צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
שלום. אני שולח חבילה דרך חברת שילוח דילטס. יש אופציה דואר בסיסי ללא מעקב שלוקח חודש להגיע יש אופציה דואר פלוס עם מעקב ויקרה יותר שלוקח שבועיים להגיע אם אשלח בדואר בסיסי הסיכוי שיבדקו במכס נמוך יותר? השמועה שדואר ישראל יותר סבירים לאבד חבילה ללא מעקב מאשר חבילה עם מעקב היא נכונה?
-
- 0 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
בזמן האחרון אני מתעניין לגבי המוצר הבא: ARCTIC Accelero Hybrid II-120 ראיתי אותו ב3 מקומות שונים: 1. amazon 2. arctic website 3. KSP הדבר שמוזר לי הוא שKSP נותנים חודש אחד אחריות (נראה לי שאפילו זה לא חוקי, החוק מחייב לפחות שנה אחת), arctic נותנים 2 שנים אחריות, וAmazon נותנים 6 שנים אחריות! איך זה יכול להיות שיש הפרש קיצוני כלכך בין משך האחריות בחנויות הנ"ל?
-
- 1 תגובה
- 1.9k צפיות
-
-
ראיתי שיש אפשרות לקנות בכרטיס אשראי בדי 2 שנותן ביטחון לקונה. אבל למוצר פשוט שעולה 100 ש''ח שאני צריך אצל מוכר לא מופיע אופציה לרכוש בכרטיס אשראי. וכי המוכר נמצא במרכז, אני לא מרגיש בטוח לקנות למרות שבאפשרות שלי להעביר כסף ב-SMS שימשוך בכספומט קרוב לו. הוא ישלח מוצר בדואר רשום ואז כשימסור לי אותו אני משלם? מה אם זה לא יהיה מוצר שרציתי? מה אני מפספס? אף פעם לא קניתי ביד 2 ואתרים דומים. תודה.
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
שלום חברים אני צריך חוות דעת על האתר הזה https://www.myled.com האם המוצרים הם איכותיים? האם מומלץ? תודה
-
- 2 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
אני צריך אוזניות אלחוטיות איכותיות למחשב, עם בס ואטומות לרעשים מסביב. לא משהו יקר מידי, גג 500 שקל האם אתם יכולים להמליץ לי על משהו מכאן: https://www.ivory.co.il/catalog.php?act=cat&id=2644&f=6855 תודה וחג שמח
-
- 3 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
רק רציתי לברר איתכם את העניין, כי שאלתי אותם אם הרכבת המחשב תעלה לי כסף אם אני מביא להם מארז משלי ואת כל שאר החלקים (פרט לדיסק קשיח) אקנה מהם, והתשובה היתה כי ההרכבה תעלה לי 75 ש"ח.
-
- 12 תגובות
- 1.9k צפיות
-
-
נתקלתי בזה במקרה וחשבתי לשתף אתכם בעניין, יכול להיות מועיל למי שרוכש/מחפש לקנות נעליים. : להדפסת השובר: http://www.bezeq.co.il/support/Pages/mevza.aspx תקנון: http://www.bezeq.co.il/Sales/Documents/HNO.pdf חג שמח
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
הקנקן שלי ישן של בריטה בעל קיבולת של תא מילוי 1 ליטר ותא סינון 2 ליטר. אני מעוניין להתחדש ולקנות אחד מקנקני DAFI: http://bit.ly/1xnsfLf http://bit.ly/1xnsvtP שניהם 1.5 ליטר אחרי סינון אבל קיבולת של תא מילוי משתנה מ-1.5 עד 1.8 ליטר. יש הרבה מה לחשוב פה? אילו פילטרים יותר נפוצים? יש מצורת מלבן וסטנדרטים מהמוכרים. תודה
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום , בתאריך 4.10.17 רכשתי ממכם כרטיס רשת אלחוטי של חברת TP-LINK מדגם TL-WN722N . במעמד המכירה הנציג שאל אותי איזו מערכת הפעלה יש לי ואמרתי לו כי WINDOWS 10. הציע לי לקנייה את הדגם הנ"ל ורכשתי בהתאם לעצתו. הגעתי לבית וחיברתי , אני מגלה כי הכרטיס לא עובד ולא מגיב בשום אופן. כמו כן בדקתי אותו גם אצל מחשב של בן דודה שלי וגם אצלו הכרטיס לא עובד. שנינו עם WIN10 ומחשבים חדשים ותקינים שכן מזהים ועובדים בהם כרטיסי רשת אחרים. הקדשתי מזמני ועל חשבוני נסעתי והגעתי היום לחנות להחליף כי היו חגים באמצע ושם בחנות הנציג פתח את האריזה וחיבר למחשב שלו ומראה לי כי אצלו זה עובד. המחשב שלו זה לא המחשב שלי וגם לא אותה מערכת הפעלה מותקנת בשניהם. אגב אני לא טכנאי מחשבים שיודע להתקין דברים…
