מחירים ומוצרים חדשים של AMD בארץ, למשל 3800 (640 שקל) ו 4400 כפולי ליבה - עמוד 6 - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מחירים ומוצרים חדשים של AMD בארץ, למשל 3800 (640 שקל) ו 4400 כפולי ליבה


farcry

Recommended Posts

אני הייתי מתעסק בסחר מחשבים, וכן הייתי מנסה למכור את המוצר הכי זול בכמה שיותר כסף.

ולמה זה? כי אני מרוויח מזה, לא מוכר מחשבים בשביל הכיף.

אז אתה נוכל, מכירה היא ענין דו צדדי, שני הצדדים, המוכר והקונה אמורים להרוויח, אתה לא אמור

לעבוד על הקונה/הלקוח ולדחוף לו זבל. אף אחד לא אמר למכור בשביל הכיף, אבל על הגינות

צריך לשמור, אם לא מתוך גישה עקרונית אז מתוך תועלתנות, מי שיגלה שעבדו עליו לא יחזור

למקום בו עבדו עליו וגם יהיה פרסום שלילי עבורך.

הגישה שלך מוזרה, היא די עברה מן העולם, במיוחד בשווקים משוכללים בהם קל להשוות מחירים

של מוצרים.

בשוק חופשי, משוכלל וגדול - לא היית שורד לאורך זמן.

[br]פורסם בתאריך: 15.02.2007 בשעה 22:57:29


אני לא רואה את המטרה.

עבור לקוח פשוט, מספיק המידע שהחנות מספקת באתר שלה או המידע שהוא מקבל מהמוכר.

יש לי שאלה אליך ואשמח לתשובה כנה.

עבדת פעם בחנות מחשבים במשך תקופה של יותר משבוע או שכל ההבנה שלך במחשבים הגיע מהרשת?

מה זאת אומרת אתה לא רואה את המטרה? איך "פנטיום" נהיה "פנטיום", כי היצרן (אינטל) לא קידם את המותג?

לא עבדתי מעולם בחנות מחשבים, אני לא יודע אם כל ה "הבנה" שלי מגיעה מהרשת, אני מניח שלא. אם אתה

חושב שאני לא מכיר את "הראש" או הגישה של החנויות/רשתות אתה טועה, המטרה היא למכור, לא משנה מה,

איך ולמה - ידוע. באופן אישי אני כף רגלי לא דורכת בחנויות כאלה אם אני לא חייב.

עבדתי ועדיין עובד בתור טכנאי פרטי(רק שאני משתדל שלא לרמות אנשים להבדיל מ'עמיתים' רבים). אז יצא לי להכיר לא מעט 'חברים' למקצוע שעובדים בחנויות מחשבים. רובם רמאים, שלא מבינים הרבה בחומרה, ומנסים למכור זול ביקר, בטענות שקריות שזה 'הכי טוב שיש'.

...

לכן יירחם האל על מי שנופל ליידיים של החאפר השכונתי, ואכן, רובם כאלה, חאפרים.

הבעיה היסודית של השוק הישראלי היא שיצרני המחשבים הגדולים והמוכרים בעולם לא

סופרים את השוק הישראלי, פשוט מתעלמים מקיומו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 105
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

החברות הישראליות שנותנות שירות בינלאומי ולא רק ללקוחות בישראל כבר למדו ממזמן שעדיף לתת שירות אדיב ואמין, מאשר להרוויח ברמאות עוד כמה שקלים על כל לקוח. בסופו של דבר, זה חוזר כמו בומרנג והחברה נופלת.

לאט לאט גם החברות הישראליות 'נטו' לומדות את העניין, וסביר להניח שזה גם ייכנס מתישהו לשוק המחשבים הישראלי, ובכלל למנטליות הישראלית המחורבנת.

הבעייה כרגע (כפי הנראה) היא שהסטנדרט בחנויות המחשבים נשאר במנטליות ישראלית ישנה ומגעילה שאומרת במילים פשוטות - 'הלקוח עושה טובה למוכר שהוא קונה, והמוכר בתמורה דופק אותו במחיר'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא עבדתי על אף אחד, סיפקתי את מלוא המידע ויש לי את הזכות לדרוש כמה כסף שבא לי.

