צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
שלום חברים, מצטער אם שם הדיון לא תואם לשאלתי, פשוט תמיד רציתי לנסות זאת (את ההנחה ב"התחייבות" בחנות מסויימת) אך אף פעם לא מצאתי באמת מוצר אשר שווה את השאלה (אולי אתם מצאתם\ניסיתם ויכולים לפרט). השאלה שלי: אם ישנו מוצר שעולה 575ש"ח בחנות KSP, ונכון יש להם את ה"התחייבות" למעלה באתר: אנו מתחייבים למחיר הנמוך ביותר בעיר מגוריך באותם תנאי אספקה ותשלום וישנו אותו מוצר אשר עולה 565ש"ח ב- TMS, הפרש של 10ש"ח, זניח אך אני רוצה לדעת לפחות איך "ההתחייבות" עובדת. העיר המדוברת נניח: "נתניה", כמו שקיים סניף של KSP וסניף של TMS . איני גר קרוב לעיר, אך הייתי רוצה בבקשה שתגידו\תסבירו לי איך "ההתחייבות" פועלת (מביאים קישורים- שולחים\אומרים להם שמגיעים לחנות?). סתם פשוט נחמ…
-
- 9 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני חושב להזמין את המוצר הזה > http://www.amazon.co.uk/Bosch-Piece-X-Line-Accessory-Set/dp/B000P4IQF2/ref=sr_1_1?s=diy&ie=UTF8&qid=1423083483&sr=1-1&keywords=Bosch+50+Piece+X-Line+Accessory+Set המחיר שלו רק 17 יורו,רציתי לשאול אם אצטרך לשלם עליו מכס ומע"מ,ואם כן כמה יצא בסה"כ התוספת? תודה
-
- 8 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני רוצה להזמין מוצר מהאתר שלהם,השאלה שלי איך השרות שלהם,והאם הם אמינים? אם מישהו הזמין מהאתר פעם,אפשר לקבל חוות דעת על השרות. תודה.
-
- 7 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני מעוניין לרכוש מוצרים בסך 54.5$ (לאחר הנחת קופון 10$), אך המשלוח הוא עוד 29$, מה שעובר את רף הפטור ממע"מ. לכן אני שואל אם הם רושמים את שווי המשלוח על החשבונית, כי במידה ולא, אז אוכל להימנע מתשלום תוספת המע"מ.
-
- 10 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
קרביץ יצאה במבצע המזכיר מאוד את מבצע ה-BF של באג, בו יש לדוגמה 50 אחוז הנחה על ציוד היקפי. קחו בחשבון שיש בנוסף להנחה בחנות, הנחה של 10 אחוז למחזיקי ויזה כאל (במידה והם הפעילו זאת) במסגרת cal לקנות נכון, המביאה את המחיר הסופי ל-45 אחוז מהמחיר הרגיל. http://banner.icon-interactive.co.il/kravitz/2011/december/Endyeardeals/mikum_kavua/index.html
-
- 2 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
שלום לכולם רציתי לשאול לגבי רכישה בחנות B&H בניו-יורק. קראתי, שבארה"ב ומקומות נוספים, המחיר המוצג ללקוח הוא לפני מע"מ מקומי, ושרק בקופה מגלים את המחיר האמיתי, שהוא בניו יורק למשל בסביבות ה-8.5% . רציתי לשאול ממי שרכש פיזית בחנות הזו, האם הדבר כך גם שם? אני מעוניין לקנות סלולרי, ורציתי לדעת אם המחיר שאני רואה באתר הוא הסופי, או שאני צריך להוסיף לו את ה- 8.5%, כדי שאוכל להשוות מחירים עם המחירים בארץ ובדיוטי פרי.. תודה מראש
-
- 8 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
