מה קורה בבתי הספר ? התוכנית בערוץ 2 - עמוד 7 - אקטואליה ותרבות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

מה קורה בבתי הספר ? התוכנית בערוץ 2


alexta-z

Recommended Posts

הייתי אומרת כיתה ד' רוסיה = כיתה ח'-ט' וזה באמת נכון - עדיין יש לי ספרים באיזה מקום של כיתה ד' רוסיה ואני זוכרת שבכיתה שלי אף אחד גם בכיתה ט' לא ממש יכל לפתור הכל. אולי בגלל זה גם קפצתי 2 כיתות מלכתחילה :nixweiss:

אאל"ט זה בגלל שהרוסים מתחילים ללמוד מאוחר יותר.

אם את ילידת נובמבר או דצמבר, אז יכול להיות שהקפצה אחת בגלל שהרוסים מתחילים בעצם בגיל 7 ללמוד, ואחת בגלל שאת סוף שנה.

כלומר, את היית בת 11 בכיתה ד', לא?

ואז כשהגעת לישראל היית בגיל של כיתה ו'.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

  • תגובות 140
  • נוצר
  • תגובה אחרונה

משתתפים בולטים בדיון

משתתפים בולטים בדיון

באמת יש על מה להתלונן על רמת הלידמודים הנמצאת במקום נמוך ויורדת כל הזמן

בסוף כיתה ד' הייתי 3 חודשים בחו"ל ברומניה עם המשפחה ושם אבא שלי שכר לי מורה פרטי בגרושים (איזה 4 דולר לשיעור) ותוך חודש אחד למדתי מתמטיקה עד לרמה כזאת שהייתי יכול להוציא 80-90 בשאלון 001 של 3 יח'

off recrod

נראה לי שגם בגכיתה א' אפשר לקבל 100 במבחנים האלה. משוואת בנעלם אחד ושטויות כאלו שפשוט חבל על הנייר שזה מודפס. שיעלו את הרמה או שיסגרו את 3 יחידות.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

3 יחל זה באמת בושה.

אני אמנם למד בתוכנית של 5 יחל (של אוני' בר-אילן, אני בכיתה ח'), אבל אני יכול לפתור את כל הבעיות שם בערך ברמה של 100 (ראיתי את טופס 002 ועוד איזה אחד, וחוץ מגיאו' אנליטית [שלא ראיתי בכלל תרגילים של זה ב3 יחל], אני פותר הכל)...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

כמו שאמרתי, זה לא משהו שצריך להתגאות בו

כשתדע לפתור ווקטורים בכיתה ח' אני אמחא לך כפיים. עד אז תחפוף משולשים :silly:

מה שכן בכיתה י' הוא עושה בגרות

גם אני הייתי בחרא הזה במשך פחות משנה ופרשתי כי זה גומר את החיים

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תאמין לי אם אתה מתחיל את יא ויש לך בגרות עם ציון טוב במתמטיקה יש לך שנתיים של שכונה טוטאלית, מה יכול להיות יותר כיף מזה ?

מקצועות ריאלים... איזה כיף זה ^_^

וגם אם יש לך פיזיקה או מחשבים או שניהם למשל אז אתה יכול להתרכז בהם וכשאתה בבית לא צריך לשבת ולתרגל ולעבוד על מתמטיקה זה עולם אחר.

ובכלל ביא' היום כבר גומרים הרבה בגרויות, תלמיד חכם שגם נמצא באנגלית מצטיינים או משהו (למרות שבעייני אפשר גם לעשות בגרות באנגלית בכיתה י בלי בעיה).

נותנים לעשות בגרות בכיתה יא' ואז אתה נשאר ביב' עם משהו כמו חיבור, אזרחות, ספרות ואולי עוד איזה מקצוע בחירה.

שנה הכי כיפית בעולם...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

off recrod

נראה לי שגם בגכיתה א' אפשר לקבל 100 במבחנים האלה. משוואת בנעלם אחד ושטויות כאלו שפשוט חבל על הנייר שזה מודפס. שיעלו את הרמה או שיסגרו את 3 יחידות.

80-90 ?! אפילו טיפש כמוני קיבל ביחידה הראשונה 100 בלי להתכונן

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

באמת יש על מה להתלונן על רמת הלידמודים הנמצאת במקום נמוך ויורדת כל הזמן

בסוף כיתה ד' הייתי 3 חודשים בחו"ל ברומניה עם המשפחה ושם אבא שלי שכר לי מורה פרטי בגרושים (איזה 4 דולר לשיעור) ותוך חודש אחד למדתי מתמטיקה עד לרמה כזאת שהייתי יכול להוציא 80-90 בשאלון 001 של 3 יח'

צחוק צחוק אבל רמת ההשכלה ברומניה לתלמיד שגמר תיכון הרבה יותר גבוהה מתמיד שסיים כאן תיכון,

בעוד 20 שנה הילדים שלנו יהיו עובדים זרים ברומניה.

כל מה שלומדים בבית הפספר הייסודי ועד אמצע כיתה ט' בערך אפשר ללמוד במקס' שלוש-ארבע שנים, אלוהים כמה זמן אנחנו מבזבזים בבית הספר.