אנשים קנו, בעיה שלהם.

אתה נוכל, אם תרצה הסבר נוסף למה אפשר להרחיב.

אגב, איך אני יכול לדעת שגם עכשיו במסגרת תפקידך בפורום אתה לא מריץ קומבינות? מוכר משהו?

הרי כבר ביססנו את העובדה שאין לך בעיה לתחמן אנשים אם זה עוזר לך בטווח המיידי.

לאט לאט גם החברות הישראליות 'נטו' לומדות את העניין, וסביר להניח שזה גם ייכנס מתישהו לשוק המחשבים הישראלי, ובכלל למנטליות הישראלית המחורבנת.

הבעייה כרגע (כפי הנראה) היא שהסטנדרט בחנויות המחשבים נשאר במנטליות ישראלית ישנה ומגעילה שאומרת במילים פשוטות - 'הלקוח עושה טובה למוכר שהוא קונה, והמוכר בתמורה דופק אותו במחיר'.

לא להכליל, לא כולם כמו "עומרי שוסטר", אין מה לגנות את הישראלים או הישראלות, יש לגנות את מר "עומרי שוסטר"

שבלי בושה, במצח נחושה הודה שהוא תחמן את הלקוחות שלו ככל יכולתו.

בזיוןם שהוא מנהל פורום חומרה שבין השאר אמור לייעץ.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אתה נוכל, לרחם על מי שנפל לידיים שלך, אבל מה, אתה נוכל הגון, לפחות לבדיעבד אתה מודה שהיית נוכל.

איך אני יכול לדעת שגם עכשיו במסגרת תפקידך בפורום אתה לא מריץ קומבינות? מוכר משהו?

כי אני לא מתעסק בזה יותר. :P

אם לדעתך הגישה שלך היא נוכלות, אל תתקרב אלי במידה ואני אציע משהו למכירה. ;)

אני אוטומטית מניח שאותו אדם שניגש אלי בדק לפני את טווח המחירים, אם הוא מסכים לקנות כנראה אין לו בעיה.

אני כן מסביר לאותו אדם בדיוק מה אותו מוצר, אילו מוצרים אחרים יש וכו'.

רק שתדע, מימנתי שני מחשבים מאוד מאוד יקרים בעזרת המכירות. 8)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי אני לא מתעסק בזה יותר. :P

אם לדעתך הגישה שלך היא נוכלות, אל תתקרב אלי במידה ואני אציע משהו למכירה. ;)

אני אוטומטית מניח שאותו אדם שניגש אלי בדק לפני את טווח המחירים, אם הוא מסכים לקנות כנראה אין לו בעיה.

אני כן מסביר לאותו אדם בדיוק מה אותו מוצר, אילו מוצרים אחרים יש וכו'.

רק שתדע, מימנתי שני מחשבים מאוד מאוד יקרים בעזרת המכירות. 8)

תהיה בריא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כי אני לא מתעסק בזה יותר. :P

אם לדעתך הגישה שלך היא נוכלות, אל תתקרב אלי במידה ואני אציע משהו למכירה. ;)

אני אוטומטית מניח שאותו אדם שניגש אלי בדק לפני את טווח המחירים, אם הוא מסכים לקנות כנראה אין לו בעיה.

אני כן מסביר לאותו אדם בדיוק מה אותו מוצר, אילו מוצרים אחרים יש וכו'.

רק שתדע, מימנתי שני מחשבים מאוד מאוד יקרים בעזרת המכירות. 8)

לא פלא שאתה ממליץ רק על . וכן! מומלץ מאוד שתחזור להיות חבר פורום רגיל. :(

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תהיה בריא.

תודה, אני בריא. ::)

הזכרת לי עכשיו קטע שהיה לי.

מישהו שאני מכיר, אפשר לאמר חבר (לא בדיוק החבר הכי טוב בעולם), ניגש אלי ואמר לי שהוא מעוניין במחשב.

