צרכנות
פורום המיועד לדיונים בנושאי צרכנות, חוות דעת על חנויות ושאלות בנוגע לחוקים ותקנות צרכניות
שימו לב: חל איסור מוחלט על בעלי עניין לפתוח דיונים בפורום
4,315 דיונים בפורום זה
-
ב- 3 לדצמבר נשלחה אליי חבילה מ PPC ומסתבר שיום אחרי (ברביעי לחודש) זה כבר הגיע ארצה לבית המכס בתל אביב. מהרביעי ועד עכשיו אין שום עדכון על החבילה (יש לי מס' מעקב). אתה מתקשר אליהם, אומרים לך זה יכול לקחת חודש עד שישחררו את החבילה. כל כך מעצבן ש PPC מתעקשים לשלוח רק עם priority של USPS. אני אמצא פתרון לעקוף את הצרה הזאת מהיום והלאה. :'(
-
- 28 תגובות
- 4k צפיות
-
-
שלום לכולם, אני מסיים עכשיו תקופה של שנה שבה שילמתי 66 ש"ח בחודש ל-10 מגה (שהפכו לפני כמה חודשים ל-15 מגה). החל מהחודש הבא המחיר קופץ ל-100 ש"ח. המחיר הזה ממש לא מתאים לי. מחפש מבצעים של בזק/הוט למהירויות 10 מגה ומעלה. כמה אתם משלמים? מכירים מבצעים טובים?
-
- 19 תגובות
- 4k צפיות
-
-
בהתחלה הם התעקשו בנחרצות שאין מחיר יותר טוב ל-12MBPS מאשר 92 ש"ח בממוצע לחודש ושאין שום אפשרות לרדת (משקרים לך בפרצוף האנשים האלה ). לאחר שביקשתי להתנתק המחיר ירד דרסטית, באופן פלאי ומיידי ל-59 ש"ח לחודש, לשנה וחצי התחייבות. אמרתי להם שאני אסגור איתם במחיר האמור במידה ויתנו לי את זה בהתחייבות לשנה אבל עדיין הם עושים לי חיים קשים ואני כבר מדבר איתם כמה ימים. אני בטוח שיש פה אנשים שמנויים אצלהם שקיבלו מחירים והתחייבויות יותר טובות מזה ולכן אבקש את עזרתכם. כדאי שתהיה נק' התייחסות טובה, אני אבקש שרק מי שקיבל הצעה טובה יותר מ-59 ש"ח לחודש ל-12MBPS בהתחייבות ל-18 חודשים, וההטבה שקיבל אינה קשורה להתחייבות לשרותים נוספים בהוט, שיפרט כאן את פרטי המבצע שלו ופרטים נוספים רלוונטיי…
-
- 21 תגובות
- 4k צפיות
-
-
היי, התקשרו אלי מ-013 והציעו לי חבילה די אטרקטיבית: קו טלפון 700 דק' ואינטרנט 5MB (לפי הבנתי כולל התשתית, אבל צריך לוודא את זה), בעלות של 85 ש'ח + התשלום לבזק על אחזקת הקו - 25 ש'ח, יוצא ביחד 110. כיום אני משלם לבזק כ-250 ש'ח על 300 דק ואינטרנט 5MB. החשש שלי הוא האיכות שיחות של קו VOB, והאינטרנט של 013. הספק שלי הוא בזק בינלאומי, ומהירות ההורדות היא כמעט מקסימלית. אשמח לשמוע חוות דעת מבעלי נסיון.
