עזרה לגבי התנתקות מבזק בתקופת ההתחייבות לתשתית+ראוטר. מה אומר החוק? - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

עזרה לגבי התנתקות מבזק בתקופת ההתחייבות לתשתית+ראוטר. מה אומר החוק?


A.Z.P

Recommended Posts

אז מחיפוש שעשיתי כעת קראתי שתוך שלושה חודשים ממועד אישור החוק בכנסת (בערך התאריך בו אני נמצאים כעת) לקוחות שבהתחייבות יוכלו להתנתק בתשלום 8% בלבד מהחשבונית החודשית* מס' החודשים שנותרו להתחייבות. השאלה שלי היא מה לגבי התחייבות על ראוטר+ שירות תיקונים שחייבו אותי מלפני כמה חודשים מאחר ונגמרה האחריות עליו? האם זה תופס גם עליהם או רק על התשתית עצמה?

יש לי בעיות כבר 4 חודשים עם שגורמות לניתוקים כל יום 4-5 פעמים ויותר. החלפתי 4 ראוטרים, היה טכנאי, דיבורים עם אין ספור נציגים ומנהלים ועדיין אין להם שום מושג מה התקלה (למרות שאני חושד שאולי יש להם תקלה והם לא מדווחים מאחר ולא נראה לי תקלה ב4 ראוטרים שאקראית כמה ימים יש מלא ניתוקים ואז יכול לעבור שבוע בלי שום תקלה, אבל מי יודע עם הציוד שהם מספקים הכל יכול להיות). כרגע אם אני רוצה להתנתק מהם אז זה בערך 300 שקל על התחייבות הראוטר+ שירות התיקונים :facepalm: ככה שאם החוק החדש תופס גם לגבי זה, זאת הקלה גדולה ואוכל לפתור את הבעיה ופשוט להתנתק מהחלאות.

רק היום הייתה תקלה של 40 דקות בערך שהדפדפנים בכל המחשבים אצלי לא פעלו אבל מסנג'ר למשל עבד ואז פתאום בלי שום פעולות אתחול או כדומה זה חזר לעבוד כרגיל. ממש כבר נמאס לי לדבר איתם אז אשמח להבהרות בנושא.

תודה מראש!

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

לגבי התחייבות לשירות, מאמצע חודש זה אכן נכנס לתוקף החוק גם לגבי התחייבויות קודמות. ממוצע חשבוניות מתחילת ההתחיבות כפול 8 אחוז כפול מספר החודשים עד לתום ההתחיבות.

הראוטר זה מכירה של ציוד בתשלומים. לכן כמו בכל מכירה של מכשיר בתשלומים אתה צריך לשלם את כל התשלומים.

נכון, אם תתנתק מהם אז אין לך מה לעשות עם הראוטר, אבל זו בעיה שלך.

שירות תיקונים? איזה שירות תיקונים? אולי שירות אחזקה? אז זה שירות כמו כל שירות.

אבל מצד שני מאד מוזר שהדפדפנים לא פעלו אבל המסנג'ר פעל, וזה באשמת הראוטר. מאד מוזר, איך זה קשור עם הראוטר?

בכל מקרה השירות של ידוע כטוב בכמה דרגות מאשר זה של , כך שגם במצב הונכחי לא בטוח שכדאי להחליף צננת קטנה בצרעת ומחלה גדולה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

תראה עד עכשיו השירות שלהם לא היה מוצלח בכלל אז להחליף שירות גרוע בשירות גרוע אחר או אפילו יותר זה לא סיפור גדול. אני מקווה שאצלי התשתית של בסדר (באזור שלי זה של ערוצי זהב אני מניח, כמו שהיו הכבלים של ערוצי זהב) ואם זה ככה אני מקווה שאני לא אצטרך להשתמש בשירות הידוע לשמצה שלהם יותר מדי. הכי גרוע, לא יהיה טוב תמיד אפשר לחזור כעת אבל התקלות האלה במשך כבר הרבה חודשים זה כבר יותר מדי... שירות התיקונים הוא על הראוטר כך שאני אוכל להחליף אותו בבזק סטור אחרת הם לא היו מוכנים להחליף אותו (בטח כן עם הרבה התעקשות או איומים בהתנתקות, אבל לא התכוונתי לעשות את זה). אז שאמרת שזה שירות כמו כל שירות אני מניח שהתכוונת שהחוק החדש חל גם עליו נכון?

תודה על התשובה :xyxthumbs:

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נראה לי מהתיאור שלך שמדובר בעיסקת ביטוח שירות על הראוטר. אם כך היא צריכה להיות מוגבלת בזמן, אך אינה קשורה לחוק החדש שעוסקת בחבילות שירות של חברות תקשורת ואינטרנט.

דבר איתם, אולי לא תהיה בעיה אם תפנה בצורה נכונה.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...