jacko_il פורסם 2007 באפריל 12 Share פורסם 2007 באפריל 12 שלום לכולם,אז ככה, בבעיה כזאת לא נתקלתי בחיים ואין לי שמץ של מושג מה יכול לגרום אותה.. יש לי כמה פיקסלים במסך שלא ממש מתפקדים כמו שהם אמורים לתפקד - הם פשוט נמצאים תמיד בצבע שהם לא אמורים להיות בו..חשבתי בהתחלה אולי יש מצב שהמסך החדש שלי כבר הספיק לשרוף לי כמה נקודות אבל הסבירות שזה ייקרה נמוכה מאד כי מדובר בכמה וכמה פיקסלים כאלה שהגיעו להם פתאום משום מקום + המסך חדש + זה מופיע גם על מסכים אחרים בדיוק באותו מקום (מה שאומר שזה לא מהמסך אלא ממה ששלוח לו את האות - המחשב) מה שמוזר גם שהם גם משאירים חותם על כל מה שעובר עליהם !! כאילו אם לדוגמא אני רואה סרט בחלון ואז גורר את החלון על הפיקסלים האלה , נשאר שובל על החלון של הסרט בצבע בו הפיקסל היה תקוע..!! יש לי כמה נקודות כאלו במסך והם מופיעות רק בווינדוס ולא נמצאות שם ב BOOT לפני שהWINDOWS עולה..למישהו יש מושג מה זה החרא הזה ?? מה כבר אני יכול לעשות ?! ניסיתי להתקין מחדש את הדרייבר ולא עזר.. (הכרטיס מסך לא ב OC..) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
עמיר פורסם 2007 באפריל 12 Share פורסם 2007 באפריל 12 אם חיברת מסך אחר וזה באותו מקום, כנראה שיש בעיות פיזיות בכרטיס המסך. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jacko_il פורסם 2007 באפריל 12 מחבר Share פורסם 2007 באפריל 12 זאת היתה ההשערה שלי גם..פתחתי עכשיו את המחשב ופרקתי את הכרטיס.. ניקיתי אותו מאבק ובדקתי שהכל היה מחובר טוב.. (היה מפוצץ אבק)עכשיו הרכבתי הכל מחדש וחברתי לכרטיס רק צג אחד (לפני היו מחוברים שניים ב CLONE).. עכשיו יש לי רק פיקסל אחד כזה שנשאר.. (אולי יש עוד כמה..אבל עדיין לא נתקלתי בהם..) קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
עמיר פורסם 2007 באפריל 12 Share פורסם 2007 באפריל 12 לי זה גם קרה עם איזה כרטיס מסך פעם.. זה לווה בבעיות גרפיות במשחקים תלת מימדים (פוליגונים קופציים וכו')... לבסוף נזרק לפח. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jacko_il פורסם 2007 באפריל 12 מחבר Share פורסם 2007 באפריל 12 כן.. יכול להיות שאכן יש בעיה כלשהי בכרטיס.. יש לי לפעמים גם ארטיפקטים מוזרים במשחקים תלת-מימדים..הבעיה עם הפיקסלים בכל מקרה קוראת רק ב Windows ! ובעיקר בשולחן עבודה ולא נמצאת נגיד כשרואים סרט על מסך מלא..נכון לשעה זו הבעיה נעלמה לי.. חברתי את המחשב מחדש אחרי שניקיתי בו כל רכיב מאבק ווידאתי שכל הכרטיסים יושבים טוב בלוח..נראה מה יהיה הלאה, אם זה יחזור או יהיה יותר גרוע אני אלך לממש אחריות על הכרטיס.. הוא עדיין באחריות..*עריכה* 19/04/2007שיט. הבעיה לא נעלמה אלא חזרה ובגדול !! יש לי עכשיו איזה 6 פיקסלים על המסך שתקועים על אדום (לפעמים גם ירוק או כחול..) ופשוט לא עושים כלום.זה נמצא רק בווינדוס וכל הזמן. גם במשחקים וגם כשרואים סרטים.. בדוק שזה לא המסך כי זה מופיע לי על כל מסך שבדקתי בדיוק באותם פיקסלים..מישהו !?!?! קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
alonlior פורסם 2007 באפריל 19 Share פורסם 2007 באפריל 19 אולי המסך נדפק? קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
YarYar פורסם 2007 באפריל 19 Share פורסם 2007 באפריל 19 הגיע הזמן לממש אחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jacko_il פורסם 2007 באפריל 29 מחבר Share פורסם 2007 באפריל 29 * הייתי חייב להקפיץ את הת'רד שוב כדי לשאול שאלה *אז ככה, יום חמישי לאחר שאשרתי סופית שאכן הכרטיס מסך פגום (בדקתי עם 7600GS של חבר ולא היו לי שום ארטיפקטים או פיקסלים מוזרים) לקחתי אותו לנעה מחשבים ובקשתי לממש אחריות.. מלאתי טופס בו רשמתי את אופי התקלה והשארתי אותו שם.. הם אמרו שהוא יישלח לייבואן לבדיקה ויחיזרו לי תשובה תוך 14 יום..היום התקשרתי רק כדי לוודא שהם אכן שלחו אותו והסתבר לי שהם רק היום בצהריים טרחו לבדוק לי אותו והטכנאי אמר לי שהכרטיס מתחמם בטירוף ובטוח שיש שם משהו פגום כי הטמפ' לא הגיונית וכנראה זה מצביע על כך גם שיש משהו פגום..עכשיו השאלה -איך BFG / היבואן בארץ במימוש אחריות ? למישהו יצא כבר לשלוח להם כרטיס פגום לתיקון / החלפה ?אני בגדול טיפוס שלא סומך על שירות לקוחות של כל חברה/אדם/חנות של ישראלים.. ומפחד שהם, כמו שנהוג בישראל, יתנערו מאחריות.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
