המחשב נדלק, אבל אין שום דבר על המסך.. - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

המחשב נדלק, אבל אין שום דבר על המסך..


yot

Recommended Posts

ערב טוב,

היום, כשפתחתי את המחשב כהרגלי, המחשב נדלק, אבל לא היה שום דבר על המסך. המסך כאילו דולק על ריק. התצוגה על המסך היתה כאילו הוא הוא דולק, אבל המחשב סגור. הLED של הדיסק הקשיח פועלת כל הזמן.

ניתקתי את הסידירום, את 2 הדיסקים הקשיחים ואת הפלופי והבעיה עדיין נמצאת, מה שאומר שזו בעיה או בלוח אם, או במעבד, או בזכרון. למען הפרוטוקול אני אגיד שהכרטיס מסך הוא בסדר, והוא סה"כ בן שבועיים.

המעבד שלי הוא פנטיום 3, 667 מה"צ סלוט 1. הוצאתי את המעבד והכנסתי, ועדיין יש את הבעיה. הוצאתי את הכרטיס מסך והכנסתי, ועדיין יש את הבעיה. הוצאתי את הסטיק היחיד שיש לי והחלפתי את הסלוט שבו הוא נמצא, ועדיין יש את הבעיה.

מישהו יודע, או חושב שהוא יודע, או שיכול לתת לי קצה חוט למה לעשות? ניסיתי להוציא את הבטריה של הלוח אם על מנת לאפס את הביוס, אבל הדבר בילתי אפשרי (זה אפשרי, אבל צריך להפעיל הרבה כוח בשביל זה ואני מפחד לשבור את המקום של הבטריה).

לפי דעתי זו בעייה חומרתית, המעבד או הלוח אם, מה אתם חושבים?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא לא בכרטיס מסך משום שבדקתי את אותו המחשב עם הכרטיס מסך השני שלי, RIVA TNT 2, והעדיין הבעיה עומדת בעינה.

עוד עצות?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבוקר היתה לי בעיה בסגנון, ואתה לא תאמין מה היתה הבעיה... המחשב לא נדלק בגלל שהצורב היה מחובר לכבל IDE.

כל הכוננים היו מנותקים מהחשמל אבל מחוברים ל-IDE, וברגע שניתקתי את הצורב מה-IDE, הכל עבד. עשיתי אח"כ כמה ניסויים כדי לוודא את זה, וזאת באמת היתה הבעיה.

אני מציע שתבדוק את זה. נתק את כבלי ה-IDE מהלוח... אתה עשוי לגלות מספר דברים מעניינים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא נראה לי שזה הספק כוח אחרת המחשב בכלל לא היה נדלק.

לי זה קרה הרבה ( שאין כלום על המסך אבל המחשב עובד ) ותמיד אצלי זה היה משהו בקשר לכרטיס מסך או החיבורים שלו. למרות שבדקת את המחשב עם כרטיס אחר ( tnt 2 ) אני עדיין חושב שזה משהו עם כרטיס המסך . אני ממליץ לבדוק אותו שוב, אולי יכול להיות שהוא לא יושב כמו שצריך בחריץ ה-AGP .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...