גאדג'טים ומובייל
מעדיפים אייפון? או דווקא אנדרואיד? סמארטפון? טאבלט? מחפשים אפליקציות ומשחקים לטלפונים שלכם? זה המקום לדבר על כל מה שחם בשוק הגאדג'טים והסלולר.
16,797 דיונים בפורום זה
-
לפני כחודשיים רכשתי את הe71, פלאפון עם נתונים מדהימים ללא באגים. מהר מאוד הרגשתי אי נוחות נוכח גודל המכשיר ותשומת הלב הרבה שהוא מושך בשל הרוחב שלו, והתחלתי לחשוב על החלפת המכשיר. נכנסתי למספר אתרים אם כי לא מצאתי מכשיר באיכותו באותו טווח מחירים, ואף ישנם מכשירים נחותים ממנו אשר הם יותר יקרים כדוגמה sony erricson w995, אשר חשבתי שיכול להיות תחליף ראוי. יש לציין כי אני לא בנאדם שנוהג להחליף מכשירים כל יומיים (עד לפני חודשיים היה לי nokia 6230I בערך שלוש שנים אך הרגשתי שהגיע הזמן לשדרוג), לכן אם מישהו מכיר מכשירים איכותיים באותו טווח מחיר אני אשמח לקבל הצעות. חשבתי אולי על אייפון סיני אבל אני לא ידוע עד כמה הם אמינים.
-
- 1 תגובה
- 848 צפיות
-
-
לקנות SGS2 עם GINGERBREAD או ICS? אני לא יודע מה עדיף ואם אני קונה אם GB תהיה לי אפשרות בפלפון לשדרג ל4? ו4 יצא רשמית לSGS2 כי קראתי בכמה מקומות שכן אבל עדיין בכל האתרים שרושמים תכונות על הפלפון רשום שהגרסא שבו היא GUNGERBREAD
-
- 1 תגובה
- 750 צפיות
-
-
שלום על המכשיר שלי מותקן רום cm 10.1 עם קרנל של סמפור 2.8.3 האוברקלוק הגבוה ביותר שאני מגיע אליו (בלי קריסה של המכשיר) ,עם המנג'ר של סמפור ,הוא של 50 מגה הרץ נוספים. ובכללי הקרנל מאפשר האצה של 200 מגה הרץ.. חשבתי אולי להתעסק קצת עם המתח אבל אין לי נסיון בזה. אודה אם מישהו בעל ניסיון יוכל להמליץ לי על מתח לא מסוכן שיאפשר לי להרים טיפה את הביצועים. תודה
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
הנציגה המקומית הרשמית של היצרנית הסינית השאפתנית מביאה לארץ את מוצר הדגל מתחילת השנה - זמן קצר לפני ההכרזה המיועדת על הדור הבא לכתבה
-
- 1 תגובה
- 926 צפיות
- 1 follower
-
-
אז ככה ,אחותי ביקשה תוכנה כזו לניהול זמן ,מין סוג של יומן כזה ,משהו לתלמידים שאפשר להתקין על הפלאפון ,בפורמט jar (הפלאפון הוא nokia 5610 )
-
- 1 תגובה
- 781 צפיות
-
-
שלום לכולם, מחזיק בs24 ultra. עם זום אופטי פי 10. אני רואה שמהs21 ultra הזום האופטי בגלקסי לא השתפר. האם יש מכשיר אחר שתומך בזום אופטי גדול יותר? או משהו שמתוכנן לצאת בשנה הקרובה? תודה!
-
- 1 תגובה
- 974 צפיות
- 1 follower
-
-
גוגל חושפת את שמה הרשמי של הגירסה החדשה למערכת ההפעלה הניידת הנפוצה ביותר בעולם, גירסה 6.0 מרשמלו לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/הכירו-את-מערכת-האנדרואיד-הבאה-שלכם-marshmallow/
-
- 1 תגובה
- 2.8k צפיות
-
-
יש אולי איזה עדכון Firmware ? מאיפה אני יכול להוריד אותו? תודה!
-
- 1 תגובה
- 700 צפיות
-
-
שלום רב. יש לי אפשרות להביא את פאלם פרי CDMA החדש לארץ האם אוכל לקבל פה קו , בפלאפון לא יודעים אין עם מי לדבר שם !!! ( טיפשים ) האם משהו יודע או שצריך לחכות לגרסת GSM. אגב קראתי פה כמה וכמה הערות על כך ש GSM יותר טוב מ CDMA . וזה ממש לא נכון !!! GSM היא יותר פופולרית עקב מכשירים שמתאימים לה. מבחינת שיטת עבודה CDMA הרבה יותר טובה עם שימוש בצ'יפים במקום בייטים ווקטורים אורתוגונלים שימוש רוחב הפס האופטימלי לעומת GSM שמוגבלים על תדר מסוים וההשפעה על המרחב התדר. ממתין לתשובה תודה מראש
-
- 1 תגובה
- 963 צפיות
-
-
-
בכתבות ישנות ראיתי שהוא כבר הגיע,אבל משום מה אני עדין לא רואה זאת בזאפ. במידה ולא,האם ידוע לכם מתי הוא אכן יגיע רשמית?.
-
- 1 תגובה
- 1.1k צפיות
-
-
אני מחפש נגן MP3 וחשבתי ללכת על הנגן הנ"ל, מה דעתכם עליו? חשוב לי איכות סאונד ללא פשרות וכמובם תמיכה בעברית, הבנתי שיש לו תמיכגה בעברית הפוכה, יש איזה תוכנה שמעבירה בקלות את כל הקבצים בעברית לעברית הפוכה? אשמח לעזרה, תודה.