שאלתי אותו מה התקציב שלו, והרכבתי לו מפרט.

יומיים אחרי שהבאתי לו את ההצעה, הוא חזר אלי והתחיל לאמר שאני מנסה לעבוד עליו ושאני גנב (ה' יודע שהפעם ממש לא הגזמתי במחיר).

אז אמרתי לו שאם הוא לא מרוצה שילך לרכוש במקום אחר וסירבתי למכור לו. :screwy:

אני לא רדפתי אחרי לקוחות, הם באו אלי.

urib @ המלצתי על Celeronים וPentiumים כשעסקתי בזה, לא כשאני ממליץ מהצד למישהו.

מה אתה חושב שיש לי עסקה עם כל החנויות בארץ? או בכלל עסקה עם Intel?

ואתה בדיוק מי שיכול להעיר לי, אה? :nono:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

::)

אמר הבחור האובייקטיבי...

תגיד אורי, אובייקטיביות זה לא השם האמצעי שלך?

"אורי האובייקטיבי בורי" :P

אני פאנבוי של AMD+ATI לא מסתיר את זה, להבדיל למי שמתחבא מאחורי כותרות של "מומחה למעבדים" למניהם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קל לראות שלרוב הכותבים כאן אין ניסיון ממשי במכירות (מבחינתי עבודה כטכנאי היא לא מכירות), ואני לא מנסה לרדת על אף אחד אני מאמין שמי שזה מופנה אליו יקלוט.

קודם כל אני עובד ברשת ולא בעלים פרטי של חנות, אבל בכל זאת אני חושב ששורה תחתונה אין הבדל.

מבחינתי אני צריך להעביר ללקוח את המידע הרב ביותר שבאפשרותי ולתת לו לבחור.

ברוב המקרים המחיר משחק את התפקיד המרכזי וכמו שאמרתי צריך לרדת קצת בדרישות של המפרט.

אנשים לדוגמא לא מייחסים חשיבות לדגם של הלוח אם, רובם נכנסים ואומרים - "זרוק לי איזה לוח של או GIGABYTE".

כמו כן, מארז וספק הם בכלל רכיבים שהלקוח לא מיחס להם חשיבות.

כאשר המוכר מנסה להעביר את המידע החשוב ללקוח בתחומים שהוא בטוח בצדקתו ("אני צריך ספק 500W... ליברטי 400W חלש לי מידי" דברים בסגנון הזה), אין סיכוי להצלחה, בעיקר בגלל השם הרע שנהיה למוכרים בארץ.

בואו תסבירו לי אתם איך אני אמור להסביר ללקוח שלא יודע כלום (!) במחשבים איך מעבד כפול ליבה,

שעובד במהירות 1.83Ghz יותר טוב ממעבד כפול ליבה שעובד במהירות 3.4Ghz (לצורך העניין המחיר שלהם כמעט זהה)?

מה אני אספר? על חדשה? על Smart Cache? פליטת חום? צריכת חשמל?

נראה לכם שזה ידבר אליו?!

אני צריך לבוא אליו בגישה שנותנת תשבוחות למוצר ובעיקר כוללת את המילים חדשה.

אין מה לעשות, צריך להכיר באמת, הלקוח לא עושה שיעורי בית ומצפה מהמוכר לעשות אותם בשבילו.

מבחינתי הלקוח הוא האשם במצב המכירות בארץ.

ברגע שעומדים להוציא סכום של 3000-4000 ש"ח על מוצר כלשהו, חייבים לעשות שיעורי בית.

אם אתה לא, אז תשלח את החבר שלך לעשות בשבילך או את אחד הקרובים.

אפילו תביא איתך לחנות איזה טכנאי או סתם אדם שמבין במחשבים, שידאג לכך שלא יעבדו עליך.

יש גם את העניין של דרישות המנהלים ממך.

תמכור יותר תרוויח יותר. תמכור פחות בסוף תפוטר.

