יס YES מתעלמים מהודעת ניתוק בפקס‬ - צרכנות - HWzone פורומים
עבור לתוכן
  • צור חשבון

יס YES מתעלמים מהודעת ניתוק בפקס‬


averaraz

Recommended Posts

יס מתעלמים מהודעת ניתוק בפקס - כידוע ישנו חוק התנתקות משירותים מתמשכים אשר בחוק מצוין שניתן לדרוש ניתוק בטלפון/פקס/דוא"ל.

בטלפון הם יכולים לטעון שלא ביקשנו להתנתק לכן שלחנו פקס בתאריך 13.3.12 לגבי ניתוק מחברת יס(יש אישור שליחה של הפקס).

שמתי לב שיס לא מתקשרים להציע מגוון הצעות להישאר(דבר שלא עומד על הפרק מבחינתנו) לכן צלצלתי אליהם היום 15.3.12 תוך עשרים דקות הגעתי למחלקת ניתוקים(היה עומס) והמוקדנית ציינה בפניי שאין שום אזכור על בקשת התנקות וכל בקשת התנתקות מיס נעשית רק בטלפון(התעלמות מהחוק?) ציינתי בפניה את החוק שהזכרתי והיא אמרה שהיא לא מכירה אותו וניתוקים מיס נקבעים רק בטלפון(אי ידיעת החוק אינה פוטרת).

ביקשתי להתנתק ושאלתי מה האם נחויב על היומיים הללו שהם "לא קיבלו" את בקשת ההתנתקות וכמובן שהיא השיבה: אתם תחויבו עד הניתוק כי אנחנו עדיין מעניקים לכם שירות ואם אתם רוצים תבקשו מהוט להחזיר לכם את החיוב על היומיים הללו.

סתם רציתי שתדעו... שירות לקוחות במיטבו + התעלמות מפקס התנתקות(דבר המותר לעשות ע"פ חוק)

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

סיכום המקרה:

ביום שני בבוקר 19.03.12 התקשרו אלינו מחברת יס על מנת לבצע ניתוק + קביעת מועד אסיפת ציוד, בסוף השיחה הנציגה אמרה שאנחנו נצטרך לשלם דמי התנקות בסך 135 ש"ח.

אנחנו הופתענו כי הרי אנחנו לא בהתחייבות כלשהי שהחלה בסוף אפריל 2011(פרטים בשורה הבאה)...

באפריל 2011 התקשרנו ליס על מנת לבדוק המשך התקשרות עם החברה, בסוף השיחה סוכם עם הנציג שנשלם סכום מסוים תמורת מסלול ללא התחייבות(השיחה מוקלטת).

לאחר מספר שבועות אנחנו מקבלים מכתב לביתנו בסגנון "תודה שהצטרפת למבצע החדש מחיר המבצע ישמר ל18 חודשים" לכן שוב התקשרתי לחברת יס והנציגה אמרה שאכן אנחנו לא נמצאים במסלול בהתחייבות והמכתב כנראה נשלח בטעות(השיחה מוקלטת).

ב19.03.12 בצהריים התקשרתי שוב לחברת יס למחלקת קשרי לקוחות, השמעתי לנציגה את השיחה המוקלטת והיא הסכימה איתי שאנחנו לא אמורים להיות בהתחייבות(לפי השיחה) אך במחשב רשום שאנחנו מחוייבים והיא לא יכולה לעזור כי פנינו למחלקת שירות כתובה של יס והם ימשיכו את הטיפול.

הדבר שמציק לי הוא שאם לא היה לי הקלטות של השיחות לא הייתה לי שום הוכחה שאנחנו לא בהתחייבות ובעצם חברת YES הייתה יכולה לגבות מאיתנו את דמי ההתנקות(דרך אגב הקלטת השיחות נעשתה בעקבות מקרה דומה שהיה בעבר גם עם חברת יס שהכניסו אותנו למסלול התחייבות ללא הסכמתנו דבר שניסו לעשות שוב אך כעת הייתה בידנו הקלטת השיחה שאנחנו לא מחויבים).

