Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo - עמוד 10 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Command & Conquer 3 Tiberium Wars Demo


Born2Kill

Recommended Posts

המשחק מוגבל ל30 בדיוק כמו הBFMEII אם זאת יש דרך לבטל אחת ולתמיד את זה בBFMEII ומכיוון שהם משתמשים באותן סיומות קבצים ניתן גם את CNC3 לבטל את ההגבלה הזאתי אבל רק במלא בדמו אי אפשר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 335
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

כי בBFMEII אם זה למשל היה 60 ומעלה המשחק היה טס והיה יותר מדי מהיר אבל עדיין מה עם מחוון המהירות של גנרלס??? זה היה בדיוק נכון ומותאם לצרכים, אני מקווה שמחוון המהירות שיהיה בגרסא האמיתית יהיה לפחות 40 FPS כי קחו בחשבון שיהיו איזורים יותר כבדים ו30 FPS הגבלה לא יעזור לנו בדיוק.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עשיתי כמוך.. חלק ירדו על 10KB/S וחלק על 20...

הכנסתי את הקישור להורדה מיכאן

http://files.filefront.com/CnC3+Demo/;6816228;;/fileinfo.html

ל gigaget וזה הוריד על 180/190..(יש לי 1.5M)

ללא gigaget זה התחיל על 190 ואחרי חצי שעה ירד ל30KB/S

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

I don't like it. it's too arcade... not just in compression to sc and sc (starcraft, supreme commander), but also in compression to previous C&C/RA games. as sad as it maybe yet another franchise has been demolished by EA. yea the graphics are great, but that's all there is to it, just nice explosions and more. the fact that it's a console port doesn't help it either, yet another EA fault.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם אני חושש שזה אכן כך. אמנם ההפקה של המשחק מדהימה וסוחפת כבר בדמו, והמשחק יהיה פשוט תענוג לכל מעריצי C&C, אבל אם אני אשחק במלא זה כנראה יהיה רק בגלל הויזואליות והסיפור המסקרן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מוריד את זה כבר מאתמול מ3 בצהריים, היום אח שלי הדביל עשה ריסרט למחשב שלו, שהוא השרת של האינטרנט, אז זה התנתק לשנייה וב flashget רשום

התרחשה שגירה הרשת אינה זמינה, ואז אחרי שהמחשב שלו שוב נדלק, זה חזר להוריד, מה אתם אומרים, זה יעבוד אני כבר על 90 אחוז מוריד כבר מעלך ל15 שעות על 20 kbs יאוווו איזה עצבים בא לי לרצוח תמפגררר

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...