אסור לשכוח את זה. בעניין הזה אני פחות אתמקד, מכיוון שהוא לא קשור כל כך למחשבים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני פאנבוי של AMD+ATI לא מסתיר את זה, להבדיל למי שמתחבא מאחורי כותרות של "מומחה למעבדים" למניהם.

אפילו אם אתה פאנבוי אתה צריך לשמור על עמדה אובייקטיבית אם זה בנאדם בייעוץ לפני קניה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קל לראות שלרוב הכותבים כאן אין ניסיון ממשי במכירות (מבחינתי עבודה כטכנאי היא לא מכירות), ואני לא מנסה לרדת על אף אחד אני מאמין שמי שזה מופנה אליו יקלוט.

קודם כל אני עובד ברשת ולא בעלים פרטי של חנות, אבל בכל זאת אני חושב ששורה תחתונה אין הבדל.

מבחינתי אני צריך להעביר ללקוח את המידע הרב ביותר שבאפשרותי ולתת לו לבחור.

ברוב המקרים המחיר משחק את התפקיד המרכזי וכמו שאמרתי צריך לרדת קצת בדרישות של המפרט.

אנשים לדוגמא לא מייחסים חשיבות לדגם של הלוח אם, רובם נכנסים ואומרים - "זרוק לי איזה לוח של או GIGABYTE".

כמו כן, מארז וספק הם בכלל רכיבים שהלקוח לא מיחס להם חשיבות.

כאשר המוכר מנסה להעביר את המידע החשוב ללקוח בתחומים שהוא בטוח בצדקתו ("אני צריך ספק 500W... ליברטי 400W חלש לי מידי" דברים בסגנון הזה), אין סיכוי להצלחה, בעיקר בגלל השם הרע שנהיה למוכרים בארץ.

בואו תסבירו לי אתם איך אני אמור להסביר ללקוח שלא יודע כלום (!) במחשבים איך מעבד כפול ,

שעובד במהירות 1.83Ghz יותר טוב ממעבד כפול שעובד במהירות 3.4Ghz (לצורך העניין המחיר שלהם כמעט זהה)?

מה אני אספר? על חדשה? על Smart Cache? פליטת חום? צריכת חשמל?

נראה לכם שזה ידבר אליו?!

אני צריך לבוא אליו בגישה שנותנת תשבוחות למוצר ובעיקר כוללת את המילים חדשה.

אין מה לעשות, צריך להכיר באמת, הלקוח לא עושה שיעורי בית ומצפה מהמוכר לעשות אותם בשבילו.

מבחינתי הלקוח הוא האשם במצב המכירות בארץ.

ברגע שעומדים להוציא סכום של 3000-4000 ש"ח על מוצר כלשהו, חייבים לעשות שיעורי בית.

אם אתה לא, אז תשלח את החבר שלך לעשות בשבילך או את אחד הקרובים.

אפילו תביא איתך לחנות איזה טכנאי או סתם אדם שמבין במחשבים, שידאג לכך שלא יעבדו עליך.

יש גם את העניין של דרישות המנהלים ממך.

תמכור יותר תרוויח יותר. תמכור פחות בסוף תפוטר.

אסור לשכוח את זה. בעניין הזה אני פחות אתמקד, מכיוון שהוא לא קשור כל כך למחשבים.

אתה נותן ללקוח את האמת, אומר לו מוצר א יותר טוב מ ב, אם הלקוח מתעקש על ב אז תמכור לו בכיף, אין בעיה.

אין לזה קשר לכך שניפחת מחירים תוך ניצול חוסר ידע של לקוח - אתה פשוט בעל גישה נכלולית, וככזה אתה פסול

לכל דבר וענין.