שלום אני מחפש מנורה לחדר, לא שולחן אלא תקרה, שלא מחממת. האם יש איזה מנורת לדים נחמדה, שאפשר לחבר ישירות לתקרה, שתתן את הפונקציה הזו? אם כן איפה אפשר לקנות את זה? באתרים כמו דיל אקסטרים, מצאתי לא מנורה, אלא נורה של לדים. זה אומר שצריך להתקין בית מנורה רגיל כלשהו. האם יש פשוט איזה ריבוע/מלבן שאפשר לחבר ישירות לתקרה, שיעשה את הכל ביחד? אני מעדיף משהו כמה שיותר קטן. אם למישהו יש רעיון, אודה לכם מאד.. תודה card
-
- 15 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
קצת רקע: לפני כמה חודשים עברתי דירה בדירה הקודמת הייתי מנוי בשירותי האינטרנט של הוט ובדירה החדשה רציתי להשאר איתם, ביצעתי מעבר דירה ובאמת ביום המעבר הגיע טכנאי ואמר לי שהוא לא יכול לחבר אותי לאינטרנט של הוט כי אני מנוי של יס ואין מקום בתעלות בדירה (הוא רצה לקדוח בקיר הסלון ולהעביר כבל מבחוץ ואני סירבתי). הטכנאי הלך ללא התקנה של האינטרנט. דיברתי עם הוט בטלפון והם הציעו לשלוח מפקח/מנהל איזור לבדוק אפשרות להתקנה בכל זאת אממה? מכיוון שלא ביצעתי בפועל מעבר דירה (מבחינתם) הם לא יכולים לשלוח אותו לדירה החדשה שלי. הפתרון המבריק שלהם היה להתנתק ואז להצטרף מחדש - ככה הם יוכלו לשלוח לי את "הבכיר" הביתה. מי אמר חלם? ביצעתי את השטות הזאת ובאמת הגיע טכנאי אחר שעבד קצת יותר קש…
-
- 22 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אהלן, סתם רציתי לשתף אתכם ברכישה שביצעתי לא מזמן כאשר השתמשתי בשירותי המשלוח של MUSTOP. יש לציין שזו הפעם הראשונה שהשתמשתי בשירות משלוחים מעין זה. - אז ככה, ב-28/11 ביצעתי הזמנה דרך Amazon לקיט של כרטיסי זיכרון למחשב מסוג Kingston Hyper X Blu 8GB שעלו 24.99$ במסגרת מבצעי הבלאק פריידיי. - בחרתי להשתמש במשלוח של MUSTOP ופתחתי משתמש באתר שלהם. - קיבלתי מהם כתובת אמריקאית שאותה הכנסתי בכתובת למשלוח באמזון. - השלמתי את הרכישה באמזון ומיד לאחר מכן שלחתי את הקבלה במייל למאסטופ על מנת לקבל את הנחת 10$ על רכישה מאמזון. - המוצר הגיע למרכז שלהם כעבור יום או יומיים, והגיע אליי במשלוח עד הבית עם שליח של DHL ב-6/12. - החבילה הגיעה בתוך מעטפה בינונית מרופדת בפצפצים מבפנים. - המחיר הכולל…
-
- 19 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
לאחרונה הנייד של אשתי הודיע לי שיש צורך בהחלפת הסוללה שלו. מדובר בDELL אינספירון לא מאד חדש. בדקתי את המחיר באמזון והוא נע בין 15$ ל35$ (או יורו בגרמניה וצרפת). ז"א בין 60 ל150 ש"ח ויש גם משלוח וכ"ו. אז כמה? 200 ש"ח במקס' לסוללה הזולה ו300 ליקרה... אלא שמשום מה אין משלוח של הסוללה לישראל. התקשרתי לבאג ושאלתי למחיר. תיקחו מים ותשבו - 500 ש"ח. כן, חמש מאות שקל חדש. למה?
-
- 7 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
אני רוצה לרכוש מחשב שולחני ללא מסך עם 2GB זיכרון ואחר כך להוסיף עוד 2GB שיש לי בבית. האם עדיף לוותר על זכרון שיש לי בבית ולקנות כבר 4GB בגלל מדבקת אחריות ששמים על מארז מחשב? אני יודע שלכל רכיב יש אחריות אבל בשביל מה צריך מדבקה?
