הרבה מאוד מידע על "מפלצות" חדשות מבית AMD, תקראו!! - מעבדים, לוחות-אם וזכרונות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הרבה מאוד מידע על "מפלצות" חדשות מבית AMD, תקראו!!


EAD

Recommended Posts

באתר של http://www.theinquirer.net פורסמו כמה דברים מעניינים

http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=36017

http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=36003

http://www.theinquirer.net/default.aspx?article=36004

לפי הכתבות האלו עומדים להוציא מעבד חדש בעל 4 ליבות אמיתי (בשונה ממה שאינטל הוציאה עד כה :nono:), יכלול בקר משופר ומאוד מהיר, בין היתר יתמוך ב4X4 שלהם, שזה אומר שנוכל להריץ שני מרובעי ליבות במחשב אחד וס"ך הכול של 8 ליבות במחשב אחד!!!

עכשו, מי רוצה MULTITASKING ?

:o

מה דעתכם?

קראו את הידיעות, יש הרבה חומר מעניין שם :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 153
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מלהיב גם לקרוא על הטכנו' שעומדת מאחורי זה, קודם כול מעבדים שיעבדו על 3 ומעלה ג'יגה הרץ, סט פקודות של 128 ביט!!! לצורכים מתמטים, מהירות בקר מוכפלת מ2000 ליותר מ4000 מגה הרץ :o

ועוד המון המון שיפורים, זה נשמע פשוט מפוצץ, השילוב של מעבד כזה יחד עם R700 שבטח יצא באותה תקופה גם מבית וATI נראה לי הולך להיות ממש טוב, המעבד שAMD הולכים להוציא הולך להיות כול כך חזק, שלא נשאר לי אלא רק ל :o :o

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצחיק --- זה לא היה הINQUIRER שאמר שלAMD גם תהיה שנקראת REVERSE HYPERTHREDDING? -- זה כן היה ;) מה שאומר שקשה לסמוך על כל דבר שרשום שם כי הם ממהרים לעשות כותרות ולא אכפת להם כמה מהימן המקור.

ובכל מקרה, עד שכל הדברים הללו יגיעו לשלב ייצור ושיווק אני אוכל לגדל זקן עד התחת, ולאינטל כבר יהיו עשרים תשובות לתשובה של לCORE 2 QUAD.

ואם כבר אנחנו בקטע של "לתת תשובה ל.." של שתי החברות [אחת לטכנולוגיה של השניה], כש"נותנים תשובה ל.." זה צריך להיות במיידי, חודש אחרי לא יותר אחרי יציאת הטכנולוגיה שעליה נותנים תשובה, לא חצי שנה+++....

מצטער על הפוסט הפסימיסטי אבל זו המציאות

-ג'ו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ג'ו מה... אתה עובד באינטל או משו? :screwy:

יש תחרות

רואים ניצוצות

זה טוב לצרכן

אנחנו שמחים

מה אתה משבית שמחות בפוסטים פסימיסטים?

חוצמזה ה4X4 לא בא "לתת תשובה ל...". לפי איך שאני רואה את הדברים מחדשים ומשתפרים ומתייעלים ומביאים טכנולוגיות חדשות ולא "נותנים תשובה ל..." ע"י פשוט העלאת תדר שעון כמו שאינטל עשו למשך 3 שנים עם הNetburst. :kopfpatsch:

אבל זה רק איך שאני רואה את זה :smile1:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

יש משהו בדבריך, בהחלט חבל שלוקח לAMD כול כך הרבה זמן לייצר תשובת נגד, אבל לפחות אתנחם בזה שכאשר הם יוציאו מעבד, הוא הולך להיות ממש "סוס עבודה" רציני :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדבר היחידי שאני מחכה לו אחרי ההכרזה הזאתי זה כבר הR700 שיצא בעתיד ופרטים לגביו, וכמובן 3 :jump:

אל תשכח GDDR4 החדש שאני כבר רוצה לראות ביותר כרטיסים.

כמובן דיסקים קשיחים היברידיים.

מצפה לנו שנה מעניינת.... :yelclap:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגידו עד מתי 4*4 (AMD וINTEL) יהיו?

כלומר מישהו יודע מה המעבד הבה שעובדים אליו..?

מעבדים מרובעי ליבה, אם לזו הכוונה שלך, כבר יש והגיעו לשוק (של INTEL) והם נקראים Core 2 Quadro. הוא, אגב, פשוט 2 מעבדי C2d ש"הודבקו" על אותו המעגל, הוא מספק אחלה ביצועים ואתה יכול לקנות כבר עכשיו.

ה4X4 של , שהוא מרובע "אמיתי" (לא 2 שהודבקו אלא 4 ליבות שונות שפועלות בסינכרוניזציה מלאה) צפוי להכנס לשוק עוד 10 חודשים בערך. והוא... וואיי וואייי... אני מקבל חום רק מלחשוב על איזה תותח זה יהיה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

^^^

כן בהחלט!

INTEL עובדים כבר על מעבדים עם יותר מ4 ליבות, כרגע עובדים על מעבד שיצא רק ב2008 אולי בסוף 2008 אפילו שיכלול 4 ליבות, עם HYPER THREADING חדש (לא מה שהיה בפנטיום 4), כלומר נקבל מחשב שיחשוב לפחות שיש לו 8 ליבות לעבוד איתן!

אחרי זה כנראה יעברו למיזעור של פחות מ45 ננומטר, כנראה אפילו 30 ופחות ויגדילו זכרון על המעבד (יש תוכניות למעבדים בעתיד שיכללו אפילו 1 ג'יגה של זכרון!!)

וכמובן עוד הרבה יותר ליבות, ליתר דיוק אפילו עד 32 ליבות

מבחינת הצעד הבא העיקרי במעבדים הוא שילוב מסיבי רציני יותר של המעבד עם כרטיס המסך, כך שנוכל להגיע לפחות לטענת לביצועים שעד היום היינו רגילים במחשבי על, על המחשב בבית שלנו!!!

כמובן שזה לא יקרה בשנה או שנתיים הקרובות

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...