Supreme Commander Demo - עמוד 6 - משחקי מחשב - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

Supreme Commander Demo


Born2Kill

Recommended Posts

  • תגובות 92
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

מה מה אתם מבלבלים פה את הביצים??

כל אחד ודעתו זה דבר ראשון

אז אי אפשר להקשיב לאחרים עד שאתה מנסה..

אני למשל לא התלהבתי מCOH,משחק נחמד מאוד לא יותר..

ובכלל כמה אפשר עם מלה"מ 2?!?!?

בקיצור SC הוא משחק מעולה לדעתי,אסטרטגיה אמיתי ולא חרטא של "קח 20 טנקים ולך תפוצץ ליריב את הצורה"

משחק איטי ומחושב,משהו טוב בקיצור

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שיחקנו באותו משחק?

הוא לא משחק של קח 20 טנקים ופוצץ ליריב את הצורה, הוא משחק של קח מיליוני טנקים, תן להם להטחן על ההגנות של היריב עד שימאס לו והוא יתאבד

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם כל מילה, עשו את ההגנות של הבסיס בלתי חדירות,מספיק לשים איזה 5-6 Flak Cannons ואני יכול לבוא עם להק של 30 מפציצים ועדין יורידו לי אותם בקלות, ועוד לא התחלתי לדבר על להתקרב עם כוחות קרקע שפשוט טוחנים להם את הצורה.

הכי קל לומר שזה משחק טקטי שמצריך תכנון מדוקדק, סבלנות ואיסוף משאבים קפדני אך באותה נשימה אפשר לומר שזהו משחק טקטי מדי ואף לא מציאותי, שכל תכנון שנוציא לפועל יגרור אותן תוצאות הרסניות ושהסבלנות לא משתלמת כי את הכוחות שבנינו במשך חצי שעה לוקח להוריד בדיוק חצי דקה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

אני לא מסכים, בדמו פשוט אין ארטילריה נורמאלית וזאת הסיבה לטענה שלך לגבי ההגנות.

לדעתי המטרה היתה (והיא הושגה), שההגנות של Tech 1 מאוזנות עם התקפות של כלים של Tech 1, והגנות של Tech 2 מאוזנות עם כלים של Tech 2 אבל מפרקות לכלים של Tech 1 את הצורה (וכן הלאה לשדרוגים מתקדמים יותר). שים לב שב Tech 2 יש משגרי טילים שהם ארטילריה מעולה, ול point defense (גם של tech 2) אין תשובה נגדם.

אני בטוח שאם היו מפציצים משודרגים מ tech 2 אז הם היו מתמודדים לא רע עם ה Flak Cannons.

לא קשה כ"כ לעבור point defense ו AA turrets של tech 1 עם מפציצים וטנקים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה היא המצלמה יותר מהכל. דווקא מבחינת איזון הכוחות אפשר להסתדר. לארטלריה טק 1 יש טווח גדול יותר מהגנה טק 1 כך שאם שולחים אותך כשטנקים וAA מגינים עליהם הם יעלימו את התותחים מהר מאד. כל זה טוב ויפה בתיאוריה אבל מעשית כמעט בלתי אפשרי לשלוט בכוחות כך שהעניין יעבוד, אז מפצים בבנית כוח עודף פי3-4 ממה שבאמת צריך

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המצלמה - היא מאוד מאוד אכזבה אותי. אבל אני חושב שבמשחק המלא היא תהיה טובה בהרבה, כי בסרטון ההדגמה ב הראו שהמצלמה יכולה להישלט ע"י העכבר ולזוז ולהסתובב לכל כיוון, על כל הצירים, בלי שום הגבלה (ונראה לי שגם בבטא זה היה ככה).

כדי לשלוט בכוחות צריך לכוון אותם קצת יותר במאקרו, כלומר להורות לקבוצות שונות לתקוף בו זמנית מכיוונים שונים (כשההגעה ליעד מתוכננת מכיוונים אסטרטגיים ומתואמת עם כל הכוחות), ומרגע ההתקלות באוייב, לתת להם לחגוג.. באמת קשה לשלוט בכוחות מרגע ההתקלות, וזה דבר שדווקא מתאים מאוד למציאות (זהו למעשה כלל ידוע שקרבות מנצחים או מפסידים לרוב בזכות התכנון המוקדם, כי לפיקוד אין הרבה שליטה על המתרחש מרגע תחילת הקרב עצמו, אלא אם מגיעים למצב סטאטי כלשהו במהלך הקרב שמצריך את התערבותו).

ההבדל מהמציאות הוא שהקרבות ב SupCom יותר מדי קצרים, ולכן אם הכוח שלך נתקל במצוקה הוא יושמד מיד. בניגוד למציאות, שבה אם כוח נתקל במצוקה הוא עובר למצב של התגוננות ומחזיק מעמד זמן מסויים, ובזמן זה הפיקוד צריך להתחיל למצוא פתרונות תוך כדי קרב כדי להמשיך או כדי לסגת ולחלץ את הכוחות.

אז לדעתי אופן ניהול הקרב קרוב למציאות, ההבדל הוא שהקרבות קצרים מדי (ובשביל זה יש את כפתור ה pause) ואין ליחידות יכולות של תמרוני התגוננות והתחמקות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי המצלמה - היא מאוד מאוד אכזבה אותי. אבל אני חושב שבמשחק המלא היא תהיה טובה בהרבה, כי בסרטון ההדגמה ב הראו שהמצלמה יכולה להישלט ע"י העכבר ולזוז ולהסתובב לכל כיוון, על כל הצירים, בלי שום הגבלה (ונראה לי שגם בבטא זה היה ככה).

