חיזבאללה: חטפנו שני חיילים; חילופי אש בגבול הצפון - עמוד 40 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

חיזבאללה: חטפנו שני חיילים; חילופי אש בגבול הצפון


Kurt

Recommended Posts

זה היה מזל"ט לפי הפירסומים האחרונים

בנתיים אני מחכה שיפרסמו את המידע השני (שכרגע בבדיקה כנראה)

שהוא יותר חשוב בהרבה

עכשיו הודיעו שזה מזל"ט מתאבד בדיוק כמו טיל שאפשר לכוון אותו הם ירו 2 כאלה וזה כנראה אחד מההפתעות, אני לא מבין איפה טילי הברק ואיפה התותחים נגד טילים שדיברתם עליהם לפני כמה עמודים?

מפחיד אם יש להם טווח ארוך לדבר הזה הם יכולים להגיע לחיפה ואנחנו יודעים מה הם יכולים לעשות שם.

והנה פרץ שוב מדבר ואומר מילה אחת מחכה שעה ואומר את המילה השניה דופק פסיקים ונקודות באמצע הדיבור אני עד עכשיו לא מבין מה הוא אומר.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 765
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

חיילים נעדרים? הם לפני רגע פרסמו שאים פצועים. מקווה שיהיה בסדר איתם. איך לעזאזל אפשר להעדר מספינה כזאת היא לא עד כדי כך גדולה שאפשר להעדר ממנה. הם מפתיעים עם מזלטים מתאבדים אנחנו צריכים להפתיע אותם עם פצצות של כמה טונות טובות, אני אישית מכיר כמה פצצות שמסוגלות לעשות הרבה פצצות שלא הרבה מכירים בקיומם הגיע הזמן שישתמשו בפצצות מהסוג הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדווחים כרגע דיי סותרים, מצד אחד נאמר שהספינה נפגעה בחרטומה, מצד שני נאמר שזה ליד מנחת המסוקים, כאשר אם הספינה שנפגעה היא אכן סער 5 - INS eilat class מנחת המסוקים שלה נמצא בצדה האחורי. דיי עצוב אם הספינה ניזוקה בצורה קשה, יש לנו רק שלוש כאלה, הן עלו הון תועפות, ונחשבות לסטילים המתקדמות ביותר בעולם. ספינה חמקנית, שמאוד קשה לגלות אותה גם באמצעים אחרים כמו סונאר, ואמצעי זיהוי טרמיים, אבל עדיין פגועה ללוחמת גרילה, כי מה בדיוק אפשר לעשות נגד מטוס על שלט, שאיזה מסכן על רפסודה עם משקפת מנחה אותו.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

שמע זה יותר מתוחכם מטיל מטוס על שלט תראה את זה ככה יש בזה מערכת רדיו יש בזה מנוע שפולט חום שבבים זה כמיו כמו טיל רק שזה מטוס, דבר כזה אי אפשר לזהות?

מדובר בזה:

http://players.mediazone.co.il/media/authors/34/playlists/2082/2082_static.asx

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לא, זה טיסן מסכן, שמורכב רובו מפלסטיק, טס נמוך המנוע לא פולט כמעט חום, התדרים שהוא עובד הם בטווח של טלפון אם יודעים איפה לפגוע, ובהתחשב שלחיזבאלה יש את יחידת המודיעין הימי הם יודעים, אתה יכול לעשות המון נזק. לפגוע ישירות במשגר של טילי ברק, במחסן תחמושת, או במסוק העטלף למשל יכול לעשות המון נזק ללא שימוש בראש קרב גדול במיוחד.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

טוב אז אני יודע שלישראל יש יותר מ3 צוללות לא? מה דעתכם על סגר ימי מתחת למים?

ואם כבר משק מתוחכם אז לי ולחבר שלי יש מטוס על שלט, הגיע הזמן שנראה להם שהם לא כאלה מתקדמים וגם לנו יש הפתעות, הלכה עליהם.

עריכה:

רק שלא ישיגו מסוקים על שלט הרבה יותר קל לשלוט בהם זה יהיה ממש כמו פצצה שיכולה לעמוד באוויר בלי לזוז עם הכי מסכנה הם יכולים לכוון את זה לספינה בקלות.

ורק שתדע אני לא יודע אם בסער 5 זה ככה אבל יש ספינות שהברק נמצא בתוך גוף הספינה וגם אם לא החלק שעוטף אותו עבה מאוד אני בספק אם הם יכולים להעמיס מספיק חומר נפץ כדי לחדור את החלק הזה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

גם צוללות משתתפות בהסגר, אבל זה לא יעיל כמו ספינות, הסיבה שהבאנו סטילים לשמה זה לא כי חייבים אותם, או כי הם נחוצים לתקיפות על לבנות, הסיבה היא בשביל לחץ פסיכולוגי, שהתושבים יראו ויראו, יכולנו לסגור את הנמלים עם ספינות יותר קטנות כמו הסופר דבורה, וצוללות, אבל זה לדעתי יותר מרשים.

465754ux.jpg

46249.jpg

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הספינות לא משמשות להוריד משגרי קטיושות, הן בשביל לחץ פסיכולוגי, אין להן יותר מידי שימוש לתקיפה קרקעית מאסיבית, הן נועדו כדי להשמיד משחטות, לא עגלות עם קטיושות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

עובדה שהם מפציצים אותם יום וליל, חוצמזה אם הם יקלטו עגלה שמשגרת קטיושות הם בכל זאת ינסו ליירט אותה, ומה יהיה שיפעילו את הקטיושות היותר גדולות? זאת כבר לא עגלה זה משגר רציני אותו הם ייצתרכו ליירט.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הספינות כמעט ולא מפציצות, ירי של תותח 20 מ"מ זה קפצון שרק נועד לעשות רעש, את הקטיושות הגדולות ביותר שיש לחיזבאלה 240 מ"מ אפשר לשגר מעגלה וזה מה שהם עושים, מלבד זאת שאין משגרים ליד קו החוף, או באזור ביירות בכלל הספינות הגדולות עומדות קרוב מול קו החוף של לבנון כדי שכולם יוכלו לראות אותן, ולהרגיש איך אנחנו סוגרים עליהם מכל עבר. אין להן שום ערך מבצעי חוץ מלוחמה פיסכולוגית. אין לנו שום סיכוי להשמיד משגרים לפני שהם משגרים את הרקטות, אנחנו משמידים מצבורי , ומשתדלים למנוע מהחיזבאלה לשגר רקטות ע"י זה שהכוחות שלנו הם בכל מקום.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

בכל מקרה הצלחנו כבר להוריד להם כמה משגרי רקטות חלק בזמן השיגור וחלק לפני וחלק אחרי.

אוף אני רואה עכשיו CNN ואני רותח הם כותבים שם "israel attack" ומראים מה עשינו להם ואחר כך הם כותבים" hizballa respon" כאילו זאת תגובה חיזבללאה זה לא שהם מתקיפים ואנחנו מגיבים זה אנחנו מתקיפים והם מגיבים זה כזה שקר שמצייר את פרצופינו בפני העולם ובגלל דברים כאלה אנחנו נראים כמו שאנחנו נראים. הם מראיינים לבנונים ונותנים להם לדבר חופשי ומצלמים רק את ההריסות אבל אצלנו לא נותנים לאזרחים לדבר מצלמים כמה תמונות מסריחות של שריפה אומרים שזאת התגובה של החיזבללאה למתקפה הנוראית של נגד האזרחים התמימים בלבנון וזהו ככה אנחנו נראים אחר כך.

ד"א הספינות במרחק 16 ק"מ איך הם רואים אותם

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...