בעיה במדפסת משולבת סורק - תמיכה טכנית למחשבים - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

בעיה במדפסת משולבת סורק


erani

Recommended Posts

שלום, אני משתמש ב- windows 2000, וקניתי מדפסת משולבת סורק של לקסמרק מדגם X73.

יש לי בעיה, כשאני מדליק את המדפסת המחשב לא מזהה אותה, ואני לא יכול להשתמש בה. מצאתי שאם אני מנתק את המדפסת מהחשמל ומחבר שוב, אז המחשב מזהה את המדפסת, אבל אחרי מספר פעמים שאני מפעיל את המחשב, הוא שוב לא יזהה אותה ואני אצטרך לחזור על הפעולה כשארצה להשתמש בה.

המדפסת מחוברת דרך .

איך אפשר לפתור את הבעיה?

בתודה מראש, ערן.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

יש לי a7a-266 וניסיתי כבר הכל. ניסיתי למחוק ולתת לו לזהות מחדש, ניסיתי להסיר את הדרייברים והתוכנה ולהתקין אותם מחדש. זה לא עובד. באתר של לקסמרק אפשר לראות שהם מכירים את הבעיה ונותנים מספר פתרונות, חלקם כרוכים בניתוק המדפסת מהחשמל וחיבור מחדש, מה שתמיד עוזר לי, אבל אחרי כמה הדלקות של המחשב הבעיה חוזרת.

גם היה כתוב על קובץ VXD שמתקינות תוכנות מסויימות, והוא עולה בהתחלה ויש אפשרות שהוא גורם לבעיה, ולכן צריך למחוק אותו. חיפשתי את הקובץ, אין לו זכר אצלי במחשב.

אגב, יש לי עוד ציוד והוא פועל היטב, אז זו לא הבעיה.

אם יש למישהו עוד הצעות אני אשמח...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אם מצאתה את הבעיה באתר הרשמי של לקסמרק ולהם אין פיתרון סופי לא נראה לי שתמצא ...

מה בדיוק כתוב שם, כותבים אל הלוח הספציפי שלך? אם אני לא טועה יש לך צ'יפסט של AMD761 יש כל מיני תיקונים לUSB שלו היה לי פעם לוח כזה. אתה גם יכול לרשום מכתב לאסוס אבל כמו שאני מכיר אותם הם לא יענו.

מה שכן אתה יכול לחפש ב גוגל FAQ של יש שם הרבה מאוד פתרונות להרבה תקלות של לוחות אם שלהם.

ועוד דבר בדקתה את המדפסת אל לוח אחר(מחשב אחר) זה עושה את אותה הבעיה???

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הצ'יפסט הוא של Ali. באתר של לקסמרק לא מוזכרים שמות לוחות, מעבדים או צ'יפסטים, ונראה שזו בעיה די נפוצה לפי האתר, אבל אני פשוט לא הצלחתי לפתור אותה באופן סופי...

אני באמת לא חושב שמקור הבעיה בלוח אם, יש לי עוד מצלמה ומודם כבלים שמחוברים ל- והם עובדים חלק.

לא בדקתי את המדפסת על מחשב אחר...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תשמע זה לא דבר חדש שלפעמים יש אי תאימות בין לוח להדקן כלשהו אחר תבדוק בלוח אחר אם זה באמת עושה את אותה הבעיה שם מה לעשות LEXMARK "מניאקים". ותקווה שהם יוציאו איזה FIRMWARE חדש למדפס או משהו שיתקן את הבעיה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

מה שאני יכול להגיד לחיוב, שבינתיים זה לא קרה שוב מאז הפעם האחרונה שניתקתי אותה מהחשמל וחיברתי. בכל הדלקה של המחשב אני מדליק לרגע את המדפסת ובודק אם המחשב מזהה אותה, והוא מזהה.

אני צריך לבדוק אם אני אדליק ואכבה את המחשב כמה פעמים בלי לבדוק את המדפסת, ואז באחת הפעמים אני אדליק את המדפסת כדי לבדוק - אולי אז זה סימן שאם המחשב לא מקבל סימני חיים מהמדפסת הוא "שוכח" שהיא קיימת ומתעלם ממנה.

אני אבדוק את זה ואפרסם תוצאות...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...