-
- 10 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
המחירים הראשוניים עבור הדור החדש והמבטיח של AMD מתחילים לחלחל אל המרשתת - ומצביעים על כך שהצרכנים המקומיים יאלצו להיפרד מסכומי כסף גדולים משמעותית בהשוואה לצרכנים בארצות הבריתלכתבה
-
- 19 תגובות
- 3.4k צפיות
- 1 follower
-
-
אני אמנע מלחלק ציונים והמלצות זמני המתנה: התקשרתי בחמישי בצהריים היו קרוב ל-40 לפני. ויתרתי על התענוג. התקשרתי בחמישי בערב, משהו כמו 12 לפני ולקח להם לענות חצי שעה. ביצעתי את ההזמנה בשישי. מדובר בפריט מעל 499 ש"ח באתר שלהם כאשר מעל סכום כזה אני אמור לקבל משלוח אקספרס. להלן: https://www.bug.co.il/delivery/ לא היו אופציות לבחור בין אופציות שילוח שונות ואוטומטית מופיע 1-6 ימי עסקים. רשמתי בהערות של ההזמנה שאני מעוניין במשלוח אקספרס (רצ"ב צילום מסך) התקשרתי הבוקר ב-9:01 כדי לא להמתין עוד פעם זמן לא ריאלי. הנציגה עונה לי שאם לא סימנתי משלוח אקספרס, אי אפשר לשנות את זה. אני מסביר שלא מופיעה אופציה למשלוח אקספרס ו…
-
- 10 תגובות
- 3.4k צפיות
- 2 followers
-
-
רציתי לרכוש כרטיס מסך חדש ואני חייב לדעת מחברה שמזמינים משם : הדברים מגיעים בזמן סביר? מימוש אחריות? שווה את החיסכון של ה300 ש"ח? (במקרה שלי) ETC
-
- 18 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
מה הדרך הכי נכונה לעשות את זה? אני רואה שהקינדל הזול ביותר עולה 89 דולר בארה"ב, אבל צריך להוסיף עוד 30 דולר על משלוח, ו-20 דולר על מיסים תיאורטיים. (סה"כ עלייה של 56% במחיר המוצר) מה אני יכול לעשות כדי להזמין את המוצר במחיר זול יותר מ-139$?
-
- 5 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
היי חברים אני מחובר לפרטנר בשיטת P2P במהירות 1ג'יגה ואני רוצה לחסוך מעט כסף ואני רוצה לקנות לי ציוד פרטי אני מחפש ראוטר קומפקטי בסגנון הראוטר שמקבלים מפרטנר כלומר שה WIFI כבר כלול בפנים ולא צריך להוציא אנטנטות ראוטר עד 2.5 ג'יגה ו WIFI7 שיהיה מוכן לעתיד התקציב שלי הוא עד 500 שקלים בנוסף , האם אני צריך לקנות עוד משהו ? תודה רבה
-
- 0 תגובות
- 3.4k צפיות
- 1 follower
-
-
ניסיתי להזמין ספר ולא נתנו לי הם חוסמים את ישראל ?
-
- 12 תגובות
- 3.4k צפיות
-
-
בשיחה שלי עם נציגי השירות, אמר הנציג שאחרי סקר דעת קהל הוחלט להוריד את הפונקציה וכשאתה מקבל את הסנן בדואר אז אתה אמור להחליף אותו. הוא אף אמר לי שכשתצא גירסה חדשה, יחזירו את הפונקציה הנ"ל. ואין צפי. למישהו כאן יש את המכשיר והמכשיר מודיע לו שצריך להחליף סנן?
