מצעד הגאווה ותגובת החרדים- הביעו דעתכם - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מצעד הגאווה ותגובת החרדים- הביעו דעתכם


Pika007

Recommended Posts

כבר היו כמה דיונים על שאלת קיומו של מצעד הגאווה בירושלים, אבל הפעם- אני רוצה לדעת מה דעתכם על קיום המצעד בירושלים וההשלכות, מול תגובתם הפרועה של החרדים בעניין-

http://news.walla.co.il/?w=//1002161

אני במקור נגד מצעד הגאווה בי-ם, אלא אם כן ייעשה בטוב טעם, ולא כמו הזוועה שהתחוללה בת"א למשל בשנים קודמות.

אבל שימו לב לחבורת הבהמות האלו- מיידים אבנים על אנשים שלא קשורים בכלל, ומציתים מכולות. מה מבדיל אותם ממחוללי המהומות בשטחים או בעזה?

אני יודע שאלו קיצוניים, אבל שימו לב שהם אפילו עוברים על מה שהם מאמינים בו כל כך, התנ"ך. אני רוצה לראות מה יקרה אם מישהו גם ייפגע מהאבנים האלו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 188
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

מצד אחד אם המצעד לא ייערך בירושלים עקב הפרעות של החרדים זו תהיה התקפלות אל מול הטרור

שהשוותה שקיים בשטחים ובכלל , אבל מצד שני הפרובוקציות שעושים אילו שצועדים גם היא סוג של כפייה.

מה שכן אני אישית נגד המצעד בירושלים לא כי יש לי משהו הגד הומואים אלא כי זה יותר מדי פרובוקטיבי.

נ.ב

לא כל מי ששם כיפה על הראש נקרא צדיק בקשר לשורה האחרונה שלך.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מצד אחד מדובר באנשים שמאמינים בכל ליבם שיבוא חורבן על אם יהיה המצעד הזה, מצד שני, כבר היה מצעד ולא קרה כלום אז מה הם ממשיכים בשלהם, תוקפים שוטרים ועושים אי סדר. אם המצעד לא היה מתקיים, אני בספק שההומואים היו יוצאים לרחובות לשרוף פחים וצמיגים. האלימות בה הציבור החרדי משתמש לא מתקבלת על הדעת. אם הם רוצים, שיקימו מדינת אייטולות... סליחה... תורה בשומרון ויפסיקו לעשוק את המדינה הזאת.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין לי כוח לתגובה אינטלגנטית מדי, אז בקיצור: זה רק גורם לי לשנוא יותר חרדים, החרדים סכנה לדמוקרטיה, ואני לגמרי לא בטוח שאני לא מעדיף שמבחינה דמוגרפית יהיו פה יותר ערבים מאשר חרדים. וזה לא רק מצעד הגאווה, זה גם השנאי של חברת החשמל היום. הם פשוט טפילים.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אני גם כן דיי מתנגד לכל הרעיון של מצעד הגאווה[בכלל, ובי-ם בפרט], כאילו -- אתה הומו\את לסבית? יופי לכם! אין לי שום בעיה עם זה, תתגאו בזה, אבל בבית שלכם לא מול החלון שלי, אני לא צריך ולא רוצה לראות את זה, בדיוק כמו שאני לא חושב שיסכימו למצעד שבו סתם אנשים ירוצו לכם ברחוב חצי ערומים או יותר ויתמזמזו בפומבי, אבל אם זה הומואים או לסביות עושים את זה, אז זה בסדר?.......

מצד שני, החרדים עושים משהו שלדעתי גרוע עוד יותר, אנחנו חיים במדינת חוק, ואם על פי חוק התירו להומואים והלסביות לקיים את המצעד [הזוועתי ככל שיהיה] הזה, אז כן יהיה, ואם זה לא נראה להם, הם צריכים להפגין כמובן, אבל בצורה חוקית, כי כמו שאמרתי, אנחנו מדינת חוק, המערב הפרוע -- לא כאן.

-ג'ו

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אנשים, תפסיקו כבר להתעסק במצעד.

זה כבר מזמן הפסיק להיות העיניין כאן. הכפייה הדתית ממשיכה להשתלט ואם החרדים יצליחו לבטל את המצעד הזה אז בפעם הבאה זה כבר יהיה ביטול נסיעות בשבת,סגירת מקומות בילוי בשבת ומי ייודע מה עוד. נשמע לכם תסריט בידיוני? לגמרי לא! ברגע שהחרדים יראו שהשימוש בכוח עוזר להשיג את המטרות שלהם, אין שום סיבה שלא ימשיכו עם זה קדימה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם היו חוזרים לרגע שכל העניין היה עוד טרי הייתי אומר שעדיף בתל אביב וזהו, חבל על כל הכאב ראש...

היום אני אומר רק ירושלים!

וזה כמובן רק בגלל תגובת החרדים...

שירדו מהגג שהם טיפסו עליו, שיחזרו להתפלל (כדי שהשמים לא יתהפכו :screwy:) ולאכול על חשבוננו ושיסתמו ת'פה במקום לפתוח ג'ורה..... :pissed:

הייתי אומר "נותנו להם אצבע והם לקחו את כל היד" אבל פה נתנו 2 ידיים ו2 רגליים והם לקחו את כל הגוף...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מישהו יכול להסביר לי ברצינות וללא התלהמויות מיותרות למה לא לקיים את המצעד בתל אביב.

הרי היא נחשבת כעיר בילויים ומזוהה עם הפתיחות באוכלוסיה. לדעתי היא העיר המתאימה ביותר

לקיום מצעד כזה.

ירושלים היא עיר מקודשת לשלוש דתות.

מה יקרה אם המצעד יתקיים בתל אביב?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם זה יקרה בתל-אביב זה פשוט יהיה עוד איזה מצעד מעפאן וטיאטראלי עם אנשים חצי ערומים ומתגופפים, מלא סמים ובעעע שרק יעשו רע לתדמית של הקהילה ההומולסבית בעוד שאני יודעת שהמצעד בירושלים יהיה צנוע ושקט (כמו שהיה) בגלל הכבוד לעיר ולדת ולטרלהלה.

אבל עכשיו מה הקטע שלהם עם השנאי הענק שחברת החשמל העבירה בשבת? יו! איזה אסון! הם מאיימים עכשיו לפרוש מהסיעה! (ברוך שפטרנו). נו מה אני אגיד לכם, עכשיו חברת החשמל לא כשרה - תתנתקו מהחשמל, לפחות יהיה לשאר המדינה פחות עומס.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אין בעיה שהמצעד יתקיים בתל אביב.

אבל השאלה היא לא "האם צריך לקיים את המצעד בתל אביב", אלא "האם צריך לקיים את המצעד בירושלים".

הסיבה שהמצעד צריך להתקיים בירושלים היא לא בגלל הדתיים (עובדה שף אחד לא חשב על מצעד בבני ברק). ירושלים היא בירת , ועל כן לכל הפגנה או מצעד תהיה ההשפעה הכי חזקה שם, ולא בגלל האוכלוסיה הדתית.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...