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
לפני שאגולל את הסיפור אני רוצה לציין שעד למקרה זה הייתי מרוצה מאוד מRSM אבל כנראה הם החליטו ללכת לכיוון של רשתות אחרות שדוגלות ביחס "טוב" ללקוח. ב7 לאוקטובר הזמנתי גוף קירור של TT, לאחר שביררתי שיש מספר גופים במלאי. לאחר ההזמנה , נאמר לי ע"י מיכאל בעל החנות שהגוף יגיע אליי עד ה12 באוקטובר. ב14 לאוקטובר התקשרתי לברר איפה המשלוח, נאמר לי שיבדקו את העניין ויחזרו אליי, כעבור יומיים התקשרתי לאחר שלא חזרו אליי , ושוב נאמר לי שיבדק העניין ויחזרו אליי עוד באותו יום. כמובן שלא חזרו אליי, למחרת התקשרתי שוב ונאמר לי ש"הבחור שאחראי על המשלוחים בחופש" ושהוא יבדוק איתו ויחזיר לי תשובה. טלפון חזרה לא קיבלתי, התקשרתי פעם נוספת ב21 לאוקטובר , מיכאל התפלא שזה עדיין לא הגיע אליי והבטיח להחז…
-
שלום. אני רוצה לקנות חגורה לאייפון מאיביי. http://www.amazon.com/gp/aw/d/B0071DGH88/ref=aw_d_img_back_electronics אבל אני לא יודע אם זה מתאים למותניים שלי? איך אני יכול לדעת? תודה.
-
- 5 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מחפש עינית דיגיטלית לדלת, לבית של אדם מבוגר. (עם מסך, ואם אפשר גם מאפשרת לצלם את האנשים שמצלצלים בפעמון) ראיתי הרבה דגמים ב-Ebay, אבל נראה לי שכולם באיכות נמוכה מדי. (0.3MPixel נשמע לי כמו רזולוציה מאד נמוכה, ואני לא בטוח כמה קל יהיה לזהות את האנשים בעינית) למישהו יש המלצה על דגם?
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כשיש את נטפליקס, ומקורות אחרים שאני לא אדבר עליהם. עונה אחת 25 דולר. סדרה שלמה 250 דולר. האם לדעתכם זה שווה את המחיר? המחירים בכל המקומות זהים. אם זה itunes, xbox, amazon וכו. אני עכשיו בדילמה אם לרכוש סדרה באופן דיגיטלי בסכום של 250 דולר. סכום לא קטן. העניין הוא שאני מחפש בנרות את הסדרה הזאת כבר שנים וזו סדרה שגדלתי עליה, ועכשיו היא נמכרת רק במקומות בודדים באיכות HD. אי אפשר להשיג אותה בדרכים לא חוקיות (רק איכות DVD על הפנים). אבל בואו נדון בדיון הזה - האם לדעתכם, סדרה בת יותר מעשרים שנה, האם זה מן הראוי שימכרו אותה באותו מחיר לצד סדרות חדשות?
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אם אני רוצה לקנות משהו ב7000 שח ולפרוס לתשלומים אך המסגרת שלי היא עד 1000 שח איזה אופציות יש לי לקנות את זה ? הבנתי שלא אפשרי עם מסגרת כזו לקנות ביותר מ1000 גם אם אשלם כל חודש 200 ... אם אני מכניס בחודש 2500 בערך בשלושה חודשים האחרונים ובקרוב אכניס גם למעלה מ4000 1) האם ניתן להסביר זאת לחברת האשראי והם יגלו הבנה ויגידלו מסגרת? 2) מה המקסימום של המסגרת שיכולים לאשר לי?
-
- 4 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
http://www.glouds.com/meches/ כנסו ללינק והביעו את דעתכם תודה
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
באתר NEWEGG הסיני, המסך DELL U23H11 נגיד עולה 1449 יין, שלפי גוגל זה 61 שקל, אז איך זה הגיוני שהמחיר שם כזה נמוך? בגלל שזה ארץ הייצור? בארץ המסך עולה יותר מ 1000 שקל ובארה''ב 270 דולר, ובסין אפשר לקנות אותו ב 61 שקל? אם זה באמת ככה למה אנשים לא מזמינים מוצרים מסין? האם אי אפשרי לשלוח מוצרים מסין לארץ? או שמחיר המשלוח מאוד גבוה? מישהו יכול להסביר לי איך זה עובד שם ולמה המחירים כל כך נמוכים והאם אפשרי להזמין משם מוצרים לישראל נגיד?
