הפרויקט הציוני בסכנה - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

הפרויקט הציוני בסכנה


Milford Cubicle

Recommended Posts

שני ארגוני טרור שאינם מכירים בקיומה של ישראל כפו עליה מלחמה: החמאס הסוני בדרום וחיזבאללה השיעי בצפון. שני הארגונים מושרשים באזורים מהם נסוגה ישראל חד-צדדית, עזה ולבנון. שני הארגונים חטפו חיילי צה"ל מאדמתה הריבונית של מדינת ישראל ומסתירים אותם בשטחים שבשליטתם. בראש שניהם עומדים מנהיגים כריזמטיים, מלהיבי המונים, המלגלגים בגלוי על יכולותיה הצבאיות וכושר עמידתה האזרחי של ישראל. אם שני אלה ייצאו מהעימות כשידם על העליונה, אם ראשי חיזבאללה וחמאס יוכלו בסוף הסיבוב להניף בצדק באוויר את סימן הניצחון - תחל הספירה לאחור לפרויקט הציוני כולו.

זו אינה תחרות בהורדת ידיים או בגבריות מזויפת, זו הכרעה גורלית: ניצחון על ישראל, אפילו מהסוג הסמלי-תעמולתי, לשתי התנועות האיסלאמיסטיות הקנאיות שעל דגליהן היורקים חרותות קריאות לחיסולה של מדינת ישראל, ישחרר שדים ברחבי המזרח התיכון כולו. מניעת ניצחונן היא ציווי אבסולוטי, לא פתוח למיקוח.

http://www.ynet.co.il/articles/0,7340,L-3274829,00.html

נ.ב.

על תוצאות הבריחה מלבנון אני (עדיין) לא אדבר כאן, כי לאנשים יש מאוד קצר.. הם הופתעו לשמוע את ה-"אמרנו לכם" אחרי הבריחה מעזה, שהיתה בסך הכל לפני שנה.. אז אין טעם להגיד "אמרנו לכם" על הבריחה מלבנון... אני אשמור את זה לרגע שתיפול הקטיושה הראשונה בחדרה...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 102
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

רואה מה עושים עכשיו ?

זוכר מה עשו במבצע ענבי זעם ? (אגב, זוכר מי היה ראש הממשלה באותה תקופה..?)

את כל זה, ויותר, היה צריך לעשות לפני 6 שנים.

כמו כן, את היציאה משטח לבנון היה צריך לבצע במקביל לפעולה הנ"ל. ולא לברוח תחת אש ולתת לחיזבאללה 6 שנים להכין מערך ארטילרי שמסוגל היום להשמיד את כל החצי הצפוני של מדינת .

מישהו רוצה לקרוא לי "ימני פראנואיד" ? אני משתוקק להכין עוד "אמרנו לכם".

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

היו אבדות מאוד גדולות לא פלא שצה"ל נסג.לצה"ל נהרגו כ-670 חיילים במהלך מלחמת לבנון וסה"כ כ-1,216 חיילים בין השנים 1982-2000.

מה שנכון זה שהיה אסור לחיזבלה להגיע לכזאת עוצמה על קו הגבול ולידיעתך הם יכולים לפגוע גם בגוש דן ויש להם כ13,000 טילים כאלו :s07:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תגיד לי איפה אתה חי -מבחינתם הם ניצחו כבר שישראל נסוגה

עדיין אני חושב שהנסיגה היתה חכמה גם מלבנון וגם מההתנחלויות המיותרות.

אבל כל עוד אנחנו חיים ונושמים הם לא השיגו את מטרתם הסופית -אני לא חושב שאם הם ינצחו במערכה הזו (אם בחילופי שבויים או בטילים על ת"א)

זה ישנה משהו. בתור מדינה אנחנו חזקים ונלחם עד טיפת הדם האחרונה שלנו -הפסד מבחינתי משמעותו השמדת מדינת - ומזה הם רחוקים מאוד מאוד

בקיצור יש מצב שיתפתח פה משהו מעבר למאבק קצר אבל לא משהו שלדעתי תהייה לו השפעה על חוסנה של המדינה

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

למי אכםת מהממשלה שלהם ?! אנחנו מדברים על דעת הציבור שם. אתם כאלה נאיבים שזה פשוט מעורר בחילה. שכחנו כבר כמה היינו צריכים להילחם בשביל כל טיפת אדמה, שכבר שכחנו עם מי אנחנו מתעסקים. עכשיו אני אגיד את זה פעם אחת:

מדינות ערב רובן ככולן רוצות את כל מדינת , ללא חלוקה. הם הוכיחו את זה כבר ב 48 כשלא הסכימו לחלוקת המדינה.

תכניסו את זה טוב טוב לראש - אם לא תילחמו על המדינה שלכם ועל המקום שלכם בעולם, לא תהיה לכם מדינה. מספיק לנאיביות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו לדוגמא החיזבללה שמשקפת את רצונה של ממשלת לבנון נכון? :kopfpatsch:

עצם זה שממשלת לבנון בוחרת לעצום עין אל מול פעילות חיזבאללה - בין אם מטעמי נוחות או מחוסר רצון להיכנס לעימות - היא שותפה לפשעים של חיזבאללה ועליה להיענש על כך. לא ייתכן שמדינה ריבונית מאפשרת לאירגון טרור להתנהל משטחה ולאיים על מדינה שכנה בעוד היא תתנער ותתנקה מכל אחריות על כך. זה לא מקובל!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...