-
- 14 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
היי אני רוצה לעשות הזמנה של קצת בגדים מהאתר שמתי לב שאין אפשרות לשלם עם פייפל האם האתר אמין? אני יכול לשלם עם הכרטיס אשראי שלי ללא פחד? תודה ושבוע טוב
-
- 7 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
לפני כחודש רכשתי על פי המלצה כאן בפורום מחשב. הייתי מרוצה מהשירות, ההזמנה הגיעה שלושה ימים אחרי שביצעתי אותה, גם כבל חשמל שבטעות לא הגיע עם המחשב, נשלח במיוחד בדואר שליחים אליי, בקיצור, אחלה שירות. לפני שבוע וחצי פתאום המחשב סירב להידלק, וכפי הנראה הלך הלוח אם. הגעתי לסניף ירושלים ברביעי שעבר, המוכר הנחמד עשה בדיקה מהירה ואישש את החשש שהתקלה בלוח. אמר שהמחשב ישלח לנתניה ושם יטופל, עניין של במה ימים. עד כאן הכל מעולה. אתמול התקשרתי לברר מה קורה, ונאמר לי שמחכים לאישור מהיבואן להחליף את הלוח, גם היום נאמר לי שזה אותו המצב, לשאלתי מדוע לא להחליף לי ואחר כך להסתדר עם היבואן נאמר לי שככה הפרוצדורה. העניין די מוזר לי, כי לדוגמה לפני כמה שנים שכונן דיוידי במחשב שקניתי…
-
- 12 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
לפי הרבה סרטונים ברשת זה אחד המגני מסך היותר טובים שיש בחו"ל הוא עולה 30$ בארץ שוחטים אותנו ב180 שקל אם יש ביקוש אפשר לראות אם אפשר להביא לנו מחיר יותר נורמלי אם יהיה ביקוש
-
- 8 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
אני מתכוון לרכוש מכשיר SGS3 באופן פרטי. אני משתמש כבד מבחינת שיחות ואינטרנט. אני לא מבין בכל הנושא של התדרים ואיכותם של החברות בחדשות. איזה חברה אתם ממליצים ? מה האבדלים בינהם חוץ מה10 ש"ח האלה ? איכות האינטרנט הקליטה בזמן שיחות וכו. וד"א ראיתי שיש להוט מובייל סניפים מפוזרים ברחבי הארץ, איזה שירות ומה יש בהם ? אשמח לתשובות מנסיונכם האישי. עריכה : רק בבקשה אל תמליצו לי על "פלאפון" סלקום" ו"אורנג'".... הם עשו מספיק כסף עלי ועל המשפחה שלי... חברות חסרות בושה. תודה רבה.
-
- 12 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
שלום חברים. לפני כשבועיים הזמנתי מebay, כיסוי פלסטיק שמכסה את כל החלק התחתון של מכסה המנוע לאחר שהמקורי נשבר. הרכיב עלה לי 400 שקלים כולל משלוח . (בחלוקה של 280 שקל על הפריט ו120 שקל משלוח) פריט מקביל בארץ עולה 1200 שקל (לתחליפי) והרבה צפונה למקורי אצל היבואן. האתר של הדואר טוען שהפריט ממתין לבדיקה של המכס כמה אתם חושבים יחייבו אותי? מאיפה הם ייקחו את המחיר להשוואה? מהיבואן? אם כן אז אוי ואבוי תודה לעונים
-
- 5 תגובות
- 3.3k צפיות
-
-
הכפלת כמות ערוצי השידור וערוצי הקליטה הסלולריים, רק במספר מינימלי של מכשירי דגל אשר תומכים בזה, אמורה לספק מהירויות הורדה מרשימות במיוחד לכתבה
-
- 13 תגובות
- 3.3k צפיות
- 1 follower
-
-
אשמח לקבל המלצה על חנות מחשבים שהיא אינה KSP (פחות רוצה לרכוש מהם) ואינה אייבורי (אין את החלקים שאני רוצה).
-
- 6 תגובות
- 3.3k צפיות
- 3 followers
-