-
- 1 תגובה
- 811 צפיות
-
-
לא מזמן היה בחדשות על 3 חברות סלולר חדשות שיצטרפו לשוק. מישהו מכם יודע אולי מתי הם אמורים להתחיל לפעול?
-
- 1 תגובה
- 928 צפיות
-
-
שלום רציתי לשאול אם מישהו מכיר את הבאג באפליקציית ג'מייל שהודעות נשארות בתיבת דור יוצא ולא נשלחות? בעצם תיבת דואר יוצא זה רק באוויר וזה סתם לא שולח. פשוט צריך לשלוח את כ ההודעה מחדש. עד עכשיו זה היה לי במכשיר סמסונג השאלה אם במכשירים אחרים זה גם יהיה או שזה באג של גימייל עצמם? תודה רבה מראש
-
- 1 תגובה
- 518 צפיות
- 1 follower
-
-
הצרכנים הסינים קיבלו הזדמנות לרכוש את הסמארטפון החדש לפני כולם, והצביעו ברגליים עם 30,000 יחידות שאזו בתוך קצת יותר מדקה לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/היחידות-הראשונות-של-ה-oneplus-2-נחטפות-בקצב-מס/
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
כלומר, האם אפשר להשתמש במבנה שבו התיקיות כבר נמצאות על הכונן של הנגן במקום לחפש לפי אמן או ז'אנר וכל השטויות האחרות האלה? זה סתם מציק
-
- 1 תגובה
- 809 צפיות
-
-
יש איזושהי דרך שהאייפוד יקרא עברית..? לא יודשע אם זה משנה אבל האייפוד נקנה בארה"ב.. תודה mz155
-
- 1 תגובה
- 736 צפיות
-
-
האם מסכים מתקפלים יהיו גולת הכותרת של תערוכת MWC 2019? זו נראית כמו אפשרות הגיונית מאוד לכתבה
-
- 1 תגובה
- 847 צפיות
- 1 follower
-
-
קניתי מסגרת דיגיטלית של ativa למי שמכיר... לדעתי זה אחלה של דבר רק עם בעייה אחת קטנה - הטענת המכשיר. אני מחבר את המסגרת דרך הUSB למחשב ונותן למכשיר "להטען" הבעייה היא שלמרות שאני משאיר אותו כל הלילה הוא עדיין נשאר רק על רמה של שלושת רבעי סוללה ולא סוללה מלאה. בנוסף, כמעט מיידית אחרי שאני מנתק אותו מהחיבור למחשב ומתחיל להשתמש בו הוא מגיע לרמה של חצי סוללה! מה אני עושה לא בסדר בהטענת המכשיר? או שיש בעייה במכשיר עצמו? האם יש שיטות אחרות להטעין?
-
- 1 תגובה
- 1.2k צפיות
-
-
שלום, אני מעוניין לרכוש מכשיר ניווט GPS, ורציתי להתייעץ עם המומחים כאן מה כדאי לרכוש היום. קראתי ברחבי הרשת לגבי כל מיני חברות, וראיתי שהרבה קונים מכשירים של MIO או של QUE. לאחר קריאה מעמיקה הבנתי שהתוכנה IGO מומלצת יותר. האם היא באמת יותר טובה? גם קצת יצאתי מבולבל מסוגי ה-IGO. יש IGO More, IGO 8 3D ו- IGO Amigo. מה ההבדל ביניהם? יש מכשיר אחד של QUE שראיתי מדגם NQ450, למישהו יש ניסיון איתו? אשמח לקבל כל המלצה למכשיר ניווט, תודה מראש.
-
- 1 תגובה
- 2.1k צפיות
-
-
אני מתכוונת לקנות LG G3 וראיתי שיש הבדלים משמעותיים מבחינת מחיר בין יבואן רשמי ליבואן מקביל. חוץ מהעובדה שהאחריות של יבואן רשמי היא שנתיים ושל יבואן מקביל היא שנה, האם יש עוד הבדלים? בנוסף, האם מישהו מכיר את החנויות ״LCDEAL", "ELINE", ו״גאדג׳ט מובייל״ ויודע להגיד לי אם הם אמינים וכדאי לקנות בהם את המכשיר (גם אם הוא מיבואן מקביל)? תודה לעוזרים
-
- 1 תגובה
- 3.5k צפיות
-
-
לקריאת המבזק: http://hwzone.co.il/newsflash/oneplus-%d7%9e%d7%9b%d7%a8%d7%99%d7%96%d7%94-%d7%a2%d7%9c-oxygenos-%d7%a2%d7%9d-%d7%a6%d7%95%d7%95%d7%aa-%d7%94%d7%97%d7%9c%d7%95%d7%9e%d7%95%d7%aa/
-
- 1 תגובה
- 1k צפיות
-
-
-
אבא שלי מחפש טאבלט שיהיה עם מצלמה טובה, הוא נגר והוא עושה מטבחים וזה אז הוא רוצה בעקרון לצלם ולשמור הכל, שיהיה טוב ולא יקר מידי....... אין לי מושג בטאבלטים אז אשמח אם תעזרו לי
-
- 1 תגובה
- 1.4k צפיות
-
-
שלום מתלבט בין lg g3 לבין lg4 beat מה ההבדל בניהם תודה
-
- 1 תגובה
- 661 צפיות
-


