שאלה בקשר לתוכנה שמשנה אפשרויות בביוס למרות שהן לא מופיעות בביוס. - אוברקלוקינג וקירור - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

שאלה בקשר לתוכנה שמשנה אפשרויות בביוס למרות שהן לא מופיעות בביוס.


Bug2000

Recommended Posts

חיפשתי אתרים שיש בהם מדריכים לTWEAKING לכרטיסי מסך וכד'. מצאתי אתר שבו מסופר על תוכנה שמאפשרת לשנות כל מיני אפשרויות בביוס, למרות שאינן מופיעות בו. לינק:

http://www.tweak3d.net/tweak/harddrive/2.shtml

מתחת לכותרת :CAS LATENCY בתוכן יש קישור לתוכנה שנקראת TWEAKBIOS, אבל לצערי התוכנה לא תומכת בצ'יפסט שלי. האם יש תוכנה דומה לזאת ויש לה תמיכה בצי'פסט שלי ?

תודה מראש. ;)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא הבנתה!

אני רוצה לעשות בביוס TWEAKING לכרטיס מסך, אבל אין לי שום אפשרויות שאני יכול לשחק איתן בביוס, אז ראיתי באתר ההוא שנתתי קישור אליו, את התוכנה ההיא שהיא נותנת אפשרות לשחק בכל מיני אפשרויות אפילו אם הן לא קיימות בביוס !

היתה צריך לבדוק את הלינק לפני תגובה ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יופי לכם ... אולי אפשר להפסיק עם הספאם לשם שינוי ?! :-\ אם אין לכם תשובה לשאלה שלי על תגיבו ! אני חושב שאחרי ההודעה הריאשונה כולם הבינו שבדיחה (הלא קשורה) של MAPHISTO היתה מצחיקה ועכשיו אפשר לחזור לנושא?!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לך יש לוח של ,גם אם אלוהים היה מחליט לשונת לך את הבאס הוא לא היה מצליח .

יותר ברור מזה -אין !

"וירא ה' כי נמוך באס הלוח של אינטל. ויאמר ה' אל אברהם: לך לך ללוחך ולצ'יפסטך ולמעבדך, ותעלה מהירות הבאס שלהם. וילך אברהם וירא כי לוח אינטל זה. ויאמר אברהם אל ה': לוח אינטל זה, ואנסה ואנסה ולא אצליח להעלות באס. ויקים ה' על אינטל שלושה OVERVOLT, שלושה סדקים בליבה, וחורים רבים בחשבונות הבנק. ותמת אינטל ותשלוט ביד רמה על כל העם"

:)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

spiritknish אתה תמיד חייב לתקוע איזה ספאם בכל ת'רד כבר שמתי לב לזה לפני מלא זמן ! אם היתי מנהל היתי כבר עושה לך איזה BAN נשבר לי כבר מהספאמים שלך ! זאת לא תחרות לצבור כמה שיותר הודעות ! >:(

תראו מה ידידכם המשועמם מצא... look

לא הבנתי מה זה ואיך מורידים את זה ואני עוד פעם אומר שאני לא רוצה לעשות O/C למעבד/לוח אם ...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...