אם אתה טוען שעשית את מה שעשית תוך כפיה אז זה קצת (דגש על קצת, אבל צריך להיתפרנס) סיפור אחר, עד

עכשיו סיפקת את הרושם שעשית את מה שעשית מתוך בחירה חופשית ואפילו בין התגאת בכך.[br]פורסם בתאריך: 15.02.2007 בשעה 23:50:10


זה פשוט מוטמע בצרכן הישראלי בצורה חזקה מדי

המון אנשים רצו המלצה למחשב, נתתי להם מפרט ובסוף הם קנו P4

:nixweiss:

האם הפורום הזה בזמן אמת נאבק בפנטיום 4 בכל הכוח? האם כיום הפורום הזה מזהיר מפני הפנטיום 4?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

קל לראות שלרוב הכותבים כאן אין ניסיון ממשי במכירות (מבחינתי עבודה כטכנאי היא לא מכירות), ואני לא מנסה לרדת על אף אחד אני מאמין שמי שזה מופנה אליו יקלוט.

קודם כל אני עובד ברשת ולא בעלים פרטי של חנות, אבל בכל זאת אני חושב ששורה תחתונה אין הבדל.

מבחינתי אני צריך להעביר ללקוח את המידע הרב ביותר שבאפשרותי ולתת לו לבחור.

ברוב המקרים המחיר משחק את התפקיד המרכזי וכמו שאמרתי צריך לרדת קצת בדרישות של המפרט.

אנשים לדוגמא לא מייחסים חשיבות לדגם של הלוח אם, רובם נכנסים ואומרים - "זרוק לי איזה לוח של או GIGABYTE".

כמו כן, מארז וספק הם בכלל רכיבים שהלקוח לא מיחס להם חשיבות.

כאשר המוכר מנסה להעביר את המידע החשוב ללקוח בתחומים שהוא בטוח בצדקתו ("אני צריך ספק 500W... ליברטי 400W חלש לי מידי" דברים בסגנון הזה), אין סיכוי להצלחה, בעיקר בגלל השם הרע שנהיה למוכרים בארץ.

בואו תסבירו לי אתם איך אני אמור להסביר ללקוח שלא יודע כלום (!) במחשבים איך מעבד כפול ליבה,

שעובד במהירות 1.83Ghz יותר טוב ממעבד כפול ליבה שעובד במהירות 3.4Ghz (לצורך העניין המחיר שלהם כמעט זהה)?

מה אני אספר? על חדשה? על Smart Cache? פליטת חום? צריכת חשמל?

נראה לכם שזה ידבר אליו?!

אני צריך לבוא אליו בגישה שנותנת תשבוחות למוצר ובעיקר כוללת את המילים חדשה.

אין מה לעשות, צריך להכיר באמת, הלקוח לא עושה שיעורי בית ומצפה מהמוכר לעשות אותם בשבילו.

מבחינתי הלקוח הוא האשם במצב המכירות בארץ.

ברגע שעומדים להוציא סכום של 3000-4000 ש"ח על מוצר כלשהו, חייבים לעשות שיעורי בית.

אם אתה לא, אז תשלח את החבר שלך לעשות בשבילך או את אחד הקרובים.

אפילו תביא איתך לחנות איזה טכנאי או סתם אדם שמבין במחשבים, שידאג לכך שלא יעבדו עליך.

יש גם את העניין של דרישות המנהלים ממך.

תמכור יותר תרוויח יותר. תמכור פחות בסוף תפוטר.

אסור לשכוח את זה. בעניין הזה אני פחות אתמקד, מכיוון שהוא לא קשור כל כך למחשבים.

התייחסת אליי, נו אז מה? מתוקף תפקידי כיום אני עוסק גם במכירות, בנושאים קצת יותר רציניים מסתם 'חלקי מחשב' ולספקטרום לקוחות כלל עולמי.

אז ניסיון במכירות יש לי(ובעבודה קצת יותר רצינית ובעלת אחריות), וניסיון במחשבים יש לי המון - גם כמקצוע וגם כתחביב.

מוכר לא צריך לשכנע אדם לשמור על כספו. מוכר צריך להציג בפניו את ה-אמת- ולתת ללקוח להחליט. המצב היום הוא שהמוכרים פונים ללקוח ביחס מזלזל(בעייה בפני עצמה), ומוכרים לו ג'אנק- גם בגלל שרמת המקצועיות בחנויות המחשבים שואפת לאפס, אך בעיקר בגלל שהמוכרים הם נוכלים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...