-
- 11 תגובות
- 4k צפיות
-
-
שלום רכשתי מחשב נייח שמיוצר בחברת כור תקשורת חיון מחשבים על המחשב מקבלים 12 חודשי אחריות כולל החומרה .לוח אם אינטל דיסק קשיח סמסונג מעבד אינטל וצורב סמסונג על החומרה הזו מקבלים 12 חודשי אחריות בלבד.כול חנות מחשבים שמוכרת את החומרה הזו נותנת 36 חודשי אחריות יצרן.עד לפני כ4חודשים גם חיון מחשבים נתנו 36 חודשי אחריות לחומרה. השאלה הי מדוע ירדו ל12 חודשים האים החומרה שחיון מחשבים משתמשת להרכבת מחשבים אותה הי מוכרת דרך אולסייל הי באיכות ירודה? נסיתי לברר את הסיבה אצל חיון מחשבים שלחתי להם גם מייל ולא קיבלתי תשובה למזלי לאחר כמה ימים שהמחשב היה ברשותי נוצרה בעיה בלוח האם והחברה אספה את המחשב מביתי למעבדתה המחשב נמצא טקול והעסקה בוטלה. :pissed:
-
- 11 תגובות
- 4k צפיות
-
-
יש לי בבית הליכון ובשבועיים האחרונים הוא לא עובד טוב. זה מרגיש כאילו המסילה לא זזה חלק וזה מפריע לי להשתמש בו. קראתי באתר הזה http://www.cardiosport.co.il/תיקון-מכשירי-כושר/ שכדאי לנקות את החלקים הפנימיים של המכשיר ולשמן אותו באופן קבוע, אבל אני לא יודע איזה חומר מתאים לשימון של מכשיר כזה. אני לא רוצה לשמן במשהו שיקלקל עוד יותר את המכשיר ואז אני אצטרך להזמין תיקון. מישהו יכול להגיד לי מה אני צריך לקנות? יש לי בבית שמן שאני משתמש בו לצירים של דלתות, זה יכול להתאים או שזה לא טוב עם חשמל?
-
- 2 תגובות
- 4k צפיות
-
-
כמו שרשום בכותרת, אני מעוניין בשואב אבק רובוטי, והתקציב שלי 1500 ש"ח. יש כ"כ הרבה אופציות ואני לא יודע מה לבחור. חשבתי בהתחלה לקנות את הroomba620 אבל אז ראיתי שיש מלא מבצעים (גרופון, וואלה שופס וכו'..) על שואבים מבית ecovacs LG samsung וכו'.. יש למישהו המלצות? התנסות עם אחת החברות האלו?
-
- 2 תגובות
- 4k צפיות
-
-
הם זולים יותר משמעותית במחירים של דיסקים קשיחים לעומת אייבורי, KSP, אני מדבר על 350 לעומת 450 ברשתות. האתר שלהם קיקיוני, האם מישהו קנה בחנות עצמה?
-
- 7 תגובות
- 4k צפיות
-
-
באתר הדואר אני מקבל הודעה: "הפריט התקבל מבריטניה ב 03/02/2013 ומועבר ליחידת הדואר הקרובה לנמען לשם מסירתו לנמען" האם זה אומר שהפריט לא עצר במכס? עובדת של הדואר אמרה לי שהוא עצר ואחת אחרת אמרה שהוא בדרך אלי אני לא מבין אין להם אפשרות לדעת? אשמח לעזרה. תודה מדובר בפלאפון בעסקה של 700$
-
- 19 תגובות
- 4k צפיות
-
-
רכשתי לפני כשנה בערך כרטיס מסך יד2 עם קבלה של הכרטיס וגם אחריות. העניין הוא שכרגע עושה רושם שהכרטיס נפגם ויש לממש אחריות ויש לי את החשבונית ועדיין יש אחריות.. האם החנות תקבל את זה או שלא? אין להם את הכרטיס הזה במלאי, מה יעשו איתו במידה וכן יממשו אחריות?
-
- 14 תגובות
- 4k צפיות
-
-
הי, רכשתי מחשב לפני יותר מחודש ושלמתי מקדמה. מאחר שנוצר מחסור ועליית מחירים בכרטיסי מסך עדיין לא קבלתי את המחשב. האם החנות יכולה להעלות לי את המחיר או שהיא מחוייבת לספק לי את המחיר לפי החשבונית בזמן הרכישה?
-
- 17 תגובות
- 4k צפיות
- 1 follower
-
-
אני לקוחה ותיקה של בזק בינלאומי, תשתית בזק, מהירות Top 100. אני משלמת 30 ש"ח לחודש לבזק בינלאומי. לאחרונה קיבלתי הצעה מ-012 לחיבור Top 100 ב-20 ש"ח לחודש למשך שנה. הסכמתי לתת לזה הזדמנות לניסיון ועכשיו אני מתלבטת מי מבין שתיהן עדיפה. השימושים העיקריים שלי הם (מלבד גלישה כמובן) הורדות וצפייה בוידאו בסטרימינג. אודה לעצתכם בנושא.