כדי לשלוט בכוחות צריך לכוון אותם קצת יותר במאקרו, כלומר להורות לקבוצות שונות לתקוף בו זמנית מכיוונים שונים (כשההגעה ליעד מתוכננת מכיוונים אסטרטגיים ומתואמת עם כל הכוחות), ומרגע ההתקלות באוייב, לתת להם לחגוג.. באמת קשה לשלוט בכוחות מרגע ההתקלות, וזה דבר שדווקא מתאים מאוד למציאות (זהו למעשה כלל ידוע שקרבות מנצחים או מפסידים לרוב בזכות התכנון המוקדם, כי לפיקוד אין הרבה שליטה על המתרחש מרגע תחילת הקרב עצמו, אלא אם מגיעים למצב סטאטי כלשהו במהלך הקרב שמצריך את התערבותו).

ההבדל מהמציאות הוא שהקרבות ב SupCom יותר מדי קצרים, ולכן אם הכוח שלך נתקל במצוקה הוא יושמד מיד. בניגוד למציאות, שבה אם כוח נתקל במצוקה הוא עובר למצב של התגוננות ומחזיק מעמד זמן מסויים, ובזמן זה הפיקוד צריך להתחיל למצוא פתרונות תוך כדי קרב כדי להמשיך או כדי לסגת ולחלץ את הכוחות.

אז לדעתי אופן ניהול הקרב קרוב למציאות, ההבדל הוא שהקרבות קצרים מדי (ובשביל זה יש את כפתור ה pause) ואין ליחידות יכולות של תמרוני התגוננות והתחמקות.

מבחינה של קרבות טקטיים ברמה נמוכה ממשחקים כאלה אין מה לצפות להרבה, אי אפשר לשלב שדה קרב עצום עם אלפי יחידות עם קרבות ארוכים והרבה תמרונים טקטיים לרמה יחידתית.

בשביל זה יש לך משחקים כמו Ground Control ששמה באמת משנה הטקטיקה, מאיזה כיוון אתה תוקף(כדי להשמיד את הטנקים הכבדים צריך לתקוף אותם מאחורה לדוג), מה המיקום שלך(גובה יחסית לאוייב, מה המיקום של השמש יחסית אליך וכו'...).

אם תשלב דברים כאלה ברמת שדה הקרב שSC מציג, המשחק לא יסתיים לעולם.

מה שכן שהמנוע שלו בדיוק כמו זה של TA מאוד נוח למודיפיקציה, ואני לא אתפלא אם ייצא מוד שידמה משהו בסגנון ה-C&C של BF2/2142.

כאשר יש מצב Commander שרואה כל הזמן את התמונה הגדולה, ומספר שחקנים שמפקדים על היחידות עצמן.

הcommander אחראי על בניית הבסיס והיחידות, וניהול המערכה ברמת המאקרו והמפקדים המשניים אחראים על ניהול הקרבות ברמת המיקרו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^

מסכים לגבי הניהול הטקטי. אני בהחלט לא מצפה לניהול ברמה יחידתית מ SupCom, לכן אמרתי שבהתחשב במה שכן ניתן לצפות מהמשחק, יש לו קרבה למציאות.

(כלומר התכוונתי לכך שהקושי לשלוט ביחידות הוא מציאותי)

לגבי המוד, זה באמת נשמע טוב. מזכיר קצת את הסיפור Ender's Game אם אתה מכיר..

יש מישהו ששיחק בבטא שיכול להתייחס למה שאמרתי לגבי השליטה במצלמה?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ספר גדול :)

שיחקתי בבטא.

אבל לא מצאתי יתרון משמעותי לשליטה על זוית המצלמה בזמן קרב.

חוץ מזה שבדר"כ הדמו מייצג את המנוע של המשחק הסופי.

האמת שאני כבר חודשיים אומר לעצמי שאני הולך לקנות את המשחק- וכנראה שארד מזה.

הוא כנראה לא מספיק טוב.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני מסכים שלא צריכה להיות שליטה טקטית ברמה כזו של כוחות. מה שכן צריך להיות זה לרמת היחידות, כמו בCOH. אם תשלח קבוצת חיילים לתקוף בשדה פתוח, מיד ברגע ההגעה הם יתפזרו לכל עבר בניסיון לתפוס מחסה, להתקדם אל העמדה של האויב, לאגף וכד'. בSC הם פשוט רצים אל העמדה ונשחטים בחינניות. דוגמא נוספת היא יחידות טנקים שנלחמות בארטילריה. הם פשוט רצים אל היחידה, נעמדים במרחק תקיפה ויורים בעוד פגזי הארטילריה נוחתים סביבם. אם שדה הקרב היה קטן יותר אז היה את הזמן להורות ליחידות לתקוף ולברוח. אבל FFS כבר בEARTH2150 משחק שיצא לפני שמונה שנים כמעט היה את האופציה להורות ליחידות שלך ליתקוף תוך כדי תנועה מתמדת.

יכול להיות שדבר כזה לא היה מפריע לי פעם אבל אחרי COH, שהיחידות נעות ונלחמות בצורה כל כך מציאותית, ששדה הקרב כל כך דינמי וזורם זה פשוט נראה רע.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו שיחק ב Earth 2150? יפה.

אני שיחקתי בזמנו ב Earth 2140..... משחק מעולה בזמנו.

חיקוי- אבל חיקוי מושלם.

אף פעם לא הבנתי למה הסידרה הזו זכתה לתושמת לב כל כך מועטה.

עכשיו ההתלבטות עוברת ל CnC 3 Vs. COH.

מתי C&C יוצא?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...