רק לשם ההשוואה:

בכיתה ז' במסגרת "בית ספר למחוננים" למדנו ביולוגיה ברמה של 5 יח' כיתה י'א.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אאל"ט זה בגלל שהרוסים מתחילים ללמוד מאוחר יותר.

אם את ילידת נובמבר או דצמבר, אז יכול להיות שהקפצה אחת בגלל שהרוסים מתחילים בעצם בגיל 7 ללמוד, ואחת בגלל שאת סוף שנה.

כלומר, את היית בת 11 בכיתה ד', לא?

ואז כשהגעת לישראל היית בגיל של כיתה ו'.

האמת היא שהייתי בת 11 בכיתה ז'. בכלל לא הלכתי לכיתה א', ישר הלכתי לב' ובאמצע ד' קפצתי לה' ואני בכלל ילידת מאי.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

צחוק צחוק אבל רמת ההשכלה ברומניה לתלמיד שגמר תיכון הרבה יותר גבוהה מתמיד שסיים כאן תיכון,

בעוד 20 שנה הילדים שלנו יהיו עובדים זרים ברומניה.

כל מה שלומדים בבית הפספר הייסודי ועד אמצע כיתה ט' בערך אפשר ללמוד במקס' שלוש-ארבע שנים, אלוהים כמה זמן אנחנו מבזבזים בבית הספר.

רק לשם ההשוואה:

בכיתה ז' במסגרת "בית ספר למחוננים" למדנו ביולוגיה ברמה של 5 יח' כיתה י'א.

זה בדיוק כמוני (רק שאני ח' ולומד מתמטיקה 5 יחל)...

אני יודע חומר מלא מלא אנשים בכיתות י'-י"א-י"ב מתקשים רצח, ואני עושה אותו ברמה סבירה (80 ככה, למרות שעוד לא קיבלתי תצואות של המבחן האחרון, אני מרגיש 90+-)...

זה פשוט בושה, ואני רואה את כל שאר הילדים בכיתה שלי, איך הם "מתקשים" במתמטיקה... הם פשוט לא רוצים ללמוד...

אם היו באמת מלמדים אותנו היינו יכולים לעשות כבר בגרות במתמטיקה (אני ברמה שלי [תיאורטית, זו לא באמת הרמה שלי] יכול לפתור בגרות 3 יחל ב-100, ובגרויות של 4 יחל בלי הנדסה אנליטית גם 100, ו5 יחל רק חקירת משוואות והנדסה אנליטית לא למדנו [למדנו רק חקירת משוואות עם נעלם 1])...

בקיצור, יש את היכולות והאינטיליגנציה, אבל התלמידים פשוט לא רוצים ללמוד....

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלק מזה שהילדים לא רוצים ללמוד נובע מהשיטה, שפשוט נותנת הרגשה של ביזבוז זמן. אם היו לומדים חומר מתקדם יותר, ברמה גבוהה יותר ובצורה מעניינת יותר, לפי דעתי המצב הייה שונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

חלק מזה שהילדים לא רוצים ללמוד נובע מהשיטה, שפשוט נותנת הרגשה של ביזבוז זמן. אם היו לומדים חומר מתקדם יותר, ברמה גבוהה יותר ובצורה מעניינת יותר, לפי דעתי המצב הייה שונה.

זה מה שצריך לעשות, אך מערכת החינוך תוקעת בכוח מפעל לייצור ציונים.

ואת הפגומים (נכשלו בבגרות אחת) מעפים לפח, כדי שהממוצע של התוצרים יהיה גבוה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

אורח ztos--

דוגמה מצוינת לת'רד.!

-נא לקרוא--

היום בשיעור לשון אני יושב לי בשקט בכיתה כאשר אני מקשיב לדדברי המורה, פתאום נכנס תלמיד עם בעיות התנהגות, ועוד מאחר ברבע שעה לשיעור, הוא בא ומתחיל לתת לי מכות בראש, וממש הרביץ לי מכות רצח, החזרתי לו בבעיטה בבטן, וסימנים בצאוור,והוא פצע אותי חזק בחזה בגלל שהוא דחף אותי על וילון בכיתה, ואני עפתי עליו ושברתי אותו, והוא חתך אותי אותי עם מוט ברזל, וירד הרבה דם.

עכשיו לסיפור המעצבן!!!

לוקחים את שנינו לרכזת שכבה, והיא שואלת אותי מה קרה, אז אני אומר הוא מרביץ לי ללא סיבה, אז היא אומרת טוב לא מעניין אותי איך תסתדרו לבד איכשהו.!!!

איפה בית ספר פה, הלוווווו, ועם הוא הייה ממשיך???!!! ,פשוט בושה וחרפה. :pissed: :pissed: :pissed: :pissed:

ועוד היא אומרת,טוב שניכם מקבלים עונש, אמרתי לה, מה עונש איפה ההיגיון, הוא מרביץ ללא סיבה, ונותנים לי עונש. :kopfpatsch: :kopfpatsch:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.


×
  • צור חדש...