עמיר פורסם 2007 באפריל 29 Share פורסם 2007 באפריל 29 לפי האתר שלהם (של BFG), נעה מחשבים הם יבואן עצמאי של מוצרי BFG, ככה שהם אחראים על ביצוע האחריות. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jacko_il פורסם 2007 באפריל 29 מחבר Share פורסם 2007 באפריל 29 אתה רציני ??!!!אז הם סתם מחרטטים אותי אתה אומר ??וואי וואי מחר מה אני עושה להם.. הם לא יודעים על מי הם נפלו..*אתה בטוח שזה הם ולא CD-LOG ??בכל מקרה קראתי שם באתר של BFG את תנאי האחריות על המוצרים שלהם.. שה' יישמור איזה שקרנים.הם כביכול רושמים שיש אחריות על המוצר למעט כשיש לו תקלה כלשהי (רק כמובן שהם רושמים את זה בניסוח של עורכי דין)ואני מצטט את אחד הסעיפים - Was not modified or damaged by overclocking, tampering, user error, accident, disaster, abuse, misuse, power supply, power application, alteration, repair, modification, a fix or replacement by someone other than BFG Technologies. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
עמיר פורסם 2007 באפריל 29 Share פורסם 2007 באפריל 29 לא יודע, עדיף שתבדוק לבד. www.bfgtech.comwhere to buyasiaisraelמופיעים שם CDLOG שהם יבואנים ידועים של הרבה חברות, ונעה מחשבים. תסיק מה שאתה מסיק מזה. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jacko_il פורסם 2007 באפריל 29 מחבר Share פורסם 2007 באפריל 29 סבבה.. תלחץ שם נעה ותראה לאן זה שולח..בנוסף, זה רשימה של סוכנים/יבואנים - ככה שזה לא מחייב..בנוסף, באתר של נעה, BFG היא לא מאחת החברות שהם מפרטים שם שהם מייבאים לבד..ככה שבאמת ייתכן שהם עובדים מול CD-LOG והם אכן ספקים רשמיים אבל לא בטוח שייבואנים..בכל מקרה, החלטתי שאני לא מקבל סירוב להחלפה כתשובה. אני פשוט מביא להם שק"ש לחנות וישן שם עד שמחליפים לי אותו..שלמתי עליו יותר מ 2000 שקל ועברה פחות משנה עד שהוא נדפק.. אני עובד קשה מאד בשביל הכסף שלי וזה ממש לא מקובל..נחכה ונראה מה יגידו לי בהמשך השבוע.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
עמיר פורסם 2007 באפריל 29 Share פורסם 2007 באפריל 29 http://www.noacomp.co.il/about.aspאנחנו הנציגים בישראל של :BFG- כרטיסי מסך מבוססי NVIDIA קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jacko_il פורסם 2007 באפריל 29 מחבר Share פורסם 2007 באפריל 29 שוב, נציגים זה לא אומר בהכרח יבואנים.. זה שני דברים שונים..בכל מקרה, אני מקווה לטובתם שהם לא יתנערו מאחריות כי אני לא מתכוון לוותר ללא מלחמה.. קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
jacko_il פורסם 2007 במאי 7 מחבר Share פורסם 2007 במאי 7 מצטער על ההקפצה אבל הייתי חייב עקב התקדמות דרמתית באירועים -אז ככה, הכרטיס שהשארתי שם לפני כמעט שבועיים (7900GT) נמצא אכן פגום על ידי היבואן/יצרן.. אמרו לי מנעה שאי אפשר להחליף לי אותו לדגם זהה כי כבר לא מייצרים כרטיסים כאלה יותר והציעו לי שני כרטיסים כאופצייה במקומו -1) X850XT PE - מיד אמרתי שאין מצב כי זה כרטיס ענטיקה ואין לי מה לעשות איתו.2) 8600 GTS השאלה שלי היא האם ש 8600 GTS הוא שווה ערך בכוחו במשחקים? עזבו את העובדה שהוא עולה חצי ממה ששלמתי בזמנו על ה 7900GT, איך הוא בעבודה? יותר חזק פחות חזק?? לפי נתונים יבשים וטכניים הוא אמור להיות חזק יותר טיפה..בקיצור, עזרה ודחוף! אני חייב להחזיר לו תשובה... קישור לתוכן שתף באתרים אחרים More sharing options...
Recommended Posts
ארכיון
דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.