-
- 8 תגובות
- 4k צפיות
-
-
https://www.youtube.com/watch?v=B3hNCC_YPCE בסרטון יש תהיות לגבי הכדאיות של קניית נייד חלונות והסיבות לכך ( ספויילר - חזירות ).
-
- 0 תגובות
- 4k צפיות
- 1 follower
-
-
היי אני כיום ב-013 , 65 ש"ח לחודש 3 חודשים חינם. ~ לא מרוצה מהביצועים התחברתי לבדוק את 018 ~ 35 ש"ח לחודש מרוצה מהביצועים עכשיו אני רוצה לבדוק אם הכבל החדש באמת שווה משהו והאם כדאי להתחבר אליהם... הם רוצים 80 ש"ח לחודש ללא גיימר ל-30 מגה תשתית הוט שזה מטורף... רציתי לדעת כמה אתם משלמים תודה לעונים
-
- 15 תגובות
- 4k צפיות
-
-
שלום חברים בקרוב אני עובר דירה ואני מעוניין להתחבר לאינטרנט איכותי. בתור עובד של הוט לשעבר אני יודע טוב מאוד מה ההבדלים בין שתי החברות. (אין דבר כזה הוט או בזק יותר טובים, הכל תלוי במיקום שלך). That being said המקסימום שבזק יכולים לספק לי זה עד 40 מגה בהתאם למיקום. אז לבזק יש מסלול עד 40 מגה ( ההתחייבות היא למינימום 20 מגה) ב 85 ש"ח לחודש. עלות התקנה בשווי 99 ש"ח. מודם משולב ראוטר לשנתיים "בחינם" ולאחר שנתיים עלות אחזקה של 10 ש"ח בחודש. הוט מציעים אינטרנט עד 100 מגה ב100 ש"ח, ההתקנה בחינם. מוד משולב ראוטר "בחינם" לשנה ולאחר שנה עלות אחזקה של 10 ש"ח בחודש. לגבי ספק אני כבר מסודר, יש לי דייל עם בזק בנלאומי של 100 מגה ב29.90 ש"ח לחודש ואני לא מעוניין לעבור. מה אתם אומרים?…
-
- 2 תגובות
- 4k צפיות
-
-
שלום, אני מתכנן לטוס בפעם הראשונה לחו"ל (יפן) ויש לי שאלה כללית על מלונות. כאשר מצוין שהצ'ק אין צריך להתבצע בין השעות 15:00-20:00 אז זה אומר שאלה השעות שבהן צריך להגיע למלון ולהירשם והכל. אבל, האם בעיקרון אפשר לצאת מהמלון אחרי שעשיתי צ'ק אין ולחזור יותר מאוחר בערב? (אחרי 20 אם צוין שהצ'ק אין צריך להיות עד 20) שאלה נוספת ואולי קצת יותר קשה, כאשר הצ'ק אאוט צריך להתבצע עד 11:00 אם עשיתי הזמנה ל4 לילות, הייתי לילה אחד ועכשיו אני רוצה לצאת לטייל, אז גם במקרה הזה חייב לצאת מהמלון עד 11:00 (למרות שכבר הזמנתי לעוד לילה) והאם בעיקרון צריך לקחת ציוד איתי או שאפשר להשאיר אותו במלון (הגיוני שכן). בקצרה: ברגע שביצעתי הזמנה למספר לילות האם אני עדיין חייב לעשות צ'ק אאוט וצ'ק אין לפי השע…
-
- 5 תגובות
- 4k צפיות
-
-
-
לאחרונה יצא לי לקרוא במעבר זריז פה בפורום שסוגייה של משלוח מחשבים מורכבים (מה לעשות, לא לכולנו יש נגישות להרכבה של מחשב בבית/משרד) היא ממש בעייתית. החל ממארזים שנשברים, דרך קירור שמתנתק וכו'. חבל שכשעושים בירורים עם החנויות הם לא מעלים את הסוגיה הזו כבעייתית (אני כמעט עשיתי את הטעות הזו עם ציוד ממש יקר)... המצב חמור יותר כאשר במרחב צפון הארץ (חיפה וצפונה) אין ממש אלטרנטיבה לחנויות הדגל בתחום למעט הרשתות הגדולות ומוכרות... זה לא ממש לעניין לנסוע דרומה בשביל לקבל מחשב ו/או לממש אחריות. יש לכם הצעות מה לעשות לגבי אנשים שרוצים מחשבים טובים מבית טוב אבל גם שלא צריכים להתרוצץ ברחבי הארץ ו/או לקוות שבמשלוח לא תהיה תקלה ? כמו כן, אני רואה שכיום רוב המפרטים שמרכיבים בפורומים השוני…
-
- 3 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
בארץ או באיביי מדבקות סיליקון לריהוט להגנה על פרקט מפני שריטות. מדבקות\מסמר* אני שעה מחפש את זה בגוגל ולא מוצא כלום
-
- 4 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
יחס מזלזל מצד נציגי המכירות והשירות יש מלאי חדש של PS4 במחיר טוב אבל לא נציגי המכירות בחנות ולא הנציגים במוקד מוכנים לענות על השאלות מי היבואן? מי נותן אחריות ? ועל איזה דגם מדובר אירופאי או אמריקאי? פשוט חוצפה שרשת כזאת גדולה ואף אחד לא מוכן לענות על השאלות של הלוקחות.