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
כנראה שנטוויזן לא מוותרים ושוב חייבו אותי על שירות אינטרנט שהתנתקתי ממנו עוד בינואר. http://i.imgur.com/HtbM5.jpg http://i.imgur.com/IbErw.png חיוב אחרון בחודש פברואר... למה פתאום הם נזכרו לחייב אותי שוב? גועל נפש של חברה.
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אני מצרף קישור לסטטוס של מישהי שהועלה גם ל"סטטוסים מצייצים" וזכה להרבה חשיפה - רמז: מדובר בחווית אזעקה בזמן שהות בחנות מחשבים. https://www.facebook.com/li.gill.5 אפשר למצוא גם פה עם עושים מספיק סקרולינג למטה.. https://www.facebook.com/lan2lan.StatusHunter?hc_location=timeline אני מניח את זה פה להתרשמותכם האישית. שכל אחד יעשה עם זה מה שבא לו.
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
- 1 follower
-
-
היי, לפני משהו כמו שנה אמא שלי התנתקה מבזב"ל ועברה ל- Orange כספקית אינטרנט. באותה תקופה הייתי בצבא ולא כל כך בענייני הבית אז לא כל כך וידאתי שהיא עשתה הכל נכון, ומסתבר שככל הנראה איכשהו לא התנתקנו מבזב"ל. (או שהיא שכחה או שזו טעות שלהם) בכל מקרה, יצא שבשנה האחרונה שילמנו להם במשך כל חודש 40 שקל על אינטרנט שלא השתמשנו בו בכלל. רציתי לשאול אם למישהו פה היה ניסיון במצב כזה, והאם ניתן להתנתק מהם ולקבל החזר כספי על השנה הזו. הרי הם בטח יכולים לראות (אם ירצו) שלא נגענו בו בכלל. תודה!
-
- 8 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
רציתי לציין שקניתי מסך סמסונג 22 אינץ לפני כחודש במסך קיים כיום פיקסל שרוץ כשהתקשרתי לאייבורי אמרו שהאחריות רק מ 5 פיקסלים ולאחר בירור אחד שי נציג האייבורי כאן בפורום מייד עזר לי בכך שמסדרים לי את הבעיה כשכיים פיקסל שרוף אחד אז רציתי להגדי השירות של אייבורי מעולה ואמין _במיוחד של שי ממליץ בחום_ ורציתי להגיד תודה רבה לאייבורי על האכפתיות
-
- 2 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
אז מחיפוש שעשיתי כעת קראתי שתוך שלושה חודשים ממועד אישור החוק בכנסת (בערך התאריך בו אני נמצאים כעת) לקוחות שבהתחייבות יוכלו להתנתק בתשלום 8% בלבד מהחשבונית החודשית* מס' החודשים שנותרו להתחייבות. השאלה שלי היא מה לגבי התחייבות על ראוטר+ שירות תיקונים שחייבו אותי מלפני כמה חודשים מאחר ונגמרה האחריות עליו? האם זה תופס גם עליהם או רק על התשתית עצמה? יש לי בעיות כבר 4 חודשים עם בזק שגורמות לניתוקים כל יום 4-5 פעמים ויותר. החלפתי 4 ראוטרים, היה טכנאי, דיבורים עם אין ספור נציגים ומנהלים ועדיין אין להם שום מושג מה התקלה (למרות שאני חושד שאולי יש להם תקלה והם לא מדווחים מאחר ולא נראה לי תקלה ב4 ראוטרים שאקראית כמה ימים יש מלא ניתוקים ואז יכול לעבור שבוע בלי שום תקלה, אבל מי יודע …
-
- 3 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
מי שמעוניין - אשמח אם תגידו לטראד... אם יהיו מספיק מעוניינים אתחיל בבירור מול החנויות.
-
- 0 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
-
שלום. יש לי חבר שהזמין כזה: http://www.asus.com/Networks/Wireless_Routers/RTN56U/ עיקבו את המוצר במכס ומבקשים ממנו אישור ממשרד התיקשורת. יש בעיה עם ראוטרים כאלה בתקן N?
-
- 7 תגובות
- 1.8k צפיות
-
-
שלום לכולם אשמח לקבל המלצה למעבדת סלולר באזור חיפה תודה!
-
- 6 תגובות
- 1.8k צפיות
-


