כשיצא משחק D3D10 אמיתי ומלא - הR600 יאכל את הG80 בלי מלח...

כן, בטח NV יופתעו מאוד לעומת הכרטיסים של ATI במשחקי ה-DX10, נחכה ונראה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...