בעיה רצינית עם כרטיס מסך... - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה רצינית עם כרטיס מסך...


tomer_sch

Recommended Posts

יש לי מחשב פנטיום 4, 512 מגה, XP ו- 2 400MX.

יש לי שתי בעיות:

1. לפני שבוע בערך, בכל הסופות ברקים האלה המחשב שלי היה מחובר לחשמל (ובאזור שלנו יש נטייה למכשירים או לחלקים מהם להישרף...) אבל קיוויתי שלא קרה כלום. ל שלי מחוברים עכבר ומודם כבלים וכשהדלקתי את המחשב וניסיתי להתחבר לאינטרנט שמתי לב שאחד מה שלי לא מתפקד, אחרי שלקחתי לתיקון את המחשב (כי חשבתי שמשהו נישרף, ועדיין יש לי אחריות) אמרו לי שלא קרה כלום, וששני ה עובדים. רק שאחד מהם מיועד רק למדפסת והשני לכל המכשירים, מה שאני לא מבין כי שניהם עבדו לי גם עם העכבר וגם עם המודם.

2. כשהחזרתי את המחשב מהתיקון (שלא עזר לי בכלל...) שמתי לב שיש סימן קריאה לי הכרטיס מסך במנהל התקנים, ניסיתי להתקין מחדש את הדרייבר, ואפילו אחד יותר ישן, אבל שום דבר לא פתר את הבעיה. אח"כ רציתי לבדוק אם בגלל הבעיה הזאת יש בעיה לכרטיס מסך שלי לעבוד אז ניסיתי להפעיל משחק, אלא שהוא לא עלה ונתן לי הודעה שיש צורך בכרטיס מסך! ניסיתי משחק אחר ואז בכלל קיבלתי את ההודעה הזאת של שהתוכנה ביצעה פעולה לא חוקית ואם אני רוצה לשלוח להם פירוט, וככה גם עם כל שאר המשחקים שניסיתי בהמשך. דבר נוסף, שלפי דעתי קשור לבעיה עם הכרטיס מסך, זה שלמשל כשאני מדפדף באספלורר זה בכלל לא מדפדף חלק, הוא בעצם מראה את "העקיבות" לכמה מאיות השנייה ואז את העקיבות הבאות וכו', מה שיוצר מן שביל כזה עד שאני מפסיק לדפדף, אותה בעיה יש לי בווינדוס בתיקיות למשל.

אם למישהו יש מושג בקשר למה שעובר על המחשב שלי ויכול לעזור לי, בבקשה שיגיד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הבעיה שלך היא אכן בעית כרטיס מסך , וכנראה שמשהו קרה , אין פתרון מלבד קניית חדש , ובכל מקרה עם כרטיס כזה זה מה שהיית צריך לעשות מזמן , חבל להגביל את ה P4 שלך בביצועים לא??

מסקנה : תחליף כרטיס מסך !

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני יודע שיש לי כרטיס מסך ישן, אבל זה לא ממש מפריע לי כי זה עובד לי טוב. הבעיה היא שעכשיו זה התחיל לעשות בעיות כשזה חזר מתיקון!!!

ולגבי ה אני גם לא האמנתי שהוא אמר לי שזה מיועד רק למדפסת, כי אני משתמש בחיבור הרגיל של המדפסת, וגם עובדה שלפני הסופות זה עבד לי חלק עם שני שקעי ה אחד לעכבר והשני למודם. יש לי לוח אם של ELITEGROUPE (לא-מי-יודע-מה אני יודע, אבל לא משנה) ויש לי עדיין אחריות, אז אם אתם אומרים שזה בטוח בבעיה בלוח אם (כמו שחשבתי בהתחלנ) למרות שהטכנאי אמר לי שזה לא קשור לסופת ברקים או ללוח אם, אז אני אקח את המחשב לתיקון שוב פעם ומצידי אני יגיד לו להחליף את הלוח כי גם ככה יש לי אחריות.

אה, נזכרתי גם שהטכנאי אמר לי שהוא בדק את שני שקעי ה , אחד עובד עם כל מכשיר (כמו שאמרתי) והשני עובד לו, אבל רק עם .

עזרה דחוף!!!!!!!

תודה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לפי דעתי כדאי שדבר ראשון תלך לטכנאי ותייעץ לו להחליף עבודה, כי בתור הוא "לא משהו".

אחרי זה תנסה לראות אם הכרטיס מסך יכול לעבוד על המחשב אחר, או אם כרטיס מסך אחר עובד על המחשב.

כלומר תבודד בעזרת אלימינצה (דרך השלילה) את הבעיה עד שתמצא פיתרון.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מסכים עם ההצעה של the-saint, אבל לפני הכל

לך לטכנאי הזה, תגיד לו-

שמע, יש אחריות, נכון? אחד מפעיל "רק מדפסת", נכון? זה אומר שמשהו לא בסדר, נכון?

אז מגיע לי להחליף במסגרת האחריות!

תהיה תקיף אבל מנומס.

כשזה יחזור, עשה אותו דבר עם הכרטיס מסך (במקרה שהפתרון של the-saint מראה שהכרטיס מת)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בקשר ל"עקבות" שמשאיר הכרטיס מסך זה יכול להיות בגלל שהמאורר שלו לא מסתובב והוא מתחמם יותר מדי ואז עושה בעיות ... תבדוק אם בזמן העבודה המאורר של כרטיס המסך פועל .

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...