-
- 7 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
אהלן חברה! אני מעוניין לקנות אוזניות מאיביי JVC s500 איך אני יכול לדעת האם המוצר מקורי ? למשל זה : http://www.ebay.com/itm/new-JVC-Victor-HA-S500-B-Black-Headphones-gift-new-NIB-japan-100-Authentic-/181385833166?pt=US_Headphones&hash=item2a3b702ace המחיר שלו די נמוך לעומת מוכרים אחרים... מה עליי לבדוק ?
-
- 5 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
אם ברצוני לרכוש DOK במחיר של כ 1,150 ש"ח מ EBAY (באמצעות USPS) האם אדרש לשלם תוספת מע"מ / מכס בעת הבאת המכשיר אלי ? משווע לסיוע, תודה
-
- 28 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
אני לא מאמין שאני מוצא את עצמי פותח דיון על הנושא הזה אבל חשבתי שמחובתי להזהיר כמה שיותר אנשים מהחברה הזאת. התחברתי לחבילה חינם ל 3 חודשים שהם מצעים (אם אתה שוכח להתנתק אז אתה מוצא את עצמך בהתחיבות לשנה במחיר אסטונומי ) , חשבתי לעצמי אני יתחבר יהיה טוב אז אני ימשיך לא אז לא. זכרתי שהחבילה עומדת להסתיים בקרוב והיום החלטתי שאני רוצה להמשיך אבל עם חבילה עם נפח יותר קטן. חשבתי אני יתקשר, יגיד להם שאני רוצה להמשיך ,הם ישמחו ויעדכנו לי לחבילה אני רוצה. אז התקשרתי וענתה לי רות והיא העבירה אותי לאסתר מהשידרוגים וכשהיא הבינה מה אני רוצה היא טענה שהיא לא יכולה לעזור כי רק משדרגת למעלה לא למטה והעבירה אותי להילה שניתקה לי בפנים. אז התקשרתי שוב וענה לי אורן אז הסברתי לו שכל מה שאני ר…
-
- 15 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
בארץ המחיר שלו הוא 445 שקל לבקבוק של 0.7 ליטר http://www.goodwines.co.il/site/detail/detail/detailDetail.asp?detail_id=728912&seaWordPage=LAPHROAIG בדיוטי פרי יש מבצע של 2 ב110 דולר לבקבוק של 1 ליטר (110*3.7=407 לשני בקבוקים. 203 שקל לבקבוק) http://www.dutyfree.co.il/%D7%95%D7%99%D7%A1%D7%A7%D7%99?d=0&BrandID=334&ArticleID=201 הגיוני? או אני מפספס משהו...?
-
- 6 תגובות
- 3.9k צפיות
-
-
אחרי ההכרזות הבינלאומיות המעניינות אנחנו מקבלים גם את הנתונים שבאמת רלוונטיים עבורנו - מתי נוכל לראות אצ קונסולות הדור הבא של סוני ומיקרוסופט בחנויות בישראל, וכמה יעלה התענוג המתקדם הזהלכתבה
-
- 19 תגובות
- 3.9k צפיות
- 1 follower
-