ב19.03.12 התקשרה לביתנו גלית מYES (נציגה בפורום צרכנות תפוז) וסיכמה את הדברים כך:

1) הניתוק יהייה ממועד שליחת הפקס

2) אין לכם קנס יציאה

3) חברת יס תחשיך את המסכים אצלנו עד לאסיפת ציוד

3) יתבצע איסוף ציוד

מסקנות:

תקליטו את השיחות שלכם! כל טלפון חכם יכול להקליט את השיחות בימינו ואם אין בידכם טלפון כזה אתם יכולים לקנות מכשיר הקלטה ב120 שקלים בערך.

אל תאמינו לנציגי חברת יס בנוגע למסלולים/מחירים - אני לא יודע עם זו הוראה של דרגים מלמעלה או שזה חייל משוחרר/ סטודנט שמרוויח עמלה על כל לקוח שהוא מכניס למסלול מסוים אבל בשורה התחתונה נציגי החברה יכולים לחייב אתכם ללא ידיעתכם ואתם תצטרכו הוכחה על מה שסוכם בינכם ובין הנציג.

תשתמשו באינטרנט, אם נגרם לכם עוול תפרסמו את זה.

תודה לגלית מYES שבסוף רק היא בעצם הצליחה לטפל בנושא.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כבר ידוע הרבה זמן הטריקים והרמאויות האלה וידוע ממזמן וכבר נפתחו נושאים על כמה חשוב להקליט שיחות כאלו.

הבעיה היא שזה לא נכון שזה פשוט להקליט שיחות.

באייפון זה סיפור וזה עולה כסף.

באנדרואיד לא לכל הטלפונים יש תמיכה בזה וזה גם לא פשוט.

בנוקיה זה לא בעיה אבל לאף אחד כיום כמעט אין .

אני לא יודע איך זה בשאר המכשירים אבל אני בטוח שלמשתמש הפשוט שלא יודע להתעסק לעומק זה קצת בעייתי להקליט, בטח בחינם.

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

זה כבר ידוע הרבה זמן הטריקים והרמאויות האלה וידוע ממזמן וכבר נפתחו נושאים על כמה חשוב להקליט שיחות כאלו.

הבעיה היא שזה לא נכון שזה פשוט להקליט שיחות.

באייפון זה סיפור וזה עולה כסף.

באנדרואיד לא לכל הטלפונים יש תמיכה בזה וזה גם לא פשוט.

בנוקיה זה לא בעיה אבל לאף אחד כיום כמעט אין .

אני לא יודע איך זה בשאר המכשירים אבל אני בטוח שלמשתמש הפשוט שלא יודע להתעסק לעומק זה קצת בעייתי להקליט, בטח בחינם.

ניתן להתקשר מטלפון ביתי להפעיל את אופצית הספיקר והלקליט באמצעות הסלולרי(לכל יש אפליקצית הקלטה פשוטה)...

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

נחזור רגע לסוגיה הצרכנית: מותר בכלל לדרוש כיום "דמי ניתוק" כלשהם, אפילו אם הלקוח חתם במקור על חבילה עם התחייבות? האם החוק שביטל את המונח הזה תקף רק לאינטרנט וסלולר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

הדרך הכי קלה היא לתת להוט לטפל בזה (ולהיפך, אם אתם עוברים מהוט ליס).

זו ממש לא הדרך המומלצת.

הוט אוהבים להתעלם מבקשת הניתוק שנלחת מיס בפקס ואז נוצר חיוב כפול וזה מתכון לצרות.

הוט לפעמים בכלל לא מודיעה ליס על הניתוקק ושוב אותו סיפור.

אני אומר לא לסמוך על אנשים אחרים בקטע הזה לטפל בדברים האלו בעצמכם תשתמשו באתר נתק תתקשרו תודאו רק ככה,בארץ כל הנושא של שירות לקוחות (מנסיוני האישי) זה עבודה בתנאי עבדות שכולם רואים בה משרה זמנית ולכן היחס יהיה בהתאם.

אגב לגבי הקלטות ברשותי מכשיר N97 יש שם ישום של הקלטה הבעיה שהוא מתבטל אם אני מחייג כלומר ניתן להשתמש בו כדי להקליט כל עוד לא מוציאים או מקבלים שיחה מישהו מכיר פיתרון אחר?

קישור לתוכן
שתף באתרים אחרים

ארכיון

דיון זה הועבר לארכיון ולא ניתן להוסיף בו תגובות חדשות.

×
  • צור חדש...